Motorla bgn 2 kişi 120 rahat rahat gördük valla... Ama yarın motoru bırakıyorum kendi motorum geldi :queen:
""Bu arada toplu bir Şile gezisi filan yapsak mı arkadaşlar... Ya da ne biliim sizden başka öneri gelir mi acep?""" bir topik vardı gezi yapıcaz düşünüyoz diye :queen::queen: topik açanın üstünde kalmışdıonu hatırladım birden
:queen: aman abi dikkatli ol bu sefer gaza gelme
topiği sana açtırıp kaçıyorlar
![]()
cok guzel motur yenı başlayanlar ıcın tasarlanmiş bir motur.HONDA CBF 125
bence bnm kendi düşüncem iki motosikletde üzülerek sölüyorum:farao:
bence bnm kendi düşüncem iki motosikletde üzülerek sölüyorum:farao:
Herkeze merhaba uzun zamandır forumu özellikle sizleri takip ediyorum. Sonunda CBF150 mi de aldım. Motoru tanıdıkça karşılaştıklarımı ve edindiğim tecrübeleri buradan paylaşmak ve sizlerden biri olmak istiyorum.
bence bnm kendi düşüncem iki motosikletde üzülerek sölüyorum:farao:
Herkeze merhaba uzun zamandır forumu özellikle sizleri takip ediyorum. Sonunda CBF150 mi de aldım. Motoru tanıdıkça karşılaştıklarımı ve edindiğim tecrübeleri buradan paylaşmak ve sizlerden biri olmak istiyorum.
bu arada arkadaşlar apache CBfi geçer falan diyenler vardı.Yok yolda hepsini tokatlıyorum ,yok ipe diziyorum hepsini diyen biri vardıSahilde bir apache ile kapışma fırsatımız oldu malesef anahtarını aldım. :cherry: şimdi anahtar nerde bulamıyorum ama performasları bence başa baş:cat: 65kgyum seri hareket etmemden kaynaklanabilir ama 250cc ile falan bas edebilecek bir motor gibi gelmedi bana.:bounce:
dostum apache gerçek 150 cc...bizim motorlar 125 ayarında...bi yanlışlık var bu işte...apachenin çıktığı hıza bizimkiler asla çıkmaz mesela...140...145
Abicim teknik özelliklere bakarsan TVS'nin 13HP olması dışında büyük bir fark yok, bizim alet 149cc, TVS 147,5cc.. Bizimkinin torku biraz daha yüksek. Beygir gücünün de benim bildiğim hıza etkisi sanıldığı kadar fazla değil.
Boşverin tokadı falan binin motorunuza yav.![]()
Abicim teknik özelliklere bakarsan TVS'nin 13HP olması dışında büyük bir fark yok, bizim alet 149cc, TVS 147,5cc.. Bizimkinin torku biraz daha yüksek. Beygir gücünün de benim bildiğim hıza etkisi sanıldığı kadar fazla değil.
Boşverin tokadı falan binin motorunuza yav.
140km sürate cbf250 ancak çıkıyor, 150cc motor o sürate çıkar mı yav, göstergeler yanıltıcı olmasın. Bi yerlerde bazı motorlarda göstergelerin aşırı hızı önlemek babından gerçek değerlerin biraz üstünde gösterdiği türünden bişeyler okumuştum.
Zaten apache kullanıcılarıda yokuş aşşağı 135km/s gördüğünü söylüyordu yani bizim motorlarda yokuş aşşağı 125 görenler olmuş:cat:bence apartılıcak bir fark yokvar diyen çıksın karşıma
:cherry::bounce: