Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Işte toplam 460 km'lik Demirköy gezimden fotograflar
1009117im7.jpg






 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ruhsatta 140 kilo yazıyo bide depo doluysa e çanta falanda varsa oldukça ağır ufak bi dalgınlıkta düşebilir...

ayağımdada terlik,şort falanda vardı...belki terlik kaymıştır yada bükülmüştür çünkü ayağımı koydum yere düşünce bende şaşırdım ne alaka diye...sanırım terliğin gafletine uğradım

dostum belkide daha fazla kesinlikle...ben zor taşıyorum ...bir kerede tam binerken ayağım seleye takıldı düşüyodum az kaldı...nası panik yaptım...:p

::ranntign::whip::::pokey::

ya kankü kabül et işte...:pale:biycıl=cıbır...

Moral için teşekkür ederim metehan abi.:cat: Yıl sonuna dogru olacak allahın izniyle.

inşallah....


deep3636...a.banus...gorkem ...fotolar çok güzel...
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
mete_han

Abi Cbf 130 kilo Cbr'da 115 kilo... 15 kilonun lafını yapıyosun yani :p Sen varsın diye düşmüştür o :queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Valla Görkem çok şanslısın ki...hep ideal kilodasın...fazlan yok...imreniyom sana abi..hep tüy siklet olmak istemişimdir...ama bu mideyle zor...tahmin ediyorum ki sağlıklı bir bünyen var...abi nefesim kesiliyor bazen...şu an sağlığımı kaybetmiş durumdayım...motor iyimi kötmü anlamıyorum bazen...beni çok tembelleştirdi...
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
mete_han

Spora git abi , en ideali :mrgreen: Valla ben gidiyorum insanı dinç tutuyor...
Ciddi ciddi başla bak kendini çok iyi hissedeceksin...

Işte Demirköy'e giderken grup lideri Cbf :queen:

DSC_3711.jpg

DSC_3712.jpg


Birazda Demirköyden fotolar
DSC_3784.jpg

DSC_3785.jpg

DSC_3785.jpg

DSC_4001.jpg

DSC_4016.jpg

DSC_4018.jpg

Not: Fotograflar Barış (Baron) diye bir arkadaşıma aittir...
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
CBF150'nin aynalarını siyaha boyamak güzel gösteriyor motoru. Parlak aynalar benim gözüme basit gözüküyor.

cuneytovuc arkadaşımızın motorunun aynaları siyah mesela.
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Bugün Fatih'te park kenarına park etmiş mavi bir cbf150 gördüm. Üstündeki Honda amblemi dışındaki herşeyi sökmüş. Motor çok güzel görünüyordu arkadaşlar. Fotoğraf makinem olmadığına yandım. Demek ki mavi cbf150'yi basit gösteren üzerindeki çıkartmalar. Gerçekten yalnızca Honda amblemi ile sade ve çok kalite duruyordu alet.:cat: Mavi sevenlere duyurulur.:bounce::)
Galiba bu çıkartmalar sadece kırmızıda düzgün görünüyor. Siyah ve mavi de çok alakasız renkler seçmişler çıkartma için. Oysa siyaha koyu kırmızı iyi gidermiş mesela.
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
312
herkese selamlar...

bütün cbf kullanıcı arkadaşlara motorları hayırlı olsun.. allah kaza bela vermesin..

bu cbf150 hayranlığı bende de başladı.. keeway superlight150 kullanıcısıyım. motor uzun yolda yoruyo(titreşim rahatsız edici boyutlarda)..
sınıf değiştirmek istiyordum ve
1-düşük maliyetli
2-cüsseli
3-motoru ufak
4-az yakan
arada gazladığımda fazla titremeden 90-100 km bulacak kaliteli motor olarak cbf150 çok cazip geldi.

bugün honda bayisine gittim ve motorun üstüne bindim.
gerçekten motor harika gözüküyor ve mükemmel bi görüntüsü var.
sonuçta o bi honda.

forumda biraz araştırdım ama kafamdaki bazı sorulara yanıt bulamadım..

1-bu motorun gece ışıkları yaktığınızda aydınlatması nasıl ?
2- bu motora 3 adet çanta takılabilir mi ?
3- titreşim ortalama olarak hangi km lerde hissediliyor??
titreşim yok filan demiş bazı arkadaşlar ama yani hiç mi titremiyo bu makina :cyclopsan

motorumu satıp cbf150 almanın zamanı geldi diye düşünenlerdenip.. inşallah yakın zamanda cbf150 ile aranızda olacağım.
 
Katılım
4 Nis 2007
Mesajlar
392
deep3636...a.banus...gorkem ...fotolar çok güzel...[/QUOTE]

abi sağol ama görkem'in fotoğrafları bizimkileri gölgede bıraktı görkem daha görkemli fotoğraflar çekmiş
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
herkese selamlar...

bütün cbf kullanıcı arkadaşlara motorları hayırlı olsun.. allah kaza bela vermesin..

bu cbf150 hayranlığı bende de başladı.. keeway superlight150 kullanıcısıyım. motor uzun yolda yoruyo(titreşim rahatsız edici boyutlarda)..
sınıf değiştirmek istiyordum ve
1-düşük maliyetli
2-cüsseli
3-motoru ufak
4-az yakan
arada gazladığımda fazla titremeden 90-100 km bulacak kaliteli motor olarak cbf150 çok cazip geldi.

bugün honda bayisine gittim ve motorun üstüne bindim.
gerçekten motor harika gözüküyor ve mükemmel bi görüntüsü var.
sonuçta o bi honda.

forumda biraz araştırdım ama kafamdaki bazı sorulara yanıt bulamadım..

1-bu motorun gece ışıkları yaktığınızda aydınlatması nasıl ?
2- bu motora 3 adet çanta takılabilir mi ?
3- titreşim ortalama olarak hangi km lerde hissediliyor??
titreşim yok filan demiş bazı arkadaşlar ama yani hiç mi titremiyo bu makina :cyclopsan

motorumu satıp cbf150 almanın zamanı geldi diye düşünenlerdenip.. inşallah yakın zamanda cbf150 ile aranızda olacağım.



doğru seçim...Honda cb 150 kusursuz seçim...3200 deyim tık yok...nazar değmesin...aslında bir Honda için olası durum bu övünecek bişey değil...bi 20.000 yapayım...sonra sorun yok dersem daha mantıklı...:p


1..aydınlatma orta diyeyim...ybr 125 ten sonra Honda innova çok iyiydi...ama cbf 150 de orta diyebilirim...fakat daha güclü olabilirdi....büyük motorlardaki gibi ikaz için düğme bile var...yani bastığında uzun yanıyor...normal...uzun...ve uzun için çzel düğme...3 seçenekli bir durum var...

2...-3 çanta hayali bende mevcut ...gerçekleştirebilirsem süper olacak...ilk bende olsun isterim...:pyan çantalar için Konşuk Motorda 80-90 liraya demir var...sadece onda var...Gökhan Konşuk...Ümraniye..Cevizli..yan çanta ekipman fiyatlarını az çok bilirsin...


3...titreşim yok denecek kadar az...ben çıplak elle kullandığım için ellerimde uyuşma veya rahatsızlık hissetmiyorum...ilk çalıştırmada çok başaırılı...benim motor 6 gün yattı...ilkde aldı hemen...40 liralık depoyla 420 km rahat yapıyor...



kaçmaz...almanı önermiyorum...kesinlikle almalısın...:pkırmızı alırsa kir göstermez...çizik mizik kapatır...ben siyah aldım..keşke kırmızı olsaydı derim...keewayden sonra sana Boıng yolcu uçağı gibi gelecek...çok rahat kullanımı var...

saygılar...
 
Katılım
6 Ocak 2007
Mesajlar
32
herkese selam ben de önumuzdeki hafta aranıza katılacağım bir aksilik olmazsa alıyorum cbf 150yi sonunda. :cherry:
 
Katılım
22 Mar 2005
Mesajlar
1,096
forumda biraz araştırdım ama kafamdaki bazı sorulara yanıt bulamadım..

1-bu motorun gece ışıkları yaktığınızda aydınlatması nasıl ?
2- bu motora 3 adet çanta takılabilir mi ?
3- titreşim ortalama olarak hangi km lerde hissediliyor??
titreşim yok filan demiş bazı arkadaşlar ama yani hiç mi titremiyo bu makina :cyclopsan

motorumu satıp cbf150 almanın zamanı geldi diye düşünenlerdenip.. inşallah yakın zamanda cbf150 ile aranızda olacağım.
Aydınlatma konusunda bişey diyemeyeceğim diğer motorlarla çok tecrübem olmadığı için, ama zifiri karanlıkta giderken uzunları yaktın mı fena değil. Ormana sokmuştum gecenin bi yarısı, 30-40 km hızla rahat gidebiliyordum.
Titreşimse gerçekten yok, otobanda 125 km hızla giderken aynalarda en ufak bir titreşim bile yoktu. :cat:
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
1-bu motorun gece ışıkları yaktığınızda aydınlatması nasıl ?
2- bu motora 3 adet çanta takılabilir mi ?
3- titreşim ortalama olarak hangi km lerde hissediliyor??
titreşim yok filan demiş bazı arkadaşlar ama yani hiç mi titremiyo bu makina :cyclopsan

1- pek iyi değil , cbr ile karşılaştırırsak aydınlatması zayıf , ama çok da problem olmuyor.
2-takılır , takılınca da bence gayet güzel olur. veya semer çantalardan takılabilir.
3- titreşim gerçekten çok çok az... sadece yüksek süratte peglerde hafif karıncalanma başlıyor , o da rahatsız edici değil...
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
mete_han

Spora git abi , en ideali :mrgreen: Valla ben gidiyorum insanı dinç tutuyor...
Ciddi ciddi başla bak kendini çok iyi hissedeceksin...


Not: Fotograflar Barış (Baron) diye bir arkadaşıma aittir...


spor derken badimi...koşumu...ne yapıyorsun düzenli olarak....gym ye mi takılıyorsun yoksa...


Barona bi selamımı iletiver...onla mazimiz 2005 lere dayanır...bir fazer aldı...evladiyelik kullanır...:p
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
spor derken badimi...koşumu...ne yapıyorsun düzenli olarak....gym ye mi takılıyorsun yoksa...


Barona bi selamımı iletiver...onla mazimiz 2005 lere dayanır...bir fazer aldı...evladiyelik kullanır...:p

Bak abi burda ne var
http://www.motosiklet.net/forum/mot...-dan-sikilanlar"bilgi-paylasim-basligi-3.html
cbr dan sıkılanlar :)Bende diyorumki cbf 150den sıkılanlar diye bir baslık açsam ne dersin :p:queen::queen:tutarmı acep:silent::silent::mrgreen::queen::queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Bak abi burda ne var
http://www.motosiklet.net/forum/mot...-dan-sikilanlar"bilgi-paylasim-basligi-3.html
cbr dan sıkılanlar :)Bende diyorumki cbf 150den sıkılanlar diye bir baslık açsam ne dersin :p:queen::queen:tutarmı acep:silent::silent::mrgreen::queen::queen:

valla tutar...ama ben çok memenunum ...

nedeni beni fazlasıyla mutlu etmesi...fazlasında inan gözüm yok...

40 liraya 400 küsur km yapıyorsam demekki mutluyum...:p

Sabah yola çıkıp aynı tayfayla 1-2 saat sonra İstanbul dışında kendimi buluyorsam mutluyum...

insanların dikkatini vay ayuya bak motor altında kayboluyor diye çekmiyorsam kesinlikle mutluyum...:queen:
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Normal kullanımda yani 100km ve altı süratlerde ben bu motorda hiç titreşim hissettmedim daha.
Tireşimden yakınan ve ekonomik motor arayan biri için birebir alet Honda cbf150.

Yav hava muhalefeti yüzünden (yağar mı yağmaz mı endişesinden) kaç gündür binmiyorum, acayip özledim motorumu.:pale: Aha meteor.gov.tr yarın da sağanak gösteriyo, işin garibi hava öylesine kapalıyken bile doğru düzgün yağış olmuyor, insan sinir oluyor. Ne güzel işe gidip gelmeye başlamıştım, yağarsa diye bıraktım. Üç damla yağıp duruyor. Bu ne küresel ısınma, bu ne iklim değişikliği imiş be yav.:pale::)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst