Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Nis 2006
Mesajlar
156
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
st_erdogan burdayım rahatsızmı oldun dıkkatle ıncelıyorum sadece yazıları masumhane bı yorum yaptım 130 basar dedım sucmu işledim pardon yok terbıyesız bişi dediysem özür dilerim bana gore basması lazım sadece bu yani
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
arkadaşlar msoysarac arkadaşımız yeni aldığı kaskı suyla temizlemiş ve vizör bulanık renge dönmüş ne tavsiye edersiniz temizlik için
 

mlc

Katılım
1 Mar 2007
Mesajlar
2
süper olmuş jantlar...
daha bi atletik durmuş...siyah motora ne renk şerit gider sizce?

Ya arkadaşlar kas demişken, arka teker biraz cılız görünmüyo mu? Nebliim orjinali 90 yerine 100-110 falan olsaydı keşke...

Bu arada genelde modifiye olayından haz etmem ama çapı değiştirmemek kaydı ile jant-tekeri değiştirsek motoru çok mu kötü etkiler?

Bilenler yorum yaparsa müteşekkir olurum...
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Haklısın aslında.:cat:
1) Elcik korumadan kastın crosslardaki gibi bişey sanırım, bu motorda henüz takan duymadım. Ama bizim Metehan kuryelerin kullandıklarından takıyordu.:) .


Mete Handro öpsün sizi emi...illa kulaklarım çınlayacak...:)


o zımbırtı o kadar işe yarar ki...bunu yağmurda soğukta farkederdim...ama Tekirdağ dönüşünde ne kadar iyi yaptığımı daha iyi anladım...bi ara gungerla motorları değiştik...abicim ellerim dondu uyuştu...kafam ellerime odaklandı...vücutta ısı kaybı olunca beden diğer aktiviteleri unutup oraya kilitleniyor ve konsantrasyon bozuluyor...Dönüştede rüzgarın kralı vardı...bas bas motorlar gitmez...ellerim o sağlam rüzgarda bile ısısını korudu...ayak ve eller çok önemli beyler...tavsiye ederim...ama temmuzdan itibaren çıkarırım tabi...

arkadaşlar bu topick bu şekilde çekişmelerle gitmez bence biraz daha düşünceli davranırsanız ve sağduyulu sevinirim kimin kaç km hızda gittiğinin bir önemi yok hepsi aynı bu motorların pilotaj hatalarından dolayı dır aranızdaki fark hepsi bu neyi paylaşamıyorsunuz anlamış değilim.

bence burda birbirimize ne kadar daha faydalı oluruz bunu konuşalım mesela

1) elcik koruma takılıyormu

2) sisfar takan varmı aküyü etkiliyormu

3) üzerinde bulunan ön canım alt yapısı aynı şekilde sadece 10-15 cm daha yüksek yaptıran varmı araştıran varmı.

4) hondada en iyi servis kim bizle en iyi kim ilgilenir

bence bunları konuşalım



Hocam bu topiğin nedeni firkir ayrılıklarını bir potada eritmek...tartışmak...uzlaşmak...kalp kırmadan...kısır çekişmede geyikte olsa bişeyler paylaşılır...ilk mesajında ayarı vermişsin...bu topiğin birrde başı var...ordan başlarsan okumaya bu insanların birbirlerine az çok nazlarının geçtiğini anlarsın...kimsenin bişeyi paylaşamadığı yok...bi kendini tanıt hocam...nesin ...neredensin...en iyi servisi soruyorsun...nerede olduğun yazmıyor avatarında...bunumu araştıralım...yazdığın şeyleri 5 kere konuşmuşuzdur...aslında sen biraz dikkatli olsan cevapları bulursun...aslında soruların cevanı o kadarda zor değil...

1.takılıyor...memnunum...tavsiye ederim...

2.sisfarı takan var...etkiler diyorum ben...servisle aran iyiyse granti dışına çıkmaz...ama genelde servislerde iyiniyet olur...bişey demezler...ihtiyac ek ışık sistemi...ama ben aküyü etkileyeceğini düşünüyorum...sistemi bozar artı yük biner...vs..vs..

3.cam olayı rüzgarı kescek ama performansını etkileyecektir...ben kafayı ön siperliğe takmış vaziyetteyim zaten...ama orjinali bozacak ve verimsiz olacağını hissettim rafa kaldırdım düşüncemi...

4.nerde olduğunu bilmiyorum...ilk mesajına bakıp nerede olduğunada bakamam şimdi...İstanbuldaysan D&B motor Ümraniye uygun bence...yetkili KASIM bey sıcak biridir...İşi olmasa bizle Tekirdağ gezisine gelecekti...ondada cbf 150 var...


selametle....
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
st_erdogan burdayım rahatsızmı oldun dıkkatle ıncelıyorum sadece yazıları masumhane bı yorum yaptım 130 basar dedım sucmu işledim pardon yok terbıyesız bişi dediysem özür dilerim bana gore basması lazım sadece bu yani

doğru dürüst yorum yaptığın,
gereksiz polemik yaratmaya çalışmadığın,
insanlara sataşmadığın,
gerçekdışı yorumlar yazmadığın,
ve olgun bir şekilde davrandığın sürece burada bulunmanın bence bir sakıncası yok...


arka kampanadan cik cik ses geliyo tekerleğin her dönüşünde!! 1650 km deyim hemen servise mi götüreyim yoksa 2000 i bekleyimmi? önemli birşeymidir sizce?? Topiği meşgul etdiysem özürr :)

muhtemelen tozlanmıştır, fren temizleyici ile bir temizle, büyük ihtimalle geçer
fren performansını etkilemiyorsa bence şu an için servis gereksiz.yok etkiliyor diyorsan bir servise uğra, çay içimlik bir zamanda şöyle bir göz attır.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
yahu sorma ya bu adama ne dediysem anlatamadım....kurye kılıklı herif...oda yetmezmiş gibi kuryelerin kullandığı diz rüzgar kesme aparatından takıyo sanki önde battaniye atmış gibi....motorda çok ciddi estetiği bozuyo ama ne desen sanane olm diyip çıkıyo....minik panda kurye ne olucak...:mrgreen:

arkadaşım nedir bu görüntü takıntınız kompleksiniz...travma halinde potansiyel olarak şekil peşinde koşuyorsunuz...ben mutlumuyum evet...dizlerimi soğuktan korumak istiyorum...bir zaman gelince bu rüzgarın beni çarpacağını biliyorum...yazın sıcağında takmayız herhalde...benim gocunacak utanacak birşeyim yok dostum...yağmurda birebir...

st_erdogan burdayım rahatsızmı oldun dıkkatle ıncelıyorum sadece yazıları masumhane bı yorum yaptım 130 basar dedım sucmu işledim pardon yok terbıyesız bişi dediysem özür dilerim bana gore basması lazım sadece bu yani

tvs apachenin özellikleri cbf 150 den daha üstün bunu kabul ederim...daha hızlı bunuda kabul ederim...ama marka bazında HONDA ile yarışamaz...olayda bu zaten...biz o kadar parayı markaya bayıldık...bu topiği okuyan herkes tvs nin özelliklerini dikkatle inceleseler her açıdan Hondadan üstün olduğunu görebilirler...lafım yok...ama üslubun benim motorum senin motorunu döver şeklinde olunca antipatik oluyor...


st erdo kanka kimse bi yere naşlamasın...şurda kardeş kardeş bişeyler paylaşalım...herkes kendi yolunda gitsin...
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Eki 2006
Mesajlar
102
arkadaşlar motorum 5500 km de ve sorunsuz..hergün yollardayım ve çok memnunum..

sis farı taktım..ama sellektör butonuna bağladık..ki herzaman kullanılmıyor ve aküyü bitirmiyor..2 adet lamba 55 watttan 110 waat..gece aydınlatması süper..ben ikaz amaçlı kullanıyorum ve çok etkili..lambaların fiyatı 25 ytl..10 da işçilik tutar 35 eder..

son hız konusundaki tartışmalar yersiz doğrusu..bende en fazla 125 gördüm..yeter artar bile..şehiriçi trafiğinde yeterince hızlanabiliyorum..buda kafiidir..

stikerların hepsini çıkardım..ve bir reklamcı arkadaştan değişik bir "cbf" stikerı yaptırdım..beyaz renk ve sadece cbf yazıyor..ikiyanlara yapıştırdım..

baskada bi değişiklik yok..elime para geçince kornayı kesinlikle değişeceğim..daha etkin bir korna takıcam..

kazasız sürüşler (korumasız asla çıkmayın)
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
arkadaşlar motorum 5500 km de ve sorunsuz..hergün yollardayım ve çok memnunum..

sis farı taktım..ama sellektör butonuna bağladık..ki herzaman kullanılmıyor ve aküyü bitirmiyor..2 adet lamba 55 watttan 110 waat..gece aydınlatması süper..ben ikaz amaçlı kullanıyorum ve çok etkili..lambaların fiyatı 25 ytl..10 da işçilik tutar 35 eder..

son hız konusundaki tartışmalar yersiz doğrusu..bende en fazla 125 gördüm..yeter artar bile..şehiriçi trafiğinde yeterince hızlanabiliyorum..buda kafiidir..

stikerların hepsini çıkardım..ve bir reklamcı arkadaştan değişik bir "cbf" stikerı yaptırdım..beyaz renk ve sadece cbf yazıyor..ikiyanlara yapıştırdım..

baskada bi değişiklik yok..elime para geçince kornayı kesinlikle değişeceğim..daha etkin bir korna takıcam..

kazasız sürüşler (korumasız asla çıkmayın)

insan bir resim koyar be murat, merakta bırakıyorsun bizi
ayrıca elektrik işlerini nerede hallettin sen, benim de ufak bir 12v bağlantı yapmam lazım motora da
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
valla murti bizi hiç sallamıyosun...nerde o ilk heyecanın...resim yok bişey yok...aldım verdim ben seni yendim falan olmuyor böyle...sis farlarını görmek istiyom ya...ayıp diye bişey var...belkide bende taktırcam...fikir çalıcam belkide....:)


yuhhh...ne zaman 5500 yaptın len...çaktırmadan ne geziyon Allah bilir...
 
Katılım
15 Eki 2006
Mesajlar
102
valla murti bizi hiç sallamıyosun...nerde o ilk heyecanın...resim yok bişey yok...aldım verdim ben seni yendim falan olmuyor böyle...sis farlarını görmek istiyom ya...ayıp diye bişey var...belkide bende taktırcam...fikir çalıcam belkide....:)


yuhhh...ne zaman 5500 yaptın len...çaktırmadan ne geziyon Allah bilir...

abi yollar gidişime kızlar duruşuma hasta diye bi söz var dimi ;) ya fazla söze gerek yok..böyle tartışma çekişme sayfalarına ben gereken cevabı yollarda veriyorum..gerisi yalan..daha bi kere tırtlamadı motorum..sonsuzda güveniyorum o konuda.. abi fotoraf makinem yok..pc yede aktaramıyorum..hadi aktardım yüklemekten acizim bilmiyorum bu olayları..ben teknoloji adamı değilim, bizler yolcuyuz, yollardayız..selamlar

insan bir resim koyar be murat, merakta bırakıyorsun bizi
ayrıca elektrik işlerini nerede hallettin sen, benim de ufak bir 12v bağlantı yapmam lazım motora da

elektrik işlerini pendik kavakpınar mahallesinde bi oto elektrikçi abimiz var orda hallediyorum..ya normal bi oto elektrikçiye gitseniz dahi işiniz hallolur..motorun kontağının orda bulunan kablolarda + ve - uçlar mevcut..yani şüphesiz 12 volt enerjiyi elde edersiniz...kaldı ki mesela biz evvela sellektör farına giden kabloyu teşhis ettik..daha sonra ona paralel bağlamış olduk sis farlarını...bundan baska mesela dörtlü flaşör sistemi yapabilirsiniz..sadece gereken ekstra bir buton ve bir parça kablo olacaktır..olmayacak şey yok şu yeryüzünde...;)
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
elektrik işlerini pendik kavakpınar mahallesinde bi oto elektrikçi abimiz var orda hallediyorum..ya normal bi oto elektrikçiye gitseniz dahi işiniz hallolur..motorun kontağının orda bulunan kablolarda + ve - uçlar mevcut..yani şüphesiz 12 volt enerjiyi elde edersiniz...kaldı ki mesela biz evvela sellektör farına giden kabloyu teşhis ettik..daha sonra ona paralel bağlamış olduk sis farlarını...bundan baska mesela dörtlü flaşör sistemi yapabilirsiniz..sadece gereken ekstra bir buton ve bir parça kablo olacaktır..olmayacak şey yok şu yeryüzünde...;)

bu dediklerin ok de ben garanti kısmını nasıl hallediyorsun bazında sormuştum asıl
neyse en iyisi dnb ye bir uğrayıp yaparlar mı bakmak, garantiyi bozmamak lazım daha şimdiden
sağolasın murat(resim de bekliyoruz senden, başaracağına eminim :) )
 
Katılım
15 Eki 2006
Mesajlar
102
hayatta neyin garantisi var ki..ben biraz kopuğum bu tür konularda..sadece istemek benimkisi..istiyorum ve kafama geleni yapıyorum
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
bu dediklerin ok de ben garanti kısmını nasıl hallediyorsun bazında sormuştum asıl
neyse en iyisi dnb ye bir uğrayıp yaparlar mı bakmak, garantiyi bozmamak lazım daha şimdiden
sağolasın murat(resim de bekliyoruz senden, başaracağına eminim :) )

abi ne garantisi adam kafasına göre kesiyor biçiyor:queen: :queen: :queen: motoru komple değişirecek millet tanıyamayacak:queen: :queen: :queen: murat yap bir güzellik ek fotoları :cat: :cherry: yolda görürsem alırım anahtarını ona göre..:wiinkk: :bounce: :bounce: :bounce:

öncelikle merhabalar cbf 150 ahalisi:) cbf 150 lerin 2. elleri sahibinden den baktığım kadarıyla 3-3.5 arasında gidiyor haziran ayı gibi benim arkadaşa cbf 150 alıcaz işallah ,bu haftasonu geziye çıktım 100 -110 alet harika yol alıyor çok hoşuma gitti ve kararımız kesin:) haziranda motoru satmayı düşünen varsa haberleşelim :cat:

sıfırında indirim oldu arkadaşım sıfırda düşünebilirsin:) :cat:

valla murti bizi hiç sallamıyosun...nerde o ilk heyecanın...resim yok bişey yok...aldım verdim ben seni yendim falan olmuyor böyle...sis farlarını görmek istiyom ya...ayıp diye bişey var...belkide bende taktırcam...fikir çalıcam belkide....:)


yuhhh...ne zaman 5500 yaptın len...çaktırmadan ne geziyon Allah bilir...

abi adam geziyor sizin gibi bir tekirdağ yapıp yatmıyor :p :p bir tekirdağ 400km yap gel sonrada yat oluyormu hiç :) :cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Mar 2005
Mesajlar
1,096
elektrik işlerini pendik kavakpınar mahallesinde bi oto elektrikçi abimiz var orda hallediyorum..ya normal bi oto elektrikçiye gitseniz dahi işiniz hallolur..motorun kontağının orda bulunan kablolarda + ve - uçlar mevcut..yani şüphesiz 12 volt enerjiyi elde edersiniz...kaldı ki mesela biz evvela sellektör farına giden kabloyu teşhis ettik..daha sonra ona paralel bağlamış olduk sis farlarını...bundan baska mesela dörtlü flaşör sistemi yapabilirsiniz..sadece gereken ekstra bir buton ve bir parça kablo olacaktır..olmayacak şey yok şu yeryüzünde...;)
Eline saglik da sis farlari konum itibariyle nerde, nasil duruyor? Goruntusunu cok merak ettim dogrusu. Kafanin iki yanina mi monte ettirdin? :silent:
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Arkadaşlar, ben de dörtlü flaşör yaptırmak istiyorum, nerede, nasıl ve uygun yaptırabiliriz. tanıdık varsa sizlerle de gelip yaptırabilirim. Bilgi?:)
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
458
servis zamanları konusundaki tartışmalara da son nokta koyuldu ben 1000 bakımı yaptırırken bu arada.aldığım haber aynen şu şekilde.cbf 150 için servis zamanları değişmiş.en kısa zamanda kitapçıklar için de zamanları gösteren çıkartmalar temin edilip yenilenecekmiş.yeni duruma göre servis olayımız şu şekilde(0 motora göre konuşuyorum).
1000- ilk bakım ve yağ değişimi.
2000- yağ değişimi
4000- 2. bakım
6000-yağ değişimi
8000-3. bakım

şeklinde gidiyor.yani 2000km de bir yağ değişimi.4000 km de bir bakıma sokulacak motor.bilginize.

Hafta sonu kuzenime motor bakmak için Honda Efe'ye gittik. Fırsattan istifade servise bakım km.lerini sordum. Yukarda yazılanları anlattım, değişmiş dedim. O da bi değişiklik olmadığını söyledi. Eskisi gibi dedi.
1000-1.bakım
3000-2. "
6000-3. "
.
.
.

Her serviste farklı bi uygulama mı var acaba?
 
Katılım
14 Nis 2006
Mesajlar
88
dün transalp ime küçük kardeş edindim :) 3600 e bitti herşey dahil.

daha önce topiği izlerken rastladığım bazı aksaklıkları göremedim vites geçmemesi bazı sinir sesler vs...

doğrusu çok keyifli ve rahat bir alet , bu sıcak havalarda şehir içi trafikte altımda büyük bir soba olmadan sessiz sedasız akmak çok hoşuma gitti paylaşmak istedim.
ben bu aleti yeni başlayanlara da büyük makinalarla trafiğe girenlere de şiddetle tavsiye ediyorum:)
 
Katılım
27 Haz 2005
Mesajlar
532
Arkadaşlar bu gün çalıştığım iş merkezine bir kuryeci arkadaş geldi cbf 150 si ile 5 ayda yaptığı km 19150 dir .
Gözlemlerini sorduğum da verdiği cevap;

"Abi , adı yeter Honda ... yağ ve buji değişimi ve zincir ve lastik bakımı hariç servise gitmedim , çok memnunum "
Artık motorsikletin kurt u olmuş bu eleman bunu söyledi ise bu topiği cbf kullanmadıkları halde fikir beyan etmek bahanesi ile taciz ve rahatsız eden arkadaşlara SUSMAK düşer .
selamlar.
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
119
dün transalp ime küçük kardeş edindim :) 3600 e bitti herşey dahil.

ya arkadaşım nası yaptılar bu indirimi tanıdık falanmıydı acaba bizde kastırsak yaptırabilirmiyiz ben izmirdeyim kuruş inmiyo burdakiler

ayrıca izmirdeki arkadaşlar servisten memnunmusunuz çünkü izmirde netten baktığım kadarı ile tek bi yetkili servis var

serüvenci arkadaşa yakın olan bi fotoğraf makineli hayırsever var mı acaba çok merak ettim şu sisler nası duruyo acaba

bütün arkadaşlara kazasız belasız sürüşler dilerim :rendeer: :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst