Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
5000km den sora makınanın bıraz degıstıgı bencede dogru..
son hıza gelınce..
100 110 zaten suratler
ben cbrdada makınayı uzmıcek suratlerde kullanıorum(100 110)daha fazla hem tehlıkelı hem makınaya zarar verır..
5 dk gec gıdın keyfını cıkarın:))
(bılıorm asırı hız yapmadıgınızı sımdı aklıma geldı yazıyım dedım)
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Luxor, D&B artık Mobil kullanıyormuş yağ olarak zaten. Benim motorda ses biraz daha iyileşti sanki, daha bir tok çıkıyor sesi yağ değiştikten sonra. Yalnız serviste oynadılar mı bilmiyorum ama sanki debriyaj biraz geç kavrıyor gibi, bunda zincirin gerilmiş olmasının etkisi olabilir mi? Tecrübeli arkadaşlar ne der?(Gerçi büyük bi sorun değil, gerekirse bi uğrar ayarlatırım, istediğin zaman uğra kontrol edelim dediler serviste, bu da hoşuma gitti doğrusu)
Zincir de artık şakur şukur ses yapmıyor gayet iyi oldu. Motorda artık eskiye göre daha çabuk 60kmleri buluveriyor.

Bu motorun hakkı uzun yolda 100 - 110. Ki ben Cuma günü uzun yola çıkıcam, amacım 80-100 arası gitmek.
Fazlası arkadaşların da dediği gibi hem motora hem bize zarar, katılıyorum. Hız azken daha keyifli seyahat ediliyor bu aletle.

ömerdüsmez, evet fazlasıyla mesgul ettin başlığı, artık daha uslu kullan emi güzel kardeşim. Motorcunun amacı uzun süre sağlıklı olarak motor üstünde kalmak olmalı. 50 - 60 yaşlarına gelince yazarsın forumlarda, 17 yaşımdan beri motor kullanıyorum diye. Bunun için gereken tek şey akıllı uslu, dikkatli ve tam korumalı kullanmaktır motoru unutma. Hız yapmak için Hondanın düzenlediği cbr125 - cbf250 cup yarışları var, 18'i aştın mı katıl onlara hız tutkunu, adrenalinini orada bastır. Bak, benim hemşehrim olan Kenan Sofuoğlu en iyi örnek. O da 17 yaşında başlamış motora. Sizin gibi gençleri pistlerde görmek isteriz.:) Anladın sen onu.:wiinkk:
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Ara 2006
Mesajlar
26
merhaba akadaşlar. kıyafetler ve kask konusunda görüşlerinizi rica edicem. mont, kask dizlik eldiven bot almam lazım da nereden almamı tavsiye edersiniz. malum bütçeyide fazla zorlamadan orta kalite nasıl ve nereden kuşanabilirim. teşekkürler.
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
aktıfdıver..
sırkecıde ıyı ındırımler alınabılıo dogubankın orda

yada hasanpasada veya barbaros bulvarında heın gerıcke var
bnım montum ve kız arkımın montu ordan cok ıyıdır gercektende
fıyatlarıda uygun..
 
Katılım
8 Ara 2006
Mesajlar
513
Luxor,

ömerdüsmez, evet fazlasıyla mesgul ettin başlığı, artık daha uslu kullan emi güzel kardeşim. Motorcunun amacı uzun süre sağlıklı olarak motor üstünde kalmak olmalı. 50 - 60 yaşlarına gelince yazarsın forumlarda, 17 yaşımdan beri motor kullanıyorum diye. Bunun için gereken tek şey akıllı uslu, dikkatli ve tam korumalı kullanmaktır motoru unutma. Hız yapmak için Hondanın düzenlediği cbr125 - cbf250 cup yarışları var, 18'i aştın mı katıl onlara hız tutkunu, adrenalinini orada bastır. Bak, benim hemşehrim olan Kenan Sofuoğlu en iyi örnek. O da 17 yaşında başlamış motora. Sizin gibi gençleri pistlerde görmek isteriz.:) Anladın sen onu.:wiinkk:

Tmm abi he bu arada ben motor süreli 2 sene oldu :D Cbr cupa gelince 18 ime gelimm hemen katılıcam Ve tmm Daha az yapıcamm hatta çok daha azz ok ve motor alınca gezi mezi Alırsınız benide Dime :D ehliyete 10 ay var
Evet anladım ben onu :D:D
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
evet cloud,
benim asıl amacım castrol kullanmaktı ama dnb bana artık mobil kullanıyoruz dedi diye, onuda sevdiğim için, mobil demiştim bende.
bu arada 100. sayfayı da bulmuşuz.
:)
 
Katılım
8 Ara 2006
Mesajlar
513
Sayfa 100 şerefine napalım düşünüyomda bulamadım Bi parti fln düzenlesekk :p :p Mesela yane Herkese hayırlı ugurlu olsunnn...:rendeer:
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Ben mototaldan aldım uğrayın derim..Montta tercihimi richa'dan yana kullandım...fiyat olarak 150eurodan başlıyor...kaskların her model ve çeşidi bol miktarda var uğramanızı tavsiye ederim.
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Moderatörler yakında benim bu mesaj da dahil bir temizlik yaparlar yine 50 sayfaya düşeriz. Mesela ömerdüsmezli mesajların çoğu silinecektir diye düşünüyorum.:queen:
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
1000km bakımına girdim.Artı olarak sağ fren kolu değişti(eğilmişti) 29milyon bayıldım.Yağ olarak castrol magnetec koydular.Siz ne kadar yağ koyuyorsunuz motora.Usta 1,250 litre konuluyormus 1 litre değil dedi.6 milyonda fren koluna verdim."Yan sanayi takmayın" dedim. Onlarda bana "zaten parçası ucuz yansanayiye gerekmi var" dediler ters köşeye yattık yani :p :p :))
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ben 2000 oldum artık...tık yok...maşallah...nazara değmesin...ula bu gisişle satış matış hikaye gibi...:mrgreen: 3000 e gelmesin diye ağlaşıyom...bakım 50 lira be...ben ağlarım abi 50 lira az paramı...yine yağ değişcek sadece bu...öpecekler bizi...
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
ben 2000 oldum artık...tık yok...maşallah...nazara değmesin...ula bu gisişle satış matış hikaye gibi...:mrgreen: 3000 e gelmesin diye ağlaşıyom...bakım 50 lira be...ben ağlarım abi 50 lira az paramı...yine yağ değişcek sadece bu...öpecekler bizi...

gerçketen pahalı.3000bin bakımında ne yapıyorlar abi.Sadece yağ niye okadar pahalı.şçiliktemi koyuyorlar yoksa:pr: o kısmı anlıyamadım.:silent:
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
gerçketen pahalı.3000bin bakımında ne yapıyorlar abi.Sadece yağ niye okadar pahalı.şçiliktemi koyuyorlar yoksa:pr: o kısmı anlıyamadım.:silent:


42 lira verdim ben üstelik ekstradan zinciri de gerdirttim. İşçilik tabi koyuyorlar, zaten işçilik yağ ve diğer bakım işlerinden daha fazla. Asıl problemde bu ya. Verdikleri faturaya bakarsan işçilikten geçirmece yapıldığını anlarsın zaten. Yarım saatlik iş de yapsalar bir saat işçilik parası alıyolar. Bizimkisi "Gülü seven dikenine katlanır durumu" aslında fazla da abartacak bi şey yok. Biz de para yok asıl mesele bu.:)
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Ara 2006
Mesajlar
513
Yagı ne kadar fazla erken degişirsen o kadar uzun ömürmüş Duydugum kadari İle Bide bişe dicem hava filtresini Siz temizleyebiliyonusmu.. basitmi yane
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Moderatörler yakında benim bu mesaj da dahil bir temizlik yaparlar yine 50 sayfaya düşeriz. Mesela ömerdüsmezli mesajların çoğu silinecektir diye düşünüyorum.:queen:

şu modlara söyleyin de bizim sayfaya da bir el atsınlar yahu :mrgreen: geyik geyik 383 sayfayı bulduk :cherry:

1000km bakımına girdim.Artı olarak sağ fren kolu değişti(eğilmişti) 29milyon bayıldım.Yağ olarak castrol magnetec koydular.Siz ne kadar yağ koyuyorsunuz motora.Usta 1,250 litre konuluyormus 1 litre değil dedi.6 milyonda fren koluna verdim."Yan sanayi takmayın" dedim. Onlarda bana "zaten parçası ucuz yansanayiye gerekmi var" dediler ters köşeye yattık yani :p :p :))

Bizim Cbr'ın fren maneti 27 ytl :queen: ... Benim manet de eğilmişti hafif... Çekiçledim :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Nis 2006
Mesajlar
148
Arkadaşlar bakımlardaki işçilik biraz fazla gibi görünüyor ama bunun karşılığında bişey daha kazanıyoruz 2.elde değeri artıyor motosikletin.Hangimiz dikkat etmeyiz ki 2.el alırken servis bakımlarının tam olup olmadığına ? Bakım günü gözlerimizi kapayıp vericez o parayı.Ama şu yanıda var en azından benim servisim (Konya Elit motor) için söyleyebilirimki o paranın karşılığını hep alıyorum.Çok şükür hiç sorunum olmadı ama kafama takılan en ufak şeyde damlıyorum yanlarına,kontrol,ayar ne gerekiyorsa yapılıyor,çayımızı içip,sohbetimizi ediyoruz sonra vedalaşıp kalkıyorum aklımdaki soru işaretlerinden kurtulup.Başka esnaf olsa ondan bile para almaya kalkabilir.

100. sayfa hayırlı olsun.Unutmadan bu hafta 500km lik bi ısparta turu yapmayı planlıyorum kısmetse,inşallah nasıl geçtiğini anlatmak nasip olur.:cat:
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
yanlıs bılgılendırme olmasın 22 ytl fren manetı cbrın:)
neyse:D
(zam gelmemıstır ınsallah)
 
Katılım
15 Ara 2006
Mesajlar
122
Benim motor 258 km de.Fakat motoru elliyemiyorum.Çünkü zincir koca karı donu gibi gevşedi:queen: Hiç zamanım yok servise gitmek için.Kardeşimi Kymcosuyla idare ediyoz:) o da fena motor değil ama yani
 
Katılım
27 Haz 2005
Mesajlar
532
2875 km oldu makine , 100 . sayfamız hayırlı olsun nice 100 lere.
selamlar .
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
BABAMIN KABRİNE YAPTIĞIM KUTSAL SÜRÜŞ TAMAMLANDI!:)
Nihayet benim meşhur ilk uzun yolu bugün yaptım. İlk motorumla ilk uzun yolumu babamın Sakarya Akyazı'daki kabrine yapacağım diye sözüm vardı (takip edenler hatırlar). İstanbul-Sakarya-Akyazı-İstanbul arasında. Toplam 342 km yol yapmışım. Sabah 07:10'da çıktım, 15:45'de döndüm. Şu an epeyce yorgunum ayrıntılar ve fotoğraflar akşama açacağım gezi topiğinde olacak. Kısaca şunu söyliyim, ortalama 90 - 100 km hızla zaman zaman 110'a da çıkarak yol aldım. Gidiş E-5, dönüş otoban. E-5 çok zaman kaybettiriyor ama manzara izlemek için duracak yereleri bol. Otoban daha rahattı, orada da tırlar biraz zorladı. Bu seyahatle benim motor da 2845km oldu. Çok başarılı bir performans gösterdi, zaman zaman özellikle zorlamama rağmen beklediğimden iyiydi doğrusu. full depo ile 341km yol yaptı 80 km ve üstü(genelde 90 - 95 - 100 civarı yol aldım) kullanmama rağmen halen kırmızı çizgide yedeğe geçmedi. Bu arada bakım sonrası uzun yola çıkmış olmam motorun rahat yol almasında etkili oldu mu bilmiyorum ama ben yoruldum o yorulmadı:) . Neyse yorgunum şimdi duş zamanı::stretche :mrgreen: . Ayrıntılar akşama.:) :cat:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst