Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Ara 2006
Mesajlar
513
Aslında Bras ikna Oldum Gerçekten Tşk Ama şu yanlardaki Motif bozuyor kahverengi gibi olan Onları kaldırıcam Ama bilmiom hala ginede Çok teşşkür..!
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
bu olay tamamen bir zevk meselesi ancak kırmızının bir 2 artısı da var tabii ki

bence:
1- daha az kir gösteriyor, siyahın gözüne gerçekten çok hoş gözükmesi için devamlı olarak gıcır gıcır olması gerekiyor, biraz da olsa kirli olsa kırmızıya nazaran çok kötü duruyor
2- sadece kırmızı değil, ışığına göre bordo veya 1 2 ton farklı renk olarak da gözüküyor
3- çoğu siyah alan arkadaşım bir süre sonra kırmızıyı daha çok beğenmeye başladıklarını söylediler
4- siyah renk bir yerden sonra çok monoton kalıyor, kırmızı renk yolda daha çok kendini belli ediyor
5- ben de ilk siyah almak istemiştim ama şimdi iyiki kırmızı almışım diyorum

:cat: Aynen katılıyorum, ben de siyah yerine tesadüfen kırmızı almıştım, ama şimdi iyiki almışım diyorum, siyah daha basit duruyor.
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Valla her geçen gün yollarda biraz daha cbf150 görmeye başladım açıkçası bordo rengi gerçekten güzel.Siyah takıntısı olmayanlar bordoyu es geçmesinler.temizlik hastası olanlar için siyah her zaman süper..Parlatıldığında siyah çok ilgi çekici duruyor...benim cbf işi yattı şu sıralar ikinci el bi ybr bakıyorum işim olmazsa sıfır alacağım gidip de bir cbf150...
 
Katılım
8 Ara 2006
Mesajlar
513
Ben Siyah almaya karar verdim Temizlik konusunda Çok titizim Eminim Pişman olmicam Tşk ederim ...
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
54
...

estetik kaygıların ötesinde kırmızı göz tarafından en kolay ve öncelikle algılanan renktir..görünme konusunda büyük sıkıntılar çektiğimiz düşünülürse bu küçük detay bile dikkate alınmaya değer bence...
 
Katılım
8 Ara 2006
Mesajlar
513
estetik kaygıların ötesinde kırmızı göz tarafından en kolay ve öncelikle algılanan renktir..görünme konusunda büyük sıkıntılar çektiğimiz düşünülürse bu küçük detay bile dikkate alınmaya değer bence...

Amacım Gözlerde 2. planda olmak Dikkat çekmemek Dikkati sevmem Vede geceleri hayalet gibi gitmek Siyahh bi şekilde vede Cantlarıda siyah Boyiicam..:cat:
Neden Dikkat çekmek istemiom Ehliyetim yok 17 yaşındayım Tam 1 senem var ehliyete..:)
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
54
A) Yaş şartı:

1- A1, A2, F ve H sınıfı sürücü belgesi alacakların 17 yaşını bitirmiş olmaları...

sürücü belgesiz kullanmanı da görünmez olmanı da hiç tavsiye etmem...
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Arkadaşlar, bugün farkettim ki benim koruma demiri de daha önceden ginger'ın dediği gibi ön çamurluğa vurmuş, ufak bir iz bırakmış. İçinizden bazılarınızda ortası olmayan ve daha kalın olan koruma demirlerinden vardı sanırım. İstanbul'da nereden aldığınızı söylerseniz gidip ilk fırsatta değiştireceğim koruma demirini.
 
Katılım
22 Mar 2005
Mesajlar
1,096
Arkadaşlar bu rodaj sonu "1000 bakımı" ne kadar tutuyor sorması ayıptır ve neler için ? :silent:
Bugün bakıma gittim (1100 bakımı oldu gerçi)
Honda Efe'de sağolsunlar Okan usta, Barkev bey, Emre bey hepsi çok ilgililer. Barkev beyin özel kahvesini tavsiye ederim.
Bakımda öncelikle yağınız değişiyor. Eskisi boşaltılıp bir litre Castrol Magnetec konuyor ki sadece bunun ücreti alınıyor. 18 lira 49 kuruş :)
Motorunuz yıkanıyor, zinciri yağlanıyor, isteğe bağlı olarak fren, süspansiyon kontrolleri yapılıyor. Servisiniz yapmazsa mutlaka isteyin, en azından bi gözatsınlar.
Bakım sonrası ilk farkedeceğiniz motorun sesinin değişmesi. Daha uysal ve seksi bir ses çıkarıyor ki bilsem daha önce yağı değiştirirdim :)
Ha bir de. Geçenlerde mail grubunda sorulmuştu bakımlar ne zaman diye. 1000 bakımından sonra 3000 bakımları geliyor, yani 3000, 6000, 9000... Rödaj sonrası bakım, 2000 km sonra yapılıyor anlayacağınız.
Son olarak... Bakıma giderken şu arka tarafta bişeyler tutmak için kullandığınız lastik şeyi (adı neyse işte) evde bırakın, benim gibi serviste unutmayın :)
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Bugün bakıma gittim (1100 bakımı oldu gerçi)
Honda Efe'de sağolsunlar Okan usta, Barkev bey, Emre bey hepsi çok ilgililer. Barkev beyin özel kahvesini tavsiye ederim.
Bakımda öncelikle yağınız değişiyor. Eskisi boşaltılıp bir litre Castrol Magnetec konuyor ki sadece bunun ücreti alınıyor. 18 lira 49 kuruş :)
Motorunuz yıkanıyor, zinciri yağlanıyor, isteğe bağlı olarak fren, süspansiyon kontrolleri yapılıyor. Servisiniz yapmazsa mutlaka isteyin, en azından bi gözatsınlar.
Bakım sonrası ilk farkedeceğiniz motorun sesinin değişmesi. Daha uysal ve seksi bir ses çıkarıyor ki bilsem daha önce yağı değiştirirdim :)
Ha bir de. Geçenlerde mail grubunda sorulmuştu bakımlar ne zaman diye. 1000 bakımından sonra 3000 bakımları geliyor, yani 3000, 6000, 9000... Rödaj sonrası bakım, 2000 km sonra yapılıyor anlayacağınız.
Son olarak... Bakıma giderken şu arka tarafta bişeyler tutmak için kullandığınız lastik şeyi (adı neyse işte) evde bırakın, benim gibi serviste unutmayın :)

Demek Castrol magnatec koydular. benimkine 1000 bakımında Shell koydular ve açıkçası pek de memnun değilim. Şimdi 2400km oldu ve erken 3000 bakımına sokacam, hem yağ azalmış hem de kirli. Artı 1000 bakımından beridir motorun performansından pek de memnun değilim. İstanbul'da motorun bakımını harbiden adam gibi yapacak bayii bilen var mı arkadaşlar, oraya gidelim yahu.
 
Katılım
22 Mar 2005
Mesajlar
1,096
Demek Castrol magnatec koydular. benimkine 1000 bakımında Shell koydular ve açıkçası pek de memnun değilim. Şimdi 2400km oldu ve erken 3000 bakımına sokacam, hem yağ azalmış hem de kirli. Artı 1000 bakımından beridir motorun performansından pek de memnun değilim. İstanbul'da motorun bakımını harbiden adam gibi yapacak bayii bilen var mı arkadaşlar, oraya gidelim yahu.
Benim bildiğim Hondanın anlaşmalı olduğu yağ kullanılıyor ki o da Castrol olsa gerek. Ya da bayi bazında bir anlaşma vardır belki bilmiyorum :silent:
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Benim bildiğim Hondanın anlaşmalı olduğu yağ kullanılıyor ki o da Castrol olsa gerek. Ya da bayi bazında bir anlaşma vardır belki bilmiyorum :silent:


Valla şu an faturaya bi daha baktım Shell sx4 15w50 motor yağı diye yazıyor. Ruhsatta tutuyorum ki bu gibi bilgileri başka servise gidersem bilgi vereyim diye.
Benim bildiğim de Magnatec daha iyi yağ ama Shell koymuşlar. Demek ki servisimizi değişecez. Daha fazla ilgilenen servisler var sonuçta.:bounce:
 
Katılım
4 Nis 2007
Mesajlar
392
st_erdogan yağın numarasınıda yazarsan sevinirim.birde yağ değişimini ara km lerde kendimiz yapsak servise gittiğimizde garanti sorunu yaşarmıyız.3000km de yağ değişimine ğüvenmelimiyiz yoksa
 
Katılım
8 Ara 2006
Mesajlar
513
A) Yaş şartı:

1- A1, A2, F ve H sınıfı sürücü belgesi alacakların 17 yaşını bitirmiş olmaları...

sürücü belgesiz kullanmanı da görünmez olmanı da hiç tavsiye etmem...

Tmm ama 1 senem Var yapacak bişey yok Ve görünmez olursaaam Daha iyi hayalet gibi Otolardan İyi kaçarım ben
Vede Büyük duruyorum
Boy:1.83
Kilo:73
:mrgreen: O yusden çaktırmayın polisler büyük sanıyo:queen: :queen:
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
cloud
bızım ufaklıgada aynı yagdan koyuolar bı sıkayetım olmadı su ana kadar:)

ıstanbuldaysan bı mototala bak ıstersen dıcem ama
bılemıorum

bıldıgım kadarıyla magnatec motora bı sekılde zarar verıodu okumustum ole bısı fakat dedıgım gıbı sımdı net hatırlamıorum
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
napıyosunuz bakalım yeğenler kirveler abiler kardeşler ? çığ gibi büyüyen cbf saltanatını görmek ne güzel..özellikle yollarda yardıra yardıra nazlı nazlı giden cbf lerle karşılaşmak güsel gerçekten...

hey cbf çılar..biraz yapın bakalım bi organizasyon yaa..tonla adamsınız yaw..ha derseniz herkes birbirinden bekler böyle şeyleri..o zaman ben yaparım..gelin bakalım bi bi araya, konuşak tartışak değerlendirek..havalarda güsel..tatlısucularda gelir artık..hadi bakem eller havaya..yollarda görelim cbf leri ;)

ula senlegeziyemi çıkılır:) Sana yetişiyim derken kaza yaptık hatırlıyorsun:cherry: Grup gezilerinde motorlar beraber gider sen önden kaptırıp gidiyorsun:p 100-110 böyle olurmu kardeşim:salut: :bounce: :queen: ama dediğin doğru bu ara bir gezi yapaım ama grup sürüşü yapacağız ona göre:queen: :queen: :cat: :rendeer:

Valla şu an faturaya bi daha baktım Shell sx4 15w50 motor yağı diye yazıyor. Ruhsatta tutuyorum ki bu gibi bilgileri başka servise gidersem bilgi vereyim diye.
Benim bildiğim de Magnatec daha iyi yağ ama Shell koymuşlar. Demek ki servisimizi değişecez. Daha fazla ilgilenen servisler var sonuçta.:bounce:

ben pendik güngöre gidiyorum.Ordan aldım zaten motoru.Orda bana 1000 bakımının 20 milyon olduğunu söylediler gerekçe olarakda castrol magnetec yağ koyduklarını belirttiler.İstersen orayada bir uğra.Pendik tren istasyonunun hemen arkasında olan caddede.:cat:

st_erdogan yağın numarasınıda yazarsan sevinirim.birde yağ değişimini ara km lerde kendimiz yapsak servise gittiğimizde garanti sorunu yaşarmıyız.3000km de yağ değişimine ğüvenmelimiyiz yoksa

garanti kağıdına işlenmezse bence sorun yaşarsın garantide.:cat: 3 kuruş için garanti dışı kaldığına değmez:wiinkk:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
sevgili cıbıf 150 cilerrr bizler ne zaman gezeceğizdirrr....bu pazar dijital foto fuarı vardırrr...yeşilköyde moto fuarının olduğu yerde...gitmemek olurmu...


sakin kafayla hem gezeriz fuarı hemde bir florya falan yaparız belki...ne dersiniz...ordan sarayburnuna çay içmeye...10 dakkası 1 ytl den dürbünümle manzara seyrettirilir...


gelen barnak kaldırsın bakim...
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
Tmm ama 1 senem Var yapacak bişey yok Ve görünmez olursaaam Daha iyi hayalet gibi Otolardan İyi kaçarım ben
Vede Büyük duruyorum
Boy:1.83
Kilo:73
:mrgreen: O yusden çaktırmayın polisler büyük sanıyo:queen: :queen:

yanlız bir şeyi unutuyorsun, görünmez olmak HİİİÇÇÇ iyi değildir.
şimdi sana iyi gelebilir ama gece seni görmeyen bir araba üstüne çıktığı zaman keşke daha görünür olsaydım dersin ki umarım böyle birşey olmaz...
ayrıca "Daha iyi hayalet gibi Otolardan İyi kaçarım ben" demenin de hiç bir ehemmiyeti yok çünkü emin ol kaçamazsın...

ps... bu arada yaptığım gezilerin fotoğraflarını bir gezi yazısıyla sizlere de göstermek istiyorum ama hem çok foto var hem de bir türlü nereden başlasam diye toparlayamadım.en kısa zamanda diyorum...
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
bosa konusuyosunuz:)

ben daha once soledıgım gıbı o omerdusmez..
o kucuk gosht raydır
arabaların ıcınden bıle gecıo:D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst