Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Haz 2005
Mesajlar
532
Uzun yol meraklarınız için gezi yazıları topiklerini de bakabilirisniz Piyade rumuzlu olanlara
selamlar.
Bir de Egelim in gezi yazılarına.
selamlar.
 
Katılım
22 Ara 2006
Mesajlar
842
Motosikleti
2022-SYM Jet 14 200 + 2011-KLX250 + 2015-KTM Duke 200(arızalı yatış)
Cbf 150 120 lik tekerlek Olurmu.. ?? Die 3 kes sordumm amaaa Cvp veren yok :S:S

Arkadasim sanirim olmaz cunku arka cekilerin araligi musait degil. Bir forumda 110-80 disli lastik takmis bir kurye arkadas gormustum.
 
Katılım
13 Haz 2006
Mesajlar
274
öle bi tekerlek olsada motoru yorar ve çekişten düşer mühendilser ne koymuşsa doru yapmışlardır bence düşünme böle şeyleri
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
nası gidiyo gençler :) istanbuldayım iş dolayısıyla ataköyde takılıyom su an motor motor yok tabanvay geziyom burda olan varsa görüşelim ö msj atsın ha biri lastik demişti dimi su genişinden :queen: :queen: 80 geçemessin arkadas yıgılırsın koparsın hayatta olamaz bu lastik olamaz:mrgreen: :bounce:

o omerdusmez o dusunmek zorunda bole seylerı

+1000 :queen: :queen: :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Ara 2006
Mesajlar
513
o omerdusmez o dusunmek zorunda bole seylerı

Zuhahaha Ösgür abi gine burdasın ve gine Ters sin abi beni ezmeqten bıkmadın Gİtti:p Düşünmek zorundayım tabiiki
Ama süper olur gerçek bi naked Olurdu :D:D:mrgreen:
Nese sag olun
Ama dikkatimi çeken arka süspansiyon ayarı :silent: :silent: Nasıl ??
 
Katılım
15 Ara 2006
Mesajlar
122
arkadaşlar ben de yarın bir cbf 150 alıyorum.Fakat siyah yokmuş kırmızıya razı oldum.Bir de plaka işlerini kendim halledebilirmiyim sizce?
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
arkadaşlar ben de yarın bir cbf 150 alıyorum.Fakat siyah yokmuş kırmızıya razı oldum.Bir de plaka işlerini kendim halledebilirmiyim sizce?

halledebilirsin, forumda aratırsan detaylarını yazmışlardı
ayrıca siyah yerine kırmızı aldığına emin ol daha çok sevineceksin
ileride hatırlarsın bu dediğimi...
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
arkadaşlar ben de yarın bir cbf 150 alıyorum.Fakat siyah yokmuş kırmızıya razı oldum.Bir de plaka işlerini kendim halledebilirmiyim sizce?

hayırlı olsun.İzmirdede güzel gezilir cbf ile :mrgreen:

ayrıca 120lik teker motoru yorar ve bence gereksiz.Forumda lastiklerini değiştiren arkadaşlar var 60-70 milyona tek lastiği değiştirebilirsiniz eğer yol tutuşunuz biraz daha artsın istiyor iseniz.:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Mar 2005
Mesajlar
1,096
arkadaşlar ben de yarın bir cbf 150 alıyorum.Fakat siyah yokmuş kırmızıya razı oldum.Bir de plaka işlerini kendim halledebilirmiyim sizce?
Halledebilirsin de sabah erken kalkıp gitmeye razı olman lazım. Bir ara bizim Metehanın bir başlığı vardı bu konuyla ilgili yanlış hatırlamıyorsam, bulabilirsem koyarım buraya. Şimdiden hayırlı olsun diyelim, al gel sen de katıl aramıza :rendeer:
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
walla burda muamelecı dıolar:D
cok ıyı mualemecıler var hatta burada
neyse..
yoruldum calısmaktan
 
Katılım
1 Nis 2006
Mesajlar
148
Arkadaşlar bu rodaj sonu "1000 bakımı" ne kadar tutuyor sorması ayıptır ve neler için ? :silent:
 
Katılım
22 Mar 2005
Mesajlar
1,096
1000 bakımı 15 ytl ; sadece yağ ücreti...
Üç ay sonra, bugün A2 ehliyetime kavuştum, bizim oğlan da 1100e geldi bu arada neredeyse. Yarın götürüyorum servise. Standart prosedür sağının solunun kontrol edilmesi, yağının değişmesi sadece değil mi? Servis ücreti alınmıyor bu iş için?
 
Katılım
15 Eki 2006
Mesajlar
102
napıyosunuz bakalım yeğenler kirveler abiler kardeşler ? çığ gibi büyüyen cbf saltanatını görmek ne güzel..özellikle yollarda yardıra yardıra nazlı nazlı giden cbf lerle karşılaşmak güsel gerçekten...

hey cbf çılar..biraz yapın bakalım bi organizasyon yaa..tonla adamsınız yaw..ha derseniz herkes birbirinden bekler böyle şeyleri..o zaman ben yaparım..gelin bakalım bi bi araya, konuşak tartışak değerlendirek..havalarda güsel..tatlısucularda gelir artık..hadi bakem eller havaya..yollarda görelim cbf leri ;)
 
Katılım
8 Ara 2006
Mesajlar
513
halledebilirsin, forumda aratırsan detaylarını yazmışlardı
ayrıca siyah yerine kırmızı aldığına emin ol daha çok sevineceksin
ileride hatırlarsın bu dediğimi...

Hocam Neden kırmızıyı aldıgına Sevinicek ben şahsen siyah alıcam Kesinlikle Olmassa Olmas ama nedeni geçerli bi sebep içeriyor iseee Ki bunu sölersen Sevinirim Bende Kırmızı alırım ??? Cvp ını beklıom **:)
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
Hocam Neden kırmızıyı aldıgına Sevinicek ben şahsen siyah alıcam Kesinlikle Olmassa Olmas ama nedeni geçerli bi sebep içeriyor iseee Ki bunu sölersen Sevinirim Bende Kırmızı alırım ??? Cvp ını beklıom **:)

bu olay tamamen bir zevk meselesi ancak kırmızının bir 2 artısı da var tabii ki

bence:
1- daha az kir gösteriyor, siyahın gözüne gerçekten çok hoş gözükmesi için devamlı olarak gıcır gıcır olması gerekiyor, biraz da olsa kirli olsa kırmızıya nazaran çok kötü duruyor
2- sadece kırmızı değil, ışığına göre bordo veya 1 2 ton farklı renk olarak da gözüküyor
3- çoğu siyah alan arkadaşım bir süre sonra kırmızıyı daha çok beğenmeye başladıklarını söylediler
4- siyah renk bir yerden sonra çok monoton kalıyor, kırmızı renk yolda daha çok kendini belli ediyor
5- ben de ilk siyah almak istemiştim ama şimdi iyiki kırmızı almışım diyorum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst