Hocam Neden kırmızıyı aldıgına Sevinicek ben şahsen siyah alıcam Kesinlikle Olmassa Olmas ama nedeni geçerli bi sebep içeriyor iseee Ki bunu sölersen Sevinirim Bende Kırmızı alırım ??? Cvp ını beklıom **
bu olay tamamen bir zevk meselesi ancak kırmızının bir 2 artısı da var tabii ki
bence:
1- daha az kir gösteriyor, siyahın gözüne gerçekten çok hoş gözükmesi için devamlı olarak gıcır gıcır olması gerekiyor, biraz da olsa kirli olsa kırmızıya nazaran çok kötü duruyor
2- sadece kırmızı değil, ışığına göre bordo veya 1 2 ton farklı renk olarak da gözüküyor
3- çoğu siyah alan arkadaşım bir süre sonra kırmızıyı daha çok beğenmeye başladıklarını söylediler
4- siyah renk bir yerden sonra çok monoton kalıyor, kırmızı renk yolda daha çok kendini belli ediyor
5- ben de ilk siyah almak istemiştim ama şimdi iyiki kırmızı almışım diyorum