Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Kas 2006
Mesajlar
492
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben ortalama 10 günde bir yıkamacı arkadasımda yıkatırım ve hiç bi sorun olmuyor belki ona denk gelmiştir far içinde en ufak buharlaşma olmamıştır beyler bu motorlar 150 lik tabiki ufak tefek sorunlar cıkacaktır hangi motorda sorun yok ki birazda bizim kullanımlardan bu sorunlar cıkıyor söliyim bu motorlar 5000 den sonra dahada acılacak motorlar yani düzgün bi kullanımda 140 görecegine eminim ilerde tabi

dikkat ettinizmi hep sorunlara denk gelmiştir,onun şansı,fabrika hatası deniliyor alalala ozaman 5 motordan 3 üne denk gelıyor yada fabrika hatası oluyor:)

öyle diyosan öyledir:) ..bence mavi daha iyi:mrgreen:yavv sizin için dere tepe gidiyorum resim çekiyorum soruya bak??????:pr:

Fotoğraflar Süper olmuş Murat Abi eline Koluna sağlık, Paylaşımların için Teşekkürler:rendeer:

Arkadaslar kullanıcılardan hiç biri soruma cvp vermedi acaba depo üstü çanta kullanılabiliyormu cbf150'ye depo şeklinden dolayı sorun çıkartıyor mu?Deneyenler var mı?Şehir içinde pratik kullanımlı depo üstü çantaları.Onları düşünüyorum da.

depo ustu thankpad çanta kullanılıyor dostum guzelde oluyor racing tipi olmadığı için herhangi bir rahatsızlık vermiyor. Oguzhan da vardı sanırsam Memnun olduğunu söylüyordu.
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Ocak 2007
Mesajlar
240
:salut: :salut:
birader motorun yok konuşuyon...neymiş depo üstü...bırakalım bu işleri arkadaşım...motoru olmayanlar hemencek terk etsin bakim bu diyarı...vurun motorsuzlara...:queen: :cherry: :wiinkk:

:salut: :salut: metehan abi bree olmadı şimdi şimdi kırdın beni
motorumuz yok diye hayalinide mi kurmayalım.:salut: :salut: :salut:
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
yav makineyi yeni aldım nikon l3 5mp artık ayarlardanmıdır nedir istedigim kareyi yakalayamadım adam ceple çekmiş daha iyi resimler siz neler kullanıyosunuz bence bi ayarsızlık var.


L3 makineyi ben de yeni aldım ve çok memnunum sonuçlardan. Fotoğrafların daha kaliteli çıkması filtreye de bağlıdır. Ben de filmli bir profesyonel makina da var onda PL filtre ile tabii daha da kalite çıkıyor. Ama L3'den de memnunum. L3'ün çeşitli çekim modları var, manzara çekerken manzara için olanı seç sonuç farkedecektir.(Sana bi de şaka takılayaım kızma ama; yav sen ne alsan bi ayarsızlık mı var mirim?:mrgreen: )

Bu arada konu sapmasın. Motosiklet için de yazayım bir şeyler. Depo üstü çanta soran arkadaş, neden olmasın yahu? Bu motorun farkı ne. Tabii ki olur depo üstü çanta. Deponuz da plastik değil ya:) Oraya mıknatısla yapışacak çanta, tabii ki olur.
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
L3 makineyi ben de yeni aldım ve çok memnunum sonuçlardan. Fotoğrafların daha kaliteli çıkması filtreye de bağlıdır. Ben de filmli bir profesyonel makina da var onda PL filtre ile tabii daha da kalite çıkıyor. Ama L3'den de memnunum. L3'ün çeşitli çekim modları var, manzara çekerken manzara için olanı seç sonuç farkedecektir.(Sana bi de şaka takılayaım kızma ama; yav sen ne alsan bi ayarsızlık mı var mirim?:mrgreen: )

Bu arada konu sapmasın. Motosiklet için de yazayım bir şeyler. Depo üstü çanta soran arkadaş, neden olmasın yahu? Bu motorun farkı ne. Tabii ki olur depo üstü çanta. Deponuz da plastik değil ya:) Oraya mıknatısla yapışacak çanta, tabii ki olur.


ehuehu:p :p yok kızmadım yav dostum bak ben nası çekim yapıyorum makina otomatik modda sürekli bide pc görünüm modunda makina güneşli havalarda mesela dün istediğim sonucu vermedi iyi diye nikon aldık ha bide sahne modunu dısarda kullanabilirmiyiz acaba sonuç ne olur modlar var biliyorum ama daha karıstırmadım çok sen nası yapıyosun???
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Kas 2006
Mesajlar
492
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ehuehu:p :p yok kızmadım yav dostum bak ben nası çekim yapıyorum makina otomatik modda sürekli bide pc görünüm modunda makina güneşli havalarda mesela dün istediğim sonucu vermedi iyi diye nikon aldık ha bide sahne modunu dısarda kullanabilirmiyiz acaba sonuç ne olur modlar var biliyorum ama daha karıstırmadım çok sen nası yapıyosun???

Konuyu saptırmayalım Lütfen Burası Fotoğrafçılık paylaşım topici değil. :mrgreen:
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
ehuehu:p :p yok kızmadım yav dostum bak ben nası çekim yapıyorum makina otomatik modda sürekli bide pc görünüm modunda makina güneşli havalarda mesela dün istediğim sonucu vermedi iyi diye nikon aldık ha bide sahne modunu dısarda kullanabilirmiyiz acaba sonuç ne olur modlar var biliyorum ama daha karıstırmadım çok sen nası yapıyosun???


Sanırım pc modunda çektiğin için kalite düşük çıkıyor5mp normal modunu kullanırsan ve dış mekan da manzara modunu kullanırsan kalite bariz farkedecektir. Ben aldığım fotoların kalitesine inanamadım valla.
Huoop konu sapmadan motora dönelim:p . Bu konuya ÖM ile de devam edebiliriz istersen.
Bugün benim motoru aldım ve Bostancı da acemilere özel ders verdiklerini bildiğim bir otopark var, oraya gittim. Baktım bomboş. Orada biraz çember, sekiz çizmei 90 derece dönüş, slalom falan çalıştım, valla motoru yatırmak çok zevkli oluyormuş onu iyice anladım. Bundan böyle arada bir gidip idman yapacağım, gerçekten sürüş kalitemi artırıyor ve daha güvenli kullanıyor insan neler yapabileceğini bilince. Nisan'daki Honda sürüş eğitimi öncesinde biraz pratik fena olmadı, ilk fırsatta yeniden gidicem. Aslında video Da çektim ama pek düşündüğüm gibi olmadı, yine de buraya koymaya çalışıcam sonra.
 
Katılım
22 Şub 2007
Mesajlar
10
merhaba arkadaşlar,
uzun zamandır forumu takip ediyorum. bir ay önce henüz 150 km'de ikinci el bir cbf150 aldım. şimdi 890 km'de ve burada tartışılan arızaların hiç biri ile şükür karşılaşmadım. motor henüz rodajda olduğundan fazla zorlamıyorum zaten. rodajda max. 70 km/h geçmeyim diyorum ama genede farkına varmadan arada bir 90-100'e kadar çıkıyor. sizlerden bir konuda yardım almak istiyorum. arka amortisörü sertleştiren arkadaşlar, bu işlemi serviste mi yaptırdınız yoksa kendiniz mi yaptınız. ben kullanma klavuzuna göre denedin ama başaramadım. acaba bir püf noktası mı var? hepinize kazasız sürüşler.
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
63
hüseyin h.geldin motorun hayırlı olsun 2.eli kaca aldın (gerci 150 km de 2. el sayılmazda )acaba merak ettim. amatisörü ben şimdiye kadar ellemediğim için yardım edemeyecem sana diğer arkadaslar yardım eder bu konuda ama sanırım kendinde yapabiliyorsun ayarını ben denemedim hiç ama
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
ya amortisörü bende ellemedim hiç geçen bi bakayım dedim çok sıkıydı beceremedim
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
ya amortisörü bende ellemedim hiç geçen bi bakayım dedim çok sıkıydı beceremedim

Bildiğim kadarıyla amortisörün yayını çeviriceksiniz....3 kademedir genellikle...Tek kişi binecekseniz en yumuşağına, eğer yük taşıyacaksanız 2. kademe, Artçı alacaksanız 3. kademe sertleştireceksiniz.....:cat:
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
işin ilginç yanı zaten sert yumusak haliyle bile çukurlarda zıplatıyor arka lastik ufak mıcırı dahi çignesede hissettiriyor bide sertleştirsek nası olur acaba??ayrıca çukurlardan falan geçerken alet çantası ses yapıyor ben çagresini arasına sünger koyarak hallettim.
 
Katılım
22 Şub 2007
Mesajlar
10
Hoş bulduk asibeyaz. ben motoru 2800'e aldım. ilk sahibi kasım 2006 da öğrenmek için almış (bir kez düşmüş sonrada korkmuş binememiş, 3 ay boyunca kapalı garajdan çıkarmamış. motoru almaya gittiğimde motor uzun süre yattığından akü o kadar az çeviriyordu ki motoru zor çalıştırdık), hem de paraya sıkışmış. (yani bana öyle söyledi doğru yalan bilemem).

amortisör zaten fabrika çıkışı en yumuşak halinde. sadece bir kademe sert amortisörün nasıl olacağını merak ettiğim için (+ olurda rodajdan sonra yük yada artçı taşımam gerektiğinde amortisör ayarlarken şimdiden elim alışsın diye) öğrenmek istiyorum. bundan önce cgl125 daha öncesinde minsk125 vardı, onlarda bu tür ufak tefek ayarlamaları yapıyordum. neyse hele rodaj bitsin yavaş yavaş vidalarla oynamaya başlarım.
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
amortisör zaten fabrika çıkışı en yumuşak halinde. sadece bir kademe sert amortisörün nasıl olacağını merak ettiğim için (+ olurda rodajdan sonra yük yada artçı taşımam gerektiğinde amortisör ayarlarken şimdiden elim alışsın diye) öğrenmek istiyorum. bundan önce cgl125 daha öncesinde minsk125 vardı, onlarda bu tür ufak tefek ayarlamaları yapıyordum. neyse hele rodaj bitsin yavaş yavaş vidalarla oynamaya başlarım.


Amortisörü sertleştirmek için biraz güç gerekiyor ama tık diye geçiveriyor 2.kademeye. Zaten bu işlem için alet çantasında hilal şeklinde bir zamazingo var, onu bir diğer aletin içine (yassı boru gibi olan) geçirip elini de acıtmadan rahatça çevirisin. İlk anda sanki dönmeyecekmiş gibi geliyor ama biraz güç verince tık diye yay dönüp geçiyor. 2. ve 3. kademeler artçı ya da yük içindir. Biri artçı biri yük diye bişey yok. Yalnız standarttan yani 1.kademeden direkt 3.kademeye almayın diyor kitapçık. Her seferde bir kademe yükseltin ya da alçaltın diyor. Ben ilkin artçı için sertleştirmiştim sonra da öyle bıraktım, devamlı olarak 2. kademede kullanıyorum ve lastik kayma problemim de olmuyor pek fazla. Çok aşırı bir konfor eksikliği yok, birazcık fark ediyor hepsi o kadar. Ama artçı varken daha rahat bir sürüş sağlıyor.
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Hoş bulduk asibeyaz. ben motoru 2800'e aldım. ilk sahibi kasım 2006 da öğrenmek için almış (bir kez düşmüş sonrada korkmuş binememiş, 3 ay boyunca kapalı garajdan çıkarmamış. motoru almaya gittiğimde motor uzun süre yattığından akü o kadar az çeviriyordu ki motoru zor çalıştırdık), hem de paraya sıkışmış. (yani bana öyle söyledi doğru yalan bilemem).

amortisör zaten fabrika çıkışı en yumuşak halinde. sadece bir kademe sert amortisörün nasıl olacağını merak ettiğim için (+ olurda rodajdan sonra yük yada artçı taşımam gerektiğinde amortisör ayarlarken şimdiden elim alışsın diye) öğrenmek istiyorum. bundan önce cgl125 daha öncesinde minsk125 vardı, onlarda bu tür ufak tefek ayarlamaları yapıyordum. neyse hele rodaj bitsin yavaş yavaş vidalarla oynamaya başlarım.

2.800ytl ye iyi almışsın.Şimdi o fiyata o km de bir motor bulamazsın.Güle güle kullan.
 
Katılım
1 Nis 2006
Mesajlar
148
Transalp in alt koruma demirini düşünüyorum cbf150 nin altına,uyduramazsam o ayarda bişey yaptırıcam.
Aşşağıda örnek var ne dersiniz ?
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
93
bence hiç fena durmamış yaptırdıkran sonra sende fotoğrafını çekte seninkisinide görelim , güzel olursa bende yaptırırım ;)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Kas 2006
Mesajlar
492
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hoş bulduk asibeyaz. ben motoru 2800'e aldım. ilk sahibi kasım 2006 da öğrenmek için almış (bir kez düşmüş sonrada korkmuş binememiş, 3 ay boyunca kapalı garajdan çıkarmamış. motoru almaya gittiğimde motor uzun süre yattığından akü o kadar az çeviriyordu ki motoru zor çalıştırdık), hem de paraya sıkışmış. (yani bana öyle söyledi doğru yalan bilemem).

amortisör zaten fabrika çıkışı en yumuşak halinde. sadece bir kademe sert amortisörün nasıl olacağını merak ettiğim için (+ olurda rodajdan sonra yük yada artçı taşımam gerektiğinde amortisör ayarlarken şimdiden elim alışsın diye) öğrenmek istiyorum. bundan önce cgl125 daha öncesinde minsk125 vardı, onlarda bu tür ufak tefek ayarlamaları yapıyordum. neyse hele rodaj bitsin yavaş yavaş vidalarla oynamaya başlarım.

harbi süper almışsın bu kadar düştü demek piyasası:) ben 10bin km de 2.900 sattım anlaştık yanı kardayım desenize:)

Transalp in alt koruma demirini düşünüyorum cbf150 nin altına,uyduramazsam o ayarda bişey yaptırıcam.
Aşşağıda örnek var ne dersiniz ?

etiketleri sökmüşsün enduro tarzına benzemiş, ama o motoru kapakla kapatırsan yakarsın motoru:) sonra burda yandı motorum çalışmıyor diye bağırırsın bence o kapağı yapma :wiinkk:
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Mar 2005
Mesajlar
1,096
etiketleri sökmüşsün enduro tarzına benzemiş, ama o motoru kapakla kapatırsan yakarsın motoru:) sonra burda yandı motorum çalışmıyor diye bağırırsın bence o kapağı yapma :wiinkk:

Motor bloğu üst taraf değil mi, açıkta kalan kısım? Resimde kapalı olan kısmı şanzıman diye biliyorum ben. :silent:
Bi de güzel olmuş be. Koruma demiri taktırmam diyordum ama bu bambaşka olmuş. Gerçi motoru yana devirsem bi faydası olmayacak ama...Hmmmz...Bunu bi düşüneyim ben :)
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
Transalp in alt koruma demirini düşünüyorum cbf150 nin altına,uyduramazsam o ayarda bişey yaptırıcam.
Aşşağıda örnek var ne dersiniz ?

bu koruma demiri sizin pek bir işinize yaramaz çünkü bu koruma sadece alttan gelen darbelerden bloğu korumak için.yani transalp gibi dere tepe giden motorlarda taş, kaya gibi şeylerden korunmak için.bizim taktığımız koruma demiri ise motorun yana yatması, düşmesi, devrilmesi durumunda yandan açıklık sağlayıp grenaj vs. koruyan parça.
bu koruma olsa olsa makyaj babında güzel olabilir.bunun dışında pek bir artısı olmaz...

ps...aranızdan bugün fuara gelecek olan var mı arkadaşlar.ben saat 4 gibi ordayım inşallah...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst