- Katılım
- 3 Eki 2006
- Mesajlar
- 2,606
Yağı Pendik teki Honda nın yetkili Motor servisinden almıştım , uyarılarınız için teşekkürler, bende servislerimi oradamı yaptırsam diyodumr:
Zincirde herhangi bir ses duymuyorum hareketliliği yağlarken farkettim , tahminim 2 - 3 cm kadar bi esneklik vardı oda bir sorun teşkil etmiyordur sanırım. Amortisoru kendim ayarlayabilirmiyim , Şu anda hangi konumda oldugunu nasıl anlayacağım , bununla ilgili fotograf vs. si olan varmı ?
Bende pendikde güngördenaldım motoru ve servis larakda orayı kullanıcam kısmetse 1000km bakımında.Yağ gibi kendinde temin edebileceğin şeyler böyle servislerde pahalı olabiliyor.Ben 15 ytlye aldım aynı yağı.Rekor bende sanırım

