Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Vaaaaaaaaaaayyyyy, motor aldı havalara girdi :queen: :queen: :queen: :queen:

Kendinizi tanıtmadınız daha...:bounce:

ben elimi tutturmam...öpüşmem...çıplak sahnelerde figüran kullanmam...:bounce:


formatım..."ucundan azcuk...":p


hatırlar gibi oldum sizi...:wiinkk:
 
Katılım
23 Nis 2006
Mesajlar
63
torunlar kusura bakmasın ama küresel ısınmaya sevineceğim neredeyse... sonunda gerçek sayılabilecek ilk şehir turumu attım. şu havalar bu hafta soğumasın sonra kar götürsün buraları kabul yahu...

cbf meraklılarına resimler...

dsc024880vn.jpg

 
Katılım
8 Ocak 2007
Mesajlar
83
motor sade ve çok rahat görünüşü var alanlar güle güle kullansın birde göstergeler çok hoşuma gitti: (görünüşü dizaynı eksiklikler varmış sanırım ama olsun)cat: :wiinkk: çok rahat sürüşü vardır eminim
 

fao

Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
15
aldım kullanıyorum memnunum, almayı düşünenlere tavsiye ederim
eksozun şeklini ve devir göstergesini kafaya takmayın keyili bir makine
aslmda çok zor karar verdim fakat memnun kaldım....
 
Katılım
21 Kas 2005
Mesajlar
271
lastık degışimi gereklımı bunlarda her alan değiştiriyo

Kullanım kılavuzuna bakıp okunursa CBF'nin bir asvalt motoru olduğu yazıyor..Hakkatende asvaltın hakkını veriyor maşallahı var...

Yukarıdaki yazıya atfen===> hafta sonu adananın karataş ilçesinde bulunan dalyana gittim yagmurlardan bir gün sonra..yol fena değildi ama sadece bir yerde çamur vardı giderken değilde geri dönüşte yine o çamurdan geçiyordukki herşey bir anda oldu bitti..Kendimizi yerde bulduk bacanagımla..Yer dediysek te yumuşak çamur zemin..Diyeceğim odurki...lastikler asvaltta 10 numara çamurda tırnakları olmadığından numara veresim gelmiyor..Siz siz olun camuru gördüğünüzde motordan inin geçtikten sonra motora binin..Düştüğümüz yer çamur zemin oldugundan motorda hasar oluşmadı katlanabilir yan ayaklıklar yan yatma esnasında motoru daha fazla yatırmamıştı..
 
Katılım
23 Haz 2006
Mesajlar
28
Merhaba arkadaşlar bir otomobil ve CBF 150 kullanıcısı olarak selam..
Benim aptallıgımı anlatayım size bazılarına ders olsun istiyorum..
Dün gece iki bira iceyim daha sonra arabama atlayayım evime gideyim demiştim,Sabahıda A2 ehliyeti kazandıgım icin B+A2 yapayım demiştim..
Rahat rahat motosiklet ehliyetimde olsun istedigim yere korkmadan Giderim diyordum. Ama hayal oldu hepisi trafik çevirdi ve alkol kontrolü yaptı dirensekte nafile oldu 0.63 promil düşük ama kanunlar kabul etmiyor 0.50 kadar diyor. Ehliyeti kaptırdık. 6 aylıgına sabah A2 müracacadına gittim polis 6 ay sonra Alkolsüz gel verelim dedi. Kısmet degilmiş ne yapayım.. özet olarak
Araba ve motor benim elim ayagımdı ama 6 ay beklemek lazım ne yapalım..Dersim bir daha alkol kullanmamak ve ya alkollu binmemek.. bir DAHA asla Şuanda kendimi Hapiste gibi hissediyorum Herkese ders olsun A2 ehliyete saatler kala alacagız dedik B ehliyet te gitti.
 
Katılım
7 Eyl 2006
Mesajlar
203
hayırlı olsun kardeşim

yahu caberli sen alalı bayağı oldu daha yenimi 30km yaptın :) Benim bugün 2. günüm ilk gün 12km ikinci km 30 km toplamda 42km yaptım.Silkmedede 42km yanii:queen: :queen: :queen: bu arada motorun görüntüleri burda bakınız sayfa 5 :queen: :queen:



http://www.motosiklet.net/forum/sho...ardesi-erdo-handro-oda-motor-almis-27262.html

:cat:

demek sende aldın motoru ha erdo hayırlı olsun
ya ben öğrencilik işte derslerden falan kullanamıyom motoru zaten ehliyeti anca aldım
zaten benim plaka ruhsatı da yeni yaptırmıştım
o yüzden şimmdi alalı 2 ay kadar oluyo ben daha 120 km deyim
ama 15 tatilde baya gezecem ilk iş memleketime gitmek zaten pazartesi günü izmirden bergamaya gezi düzenliyorum gelemk isteyen varmı:cherry:
 
Katılım
7 Ağu 2006
Mesajlar
405
Hepinize selamlar saygılar sayın cbf 150 ailesi üyeleri!Ben İzmir'den Sabır.Ben de hayırlısıyla bir cbf 150 sahibi olacam 15 gün içinde.Ankaradan 150 kmlik ikinci el bir tane 2600ytlye..Sizce nasıl?Bence süper:)Sizin sohbetlerinize katılmaktan deneyimlerimi paylaşmaktan büyük zevk alacağımdan adım gibi eminim.Motorumuz için güzel değil diyenlere fotoğraflar çok güzel cevap vermiş maşallah.Darısı benim bordo cbf min başına..
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
dün 2 defa yolda kaldım sebebi ise şundan :)aşşağıdaki resimdeki kırmızı düğmeyi her stop edişimde açık unutmuş motor çalışmadı:queen: bir kurye 2 pizzacı ancak yardım edebildi:cherry: 2 defa kaldığım için aralıklı olarak.İşde daha önce motor kullanmadığımız için tecrubesizlik.komik değil arkadaşlar gülmeyin:queen: :queen:
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
180
arkadaşlar sizin cbflerdeki jigle çalışıyor mu? ben jigleyi açtığım zaman motor stop edio :silent:
 
Katılım
23 Tem 2005
Mesajlar
91
slm arkadaşım bu motoru tavsiye ediyormusun.ayrıca üretim yeri aslen neresi...en son söylediğin bir yazıyı anlamadım.yazı bu-->Bir hatırlatma; Honda dünya çapındaki üretiminde 2005 yılı itibariyle Asbest içeren parçalar kullanmıyor. burda nedemek istedin..asbest nedir..
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Ne oluyor akıncılar gibi herkes motordan şikayetçii:queen: :queen: bunlar hurafe arkadaşalar orda 2000km ve üstü yapanlarda var ve sorunla karşılaşmamış olanlarda :)Birazda şans ve kullanma stili diyorum.:rendeer:
 
Katılım
23 Nis 2006
Mesajlar
63
arkadaşlar sizin cbflerdeki jigle çalışıyor mu? ben jigleyi açtığım zaman motor stop edio :silent:

jigleyi sadece motoru ilk kez çalıştırmak ve ısıtmak için kullanıp kapatman gerekiyor. jiglebir şekilde rölantiden yiyor motoru çalıştırmak için. çalıştıktan sonra bir süre gaz verip jigleyi kapatırsan motor durmaz.

bugün başıma ne geldi yahu... istanbul yolunda 70le gidiyordum, motor gazı yememeye, pompalama şeklinde sarsmaya başladı, ahan da dedim z..tık... ne etçez tık diye dursa şimdi... sağa baktım sola baktım... baktım ki jigle açık kalmış... yahu hepsi 3-4 tane düğme var onlara da sahip çıkamıyoruz. :cherry:

hocam efekmi verdin resimlere nasıl böyle çok güzel çıkmış:cyclopsan :) siyahı kıskandım doğrusu:cherry: ama yanyana gelince kırmızı daha bir gösterişli canım :p:p :p :queen: :cherry:

yok abi efekt, güzellik bizzat motorumuza aittir. :) kaliteli bir gece çekimi sadece.
Kullanım kılavuzuna bakıp okunursa CBF'nin bir asvalt motoru olduğu yazıyor..Hakkatende asvaltın hakkını veriyor maşallahı var...

yaz da olsa yağmur lastiği şart... geçmiş olsun.
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
7
merhaba arkadaşlar Ben de CBF 150 grubunda yer almama rağmen sessiz sessiz dinleyenlerdendim. Taaa ki bir konuda fikre ihtiyacım oluncaya kadar. benim aklıma takılan konu şu acaba motorumuza koruma demirinden başka hem alttan motora gelecek darbeleri engellemek için hem de daha hoş ( bana göre tabii) bir görüntü sağlamak için alttan Endurolarda olduğu gibi bir muhafaza koysak bunun motora bir zararı lur mu?

size daha sonra nasıl bir şey düşündüğümü göstereceğim fakat nasıl resim ekleyeceğimi bilmiyorum henüz :-(


herkese selamlar, bu arada ben de motorumla 400 km yapmış durumdayım ve olodukça mutluyum. Jikle ile ilgili sorun sanırım motorumuzun henüz rodaja girmemesinden kaynaklanıyor ama ben de serviste soracaklarımın arasına bunu ilk sıraya koydum...



hepinize selamlar, saygılar....
 
Katılım
15 Ara 2004
Mesajlar
638
Tüm kullanıcılara hayırlı olsun, cbf150 her ne kadar tarzım olmasa da yolum düştüğünde şöyle bir gözden geçirdim, fiyat olarak, kalite olarak ve 150 cc tamamlayıcı bir ota sınıfı özelliği ile gerçekten çok güzel bir motosiklet. Benim en çok dikkatimi çeken özelliği tork olayı. 1.2.3. viteste pati çektirmek hiç zor değil ;) Fiyat olarak çok cazip. Kazasız belasız sürüşler dilerim.
 
Katılım
13 Ocak 2007
Mesajlar
32
selam,motorum şu anda 178km rodajını doldurmaya daha çok vardı ama..dün yolda giderken motordan çaat diye bi ses geldi..taş falan mı geldi dedim..bi şey göremedim...bu günde yine giderken önde ki araç ani fren yapınca bende ani frenledim ve bi çatırdı daha geldi..az kalsın dengeyi kaybediyodum..indim baktım..
motor silindiri çatlamış..şase ortadan ikiye ayrılmak üzere sanki 2 mm bi şey tutuyor...



:))


:))

nası şaka yaptım ama cbf cilerin rengi attı sanırım:))
taş gibi taş..nazar değmesin..atıma..

selam hakpek kardeşim...bende ehliye yok olmadığı için aralardan derelerden gidiyorum..çamur içinden de geçiyorum..ama hiç düşmedim..ön arka ayrı ayrı sapıtıyor ama düşmesine müsade etmiyorum..ööööyyle gidiyoruz..
kazasız günler dileği hepimize bu arada geçmiş olsun

selam,doktor oni yazdı;
bugün başıma ne geldi yahu... istanbul yolunda 70le gidiyordum, motor gazı yememeye, pompalama şeklinde sarsmaya başladı, ahan da dedim z..tık... ne etçez tık diye dursa şimdi... sağa baktım sola baktım... baktım ki jigle açık kalmış..

benim bildiğim jiğle açık olarak unutulmuşsa motor için büyük sorun olduğudur..geçmiş olsun peki nooldu sonra jiğleyi kapatınca normale döndümü motorun..
bende bi 103 peco vardı bende açık unutmuştum sonra yolda arıza verdi..motor şişti..kullanılmaz hale gelmişti de...inşallah sende de öyle bi sorun olmamıştır..neme lazım bizde unuturuz falan..bilelim..
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst