- Katılım
- 27 May 2006
- Mesajlar
- 46
arkadaşlar bu cbf 150 nin süratini deneyen olmuş mu, sanırım göstergesi 100'den sonra kırmızıya geçiyor. bende mondial var 125'lik, çekiş ve sürat hacmine göre inanılmaz, ama motorun titreşimi de inanılmaz, belli bir devirden sonra yoldaki herşeyi iki tane görmeye başlıyorumo yüzden cbf 150 alıcam eğer 100 km/s te zorlanmıyor ve süreklilik sağlıyorsa...
100km/s de zorlamak nedemek..100 km/s den sonra ben gaz açınca motor ikinci bir ivmelenme yaşıyor. ayrıca ben çok rüzgarlı bir yolda iki kişi 110 u cok rahat gorduk.
yani hiç (nerdeyse hiç) titreşim olmadan 100km/s ile yol alabilirsin.
