Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 May 2006
Mesajlar
46
arkadaşlar bu cbf 150 nin süratini deneyen olmuş mu, sanırım göstergesi 100'den sonra kırmızıya geçiyor. bende mondial var 125'lik, çekiş ve sürat hacmine göre inanılmaz, ama motorun titreşimi de inanılmaz, belli bir devirden sonra yoldaki herşeyi iki tane görmeye başlıyorum :) o yüzden cbf 150 alıcam eğer 100 km/s te zorlanmıyor ve süreklilik sağlıyorsa...

100km/s de zorlamak nedemek..100 km/s den sonra ben gaz açınca motor ikinci bir ivmelenme yaşıyor. ayrıca ben çok rüzgarlı bir yolda iki kişi 110 u cok rahat gorduk.
yani hiç (nerdeyse hiç) titreşim olmadan 100km/s ile yol alabilirsin.
 
Katılım
24 Şub 2006
Mesajlar
90
kılbaz bilgiler için sağol. ben motorla uzun yol yapmayı severim, gezmeye çıktım mı 70-80 km'lik bir yere gidiş-dönüş yaparım (genellikle iki kişi) ekonomik nedenlerle de 100'lük-125'lik motor kullanıyorum. yani şöyle selesi geniş, az yakan, az titreyen, eksozu bağırmayan, uzun yola gelen bi motor lazımdı sanırım bulduk :) ha bu arada lastikler tubeless mi acaba?
 
Katılım
24 Şub 2006
Mesajlar
90
valla güzel yorumlarınızı okudukça yerimde duramıyorum, ben şimdi hemen izmir yükseliş'e gidip yakından bi inceleyim şunu, hem de ödeme şartlarına bir bakalım... hadi kazasız sürüşler.
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
ginger resimler güzel fakat motorda pismiş doğrusu :) kargocu motoru falanmı?:silent: :p N70 i gene konuşturmuşsun:mrgreen: :) :rendeer: saygılar
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
1,946
bak apache 140km/s yapıyormus sen twistırı bırak apachiye gel:queen: :queen: :queen: :queen: :mrgreen: :cherry:

erol88 adlı üyeden alıntıdır

dostum senin apache ' inin km saatibozuken fazla 120 yapar :cherry: öyle kağıt üzerindeki bilgileri yazma bana :bounce:
Twister CBF250 den daha hızlı biliyorsunuzdur umarım...
Zaten en iyi ybr - cbf150 kıyası.Twister kıyasını arkadaşla ogün takıldık diye yaptım.Normalde mantıklı bir kıyas değil zaten.

sevgili GİNGER abicim ben bilmesem oraya yazmadım zaten :wiinkk:
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
dostum senin apache ' inin km saatibozuken fazla 120 yapar :cherry: öyle kağıt üzerindeki bilgileri yazma bana :bounce:

valla bende forumda kullanan arkadaşın yorumunu yazdım buraya:) 140 yapar demiş:silent: evet belki 140 yaparda bu süratte tutunamaz:cat: Uzun mesafe 140 ile gidemez ama cbf 250 gidebilir belki.:)
Birde cbf 150 e5 de iki araç arasında kaldığında rahatlıkla gaz verip oradan sıyrılabiliyormu?:silent: Çünkü yrb kullanan bir arakdaş bu konuda zorlandığını ve tehlike atlattığını söyledi.öyle dedikten sonra bende cbf 150 ninde yetersiz geleceğini ve 250cclere bakmaya basladım acaba cbf 150 bu konuda yeterlimidir?:silent: :rendeer: Böyle bir durumda karşılaşan varmı?
 
Katılım
15 Ara 2006
Mesajlar
122
arkadaşlar şu cbf 150 özellikleri beni çok etkiledi.Tam aradığım motora benziyor.Bahara kadar beklemek zor olacak:) Acaba kullanan arkadaşların yakıt ekonomisi hakkında hesapları nedir?2 lt/100 km doğruluk arzediyormu?
 
Katılım
1 Nis 2006
Mesajlar
148
Arkadaşlar sirkecide uzun uzun inceledim motoru ve hayran kaldım.devir göstergesi eksikliği falan gitti aklımdan.Son derece kaslı,kesinlikle iri bi motormuş tereddütler son buldu aklımda.Yavrusu gibi durmasından korkuyodum ama beygir ve kalın lastik avantajını saymassak cbf250 den her açıdan üstün çıktı motor.Pazartesi hemen alıyorum motoru ve ayrıntılı bi inceleme (bol fotolu)gelicek yakında.:cat:
 
Katılım
27 May 2006
Mesajlar
46
arkadaşlar şu cbf 150 özellikleri beni çok etkiledi.Tam aradığım motora benziyor.Bahara kadar beklemek zor olacak:) Acaba kullanan arkadaşların yakıt ekonomisi hakkında hesapları nedir?2 lt/100 km doğruluk arzediyormu?

eger motoru cok devirli kullanmıyor isen yani 80km/s civarlarinda uzun yol şartlarında gidersen doğru. zaten maksimum 100km de 2.5 litre yakar..
 
Katılım
15 Ara 2006
Mesajlar
122
saol kılbaz verdiğin bilgi için.Bu şartlarda bu motorun menzili rezervini saymasak bile 450-500 km olması gerek?
 
Katılım
21 Kas 2005
Mesajlar
271

dostum..motorunu inceledimde benim motorda olmayan bir şeyi fark ettim.. arka plakalıgın bulundugu bölümde yanlış görmüyorsam fazladan sinyal lambaları takmışsın..eğer öyle ise bu konu hk. biraz bilgi verebilirmisin..(nasıl taktın ..?hangi motora ait sinyaller vs.):pale: :pale:
 
Katılım
27 May 2006
Mesajlar
46
dostum..motorunu inceledimde benim motorda olmayan bir şeyi fark ettim.. arka plakalıgın bulundugu bölümde yanlış görmüyorsam fazladan sinyal lambaları takmışsın..eğer öyle ise bu konu hk. biraz bilgi verebilirmisin..(nasıl taktın ..?hangi motora ait sinyaller vs.):pale: :pale:

evet gerçekten de arka çamurluğun orda fazladan sinyal var ama bu motor ginger ın olmadıgından sanırım nasıl takıldıgını anlatamaz :queen:

bencede cok gereksiz bir hareket olmuş oraya sinyal..
ayrıca bu motorlarını bukadar kirli kullananlara da sinir oluyorum...
temizle kardeşim demi ne var yani.
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Ara 2006
Mesajlar
122
arkadaşlar şu cbf 150 yi o kadar övüyosunizki , bunun sonucu malesef bu motorun fiyatı önlenemez bir yükselişe geçebilir:cyclopsan Ben kesin kafaya taktım cbf 150 alacam.Fakat arkadaşlar biraz daha sessiz olun şiişşşt :) bu fiyat güzel coşmasın bayiiler:mrgreen:

Bu arada netten hindistanda kullananların yorumlarını da buldum cbf 150 ile ilgili.ingilizce ve motorun ismi UNICORn olarak geçiyor.Birkaç kişi 2004 te almış motoru 27000 km yol yapmış ve hala ilk günkü gibi motorum şeklinde yorumlar yapılmış.Bilgilerinize...:)
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Mar 2005
Mesajlar
83
selamlar arkadaşlar ben debu forumun müptelasıyım emeği geçen herkese selamlar teşekkürler eee sıra bize geldi elimizden geleni yapalım dedik bilmiyorum daha evvel verildimi ama ben yinede kapsamlıteknik detaylı(ingilizce)video linkini veriyorum.Lütfen ingilizcesi olan arkadaşlar önemli yerlerini bize aktarsın

http://www.honda2wheelersindia.com/unicorn/ride_n_fly/downloads.asp
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Haz 2006
Mesajlar
274
Bu YÜz Korumasi İÇİn Maskeler KaÇa Satilio Bİlgİsİİ Olan Varmi Bİde Zİncİr İÇİn KauÇuklu YaĞ Alicam Onlarin Fİyati Nedİr Onu Soracam Bİrde Fİleler Nekadar Onuda Soracam Baya Sordum Bİlgİlendİrmenİz DİleĞİyle
 
Katılım
22 Mar 2005
Mesajlar
1,096
Yahu siz Angaralılar motorunuzu alıp niye garajlarda çürütürsünüz anlamam...:p


Ankaralı bir üniversitede görevli arkadaş daha var...tanırsınız...st_erdoğan...nicki...oda cuma günü aldı motoru yatsın diyor...yazın binecekmiş...şimdi kampüste düşe kalka bisiklet gibi öğreniyormuş...:p


hani küçükken mahallede toprak sahalar olurdu ya...orada mobiletler tur atılrıdı...her bayram...veya panayırları hatırlarmısınız...veyahut lunaparkların geniş arazili olanlarında bisiklet ve mobilet turları vardı...1 turu bilmem kaçpara...hatta 4 tekerli carting arabasından olurdu bazen...onları kiralardık...

Yazın binecem demedim be kanka, marta ehliyet gelene kadar kampüs içi turları, ondan sonra ver elini İstanbul. Sen hazırla ortamı ben geliyorum :)
Motorum henüz gelmedi ama geldiği gibi bolcana fotoğraflı bir hoşgeldin partisi yapıcam çocuğuma, bekleyin, az daha sabredin. Ben de artık Honda klübündeyim :bounce:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Yazın binecem demedim be kanka, marta ehliyet gelene kadar kampüs içi turları, ondan sonra ver elini İstanbul. Sen hazırla ortamı ben geliyorum :)
Motorum henüz gelmedi ama geldiği gibi bolcana fotoğraflı bir hoşgeldin partisi yapıcam çocuğuma, bekleyin, az daha sabredin. Ben de artık Honda klübündeyim :bounce:

abi hiç dedikoduda yaptırmıyorsunuz ya...yakaladın...Senin motoruna ben senden daha çok sevinirim...Ama bu kazaları duyduktan sonra yine soğumaya başladım kanka be...Sizin gibi değerler kolay yetişmiyor...Ha ben değer değilim abi diyosan bilemem...:p


Sizler birer evladsınız kanka...Arkanızdan çok yürekler dağlanır...yani demoralize etmek istemem ama kaza yapmadanda akıl başa gelmez...ben yaptım...biraz duruldum...artık eskisi gibi motosiklet heyecanım kalmadı...olmasada olur diyebiliyorum artık...


Allah hayırlı sürüşler kazasız günler verrsin hepinize...
 
Katılım
27 May 2006
Mesajlar
46
arkadaşlar beşiktaş ta bilen bilir kanyon adında dağcılık malzemeleri satan ufak bir dükkan var..aslında üretim yeri ama perakende de satıyorlar..
orada polar balaklavlar var cok ucuz fiyata 8ytl..ve kaliteli gerçekten..
ayrıca termal içlikler alt üst hepsi mevcut. bu soguk ış gunlerinde üşümeye deymez inanın. ben bu içliklerden kullanıyorum üzerine de bir kot inanın sıcacık gidiyorsunuz....
bunun gibi ufak tefek ama hayati aparatlari bulabilirsiniz.
yerini merak eden olursa seve seve tarif ederim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst