- Katılım
- 21 Kas 2005
- Mesajlar
- 271
Arkadaşlar bişey sorcağım.
Gerçi şu an cbf250 alacağım gibi gözksede (bu hafta sonu belli olacak)
CBF 150 alırsam motora elcik ısıtma,çanta,koruma demiri üstü sis varları takacağım.Birde herhangi bir yer varsa polislerdeki gibi çakar ampül koyacağım sis farları böyle yanıp söner olacak.Ama bunun bir devresi var yaklaşık bir karış kadar kara bir kutu.Bunu koyabilecek bir yer var mı ? CBF 150 de? yani koltuk altında Vespalar gibi bir kask sığacak alanlar gibi alanlar var mı biyerlerinde?
VAR...Ön grenajda bulunan sağ ve sol sinyallerin bulundugu yerde sanırım işine yarayacak boşluk var..Düzlemesine yaklaşık 20-25 cm kadar..işini görür heralde..