Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 Nis 2016
Mesajlar
27
selamun aleyküm arkadaşlar motorum 1. viteste sert kalkış yaptığımda arkadan bişeyler kopacakmış gibi ses geliyor nedeni nedir acaba tecrubesi olan var mı yardımcı olur musunuz.?
 
Katılım
15 Nis 2016
Mesajlar
27
biraz sert kalkış yapınca tak tak diye bir ses geliyordu ama zincir dişli setini değiştim düzeldi meğersem dişliler incelmiş baya o atıyor olmalıydı şuan problem kalmadı ama. tşkler
 
Katılım
29 Mar 2016
Mesajlar
53
abilerim kardeşlerim merhaba, 10 gün önce cbf150 alarak aranıza katılmış bulunmaktayım, bir sıkıntım var bu sabah okula gidip geldim bir problem yoktu geldikten 1 saat sonra dışarı çıktım yola çıktım frene bastığımda ön teker titreme yapmaya başladı ve seste geliyor sebebi nedir yardımcı olursanız sevinirim normal giderken bir sıkıntı yok frene bastığımda oluyor sadece motor 200kmde

Yeni motorda , diskten sürtme sesi geliyor o normal.Titreme ise bende on freni köküne kadar sıkınca oluyor. Ön freni hafif skınca yinede titreme var mı ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:36 ----------

Herkese Merhaba , hava filtresi orjinal ile yan sanayi arasında çok fark var mıdır ? Birde gidon yamuldu , kendim değiştireyim diyorum. Bilmem gereken detay bir şey varsa yardımcı olursanız sevinirim .

Kazasız sürüşler..
 
Katılım
14 Haz 2016
Mesajlar
25
Bursa'dan aranıza katılmış durumdayım.40 yaşında arkadaş gazı ile motorcu olduk.herkese kazasız belasız sürüşler dilerim.
 
Katılım
8 Kas 2016
Mesajlar
111
Arkadaşlar bugün bir dostum hondanın elinde kalan son motorları satıp yeni motorunu tanıtacağını söylüyor doğru mu? Elinde kalan 500 motoruda kampanyayla bitirip yeni kasa bir motoru getireceği söyleniyor.
 
Katılım
15 Ağu 2015
Mesajlar
8
İMAJ MOTORDAN CBF 150 BAKIM KAMPANYASI
YAĞ
HAVA FİLTRESİ
BUJİ
ÖN DİŞLİ
ARKA DİŞLİ
ZİNCİR
ÖN FREN BALATASI
ARKA FREN BALATASI
GAZ TELİ
İŞÇİLİK DAHİL
120 LİRA
 
Katılım
25 Haz 2015
Mesajlar
23
s.a millet..2009 cbf den sonra pulsar mı rx3evo mu benellimi tenellimi derken kafayı yemek üzereydim...bilmem duydunuzmu size bi hikaye anlayım... adamın biri ayakkabı almak için dükkana girmiş,ayakkabısını bi kenara çıkarmış ve başlamış hoşuna giden ayakkabıları denemeye...epey bi giyip çıkardıktan sonra hiçbiri aklına yatmamış..mağaza müdürü bu durumu fark edip adamın yanına gidip: beyefendi size muhteşem bi ayakkabı getireyim tam ayağınıza göre demiş ve gitmiş adamın eski ayakkabısını getirmiş...adam ayakkabıyı giymiş ve : işte tam istediğim böyle bi ayakkabı demiş.....şimdi okuması uzun sizi yordumsa kusura bakmayın ama benimkisi de aynı bu hesap gittim gene cbf150 aldım tabi sıfır olması kampanya olması en azından 10binin altında adam akkıllı kroniksiz titreşimsiz kıç ağrıtmayan kalıplı olması cezbetti beni..bilmiyom böyle karburatörlü ve yıl 2016 hala kampana frenli bi makinaya 6bin verilirmi ama haksızsam haksız deyin arkadaşlar..yaş 34 ve 10 yıldan fazladır motor biniyorum söylen bakem iyi mi etmişim kötü mü???
herkese kazasız belasız sürüşler..
 
Katılım
10 Kas 2016
Mesajlar
6
Arkadaslar merhaba. Yakin zamanda cbf 150 alip araniza katilmayi dusunuyorum. 2017 modellerde her hangi bir degisiklik olacak mi? Ve fiyati ne kadar olucak? Fikri olan arkadaslar varsa sevinirim
Bir de, yazin uzun yola cikmayi dusunuyorum. Herkes cok yorucu olacagindan ve cbf 150 ile uzun yol yapilamayacagindan bahsediyor. Ben pek kulak asmiyorum. Lakin uzun yolda olabilecek sikintilara karsi ne gibi onlemler alabiliriz? Simdiden tesekkurler
 
Katılım
5 Tem 2013
Mesajlar
857
Arkadaslar merhaba. Yakin zamanda cbf 150 alip araniza katilmayi dusunuyorum. 2017 modellerde her hangi bir degisiklik olacak mi? Ve fiyati ne kadar olucak? Fikri olan arkadaslar varsa sevinirim
Bir de, yazin uzun yola cikmayi dusunuyorum. Herkes cok yorucu olacagindan ve cbf 150 ile uzun yol yapilamayacagindan bahsediyor. Ben pek kulak asmiyorum. Lakin uzun yolda olabilecek sikintilara karsi ne gibi onlemler alabiliriz? Simdiden tesekkurler

Küçük hacimli motorlarda cbf150 en iyi uzun yol motorudur, aksini iddia eden ya kullanmamış ya da motorcu değildir bu kadar net. Küçük hacim derken 100-150cc diye düşündüm bu arada.

Yalnız sabırlı olmanız gerek. Öyle sabit 100-110 ile gideyim derseniz olmuyor maalesef. ortalama 80-90 ile dünyayı dolaşırsınız. Sadece mola aralarını uzun tutarsanız neticede ağrılar meydana gelebilir :queen:

Uzun yol için klasik alet edevat yeterlidir. Zaten cbf'in sele altında alet takımı var. Yine ordaki boş alana lastik tamir-fitil aparatı, yedek 1-2 sigorta ve far ampülü atmanız yeterlidir diye düşünüyorum. Ne olur ne olmaz.
 
Katılım
20 Eyl 2015
Mesajlar
378
@altan3544 Karbüratör bence hiç sorun değil ben kullanıcı olarak hiç bir ekskligini hissetmedim. Hatta koaly tamirat ve daha az sorun açısından daha iyi bence böyle bir motorda. Ama gönül isterdi frenleri daha iyi tutsun tabiki ama o da yeterli geliyor. Bence Cbf150 şuan bu fiyatlarda Türkiye piyasasının bugu :D . Bende Cbf150 ile kaza yaptım motorum pert oldu, sizin gibi 10-12 bin bandında motor bakarken hiç biri içime sinmedi geri Cbf150 aldım. Depoyu fulledim 200km den fazla yol yaptım daha depo yarımın az üstünde. Birde Çinde üretilen Cbf150'lerin gösterge panelinde bizimkilerden farklı olarak 3-4bin devir arasını yeşille boyayıp ekonomi yazmışlar. Bende onu görünce öyle kullandım genelde 5500 devirde vites attım. Motor yakmıyor şuan. Cbf150'in bir başka güzel özelligide max. torkunu çok düşük devirde vermesi. 5200 Devirde Max torkunu veriyor. o yüzden şehir içinde gayet yeterli geliyor.
 
Katılım
11 Eyl 2012
Mesajlar
454
@altan3544 Karbüratör bence hiç sorun değil ben kullanıcı olarak hiç bir ekskligini hissetmedim. Hatta koaly tamirat ve daha az sorun açısından daha iyi bence böyle bir motorda. Ama gönül isterdi frenleri daha iyi tutsun tabiki ama o da yeterli geliyor. Bence Cbf150 şuan bu fiyatlarda Türkiye piyasasının bugu :D . Bende Cbf150 ile kaza yaptım motorum pert oldu, sizin gibi 10-12 bin bandında motor bakarken hiç biri içime sinmedi geri Cbf150 aldım. Depoyu fulledim 200km den fazla yol yaptım daha depo yarımın az üstünde. Birde Çinde üretilen Cbf150'lerin gösterge panelinde bizimkilerden farklı olarak 3-4bin devir arasını yeşille boyayıp ekonomi yazmışlar. Bende onu görünce öyle kullandım genelde 5500 devirde vites attım. Motor yakmıyor şuan. Cbf150'in bir başka güzel özelligide max. torkunu çok düşük devirde vermesi. 5200 Devirde Max torkunu veriyor. o yüzden şehir içinde gayet yeterli geliyor.
hocam bu çinde üretilen cbf 150 ile burdakilerin farkı nedir?türkiyede satılan japon mu?
 
Katılım
25 Haz 2015
Mesajlar
23
cevaplarınız için teşekkür ederim..
peki rodaj konusunda ne yapmalıyım???
şuanda 4000 devirin üstüne çıkmadan vites büyütüyorum ve sürekli aynı viteste gitmemeye çalışıyorum..1-2-3-4 sonra debriyajda gaz verip 3-2 yapıyorum kendi hızıyla sıkışıp yavaşlasın diye..en doğru şekli bu mudur???
bu arada parantez açayım 2009 cbfim jiklesi olsun sinyali olsun yaw en basiti anahtarı olsun 2016 gibi oyuncak değildi yaw bu anahtar nedir öyle??:pale: korkuyorum direksiyonu kilitlerken elimde kalacak diye :mrgreen: ybr ciler duymasın da:pl: hemen çinden girer yağ yakmasından çıkarlar Allah muhafaza:mrgreen:
 
Katılım
26 Tem 2007
Mesajlar
180
Bence şuan Cbf 150 fiyat performans vs hepsinde 1 numara bir motorsiklet . alacak arkadaşlar gözlerini kırpmadan alsınlar
 
Katılım
25 Haz 2015
Mesajlar
23
@altan3544 Karbüratör bence hiç sorun değil ben kullanıcı olarak hiç bir ekskligini hissetmedim. Hatta koaly tamirat ve daha az sorun açısından daha iyi bence böyle bir motorda. Ama gönül isterdi frenleri daha iyi tutsun tabiki ama o da yeterli geliyor. Bence Cbf150 şuan bu fiyatlarda Türkiye piyasasının bugu :D . Bende Cbf150 ile kaza yaptım motorum pert oldu, sizin gibi 10-12 bin bandında motor bakarken hiç biri içime sinmedi geri Cbf150 aldım. Depoyu fulledim 200km den fazla yol yaptım daha depo yarımın az üstünde. Birde Çinde üretilen Cbf150'lerin gösterge panelinde bizimkilerden farklı olarak 3-4bin devir arasını yeşille boyayıp ekonomi yazmışlar. Bende onu görünce öyle kullandım genelde 5500 devirde vites attım. Motor yakmıyor şuan. Cbf150'in bir başka güzel özelligide max. torkunu çok düşük devirde vermesi. 5200 Devirde Max torkunu veriyor. o yüzden şehir içinde gayet yeterli geliyor.

cbf aldım derken sıfır mı alıp 200km yaptın??
 
Katılım
1 Mar 2016
Mesajlar
9
Herkese merhabalar.Sizlere bir sorum olacak.2014 model cbf 150 kullanıcısıyım 1 yılı geçkindir kullanıyorum.Geçenlerde kısa farım söndü sadece uzun yanıyor.Far ampüllerini değiştirmek istediğimde ustaya çıkarttım duy kısmının daha önce değiştirildiğini söyledi.Duy kısmı orjinal değilmiş zaten far beyazdı.Farın olduğu yerde mavi bir fan gibi birşey olduğunu söylediler.
Şimdi sizden ricam kaç tür soket tipi var?Ve bu soket tipi nedir orijinali olmazmış.Bana ne gibi bir çözüm önerirsiniz?Bilgilerinize ihtiyacım var sağolun

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:58 ----------

BİR DE SADECE DUY KOMPLE DEĞİŞTİRSEM İŞE YARAR MI SİZCE ?
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
arkadaşlar, 2 cbf150 sahibi olmuş ama yaklaşık 2 yıldır falan motosikletten uzak kalmış bir forumdaşınızım.
motoru genel olarak iyi tanıyorum lakin tek merak ettiğim bizim zamanımızda mevcut olan yağ yakma probleminin hala devam edip etmediği? bu konuda bir gelişme yaşandı mı son 2-3 yıl içindeki modellerde?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst