Öncelikle herkese merhabalar. 2007 model 55.000 kmde CBF150'im var. Dün farkettim ki sinyallerim bozulmuş.Yani sinyali açınca yanıyor ama sönmüyor. Farlar da uzun olarak çalışmıyor ve ilginçtir sinyali açınca far hafif kısılıyor. Acaba başına böle bir şey gelen var mı daha önce? Elektrik aksamda mı sıkıntı var acaba, geçen yağmurda kaldı baya farın içine su kaçmış. Ondan mütevellit olabilir mi?