Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Nis 2016
Mesajlar
38
Öncelikle herkese merhabalar. 2007 model 55.000 kmde CBF150'im var. Dün farkettim ki sinyallerim bozulmuş.Yani sinyali açınca yanıyor ama sönmüyor. Farlar da uzun olarak çalışmıyor ve ilginçtir sinyali açınca far hafif kısılıyor. Acaba başına böle bir şey gelen var mı daha önce? Elektrik aksamda mı sıkıntı var acaba, geçen yağmurda kaldı baya farın içine su kaçmış. Ondan mütevellit olabilir mi?
 
Katılım
5 Tem 2013
Mesajlar
857
Öncelikle herkese merhabalar. 2007 model 55.000 kmde CBF150'im var. Dün farkettim ki sinyallerim bozulmuş.Yani sinyali açınca yanıyor ama sönmüyor. Farlar da uzun olarak çalışmıyor ve ilginçtir sinyali açınca far hafif kısılıyor. Acaba başına böle bir şey gelen var mı daha önce? Elektrik aksamda mı sıkıntı var acaba, geçen yağmurda kaldı baya farın içine su kaçmış. Ondan mütevellit olabilir mi?

Sinyal ampüllerinden bir tanesi patlamış olabilir. Yanmayanı değiştirip tekrar deneyin. Far konusunu bilmiyorum.
 
Katılım
14 Nis 2016
Mesajlar
38
Sinyallerin ikisi de, arkalı önlü olarak sinyal verdiğimde yanıyor ve öyle kalıyor. Patlamışsa 4'ü birden patlamış olamaz heralde di mi?
 
Katılım
2 Eyl 2016
Mesajlar
40
Arkdaşlar selam, yeni başlıyorum . Çok baktım en son fiyat vs değerlendirinxe cbf 150 ile başlamaya karar verdim. Henüz ehliyeti alamadım ama motoru aldım. Antreman olsun diye sanayide müsait alanlarda akşamları turluyorum. Yeni başlayanlar için sanırım çok ideal ve kullanması keyifli bir motor. 5-6 km kısa mesafe trafiğe çıkmak için ne kadar tecrübelenmek lazım? Direksiyon dersindeki ve ehliyet alacak kadar ywterliysek tafiğe çıkılırmı?. Yada motora ne kadar hakim olmak lazım trafikde sorun yaşamamak için?
 
Katılım
5 Tem 2013
Mesajlar
857
Sinyallerin ikisi de, arkalı önlü olarak sinyal verdiğimde yanıyor ve öyle kalıyor. Patlamışsa 4'ü birden patlamış olamaz heralde di mi?

4ü de yanıyorsa o vakit sorun sinyal rölesindedir. Kendiniz değiştirebilirsiniz diye düşünüyorum alıp. Ama far konusu var birde.
 
Katılım
25 Mar 2011
Mesajlar
107
direksiyonu bir sekilde halledersin fakat turkiye trafiginde güvenli seyehat icin sınırsız bir tecrübe lazım
asıl yapman gereken gözünü dört acmak ayık olmak kasmamak 1 km 10 km demeden en azından kaskı alışkanlık haline getirmek
youtube da videolar var sürüş teknikleri kontra faln bakarsın omlara anladıgın kadarını test edersin ve zamanlada bütün bunlar yerleşicektir gereksiz sürat agresif sürüş tarzı bundan uzak dur haa birde gerektiğinde de kendini ve motoru ve durumu kurtarmak icin
motosikletnin avantajlarını kullanmalısın bunun gibi şeyler aslında hersey biryana neyin yeterli olacagınıda kendin bulursun eninde sonunda
 
Katılım
2 Eyl 2016
Mesajlar
40
2015 model sıfır aldığım Nissan xtrail araba var , aynı sorun ondada var). Cbf çindw toplanıyor ondan diycem ama heralde Japon kültürünü nyansıması bu. Tek kullanımlık vida...nasıl olıyorsa vida karşılığıda yalama oluyor . Başka yerden tekrar delik açmaya çalışıyorsun falan. Saçma bir olay ...

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:09 ----------

direksiyonu bir sekilde halledersin fakat turkiye trafiginde güvenli seyehat icin sınırsız bir tecrübe lazım
asıl yapman gereken gözünü dört acmak ayık olmak kasmamak 1 km 10 km demeden en azından kaskı alışkanlık haline getirmek
youtube da videolar var sürüş teknikleri kontra faln bakarsın omlara anladıgın kadarını test edersin ve zamanlada bütün bunlar yerleşicektir gereksiz sürat agresif sürüş tarzı bundan uzak dur haa birde gerektiğinde de kendini ve motoru ve durumu kurtarmak icin
motosikletnin avantajlarını kullanmalısın bunun gibi şeyler aslında hersey biryana neyin yeterli olacagınıda kendin bulursun eninde sonunda

Sürat vs şu an çok uzak şeyler , amaç öğrenmek ve bir yerden bir yere ulaşabilmek.
Bakalım ufak ufak kısa kısa çıkacağız trafiğe demekki.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:12 ----------

Herkese selam, bu akşam kısa mesafe 5-6 km trafiğe çıktım, pıtı pıtı sağdan sağdan sağ salim eve gelsim çok şükür. Tek sorun yokuşta kalkışlar, ve sağ şeridi çok kapatıp diğer motorcuların geçişinş engellemem oldu(
 
Katılım
25 Eyl 2016
Mesajlar
22
beyler 2015 10binde yeni aldım 2. el olarak on lastıgın ordan vijk vijk ses alıyorum 2 3 saat kullanımdan sonra acaba lastıkler fazlamı ısınıyor belırlı aralıklarla geliyor sankı lastık donerken bıyerden saga yada sola cıkmısda frene degiyor gibi yarın servıse gıtmeyı dusunuyorum sizce ne olabılır .
 
Katılım
19 Eyl 2012
Mesajlar
1,247
ABEYLER SELAMÜN ALEYKÜM;
Babamın 2009 CBF 150 motosikleti var. 21.000 km de. Zincir dişli seti değişecek. Dün Yamaha Bayine gittim zincir sordum 3 marka önerdi bana;
-RK
-D.I.D
-CZ (Çekoslovak)>> Çekoslovak 50-60 tl daha ucuz olur dedi.


Sizler zincir değişiminde hangi markayı tavsiye edersiniz?
 
Katılım
1 Ağu 2014
Mesajlar
1,475
Beyler 2017 yılında cbf üretimden kalkıyor mu ? Bu konu ile ilgili bilgisi olan var mı?
 
Katılım
12 Kas 2007
Mesajlar
414
ABEYLER SELAMÜN ALEYKÜM;
Babamın 2009 CBF 150 motosikleti var. 21.000 km de. Zincir dişli seti değişecek. Dün Yamaha Bayine gittim zincir sordum 3 marka önerdi bana;
-RK
-D.I.D
-CZ (Çekoslovak)>> Çekoslovak 50-60 tl daha ucuz olur dedi.


Sizler zincir değişiminde hangi markayı tavsiye edersiniz?

Ben çekoslovak kullanıyorum çok kaliteli çekoslovaklar bu işte uzman did kadar kaliteli buna emin ol.
 
Katılım
20 Eki 2011
Mesajlar
166
Arkadaşlar selamlar;
2013 model CBF 150 kullanıcısıyım,
Bir sorum olacak;
Malum kış bütün hızı ile yaklaşmakta, motorumun üzerinde MICHELIN PILOT STREET lastikler var,ama kışın özellikle soğuk ve yağış konusunda daha verimli bir lastik (kış lastiği ) varmıdır, var ise tavsiyelerinizi rica edebilirmiyim.
Daha önce scooter'ımda michlen city grip lastiklerim vardı bunlardan çok memnundum , böyle bir lastik var ise CBF için bilmek istedim.
Bir de bu ANLAŞ'ın kış lastikleri nasıldır, kullanan bilgisi olan varsa sevinirim.
Saygılar.
 
Katılım
5 Tem 2013
Mesajlar
857
Özene bezene aldığım, alırken fazla vermeyi göze aldığım, piyasadaki toplasan 10 tane çıkmayacak 2014 model, 2015 Kasım trafiğe çıkışlı GRİ RENK cbf'imi satıyorum maalesef. Askere gidene kadar araba ile idare edecem. Sonra başka bir motor bakarız artık.
 
Katılım
15 Haz 2014
Mesajlar
3,215
Motosikleti
600RR
abilerim.nasipse yıl sonu gibi cbf düşünüyorum.yeni kasa söylentileri ne kadar doğru.2017ye girerken 2016 modellerde indirim olur mu ?
saygılar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst