Umarım dediğimiz gibi keyifle kullanırız ilginiz ve mesajınız için teşekkürler zaten çok az kullanabildim henüz km 250 rölanti durduğu yerde kendi kendine yükseliyor 4000 e kadar çıkıyor 1000 km bakımını beklesem mi servise gitsem mi bilmiyorum 60 km hızı ve 6000 deviri geçmeden kullanıyorum daha önce kullanmadığım için başka bi sorun var mı bilemiyorum bir de lastik meselesi var Pirelli dura traction alayim dedim piyasada yok mezeler 22 düşünüyor um ne dersiniz tercih doğru mudur