Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Mar 2016
Mesajlar
3
Umarım dediğimiz gibi keyifle kullanırız ilginiz ve mesajınız için teşekkürler zaten çok az kullanabildim henüz km 250 rölanti durduğu yerde kendi kendine yükseliyor 4000 e kadar çıkıyor 1000 km bakımını beklesem mi servise gitsem mi bilmiyorum 60 km hızı ve 6000 deviri geçmeden kullanıyorum daha önce kullanmadığım için başka bi sorun var mı bilemiyorum bir de lastik meselesi var Pirelli dura traction alayim dedim piyasada yok mezeler 22 düşünüyor um ne dersiniz tercih doğru mudur
 
Katılım
4 Ara 2015
Mesajlar
63
Umarım dediğimiz gibi keyifle kullanırız ilginiz ve mesajınız için teşekkürler zaten çok az kullanabildim henüz km 250 rölanti durduğu yerde kendi kendine yükseliyor 4000 e kadar çıkıyor 1000 km bakımını beklesem mi servise gitsem mi bilmiyorum 60 km hızı ve 6000 deviri geçmeden kullanıyorum daha önce kullanmadığım için başka bi sorun var mı bilemiyorum bir de lastik meselesi var Pirelli dura traction alayim dedim piyasada yok mezeler 22 düşünüyor um ne dersiniz tercih doğru mudur

hocam jigle açık kalmış olmasın?
 
Katılım
2 Kas 2015
Mesajlar
434
Merhaba arkadaşlar bugün aranıza 0 km honda cbf alarak katıldım , daha önceleri mondial 100 cup,ybr,cygnusl ve honda cbf 250 kullandım aslında motor kullanmak istemiyorum ama 2.5 aydır aradiğim bütün araçlar patates çıkmasından dolayi bugün artik sonra damlayı taşırdım koskoca yazım heba oldu ve bir hışım ile gidip aldım geldim.

Umarım yakıtsal olarak üzmez bizi ..
 
Katılım
15 Nis 2016
Mesajlar
27
selamun aleyküm arkadaşlar ön frenim bianda boşaldı ve çok az derecede tutuyor tutmuyor diyebiliriz bi motorcuya sordum ön fren alt üst seti değişmesi gerekiyor dedi sizce bunun için değişmesi normal mi sadece hava yapmış olamaz mı yada hidrolik bitmiş ?
 
Katılım
26 Ağu 2016
Mesajlar
2
Merhabalar,

Sıfır CBF 150 almayı düşünüyorum. 30 yaş üstü ve/veya altı, 34 plaka için sigorta en düşük ne kadardır? Konu hakkında bilgi sahibi olanlar yorum yazarsa çok sevinirim.

Teşekkürler.
 
Katılım
13 Şub 2010
Mesajlar
8
Merhaba
Arkadaşlar cbf 150 depo yan grenaj sticker nerden bulabilirim yardımcı olursanız çok memnun olurum kazasız belasız sürüşler dilerim
 
Katılım
2 Kas 2015
Mesajlar
434
Merhaba
Arkadaşlar cbf 150 depo yan grenaj sticker nerden bulabilirim yardımcı olursanız çok memnun olurum kazasız belasız sürüşler dilerim

Hocam zor bulunur maalesef servise sorun

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:17 ----------

Her kafadan bir ses çıkıyor verdikleri cd'de ise bu yazıyor ;

RODAJ
ilk 500 kilometrede daha fazla özen göstererek
motosikletinizin gelecekteki güvenilirliğini ve
performansini garanti altina almış olursunuz.
Bu süre içinde, motosikleti tam gaz vererek çalıştırmaktan ve ani hızlanmalardan kaçının.

Dedikleri ise ;

ilk yağ değişimi 1000 km ve 4 5 6 bin devirleri geçmeden vites atın 5. vites'de ise max 6 bin devire gelin
 
Katılım
13 Şub 2010
Mesajlar
8
Çok teşekkür ederim dediğiniz gibi bulunmuyor kısmet bakacağım bir çaresine farklı bilgilerimizi paylaşmak üzere Hoşçakalın
 
Katılım
2 Kas 2015
Mesajlar
434
1 haftadir plaka çıkartamadık iyi mi yok sigorta sitesi gider yok o sigorta şirketi fiyati tavana çeker yok öyle olur poliçe kesilir gelmez vs vs sabir sabir sabir :)
 
Katılım
1 May 2014
Mesajlar
32
Herkese selamlar, 2013 model temizinden bir CBF alarak bende aranıza katıldım. Şuan için canımı sıkan tek konu ilk aracım olması ve 29 buçuk yaşında olmam nedeniyle çıkan 800-1000 TL arası sigortalar. Ama yıllardır hayalini kurduğum ilk motorumu almış bulunmanın mutluluğu paha biçilemez.:thumleft:
 
Katılım
2 Kas 2015
Mesajlar
434
Herkese selamlar, 2013 model temizinden bir CBF alarak bende aranıza katıldım. Şuan için canımı sıkan tek konu ilk aracım olması ve 29 buçuk yaşında olmam nedeniyle çıkan 800-1000 TL arası sigortalar. Ama yıllardır hayalini kurduğum ilk motorumu almış bulunmanın mutluluğu paha biçilemez.:thumleft:

Merak etme hocam 23 yaşındayim 17 yaşından beri 6 tane motorum oldu sigortalari hep 1 yıl olmadan bozduruldu o yüzden indirim değilde bindirim tarifesindeyim '16 cbf 150 640 liraya sigorta yaptırdım en uygunu güneş sigorta çıktı ethica 568 teklif verdi 3 gün poliçeyi kesmek ile uğraştık ve mail atıp fiyatta düzenleme olduğunu 1xxx lira ödemem gerektiğini belirtince güneş sigortaya yöneldik.

Bu arada bulunduğu il'deki Honda Bayisinden sadece ben mi memnun değilim ?
 
Katılım
2 Eyl 2016
Mesajlar
4
Arkadaşlar Merhabalar. Cbf 150 kullanıcısı olarak aranıza yeni katıldım. 1 Hafta oldu alalı ve şu anda 236km'deyim. Rodajını elimden geldiğince en iyi şekilde yapmaya çalışıyorum.

Karşılaştığım bir sorun var sizlerle paylaşmak istediğim. Motoru ilk aldığımda depoyu fulledim (60 TL aldı ). Şu anda 236 km'deyim ve benzin göstergesi ortanın 2-3 tık yukarısında. Motorun altına geçen gün baktığımda bir kaç damla yağ-benzin karışımı birşey gördüm ve detaylı inceleyince bunun 3 adet bulunan tahliye hortumlarından ince ve uzun olanında damlattığını gördüm. Kokladığım zaman benzin gibi kokuyor ama rengi kahverengi ve kaygan. Bunu sürekli yapıyor.
Servis ile görüşmemde bunun depoyu fazla doldurmuş olmamdan çalkalanma durumunda taşan benzin veya güneşte bırakıyorsanız buharlaşan benzin veya buharlaşan yağ olduğunu belirttiler.

Yukarda belirttiğim durumu ciddiye almam gerekiyor mu acaba? Şimdiden teşekkür ederim.
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Nis 2016
Mesajlar
27
Arkadaşlar merhaba. Bu sabah motorum marş almadı marşa bastıkça tok bir ses veriyor marş almıyordu vurdurarak çalıştırdım sizce problem nedir acaba yardımcı olur musunuz?
 
Katılım
25 Mar 2011
Mesajlar
107
Arkadaşlar Merhabalar. Cbf 150 kullanıcısı olarak aranıza yeni katıldım. 1 Hafta oldu alalı ve şu anda 236km'deyim. Rodajını elimden geldiğince en iyi şekilde yapmaya çalışıyorum.

Karşılaştığım bir sorun var sizlerle paylaşmak istediğim. Motoru ilk aldığımda depoyu fulledim (60 TL aldı ). Şu anda 236 km'deyim ve benzin göstergesi ortanın 2-3 tık yukarısında. Motorun altına geçen gün baktığımda bir kaç damla yağ-benzin karışımı birşey gördüm ve detaylı inceleyince bunun 3 adet bulunan tahliye hortumlarından ince ve uzun olanında damlattığını gördüm. Kokladığım zaman benzin gibi kokuyor ama rengi kahverengi ve kaygan. Bunu sürekli yapıyor.
Servis ile görüşmemde bunun depoyu fazla doldurmuş olmamdan çalkalanma durumunda taşan benzin veya güneşte bırakıyorsanız buharlaşan benzin veya buharlaşan yağ olduğunu belirttiler.

Yukarda belirttiğim durumu ciddiye almam gerekiyor mu acaba? Şimdiden teşekkür ederim.

dert etmene gerek yok dostum asagıdakı tahliye hortumları fazlalıklar icindir zaten depoyuda fulleyım derken abartma 13 litre zaten anca gecme onu yeter
 
Katılım
2 Eyl 2016
Mesajlar
4
dert etmene gerek yok dostum asagıdakı tahliye hortumları fazlalıklar icindir zaten depoyuda fulleyım derken abartma 13 litre zaten anca gecme onu yeter

Teşekkürler Hocam cevabınız için. Bir daha ki benzin almamda dikkat edeceğim. 300km gittik daha anca yarı oldu depo. Abartmışız sanırım.
 
Katılım
16 Ağu 2016
Mesajlar
1
İyi günler abilerim, 23 yaşında bi kardeşinizim ve ilk motorum olan honda cbf 150'yi bundan yaklaşık 2 ay kadar önce aldım.
Şuan motor 1600 küsür kilometrede.
Son derece memnunum, fakat motorlardan pek anlamam.
Bu motoru çok iyi tanıyan ve bana bazı konularda yardımcı olacak abilerim var mıdır, var ise özelden mesaj atar mısınız ?

ve birde sormak istediğim birşey var,
şimdi ben ilk bakımı henüz yaptırmadım. Evet biliyorum tamam kızmayın. :D
Servis bana ilk bakım için 70 tl gibi bir fiyat verdi, bana çok geldi bu fiyat.
Sizce de öyle midir ?
Servis : Honda Marmara servisi, (Avcılar tarafındaki)
 
Katılım
5 Tem 2013
Mesajlar
857
İyi günler abilerim, 23 yaşında bi kardeşinizim ve ilk motorum olan honda cbf 150'yi bundan yaklaşık 2 ay kadar önce aldım.
Şuan motor 1600 küsür kilometrede.
Son derece memnunum, fakat motorlardan pek anlamam.
Bu motoru çok iyi tanıyan ve bana bazı konularda yardımcı olacak abilerim var mıdır, var ise özelden mesaj atar mısınız ?

ve birde sormak istediğim birşey var,
şimdi ben ilk bakımı henüz yaptırmadım. Evet biliyorum tamam kızmayın. :D
Servis bana ilk bakım için 70 tl gibi bir fiyat verdi, bana çok geldi bu fiyat.
Sizce de öyle midir ?
Servis : Honda Marmara servisi, (Avcılar tarafındaki)

Otosevere gidin (şirinevler). Ama telefonla arayıp randevu almayı unutmayın; ilk sıradan girersiniz. İlk bakımda işçilik alınmaz ama siz geçirmişsiniz, ne olur bilmiyorum. Gidip sorabilirsiniz.
 
Katılım
1 May 2014
Mesajlar
32
Arkadaşlar cbf ile ilk uzun yolumu yapmış bulunuyorum. Bursa- Ankara arası gidip geldim eşimle birlikte. Toplamda da 1000 km yaptım motorla. Biraz yorucu oldu ama bol mola vererek sıkıntısız bir şekilde seyahati tamamladık. Motor çok şükür bir sıkıntı çıkarmadı. Ortalama hızım 90 km 'ydi. Sonuç olarak ilk uzun yol seyahatim Eskişehir Sivrihisar arası dümdüz iğrenç ve sıkıcı yol hariç mutlu sonla tamamlandı :) bu arada motorum 12000 km oldu. bakım zamanı geldi. bursa honda servisi 150 TL civarı tutar dedi normal midir? birde gösterge aydınlatmam kesildi. ustalar gözümü korkuttu işçiliği çok tutar diye. sanırım cbflerde sık sık ampul patlatma kronikmiş. artık bakacağız bir çaresine. herkese bol cbfli günler. :)
 
Katılım
19 Eyl 2012
Mesajlar
1,247
FAR AMPÜLÜ SÜREKLİ PATLIYOR?
Arkadaşlar ve Abilerim merhaba;
Babamın Cbf 150 motoru var.Far Ampülü (Kısa far)ben değiştiriyorum o patlıyor ben değiştiriyorum o patlıyor. Sebebi nedir acaba? Uzun farda bişe yok sadece kısa patlıyor?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst