Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Ara 2003
Mesajlar
1,447
Arkadaşlar tekrardan yüksek CC ye geçmek içim motosikletimi satıyorum. Çocuklar büyüdü daha çok boş vaktim var.

https://www.sahibinden.com/motosiklet-honda-cbf-150/mugla-dalaman

Sattım motosikleti arkadaşlar. İstediğim fiyata kolayca sattım. Çünkü piyasa apache dolu, motorların hayatını kaydırıyorlar. Temiz motoru satmak çok kolay. Trasalp 3 ayda satılmıştı bu 10 günde gitti. Biraz indirim yapsam ilk gün satılacaktı.
 
Katılım
12 Şub 2013
Mesajlar
102
Selamunaleykum 2tane Çinli motosikletim oldu ikisinde de aşırı derecede rahatsızlık yaşadım, özellikle bel - sirt agrima konusunda ve titresimden yaz sonu gibi bi tane sıfır almayi düşünüyorum bu ara boyum 1.91 kilomda 100 sizce uygun mudur? Hem okula gidip gelmek için hemde hafta sonları uzun veya kısa yol yapmayı seviyorum sizce uygun mudur? Görüşleriniz için teşekkür ederim.
 
Katılım
4 Ağu 2015
Mesajlar
71
s.a arkadaşlar bu yakınlarda İzmir yükselişten 0 cbf alan varmıdır ?

full koruma demirli + yan ayaklı ?
 
Katılım
20 Nis 2016
Mesajlar
55
Sonunda fotoları eklemeyi başardım :cat:

m6Bd92.jpg


y5QmX0.jpg


LAr2mJ.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Mar 2012
Mesajlar
356
8ZBYr7.jpg
[/url][/IMG]

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:29 ----------

Koruma demirini kendim kırmızıya boyadım. Yakıt ölçümüm 100km 2,2lt rodajdayım düşük devirlerde kullanıyorum

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:31 ----------

Pk9D4b.jpg
[/url][/IMG]

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:35 ----------

nMnlV1.jpg
[/url][/IMG]
 
Katılım
12 Kas 2007
Mesajlar
414
Guaydin herkeze bu ay icinde trafik sigortam bitiyor yakin zamanda trafik sigortasi yaptiran varmi nekadar tutar acaba.
 
Katılım
7 Tem 2008
Mesajlar
36
Guaydin herkeze bu ay icinde trafik sigortam bitiyor yakin zamanda trafik sigortasi yaptiran varmi nekadar tutar acaba.

yaşım 40 izmir de oturuyorum geçen sene 70 tl yaptırdığım trafik sigortamı kaza falanda yok gecikme de yok en ucuz 331 tl fiyat verdiler bende yaptırmak zorunda kaldım bu nedir ya nasıl bir rant dönüyor bu işte anlamadım 70 nerede 331 nerede yazıklar olsun..
 
Katılım
8 Ara 2014
Mesajlar
84
selam arkadaşlar kısa süre sonra maalesef motoru satmak zorunda kaldım. Forumdan ilgilenen olursa severek kullanacak birine gitmesini gerçekten çok isterim.
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-1500-km-de-garantili-aksesuarli-honda-cbf-150-298045194/detay
 
Katılım
2 Nis 2008
Mesajlar
48
ankarada debriyaj balata değişimi için yer öneren var mı. ve kaça yapıyolar bilgisi olan varsa teşekkürler.
 
Katılım
31 Mar 2015
Mesajlar
6
Motosikletimi park etmiştim fakat birisi çarpıp düşürmüş. Yan aynası yandaki arabaya çarpmış ve kırıldı. İlk kez parça değişimi yapmam gerekiyor. Üsküdar civarında orjinal parça değişimi yapabilen yer var mıdır ? Orjinal aynalar ile değiştireceğim, başka tavsiyesi olan var mı ? (İlk sorum daha önemli ) Teşekkürler.
 
Katılım
25 Ocak 2016
Mesajlar
605
Iyı aksamlar arkadaslar,bu hafta sonu dıreksıyon sınavım var cbf 150 ıle gırecegım sınava,sorum su..

Tecrubem hıc yok ve okuyorum bazı marklarda vıtes gecıslerı farklı olabılıyormus,cbf 150 1.vıtese takmak ıcın,vıtes bostayken bır alta mı ındırıyoruz yoksa tam tersı bır ust cekıp 1e mı gecırıyoruz?
tesekkurler.
 
Katılım
2 Nis 2008
Mesajlar
48
Iyı aksamlar arkadaslar,bu hafta sonu dıreksıyon sınavım var cbf 150 ıle gırecegım sınava,sorum su..

Tecrubem hıc yok ve okuyorum bazı marklarda vıtes gecıslerı farklı olabılıyormus,cbf 150 1.vıtese takmak ıcın,vıtes bostayken bır alta mı ındırıyoruz yoksa tam tersı bır ust cekıp 1e mı gecırıyoruz?
tesekkurler.

abim vitesler şöyle bak. en üstte beş var. yeşil ışık yanıyosa boşta demektir. sol eldeki debriyaj sıkılıyken sol ayaktaki vitesi aşağı bas 1e gereçer. sonra yukarı çek ayağınla tekrar boş. tekrar yukarı çek 2. tekrar 3. diye üstlere çıkar. 5den 1e direk geçemezsin. tek tek küçültceksin aşağı doğru basarak. ankarada mısın?
5
4
3
2
boş
1
 
Katılım
5 Tem 2013
Mesajlar
857
abim vitesler şöyle bak. en üstte beş var. yeşil ışık yanıyosa boşta demektir. sol eldeki debriyaj sıkılıyken sol ayaktaki vitesi aşağı bas 1e gereçer. sonra yukarı çek ayağınla tekrar boş. tekrar yukarı çek 2. tekrar 3. diye üstlere çıkar. 5den 1e direk geçemezsin. tek tek küçültceksin aşağı doğru basarak. ankarada mısın?
5
4
3
2
boş
1

Şunuda ekleyelim. 1deyken yukarı SERT çekerse 2ye, YUMUŞAK çekerse boşa geçer. Aynı şekilde 2deyken SERT şekilde basarsa 1e, YUMUŞAK şekilde basarsa boşa geçer. Alışıyor insan.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst