- Katılım
- 24 Ara 2003
- Mesajlar
- 1,447
Arkadaşlar tekrardan yüksek CC ye geçmek içim motosikletimi satıyorum. Çocuklar büyüdü daha çok boş vaktim var.
https://www.sahibinden.com/motosiklet-honda-cbf-150/mugla-dalaman
Sattım motosikleti arkadaşlar. İstediğim fiyata kolayca sattım. Çünkü piyasa apache dolu, motorların hayatını kaydırıyorlar. Temiz motoru satmak çok kolay. Trasalp 3 ayda satılmıştı bu 10 günde gitti. Biraz indirim yapsam ilk gün satılacaktı.