Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 Mar 2011
Mesajlar
107
selam arkadaşlar 20 tl lik Bluetooth dan kask içi kulaklık yaptım resimleri sekli semali yukleyebilirsem inşallah atıcam buraya
 
Katılım
23 Tem 2013
Mesajlar
1,716
iyi günler arkadaşlar birkaç soru soracaktım.

cbf için flaşör alacağım ama bulamadım internette. uyumlu olan model hangisidir acaba?
far ampulunün modelini öğrenmek istiyorum.
bir de far duyu yok bende. led takmışlar hiçbir şey göremiyorum. onun için duyu ve ampulü beraber almam gerekiyor.
 
Katılım
12 Kas 2007
Mesajlar
414
iyi günler arkadaşlar birkaç soru soracaktım.

cbf için flaşör alacağım ama bulamadım internette. uyumlu olan model hangisidir acaba?
far ampulunün modelini öğrenmek istiyorum.
bir de far duyu yok bende. led takmışlar hiçbir şey göremiyorum. onun için duyu ve ampulü beraber almam gerekiyor.

Far ampul tipi S2 35w tir.
 
Katılım
19 Ocak 2016
Mesajlar
194
Selamun Aleyküm arkadaşlar.Uzun zamandır motor arayışı içindeyim.Değişik modeller değişik tarz motorlar bakıyorum.Bütçem sınırlı.Şöyle söyleyeyim 3000 tl civarı bütçem var.Chopper Maxi Scooter derken son olarak CBF 150 de karar kıldım şimdlik.Yalnız aklımda bikaç sor var.Amacım şehir içi dolaşımla beraber yazları Mesela istanbuldan çıkıp bir ege turu yapmak.Yada istanbul çıkışlı Batı Karadeniz turu yapmak.CBF 150 bu tür uzun yolu kaldırabilecek bir motormu.Veya bütçem oranında böyle bir güzergahı kaldırabilecek başka tip motorlar varmı.Ama çin malına girmek istemiyorum.Honda CBF150 SYM GTS 250 Regal Raptor DD250E modelleri var.Regali bu listeden çıkarabilirim.dEDİĞİM GİBİ İLK TERCİHİM BÜTÇEM DOLAYISIYLA VE jAPON OLMASI SEBEBİYLE cbf 150.Sizin tavsiyelerinize çok ihtiyacım var.Yardımcı olabilecek ve fikir verebilecek arkadaşlar varmıdır.
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
Selamun Aleyküm arkadaşlar.Uzun zamandır motor arayışı içindeyim.Değişik modeller değişik tarz motorlar bakıyorum.Bütçem sınırlı.Şöyle söyleyeyim 3000 tl civarı bütçem var.Chopper Maxi Scooter derken son olarak CBF 150 de karar kıldım şimdlik.Yalnız aklımda bikaç sor var.Amacım şehir içi dolaşımla beraber yazları Mesela istanbuldan çıkıp bir ege turu yapmak.Yada istanbul çıkışlı Batı Karadeniz turu yapmak.CBF 150 bu tür uzun yolu kaldırabilecek bir motormu.Veya bütçem oranında böyle bir güzergahı kaldırabilecek başka tip motorlar varmı.Ama çin malına girmek istemiyorum.Honda CBF150 SYM GTS 250 Regal Raptor DD250E modelleri var.Regali bu listeden çıkarabilirim.dEDİĞİM GİBİ İLK TERCİHİM BÜTÇEM DOLAYISIYLA VE jAPON OLMASI SEBEBİYLE cbf 150.Sizin tavsiyelerinize çok ihtiyacım var.Yardımcı olabilecek ve fikir verebilecek arkadaşlar varmıdır.


Aleykum selam . Ayırdığınız bütçeye göre en uygun motor cbf 150'dir . Her ne kadar çok iyi bir motor olmasa da , ne kadar ekmek o kadar köfte demişler . :) Aklınızda zaten hafiften uzun yol da varsa , ihtiyaçlarınızı karşılayacak o bütçede ki tek motor cbf 150'dir . 3.000 tl'ye çok yeni model olmasada 2. el bulabilirsiniz . Tabi ekstra olarak ekipman parası da ayırmanız lazım . Sadece motor almakla da iş bitmiyor .
 
Katılım
21 Eyl 2012
Mesajlar
249
Selamun Aleyküm arkadaþlar.Uzun zamandýr motor arayýþý içindeyim.Deðiþik modeller deðiþik tarz motorlar bakýyorum.Bütçem sýnýrlý.Þöyle söyleyeyim 3000 tl civarý bütçem var.Chopper Maxi Scooter derken son olarak CBF 150 de karar kýldým þimdlik.Yalnýz aklýmda bikaç sor var.Amacým þehir içi dolaþýmla beraber yazlarý Mesela istanbuldan çýkýp bir ege turu yapmak.Yada istanbul çýkýþlý Batý Karadeniz turu yapmak.CBF 150 bu tür uzun yolu kaldýrabilecek bir motormu.Veya bütçem oranýnda böyle bir güzergahý kaldýrabilecek baþka tip motorlar varmý.Ama çin malýna girmek istemiyorum.Honda CBF150 SYM GTS 250 Regal Raptor DD250E modelleri var.Regali bu listeden çýkarabilirim.dEDÝÐÝM GÝBÝ ÝLK TERCÝHÝM BÜTÇEM DOLAYISIYLA VE jAPON OLMASI SEBEBÝYLE cbf 150.Sizin tavsiyelerinize çok ihtiyacým var.Yardýmcý olabilecek ve fikir verebilecek arkadaþlar varmýdýr.

Uzun yolda seni üzebilir, ama şehiriçi için ihtiyacını görür
 
Katılım
19 Ocak 2016
Mesajlar
194
Anladım hocam.1000 tl civarıda ekipman tutar sanırım.Aklımda oda.Çok sağol.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:16 ----------

Uzun yol için üzme sebebi nedirhocam.İstanbul içi bir kurye düşünürsek bu motorla bayağı bir km yol yapıyor. bir nevi uzun yol gibi değilmi buda...
 
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
4,753
Motosikleti
Hero X Pulse 200
Anladım hocam.1000 tl civarıda ekipman tutar sanırım.Aklımda oda.Çok sağol.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:16 ----------

Uzun yol için üzme sebebi nedirhocam.İstanbul içi bir kurye düşünürsek bu motorla bayağı bir km yol yapıyor. bir nevi uzun yol gibi değilmi buda...

değildir, uzun yolda uzun rampalar, sert rüzgarlar falan oluyor cbf 150 bu tür durumlarda güçsüz kalıyor can sıkıyor biraz :)
 
Katılım
19 Ocak 2016
Mesajlar
194
Anladım hocam. Peki başka birtavsiyenvarmı.Yazdığım diğer modeller yada başka bir model olarak
 
Katılım
4 Ara 2015
Mesajlar
63
herkese selamlar, yağ olarak yarı sentetik mi yoksa tam sentetik mi önerirsiniz, eski mesajları okudum yarı sentetiği de öneren var tam sentetiği de?
 
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
4,753
Motosikleti
Hero X Pulse 200
herkese selamlar, yağ olarak yarı sentetik mi yoksa tam sentetik mi önerirsiniz, eski mesajları okudum yarı sentetiği de öneren var tam sentetiği de?

tam sentetik yağlar debriyaj kaçırır muhabbeti dönüyor ama ben 4 kere tam sentetik yağ kullandım, yazın en sıcak günlerinde bile kaçırma falan yapmadı, bir problemlede karşılaşmadım.

kullandığım yağ castrol 10w-40 üstünde enduro resmi bulunan yağ.
 
Katılım
4 Ara 2015
Mesajlar
63
tam sentetik yağlar debriyaj kaçırır muhabbeti dönüyor ama ben 4 kere tam sentetik yağ kullandım, yazın en sıcak günlerinde bile kaçırma falan yapmadı, bir problemlede karşılaşmadım.

kullandığım yağ castrol 10w-40 üstünde enduro resmi bulunan yağ.

cevabınız için teşekkürler , sanırım kullanıma bağlı olarak değişen birşey bu sentetik veya yarı-sentetik tercihi
 
Katılım
8 Ara 2014
Mesajlar
84
merhabalar değerli arkadaşlar cbf almaya karar verdim varmıdır aramızda motoru satılık olan satmayı düşünen veya yakınlarında tanıdığı bildiği temiz bir motor olan ?
 
Katılım
8 Ara 2014
Mesajlar
84
selam arkadaşlar bir cbf hakkında fikirlerinize ihtiyacım var motor 2012 mod. ve 21 bin km de 4600 tl anlaştık gibi yarın almayı düşünüyorum bu gün hafta sonu olduğu için herhangi bir ustaya gösterme imkanım olmadı maalesef becere bilgiğim kadar kendim kontrol etmeye çalıştım 1-2 km kadar da test etme imkanım oldu motorun gidişinde duruşunda bir sıkıntı yok gibi kaporta olarak da gözle görülür bir vuruk kırık veya darbe görünmüyor sadece debriyaj ve fren kollarında biraz boya aşınmaları var vatandaş motorun ikinci sahibiymiş kırıkkaleli kendisi motoru da oradan almış eskişehir de ikamet ediyor doğal olarak plaka 26 değil kırıkkale nufus olarak az olduğu için plakayı değiştirme sigorta daha az çıkar dedi ama tam emin olamadım başka şehirlerde rakam olarak daha uygunları var ama oralara kadar gidip olmazsa eli boş dönmek istemiyorum motorun ilanını ekliyorum sizlerden ricam zaman ayırıp bir göz atarmısınız belki benim göremediğim bir ayrıntıyı fark edersiniz son olarak artımı eksimi bilmiyorum ama satan arkadaş kurye değil de sanırım bir önceki sahibi kuryeymiş arka çanta demirleri falan olunca öyle geldi bana görüşlerinizi bekliyorum selamlar

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-temiz-sorunsuz-cbf150-241487792/detay/
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst