Aksine yolda çok dikkatli giderim, hatta buradakilerin çoğuna göre gereksiz dikkatli giderim. Sağ şeridin dibinden gitmeye karşı yorumlarımı okumuşsundur
. İnsanın bazen iş güçten kafası dağınık oluyor. Ben sadece burada yazmıyorum, her gün yaz kış işe motorla giderim, yanlış anlaşılma olmasın. Bu kazada hatanın bende olduğunu kabul ediyorum ama şunu da biliyorum ki o yol kuru olsaydı mutlaka dururdum. Panik frenlemem gayet iyiydir fakat bunda mesafe çok kısaydı ve ıslaklıkları geç gördüm. Öndeki araca vurmakla düşme riskini alıp fren dozunu arttırna arasında karar vermem gerekti ve frenlemeyi seçtim, yemedi. Yavaşlayabildiğim kadar yavaşlayıp üç dört metre falan kala düştüm. Neyse bugün lastikleri ve çamurluğu taktırdım. Çamurluk beklediğimden çok daha iyi oldu. Dün rengine akşam saatlerinde baktığımdan düzgün görememişim, güneş altında tonu gayet iyi. Lastikler ise zımba gibi, resmen yere yapışıyorlar. Gidon artık sağa sola biraz daha zor dönüyor gibi geldi. Eskisiyle aynı dozda frenleyince kaydırmak mümkün değil. Islakta daha denemedim ama en azından artık kafam daha rahat olacak. Depo giydirmesini boyayanlar varmış, onlarla bir görüşeceğim. 130 TL ise değiştirebilirim ama servis çamurluğa 170 deyince bunun fiyatını sormadım. Sorsam 250 falan der herhalde.
Son düzenleme: