Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100
Selam arkadaşlar

Bugun offroadcı abilerle takıldım biraz. tabi onlar araziye girince ve çamurlu uzun yola girince ben motoru yol kenarında bırakıp gidemedim.. çok iyiydi. işte onlardan bir video ( kendi çekimim )


sonra baya gezdim. hem motor açılsın istedim. hava da güzeldi ve iyi giyinmiştim çok üşümedim..

çerkezköy endrocular ile karışılaştık sonra köy kahvesinde. yollar çok kötü çamurdu altyapı çalışması sebebi ile. çalışmlar vardı. neyse oturduk sohbet muhabbet. araziye çıkıyorlarmış. peşlerinden gideyim dedim ama adamlar bastılar gittiler. ben cbf ile çamurda 1. vitesi geçemedim :) kayıyor yahu :)

bikaç fotoğraf çektim..









Bu arada, gösterge lambam patlamış olduğunu fark ettim..sezon sununda böyle birşey yoktu diye hatırlıyorum.. neyse sağlık olsun





---------- Mesajlar birleştirildi - 22:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:58 ----------

bu arada, bi tane de araba aldım.. 5.000 tl.. tanıdıktan..


 
Katılım
31 Tem 2012
Mesajlar
98
can valla çok isterdimde kapıda ödemeli yollama bedeli sanırım 15 tl gibi bi rakamdı zaten =) valla hesabıma havale yapabilirsin veya sahibinden hepsiburada filan get denilen güvenli ilan açabilirim güven olayına takılmam babanın oğlu değilim güvenmemen doğal =)

yok güven meselesi değil,zaten 20 lira için kimse kasmaz. üşenmiştim Havale ile uğraşmaya :D
hesap numaranı at o zaman,elinde varsa hemen yolla, geçen bu bıçağa bakmıştım netten :)
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...aksitle-honda-cbf150-sorunsuz-103148851/detay

Merhaba değerli arkadaşlar,

6000 km lik beraberliğimiz sornasında Cb 125e motorumu bugün sattım.Boyum 1,87 ve 105 kiloyum.Artçım ile vibrasyonsuz komforlu 100 stabil gidebileceğim güzel bir motor almak istiyorum.Cbf150 bu beklentilerimi karşılar mı ?

2. elini alırken özellikle nelere dikkat edilmeli, neler yapılmalı?

Olası sorunlar ve maliyetleri?

Kesin şunu yapmalısın dediğiniz değişiklik var mıdır?Aklıma şuanda bunlar geldi.

Özellikle farklı motorlarla birlikle Cbf kullanan arkadaşların yorumlarını merak ediyorum.

Şimdiden teşekkür ederim.
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...aksitle-honda-cbf150-sorunsuz-103148851/detay

Merhaba değerli arkadaşlar,

6000 km lik beraberliğimiz sornasında Cb 125e motorumu bugün sattım.Boyum 1,87 ve 105 kiloyum.Artçım ile vibrasyonsuz komforlu 100 stabil gidebileceğim güzel bir motor almak istiyorum.Cbf150 bu beklentilerimi karşılar mı ?

2. elini alırken özellikle nelere dikkat edilmeli, neler yapılmalı?

Olası sorunlar ve maliyetleri?

Kesin şunu yapmalısın dediğiniz değişiklik var mıdır?Aklıma şuanda bunlar geldi.

Özellikle farklı motorlarla birlikle Cbf kullanan arkadaşların yorumlarını merak ediyorum.

Şimdiden teşekkür ederim.
150 değilde..250 bu beklentileri karşılar...
 
Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100
Hayırlı olsun kardeş. Aramıza şimdiden hoşgeldin

Öncelikle boyum 1.96 kilom 105

Cbf yi eşimle beraber kullanırım genelde hiçbir sorun da yaşamadım açıkcası
Beklentilerimi çoğu zaman fazlası ile karsıladı
Uzun yolda ( ANKARA Tekirdağ ) 7000 devirden aşağı hiç düşmedim sık sık mola verdim yakıtım 2.9-3 tl den aşağı düşmedi. Bunun sebebi ağırlık + hız
Buna rağmen bu kadar az yakması süper ötesi.
İkinci konu lastik. Orijinal ise değiştir. Markası sana kalmış araştır bütçene uygun al


Üçüncü konu, linkini verdiğin motor süper bence fiyat ve motor uygun. Ama km orijinal mi ona bakmak lazım. Bunu motorun yanına gittiğinde anlarsın zaten. Bi tavsiye, debriaj koluna bak. Bilirsin siyah olur, boya kavlaması aşınması var mı, aynı sekilde frenler içinde geçerli. Aşınma çok ise km az ise uzak dur derim. Anlatabilmişimdir umarım .

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:13 ----------

Tabi, eğer bütçen uygun ise 250 cbr Alman daha mantıklı olur arkadaşın dediği gibi

Tamamen duygusal ki linkte verdiğin 2. Ele bakılırsa 250 lik alamazsın zaten maddi açıdan sorun olmasa sıfır alırsın. Ben 2. El aldım gayet de iyi yaptım diye düşünüyorum temiz denk geldi
 
Katılım
25 Eyl 2005
Mesajlar
2,339
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...aksitle-honda-cbf150-sorunsuz-103148851/detay

Merhaba değerli arkadaşlar,

6000 km lik beraberliğimiz sornasında Cb 125e motorumu bugün sattım.Boyum 1,87 ve 105 kiloyum.Artçım ile vibrasyonsuz komforlu 100 stabil gidebileceğim güzel bir motor almak istiyorum.Cbf150 bu beklentilerimi karşılar mı ?

2. elini alırken özellikle nelere dikkat edilmeli, neler yapılmalı?

Olası sorunlar ve maliyetleri?

Kesin şunu yapmalısın dediğiniz değişiklik var mıdır?Aklıma şuanda bunlar geldi.

Özellikle farklı motorlarla birlikle Cbf kullanan arkadaşların yorumlarını merak ediyorum.

Şimdiden teşekkür ederim.


Vay Murat sattın mı cb yi , keske gecen gorusebilseydik cbf i denemiş olurdun , imkanın varsa kullan bak bi cbf e ihtiyaclarını karşılıyor mu ve imkanın varsa cbr250 seni daha iyi tatmin eder
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
Garip Hocam çok güzel yorum yapmışsınız teşekkür ederim.Maalesef duygusal bu işler :pale:.Şöyle Cbf i alıp 4-5 yıl binerim diyorum.Aslında bu tutkuya onunla başlamak istedim ama 4800 çok geldi, 2. elide anlamadığımdan almak istemedim.Ama şimdi benim gibi titiz sürücülerin olduğunu biliyorum.

@Asım kardeşim ben daha önce denemiştim ama uzun yol yapmadım maalesef, şehir için çok keyif almıştım.Mutlaka görüşürüz siz hiç merak etmeyin numaranız hala kayıtlı.Uzun olduğundan biraz Cb'ye göre hantal kalabilir ama komforlu bir makina.Birde yarım grenaj benim gözüme güzel geliyor.Bu motor için yağ eksiltmiyor diyorlar bakalım.Km de servis bakımlı ise çıkar sanırım diye düşünüyorum.Borcu harcı noterde çıkıyor, geriye sadece sigortada kaza sorgusu kalıyor.
Asım kardeşim muhtemelen 4 mart da gelicem bakmaya.Sizden de muhakkak fikir almak isterim.Aslında sürmenizi isterim biraz.Bunu almazsam aklımda Salcano Wolf var çok temiz bir tane

Yanlışım varsa düzeltin lütfen.
 
Katılım
25 Eyl 2005
Mesajlar
2,339
Garip Hocam çok güzel yorum yapmışsınız teşekkür ederim.Maalesef duygusal bu işler :pale:.Şöyle Cbf i alıp 4-5 yıl binerim diyorum.Aslında bu tutkuya onunla başlamak istedim ama 4800 çok geldi, 2. elide anlamadığımdan almak istemedim.Ama şimdi benim gibi titiz sürücülerin olduğunu biliyorum.

@Asım kardeşim ben daha önce denemiştim ama uzun yol yapmadım maalesef, şehir için çok keyif almıştım.Mutlaka görüşürüz siz hiç merak etmeyin numaranız hala kayıtlı.Uzun olduğundan biraz Cb'ye göre hantal kalabilir ama komforlu bir makina.Birde yarım grenaj benim gözüme güzel geliyor.Bu motor için yağ eksiltmiyor diyorlar bakalım.Km de servis bakımlı ise çıkar sanırım diye düşünüyorum.Borcu harcı noterde çıkıyor, geriye sadece sigortada kaza sorgusu kalıyor.
Asım kardeşim muhtemelen 4 mart da gelicem bakmaya.Sizden de muhakkak fikir almak isterim.Aslında sürmenizi isterim biraz.Bunu almazsam aklımda Salcano Wolf var çok temiz bir tane

Yanlışım varsa düzeltin lütfen.

Murat kardeşim insallah geldiginde gorusebiliriz , hatta ben de cbf le gelmeye çalışırım imkan olursa almayı düşündüğün İrlandalı cbf i de kullanırım , daha önce bir arkadas daha bakmıştı sanırım bu cbf e ama uzak olduğu icin gelip bakamadı , temizse km fiyat olarak iyi dürüyor , sen gelmeye yakın haberlesiriz yine elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
Murat kardeşim insallah geldiginde gorusebiliriz , hatta ben de cbf le gelmeye çalışırım imkan olursa almayı düşündüğün İrlandalı cbf i de kullanırım , daha önce bir arkadas daha bakmıştı sanırım bu cbf e ama uzak olduğu icin gelip bakamadı , temizse km fiyat olarak iyi dürüyor , sen gelmeye yakın haberlesiriz yine elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım

Çok teşekkür ederim.Dediğim gibi 4 ü pazartesi sabahtan bakmaya gidicem bir arkadaşımla.Siz sürerseniz çok daha sağlıklı bir alış veriş yapmış olurum.Birde arka yan kapaklarda siyah bir gizgi var sanırım çizik kapatmışlar.
 
Katılım
25 Eyl 2005
Mesajlar
2,339
Birde , aydin ve cevresine de bak gelmişken elin boş dönme belki bu motorda sorun çıkar alternatif ilanların olursa daha mantıklı olur
 
Katılım
31 Tem 2012
Mesajlar
98
arka kapaklardaki orjinal stickeri motorun.
ön taratan arkaya kadar komple sticker gelir, ön taraftakini sökmüşler arka taraf kalmış.
ben de sökmüştüm stickerleri, ufak gösteriyor motoru. ( zaten ufak) :D
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
Baktımda Aydın çevresinde güzel motor yok.İzmirde anca.Stiker motoru küçük gösteriyor bencede.CB de sökünce depo gözüme büyük gelmişti.Arkada siyah çizgi ne diyince satan bayi sanırım çizik kapatmışlar dedi.Bakalım hayırlısı motor sağlam olsunda parçaları ucuz olmadı yan sanayi.:cat:.Hani başka alırım masraf çıkartır moral bozar, ama içine sinen güzel bir motor olunca masrafı bir şekilde karşılıyorsun.
 
Katılım
31 Tem 2012
Mesajlar
98
motorun herşeyi ucuz :)
geçen yetkili serviste bir arkadaşın motoru sıfırlandı. 480 tl tutmuş yetkili serviste motor yenileme :)
 
Katılım
31 Tem 2011
Mesajlar
771
olmazsa kendimiz modifiye ederiz motosikletleri lpg ye çeviririz :) ilk gezimi edirne tarafına yapmak istiyorum vallaha istanbul gezilerim hep olacak da

ebay dan iki defa alış veriş yaptım biri geldi birisi ne oldu bilmiyorum gitti kayboldu ptt de kimse bilmiyor yani su içtik ürünün üzerine

getiren kargo firması önemli dhl feddex filan direk gümrükten geçiyor onlarla alma derim =)

ben bu yaz şarköye gideceğim allahın izniyle 2 gece kalmayı planlıyorum sonrada nasip olursa 1 gün çanakkale
 
Katılım
3 Şub 2011
Mesajlar
43
merhaba herkese.
2 gün önce ön ve arka dişliyi degiştirdim.oringli zincir taktım..
arkada 42 olan dişli nin yerine 40 dişli taktırdım
bugün sakarya yolunda deneme fırsatı buldum
motor düz yolda rahat bi şekilde 115km/h motor bagırmadan seyretti ama son gazda gaz elcigi bi noktadan sonra çevrilmedi..
hafif yoluş aşagı 122 km/h da kaldı burdada gaz sondaydı daha çeviremedim.
önceden düzde 42 dişli ilede 115 i görüyodum ama motor bagırıyodu ..
ama 42 dişli ile su ana kadar hiç son gaz olmamıştı yani gez elcigini son noktada hissetmemiştim..
bu gün 40 dişli ile son gaz elciginde son noktayı beya gördüm gitmek istiyosun ama dönmüyor..
sizce 40 la devam mı edeyim yoksa 42 ilemii.??

42 de hiisetmedim gaz elciginin son noktasını 40 ta beya gördüm bu normalmidr??

Bende arkayı değiştirmeyi düşünüyorum ama 38 mi 40 mı daha karar veremedim sen neden 40 yaptın? kendin mi taktın yoksa..? taktığıma değer mi? yani uzun lafın kısası biraz ayrıntılı anlatabilir misin? :) (bu konunun topiklerini okudum ama tatmin etmedi)
 
Katılım
31 Tem 2011
Mesajlar
771
yok güven meselesi değil,zaten 20 lira için kimse kasmaz. üşenmiştim Havale ile uğraşmaya :D
hesap numaranı at o zaman,elinde varsa hemen yolla, geçen bu bıçağa bakmıştım netten :)

malesef =) sermaye sıkıntım olduğu için çok satacağını bildiğim şeyi bile getiremiyorum =) elimde olsa zaten internete koyar linkini verirdim buraya kusura bakma =)

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:12 ----------

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...aksitle-honda-cbf150-sorunsuz-103148851/detay

Merhaba değerli arkadaşlar,

6000 km lik beraberliğimiz sornasında Cb 125e motorumu bugün sattım.Boyum 1,87 ve 105 kiloyum.Artçım ile vibrasyonsuz komforlu 100 stabil gidebileceğim güzel bir motor almak istiyorum.Cbf150 bu beklentilerimi karşılar mı ?

2. elini alırken özellikle nelere dikkat edilmeli, neler yapılmalı?

Olası sorunlar ve maliyetleri?

Kesin şunu yapmalısın dediğiniz değişiklik var mıdır?Aklıma şuanda bunlar geldi.

Özellikle farklı motorlarla birlikle Cbf kullanan arkadaşların yorumlarını merak ediyorum.

Şimdiden teşekkür ederim.

vibrasyon yok titreşim yok eyvallah ama şöyle anlatayım şahsi fikrimdir

ben 85 kg yum artçım 60 e motora binen yük bizim kıyafetler eşyalar filan bizden hariç 30 kg de toplamda 175 kg civarı oluyor motor kullanma kılavuzuna göre max. verimli taşıma yükü 135 di sanırım

hız konusunda ben uzun yolda sabit 100 gidiyorum ancak çook uzun değil neden mi tek kişi 100 le sabit uzun yollar al sorun yok ama 2 kişi bu ağırlıkla 100 le motoruna zarar vermeden zorlamadan normal devirler içinde kullanabileceğin 150 cc motor yok ancak 250cc lere bakman lazım

yanlış hatırlamıyorsam uzun yolda artçılı 100 km hıza 7000 yada 8000 devirde ulaşırsın bu devirde uzun vadede motora zarar verir düşüncesindeyim

değişmesi gerekenler lastik kesinlikle değişmeli bence kalp sağlığınınız güveniniz zevkiniz ve konforunuz için

onun dışında boyuna kesinlikle uygun ben 185 cmim rahat kullanıyorum

linkte verdiğin cbf kazalı olabilir sticker leri çıkmış günah almak olmasın sadece fikir
 
Katılım
19 Kas 2012
Mesajlar
499
getiren kargo firması önemli dhl feddex filan direk gümrükten geçiyor onlarla alma derim =)

ben bu yaz şarköye gideceğim allahın izniyle 2 gece kalmayı planlıyorum sonrada nasip olursa 1 gün çanakkale

us mail le gönderdiler türkiye ye giriş yaptı ama türkiye de hacı ettiler benim paketi :) ben ptt görevlilerine güvenmiyorum cihat işin aslı takipsiz paketleri bilinçli olarak dağıtmıyorlar bunun başka açıklaması yok bana göre.
vala gezi işine gelince yaza kadar epeyce acemiliğimi atmış olurum herhalde :) rahat rahat gezerim. bahsettiğin yerleri bende merak ediyorum birde düzce gölyaka da çok güzel doğa var oraları da gezmek isterim sırayla bu yaz inşallah çok gezeceğiz tanık kurye arkadaşlardan ucuz benzin satın almak lazım :)
 
Katılım
19 Kas 2012
Mesajlar
499
Arkadaşlar ya bu fuarda 2013 cbf 150 olacakmı birde 2013 modelin fiyatı hakkında bilginiz varmı ben alacağım ama almışken 2013 olsun istiyorum bilgisi olan varmı yazarsanız sevirim
 
Katılım
19 Tem 2011
Mesajlar
28
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...aksitle-honda-cbf150-sorunsuz-103148851/detay

Merhaba değerli arkadaşlar,

6000 km lik beraberliğimiz sornasında Cb 125e motorumu bugün sattım.Boyum 1,87 ve 105 kiloyum.Artçım ile vibrasyonsuz komforlu 100 stabil gidebileceğim güzel bir motor almak istiyorum.Cbf150 bu beklentilerimi karşılar mı ?

2. elini alırken özellikle nelere dikkat edilmeli, neler yapılmalı?

Olası sorunlar ve maliyetleri?

Kesin şunu yapmalısın dediğiniz değişiklik var mıdır?Aklıma şuanda bunlar geldi.

Özellikle farklı motorlarla birlikle Cbf kullanan arkadaşların yorumlarını merak ediyorum.

Şimdiden teşekkür ederim.
arkadaşım bende cb 125 imi satıp cbf 150 aldım cb den sonra cbf 150 bana çok rahat ve konforlu geldi alalı nerdeyse 1 hafta oldu keşke cb ile hiç uğraşmasaymışım diyorum şimdi titreşim sıfır bu motor da üzerinden inesim gelmiyor wallahi☺benim aldığım cbf 150 4000 km.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst