- Katılım
- 4 Mar 2012
- Mesajlar
- 2,100
Selam arkadaşlar
Bugun offroadcı abilerle takıldım biraz. tabi onlar araziye girince ve çamurlu uzun yola girince ben motoru yol kenarında bırakıp gidemedim.. çok iyiydi. işte onlardan bir video ( kendi çekimim )
sonra baya gezdim. hem motor açılsın istedim. hava da güzeldi ve iyi giyinmiştim çok üşümedim..
çerkezköy endrocular ile karışılaştık sonra köy kahvesinde. yollar çok kötü çamurdu altyapı çalışması sebebi ile. çalışmlar vardı. neyse oturduk sohbet muhabbet. araziye çıkıyorlarmış. peşlerinden gideyim dedim ama adamlar bastılar gittiler. ben cbf ile çamurda 1. vitesi geçemedim
kayıyor yahu
bikaç fotoğraf çektim..


Bu arada, gösterge lambam patlamış olduğunu fark ettim..sezon sununda böyle birşey yoktu diye hatırlıyorum.. neyse sağlık olsun

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:58 ----------
bu arada, bi tane de araba aldım.. 5.000 tl.. tanıdıktan..

Bugun offroadcı abilerle takıldım biraz. tabi onlar araziye girince ve çamurlu uzun yola girince ben motoru yol kenarında bırakıp gidemedim.. çok iyiydi. işte onlardan bir video ( kendi çekimim )
sonra baya gezdim. hem motor açılsın istedim. hava da güzeldi ve iyi giyinmiştim çok üşümedim..
çerkezköy endrocular ile karışılaştık sonra köy kahvesinde. yollar çok kötü çamurdu altyapı çalışması sebebi ile. çalışmlar vardı. neyse oturduk sohbet muhabbet. araziye çıkıyorlarmış. peşlerinden gideyim dedim ama adamlar bastılar gittiler. ben cbf ile çamurda 1. vitesi geçemedim
bikaç fotoğraf çektim..


Bu arada, gösterge lambam patlamış olduğunu fark ettim..sezon sununda böyle birşey yoktu diye hatırlıyorum.. neyse sağlık olsun

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:58 ----------
bu arada, bi tane de araba aldım.. 5.000 tl.. tanıdıktan..
