Motorunu yeni alanlara hayırlı uğurlu olsun.ALLAH kazasız belasız günlerde kullanmayı nasip etsin.Bende bugün 1000km yi geçtim.Bakıma gitmem gerekiyordu ama pazartesiye bıraktım.Son 4 gündürde başımdan iki kaza geçti.Birincisi keskin bi virajda karşı tarafın viraja çok hızlı girip duramaması sonucu ön çamurluğuma çarpışı,ikincisi de dün gece kırmızı ışıkta durduğum esnada arkadan bi wolvsvagen caddy nin gelip vurup son sürat kaçışı..İkisinde de neredeyse çok şükür motora hiç birşey olmadı.İlk çarpıştığım motor honda activaydı adam beni farkettiğinde iş işten geçmişti ben fren yaptım ki çok yavaş girmiştim viraja ben durabildim fakat o fren yaptı tekerlek kaymaya başladı tam duracağı esnada ön çamurluğuma vurdu.Motorda neredeyse hiç birşey yok çok ufacık bi çizik o da nazar boncuğu olsun demiştim ama taaki dün ki olaya kadar.Her zaman ki gittiğim yol ,kırmızı ışığı son anda fark ettim..Kurallara uyucam yaa biraz sert fren yaptım neyseki durdum.Aradan 2-3 sn geçti arkadan bi cayırtı koptu ve bi arabanın bana arkadan bi hayli sert bi şekilde vurduğunu hissettim.Çarpmanın şiddetiyle motor durur pozisyonda iken 2-3 metre ilerledi yol kenarında buldum kendimi...Adam duracak zannettim.O anda gaza nasıl bastıysa son sürat pati çeke çeke kaçtı gitti.Ehliyet yok ,plaka yok, ruhsat yok sinirimden deliye döndüm plakayı aldım trafik polislerini çağırdım.Saçma bişeydi ama yaptım...Neyse geldiler konuştuk gittiler.Bi bo.. olmadı kısacası...Arkadan çarptığında öyle şangırtı koptuki ben dedim motorun arkası darman duman oldu.İndim motora bi baktım inanın neredeyse hiç bişe yok.Arka çamurluğun en alt uçlarında adamın çarpma şiddetinden dolayı çok ufak çizikler var.Başka da önemli birşey yok..Ben diyecek birşey bulamıyorum.ALLAH bunların belasını versin.Nası bi şerefsizlik türüdür ki sen birine arkadan vurup kaçıyorsun.Hiçmi insanlık kalmamış anlamıyorum ..Yazıklar olsun...Diyecek bişey yok....
Neyse kazaları bi kenara bırakırsak bugün dediğim gibi 1000 km yi geçtim ve günde ortalama 90 ile 120km arası geziyorum.En son bugün depoyu fulledim ve test yaptığımda sonuç 1km de 84 kuruş gibi bi değer ortaya çıktı...Motorun gittikçe açıldığını hissediyorum ancak o şıkırtı olayı bugün bende daha bi belirgin olmaya başladı..Sıcak havada 60-70 km li hızlarda gidince kendini sonrasında daha bi belirgin hissettiriyor.Ancak uzun yolda dip gaz yapmak istemiyorum ama ne biliyim motor 50 km den sonra çok hırpalanıyor.Çok devir yapıyo ama ortada icraat yok.4000 devirden sonra motorda hafif hafif titreşimler oluyo buda beni biraz huzursuz ediyor.Önceleri 4000 devirlere geldiği çok rahat hissederdim ancak şimdi bi hayli açıldı 4000 5000 devir oluyo hissetmediğim anlar oluyor.Umarım ilerde şöyle 70-80 km li hızlara kendimi paralaramadan çıkabilirim.Ama memnunum motorumdan...Hiç tanışmadıysam sırf motordan dolayı 1 haftada 20 kişiyle muhabbete dalmışımdır.Önüne gelen beni kenara çekip motorla ilgili muhabbetlere tutuyo

Yapacak bişe yok motor dikkat çekiyo

Gülü seven dikenine katlanıyor