Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Haz 2009
Mesajlar
225
Arkadaşlar teşekkür ederim:)Bugün iyicene motora ısındım.Ve 2. Günün sonunda kilometre tam tamına 250km yi gösteriyor.Benzin ibresi yarının da altındaki kalın çizgiye sırt dayadı.Yarın benzini tekrar bi fulleyip ölçüm yapmayı düşünüyorum.Motoru üzmemek ve tasarruflu olması adına genelde vites başlangıç devirlerim 2000-2500 devirler oluyo bu düşük devirlerle sürmenin motora herhangi bi zararı olmaz umarım.Motorum şu anda rodajda olduğu için sürekli vites değiştirerek ilerliyorum.Bahsettiğiniz o şıkırtı motor ısındığında benimde ufaktan kulağıma geliyor ama ben hiç takmıyorum öyle rahatsız eden bi ses tonu değil bana göre onun için rahatım.Honda duran kardeşlerde gözüme 75tl lik siyah bi arka çanta iliştirdim.En kısa zamanda onuda alicam.Hem motor çantayı takınca evrimini tamamlamış oluyo hemde artık motorla birşeyleri benzin deposunun üstünde taşımak istemiyorum:)Bugün yolda giderken kırmızı ışıklara yaklaşmışım son anda fark ettim.Iş bu ya durucam ya frenlere asildim ön tekerlek abs varmış gibi biraz kayarak biraz yeri tutarak motoru durdurdum motor son durarken ön amortisörlerin yumuşak olmasından dolayı kafası secdeye gitti geldi:)Amortisör dibe kadar indi çıktı:)Millet baka kaldı:))Süperdi:)Arka amortisör şu an en yumuşak konumda ama ben bi kademe daha yumuşak seçeneği olsaydı hayır demezdin.Ön amortisörde yumuşak ama daha yumuşak olmasını isterdim.Pamuk gibi yoldaki hiç bi bozukluğu hissettirmemeli amortisör dediğin:)Neyse arkadaşlar bugünlük benden bu kadar.Motor yormuş beni:)iki günde 250km:)Yarın fotoları ekleriz ortalığı şenlendiririz:)
 
Katılım
2 Eyl 2010
Mesajlar
69
[/COLOR]

1400-d/dk fabrika standardı.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:59 ----------



sağol arkadaşım

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:15 ----------

Arkadaşlar teşekkür ederim:)Bugün iyicene motora ısındım.Ve 2. Günün sonunda kilometre tam tamına 250km yi gösteriyor.Benzin ibresi yarının da altındaki kalın çizgiye sırt dayadı.Yarın benzini tekrar bi fulleyip ölçüm yapmayı düşünüyorum.Motoru üzmemek ve tasarruflu olması adına genelde vites başlangıç devirlerim 2000-2500 devirler oluyo bu düşük devirlerle sürmenin motora herhangi bi zararı olmaz umarım.Motorum şu anda rodajda olduğu için sürekli vites değiştirerek ilerliyorum.Bahsettiğiniz o şıkırtı motor ısındığında benimde ufaktan kulağıma geliyor ama ben hiç takmıyorum öyle rahatsız eden bi ses tonu değil bana göre onun için rahatım.Honda duran kardeşlerde gözüme 75tl lik siyah bi arka çanta iliştirdim.En kısa zamanda onuda alicam.Hem motor çantayı takınca evrimini tamamlamış oluyo hemde artık motorla birşeyleri benzin deposunun üstünde taşımak istemiyorum:)Bugün yolda giderken kırmızı ışıklara yaklaşmışım son anda fark ettim.Iş bu ya durucam ya frenlere asildim ön tekerlek abs varmış gibi biraz kayarak biraz yeri tutarak motoru durdurdum motor son durarken ön amortisörlerin yumuşak olmasından dolayı kafası secdeye gitti geldi:)Amortisör dibe kadar indi çıktı:)Millet baka kaldı:))Süperdi:)Arka amortisör şu an en yumuşak konumda ama ben bi kademe daha yumuşak seçeneği olsaydı hayır demezdin.Ön amortisörde yumuşak ama daha yumuşak olmasını isterdim.Pamuk gibi yoldaki hiç bi bozukluğu hissettirmemeli amortisör dediğin:)Neyse arkadaşlar bugünlük benden bu kadar.Motor yormuş beni:)iki günde 250km:)Yarın fotoları ekleriz ortalığı şenlendiririz:)

profilindeki motosiklet modeli bölümünu değiştirmemişsin. :))
 
Katılım
30 Tem 2007
Mesajlar
17
700 km yi geçtim... Yakıt Problem...!

benim cbf 150 motor artçılı bindiğimde 100 km de 4.5 - 5 litre nerdeyse 5 litre /100 km yakıyor. motor 141 kg ruhsatta yazan,sürücü + yolcu ağırlığı 150 kg , 141+150 = 291 kg ... :S genelde 5000 d/d de kullanıyorum sürücü dahil 2 kişi binildiğinde bu kadar yakması normal mi? beni çok şaşırttı bu çekik gözlülerin malı... ayrıca cevap verir misiniz siz cbf 150 kullanıcıları 2 kişi bindiğinizde yakıt değerleri ne oluyor?
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
105
benim cbf 150 motor artçılı bindiğimde 100 km de 4.5 - 5 litre nerdeyse 5 litre /100 km yakıyor. motor 141 kg ruhsatta yazan,sürücü + yolcu ağırlığı 150 kg , 141+150 = 291 kg ... :S genelde 5000 d/d de kullanıyorum sürücü dahil 2 kişi binildiğinde bu kadar yakması normal mi? beni çok şaşırttı bu çekik gözlülerin malı... ayrıca cevap verir misiniz siz cbf 150 kullanıcıları 2 kişi bindiğinizde yakıt değerleri ne oluyor?


Artık motosikletler ayarsızmı geliyor fabrikadan yada sandıktan çıkaran ustalar ayarını yapmayı mı beceremiyorlar bilemiyorum sıfır km alındığında bu sorunla karşılaşabiliyorsunuz.Bende sıfır km aldığımda (2009 model) tek başıma bindiğimde 10,5 litre ile 200-240 km giderdim.Her haftam serviste geçerdi bu anormal derdim ayar yaparlardı yine 200-240 giderdim yine servise giderdim ayarı normal zaten yakıtı da normal derlerdi (?) ekonomi sınıfı bir motor 100 km de 5 litremi yakar ne diyorsunuz derdim anlatamazdım derdimi.Ben ne dersem diyeyim bana ayarların ve yakıtın normal olduğunu söylerler birde üstüne agresif kullanıyorsunuz derlerdi.Neticede servisi bıraktım garantisini yaktım başka ustaya götürdüm ertesi gün motorum agresif kullanımda 350 km gitmeye başladı.

Uzun lafın kısası yakıt değeriniz normal değil 2 kişi bile yedeğe düşene kadar 300km görmesi hatta kullanıma göre geçmesi lazım.Ayrıca motorunuzdada muhtemelen sorun yoktur.Adam gibi bir usta halleder sorununuzu :)
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Öyle hocam bir süre sonra işten dolayı- zaman azlığından bakamıyorsun eskisi gibi :) ama tozlu daha rahat ediyor içim kirlenecek derdi yok :) Eskiden yıkayıp parlattıktan sonra yağmur yağardı haydee bir daha yıka :)



Yok öyle kesme biçme değil. sol siyah üçgen parçaya bir delik açmanız gerekiyor sadece o da çok zor değil. olmazsa çifti riallide 10tl alır onu delip yaparsın :)

productimage-picture-siperlik-ic-kapagi-sagsol-cbf-15027413.jpg





Reklam olmayacaksa buradan da atabilirim.
Malzemeler.
1-Çakmak girişi 8.25tl
http://www.marintekstore.com/?catId=43&pId=1118
2-Sigorta 2tl
http://www.marintekstore.com/?catId=55&gId=544&pId=1308
3-Sigorta Yuvası -3.17tl
http://www.marintekstore.com/?catId=55&pId=1349
4-Birkaç mt kablo, biraz makaron, Havya, lehim, sıcak silikon, klips vs :)
Bu malzemeler evde olduğu için sorun olmadı.

Yapılışı burada var. :bounce: Ben bundan farklı olarak kapaklı temin ettim ve su geçirmez sigorta yuvası aldım ve ön tarafa yaptığım için aküye kadar kablo çektim, gerisi aynı.

http://www.motosiklet.net/forum/mt-...22996-celik-tiger-150t-5-e-cakmak-takdim.html





Yukarıda cevaplamış oldum :)

Motosikletin hayırlı olsun. Eğer evladiyelik düşünüyorsan ve illa vites göstergesi olsun diyorsan. Aşağıdaki göstergeden temin edebilirsin. Uyuyor diye biliyorum ama yenilerden daha takan yok sanırım. Ustaya danışmak gerek. 42t Dişli ile vites aralıkları ve uzun yolda motosikletin bağırmasını da engellemiş olacaksınız. Stop düğmesi yok gerçekten onu hangi amaçla iptal ettiler ben de anlamadım. Far anahtarı yok normal bişey Farın da açık olsun yoldun da :) Reklam oldu biraz ama :cat:





Ben yaptım hakim bey :p yukarıda ayrıntılarına erişebilirsin...

Herkese mutlu sürüşler..

eyw üstad sağolasın
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
Artık motosikletler ayarsızmı geliyor fabrikadan yada sandıktan çıkaran ustalar ayarını yapmayı mı beceremiyorlar bilemiyorum sıfır km alındığında bu sorunla karşılaşabiliyorsunuz.Bende sıfır km aldığımda (2009 model) tek başıma bindiğimde 10,5 litre ile 200-240 km giderdim.Her haftam serviste geçerdi bu anormal derdim ayar yaparlardı yine 200-240 giderdim yine servise giderdim ayarı normal zaten yakıtı da normal derlerdi (?) ekonomi sınıfı bir motor 100 km de 5 litremi yakar ne diyorsunuz derdim anlatamazdım derdimi.Ben ne dersem diyeyim bana ayarların ve yakıtın normal olduğunu söylerler birde üstüne agresif kullanıyorsunuz derlerdi.Neticede servisi bıraktım garantisini yaktım başka ustaya götürdüm ertesi gün motorum agresif kullanımda 350 km gitmeye başladı.

Uzun lafın kısası yakıt değeriniz normal değil 2 kişi bile yedeğe düşene kadar 300km görmesi hatta kullanıma göre geçmesi lazım.Ayrıca motorunuzdada muhtemelen sorun yoktur.Adam gibi bir usta halleder sorununuzu :)

80 kiloyum ortalama, 430km de hala yedeğe geçmesini bekliyorum, kırmızı çizgide gidiyor son 40km dir. Şehir içi şehir dışı karışık bu değerler. Bence çok çok fazla o değerler muhakkak birşey olmalı.
 
Katılım
9 Ağu 2010
Mesajlar
257
Aha 2011 CBF ler bayiiden çıkar çıkmaz dökülüyorlar desenize kiminin yay kolu kırılır kiminin altından bir parçası düşer arkadaşım senin motor çok yakıyor ben cbf le 450 km gittiğimi biliyorum 1 depo benzinle en son öyleydi artık olmadığı için şuanki yakıt değerleriyle ilgili bişey söyleyemeyeceğim
 
Katılım
24 Haz 2009
Mesajlar
225
Evet arkdaşlar sabah sabah kahvaltımı dahi yapmadan motora atladım petrol ofisine gittim.Depoyu fulledim.Ve sonuç gerçekten süper çıktı:)

250Km yol yapmıştım bildiğiniz gibi depoyu ağzına birlik doldurttum 5.7 Litre benzin aldı.Benzin'in litre fiyatı 4.17 TL imiş hesaplamasını yaptığımda 100Km de 2.28 Lt yakmış ve 1 Km de 95 kuruş gibi bir değer çıkıyor ortaya.100 Km de de 9.5TL yapıyor ki henüz rodajda olmasına rağmen böyle bi değerin çıkması gerçekten beni mutlu etti:)

Bu kullanımım sürekli şehir içi kullanımı ve sürekli dur kalk yapılan yollarda oldu.Ayrıca bulunduğum yer yokuşlarla dolu olduğu için bu olumsuzluklarıda hesaba katarsak gerçekten bu güce bu cimrilik takdire şayan:)Bu gidişle CBF 150 ciler arasında en tasarruflu kullananlar arasında 1. liğe oynarım gibi geliyor:)
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
105
80 kiloyum ortalama, 430km de hala yedeğe geçmesini bekliyorum, kırmızı çizgide gidiyor son 40km dir. Şehir içi şehir dışı karışık bu değerler. Bence çok çok fazla o değerler muhakkak birşey olmalı.

Valla ben şuan eskiden 1 depo ile 200 km giden biri olarak 350 km gitmesine duacıyım :p Buradaki ustalara millet 400 küsür gidiyor dersen küfür ederler sana adamları inandıramıyorsun bu motorun 3lt nin altında yaktığına.O yüzden ayarını yaptırabileceğin bir usta da yok buna da şükür o yüzden :) Birde bu kadar ekonomik olanlara sorduğumda genelde 50-60 km hızlardan bahsediyorlar kullanım hızı olarak benim 3.viteste gittiğim hızı adamlar 5.viteste gidiyor o yüzden normal karşılıyorum.

Sizin kullanımınız nasıl acaba ? Bende 20-40-60-80 vites atma sınırlarında kullanıyorum çok kalabalık olduğunda bazen yüksek devir yaptırırım.Ayrıca hızım 60 dan aşağı olmaz genelde.Ayrıca şehir içidir kullanım şehir dışı az olur hatta bazı aylar hiç olmaz.
 
Katılım
1 May 2011
Mesajlar
97
herkese selam arkadaşlar... 1600 küsür km olan cbf im sübab ayarı istiyormuş.. Size sorumsa motor ısındığında yani biraz fazla ısındığında vites boşta ve rölantideyken gaza hafif dokunduğumda motor çok az gazı yiyor ve ardından hemen boğulup stop ediyor. Ama bu sorun motor soğukken kesinlikle yok! (Rölantisi düşük değil, cikle açık değil ayrıca belirteyim)

arkadaşım aynı sorun bendede vardı rölanti 1100 de çalışıyodu servis 1400 olan normal seviyeye çekti.şimdi yine yapıyor fakat stop etmeden toparlıyor.yakıt deyerlerim ve hızlanma deyerlerim mükemmel bu yüzden hava ayarlarıyla oynatmak istemiyorum.birde bişey keşfettim.bu olayı 5,4,3,2,1 yapıp ışıkta durduğunuzda verilen ilk gazda yapıyor daha sonraki gazlarda kesinlikle yok.gazı hafifçe verirseniz zaten hiç olmuyor.bende durur durmaz ufak bi aragaz verip bu olayı yok etmiş oluyorum böylelikle yeşil yandığında direk fırlayabiliyorum.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:07 ----------

herkese selam arkadaşlar... 1600 küsür km olan cbf im sübab ayarı istiyormuş.. Size sorumsa motor ısındığında yani biraz fazla ısındığında vites boşta ve rölantideyken gaza hafif dokunduğumda motor çok az gazı yiyor ve ardından hemen boğulup stop ediyor. Ama bu sorun motor soğukken kesinlikle yok! (Rölantisi düşük değil, cikle açık değil ayrıca belirteyim)

sübap ayarı ihtiyacın olduğunu servismi söyledi yoksa tahminmi ediyosun.çünkü ısındığında gelen şıkırtı sesi hepimizde var ve sorun yaşayan olmadı.sübap ayarıyla oynatmakta iyi deyil.eyer gerçekten ayarın bozuksa buda zaten bariz belli eder,o zaman ayarlat bence.sesi kesmek için ethem arkadaşımız yaptırmıştı sesi kesti fakat bir sürü olumsuzlukla karşılaştı sonrasında.tahmini on sayfa geride okuyabilirsin
 
Katılım
10 Haz 2011
Mesajlar
159
evet arkdaşlar sabah sabah kahvaltımı dahi yapmadan motora atladım petrol ofisine gittim.depoyu fulledim.ve sonuç gerçekten süper çıktı:)

250km yol yapmıştım bildiğiniz gibi depoyu ağzına birlik doldurttum 5.7 litre benzin aldı.benzin'in litre fiyatı 4.17 tl imiş hesaplamasını yaptığımda 100km de 2.28 lt yakmış ve 1 km de 95 kuruş gibi bir değer çıkıyor ortaya.100 km de de 9.5tl yapıyor ki henüz rodajda olmasına rağmen böyle bi değerin çıkması gerçekten beni mutlu etti:)

bu kullanımım sürekli şehir içi kullanımı ve sürekli dur kalk yapılan yollarda oldu.ayrıca bulunduğum yer yokuşlarla dolu olduğu için bu olumsuzluklarıda hesaba katarsak gerçekten bu güce bu cimrilik takdire şayan:)bu gidişle cbf 150 ciler arasında en tasarruflu kullananlar arasında 1. Liğe oynarım gibi geliyor:)

farumu takip ettiğim kadarıyla yakıt tasarrufu konusunda sanırım şuan 1. Yim :) 10.5 litre ile 525 km.(yedeğe düşene kadar yani).ful depo 13 litre 650 km.
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
Valla ben şuan eskiden 1 depo ile 200 km giden biri olarak 350 km gitmesine duacıyım :p Buradaki ustalara millet 400 küsür gidiyor dersen küfür ederler sana adamları inandıramıyorsun bu motorun 3lt nin altında yaktığına.O yüzden ayarını yaptırabileceğin bir usta da yok buna da şükür o yüzden :) Birde bu kadar ekonomik olanlara sorduğumda genelde 50-60 km hızlardan bahsediyorlar kullanım hızı olarak benim 3.viteste gittiğim hızı adamlar 5.viteste gidiyor o yüzden normal karşılıyorum.

Sizin kullanımınız nasıl acaba ? Bende 20-40-60-80 vites atma sınırlarında kullanıyorum çok kalabalık olduğunda bazen yüksek devir yaptırırım.Ayrıca hızım 60 dan aşağı olmaz genelde.Ayrıca şehir içidir kullanım şehir dışı az olur hatta bazı aylar hiç olmaz.

En son istanbul-izmit otobanda kullandım. Genelde 80-90 sabit arada tırları sollarken 120ye kadar çıkmışlığım vardır. 180 km sürekli bu şekilde, daha sonra stabilize ve toprak yol 20-30 arası 2. vites debriyaj, ve aynı şekilde geri dönüş. 60a kadar vites düşürmem genelde, gaz kolu sollamalar hariç hıza göre çeyrek açılmıştır. Hafif yokuşlarda gazı hissedecek kadar veriyorum böylece hızı değişmeden 80-90 aralığında kalmış oluyorum. 80-90 ile 110-120 arasında benim için çok hız/zaman farkı yok. Yani ulaşacağınız yere 15-20dk dk en fazla geç gidiyorsunuz (200kmlik yolculuklarda). benim üstteki göstergeye göre 7000 devri geçmemeye çalışıyorum.

5. vites 7000 devir 90 sabit :) yanlış hatırlamıyorsam.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:11 ----------

farumu takip ettiğim kadarıyla yakıt tasarrufu konusunda sanırım şuan 1. Yim :) 10.5 litre ile 525 km.(yedeğe düşene kadar yani).ful depo 13 litre 650 km.

Benim ölçtüğüm ve özellikle dikkat etmeden (benim standart kullanımıma göre) yaptığım 460km 9.8lt hesaplarsak hemen hemen aynı yakmışız sanırım.
 
Katılım
1 Eki 2006
Mesajlar
149
Arkadaşlar 20.000 km'deyim arka dişli, zincir, ön dişli komplemi değişmesi gerekiyor. 82 lira fiyat aldım.
 
Katılım
1 Eki 2006
Mesajlar
149
Nasıl münkün ya bu kaçla gidiyonsunuz 1 depo 300km2de bitiryrm uzun yolda 90-100-110 aralığı
 
Katılım
10 Haz 2011
Mesajlar
159
645 ile ikinciyim sanırım:mrgreen:

tebrikler gerçekten el ve kulak hassasiyetiniz çok iyiymiş.

Motoru güzel analiz edip kullanmışsınız.

Bu değeri yakalamak her kezin harcı değil çünkü.

özellikle ilk motoru olanlar için.

Hayabusa ya bile 100 km de 5 lt yaktırmışlığım vardır::)
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
Arkadaşlar 20.000 km'deyim arka dişli, zincir, ön dişli komplemi değişmesi gerekiyor. 82 lira fiyat aldım.

Genelde komple değişmesini tavsiye ederler.

43tl oringli zincir (60a kadar yolu var)
http://www.rialli.com/ara/8583__zincir-128-bakla-428/

6tl ön dişli
http://www.rialli.com/ara/9374__disli-15t-honda-cbf-150/

17tl arka dişli
http://www.rialli.com/ara/8960__arka-zincir-dislisi-41t-cbf-150/

66tl yapıyor. işçilik içinde ise normal fiyat gibi. :cat:
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
CRUX2006
23220560.jpg

Shot at 2011-07-01
66392130.jpg

Shot at 2011-07-01
62768444.jpg

Shot at 2011-07-01
61266118.jpg

Shot at 2011-07-01
92234292.jpg

Shot at 2011-07-01
95797945.jpg

Shot at 2011-07-01
79271814.jpg

Shot at 2011-07-01
75010105.jpg

Shot at 2011-07-01
41614867.jpg

Shot at 2011-07-01
75301602.jpg

Shot at 2011-07-01
43380872.jpg

Shot at 2011-07-01
SERCAN2667
pic1072.jpg

Shot at 2011-07-01
pic1070.jpg

Shot at 2011-07-01
pic1069.jpg

Shot at 2011-07-01
pic1068p.jpg

Shot at 2011-07-01
pic1067r.jpg

Shot at 2011-07-01
pic1066.jpg

Shot at 2011-07-01
pic1065.jpg

Shot at 2011-07-01
7
pic1064.jpg

Shot at 2011-07-01

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:39 ----------

[sıze="5"]biraz amele gibi çıkmışım..frene bastıkça pantolon geriye kayıyor..:)))[sıze="5"][/sıze][/sıze]
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Haz 2009
Mesajlar
225
@tamernevin: Senin benzin tüketim değerlerinde gerçekten çok iyi fakat ikimizinki hemen hemen aynı gibi:) Arada az bi fark kalıyor.Onuda motorun rodajda olmasına, ilk defa vitesli motor kullanmama ve şehir içi sürekli dur kalk yapmama ve ayrıca yokuşlarla dolu bi yerde gezmeme veriyorum:)Ama gerçekten tüketim değerlerimiz süper.Bu arada senle beraber keyifli yolculuklar yapabiliriz aslında. Yavaş yavaş motora da ısınmaya başladım bu değerlerin daha da düşeceğine eminim.Bakalım daha ne kadar düşer:)


Dünde motorla 90km yol yaptım.Çektiğim fotoğrafları sercan2667 arkadaşımıza göndermiştim o da eklemiş sağolsun...Ayırca dün honda'nın videosunda gördüğüm gibi motora bi titreşim testi yaptım.Devir ne kadar yükselirse yükselsin motorun deposunun üstüne dik konumda koyduğunuz para titreşimden dolayı devrilmiyor:)Harbiden doğru çıktı:)Adamlar yapmış demekten başka birşey kalmıyor bize...

Video'yu izlemek isterseniz: http://www.youtube.com/watch?v=ZmUFxNbuUaI

---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:21 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 07:21 ----------

Birde arkadaşlar eminim size de oluyordur sormak istedim.Yoğun trafikte ilerlerken sürekli dur kalk yaptığım anlarda motor bazen vitese geçmiyor.1. viteste ise boşa geçiremiyorum.2. viteste ise yine aynı şekilde 1e veya boşa alamıyorum ileri geri yapıyorum bazen çözüm oluyo bazen de debriyajı az bıraktığımda dişliler yerine oturup geçtiği oluyo amma bazende geçmiyo arkamda onlarca araba varken benim gibi daha yeni biri için böyle zor anlarla karşılaşmak kastırıyo beni:))Size de oluyomu çözüm bulanınız varmı?

Birde motorun çalınma riskine karşı ne yapabiliriz acaba?Helal mal dır üstünde cevşen var ayrıca apartman içine koyup direksiyon kilidini de kitliyorum ama yine de bi tedirginlik var.Yakında dışarıda muhafaza edicem yönetici ile konuştum 3-5 gün apartman içine koy ama kem küm bilmem ne yapıyo eşek herif..Dışarda muhafaza etmenin en iyi yolu branda mıdır??Ne kadar mal olur nasıl yaptırılır motoru çizermi ve caydırıcılığı varmıdır??

Motoru aldım yaa korkun daha benden soru bankası gibiyim:))))Kök söktürcem size:)))
 
Katılım
10 Haz 2011
Mesajlar
159
@tamernevin: Senin benzin tüketim değerlerinde gerçekten çok iyi fakat ikimizinki hemen hemen aynı gibi:) arada az bi fark kalıyor.onuda motorun rodajda olmasına, ilk defa vitesli motor kullanmama ve şehir içi sürekli dur kalk yapmama ve ayrıca yokuşlarla dolu bi yerde gezmeme veriyorum:)ama gerçekten tüketim değerlerimiz süper.bu arada senle beraber keyifli yolculuklar yapabiliriz aslında. Yavaş yavaş motora da ısınmaya başladım bu değerlerin daha da düşeceğine eminim.bakalım daha ne kadar düşer:)


dünde motorla 90km yol yaptım.çektiğim fotoğrafları sercan2667 arkadaşımıza göndermiştim o da eklemiş sağolsun...ayırca dün honda'nın videosunda gördüğüm gibi motora bi titreşim testi yaptım.devir ne kadar yükselirse yükselsin motorun deposunun üstüne dik konumda koyduğunuz para titreşimden dolayı devrilmiyor:)harbiden doğru çıktı:)adamlar yapmış demekten başka birşey kalmıyor bize...

Video'yu izlemek isterseniz: http://www.youtube.com/watch?v=zmufxnbuuaı

[sıze=1]---------- mesaj ekleme zamanı: 08:21 ---------- ilk mesajı ekleme zamanı 07:21 ----------[/sıze]

birde arkadaşlar eminim size de oluyordur sormak istedim.yoğun trafikte ilerlerken sürekli dur kalk yaptığım anlarda motor bazen vitese geçmiyor.1. Viteste ise boşa geçiremiyorum.2. Viteste ise yine aynı şekilde 1e veya boşa alamıyorum ileri geri yapıyorum bazen çözüm oluyo bazen de debriyajı az bıraktığımda dişliler yerine oturup geçtiği oluyo amma bazende geçmiyo arkamda onlarca araba varken benim gibi daha yeni biri için böyle zor anlarla karşılaşmak kastırıyo beni:))size de oluyomu çözüm bulanınız varmı?

Birde motorun çalınma riskine karşı ne yapabiliriz acaba?helal mal dır üstünde cevşen var ayrıca apartman içine koyup direksiyon kilidini de kitliyorum ama yine de bi tedirginlik var.yakında dışarıda muhafaza edicem yönetici ile konuştum 3-5 gün apartman içine koy ama kem küm bilmem ne yapıyo eşek herif..dışarda muhafaza etmenin en iyi yolu branda mıdır??ne kadar mal olur nasıl yaptırılır motoru çizermi ve caydırıcılığı varmıdır??

Motoru aldım yaa korkun daha benden soru bankası gibiyim:))))kök söktürcem size:)))

ben istanbulda yım ama bursa hürriyete sık sık gelirim.inş bir gün görüşürüz.mudanyaya sıkarız :)
koruma konusunda kaliteli bir disk kilidi ve yine kaliteli bir çelik halat tavsiye ederim.
Ama en iyi koruma bir otoparkçı ile anlaşman ve oraya bırakmandır.bıranda ile üstünü örter otoparka bırakırsın kafanda rahat olur.
Sokakta bıraktığında otopark masrafından pahalıya çıkabilir sana çalmasalarda zarar veriyor şerefsizler.koltuğunu keserler aynanı kırarlar vs.vs. Kesin çözüm otopark 20-30 tl ye genelde otoparklar ok diyor.aylık tabi :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst