- Katılım
- 24 Haz 2009
- Mesajlar
- 225
Arkadaşlar teşekkür ederim
Bugün iyicene motora ısındım.Ve 2. Günün sonunda kilometre tam tamına 250km yi gösteriyor.Benzin ibresi yarının da altındaki kalın çizgiye sırt dayadı.Yarın benzini tekrar bi fulleyip ölçüm yapmayı düşünüyorum.Motoru üzmemek ve tasarruflu olması adına genelde vites başlangıç devirlerim 2000-2500 devirler oluyo bu düşük devirlerle sürmenin motora herhangi bi zararı olmaz umarım.Motorum şu anda rodajda olduğu için sürekli vites değiştirerek ilerliyorum.Bahsettiğiniz o şıkırtı motor ısındığında benimde ufaktan kulağıma geliyor ama ben hiç takmıyorum öyle rahatsız eden bi ses tonu değil bana göre onun için rahatım.Honda duran kardeşlerde gözüme 75tl lik siyah bi arka çanta iliştirdim.En kısa zamanda onuda alicam.Hem motor çantayı takınca evrimini tamamlamış oluyo hemde artık motorla birşeyleri benzin deposunun üstünde taşımak istemiyorum
Bugün yolda giderken kırmızı ışıklara yaklaşmışım son anda fark ettim.Iş bu ya durucam ya frenlere asildim ön tekerlek abs varmış gibi biraz kayarak biraz yeri tutarak motoru durdurdum motor son durarken ön amortisörlerin yumuşak olmasından dolayı kafası secdeye gitti geldi
Amortisör dibe kadar indi çıktı
Millet baka kaldı
)Süperdi
Arka amortisör şu an en yumuşak konumda ama ben bi kademe daha yumuşak seçeneği olsaydı hayır demezdin.Ön amortisörde yumuşak ama daha yumuşak olmasını isterdim.Pamuk gibi yoldaki hiç bi bozukluğu hissettirmemeli amortisör dediğin
Neyse arkadaşlar bugünlük benden bu kadar.Motor yormuş beni
iki günde 250km
Yarın fotoları ekleriz ortalığı şenlendiririz
