Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Haz 2010
Mesajlar
591
Motosikleti
Yamaha Tracer 700
mrb arkadaşlar
motorumun kullanma kılavuzunu evde bulamadım nerede bilmiyorum.
motorumu aldığımda benzin muslığu aşağı açıktı ve yine öyle ama kafam takıldı musluk yedektemi açık aşağı açıkken?bukonuda yardımlarınızı bekliyorum.slmlr

Daha önceki sayfalara bakarsanız aracın kullanma kitapçığının nerede bulunduğunu ve musluk yönünün ne tarafa baktığında rezervi kullanmadığını öğrenebilirsiniz. Nerden mi biliyorum. Defalarca soruldu.
 
Katılım
19 Nis 2010
Mesajlar
227
mrb arkadaşlar
motorumun kullanma kılavuzunu evde bulamadım nerede bilmiyorum.
motorumu aldığımda benzin muslığu aşağı açıktı ve yine öyle ama kafam takıldı musluk yedektemi açık aşağı açıkken?bukonuda yardımlarınızı bekliyorum.slmlr

yukarı açık orta kapalı aşağı yedekk
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
mrb arkadaşlar
motorumun kullanma kılavuzunu evde bulamadım nerede bilmiyorum.
motorumu aldığımda benzin muslığu aşağı açıktı ve yine öyle ama kafam takıldı musluk yedektemi açık aşağı açıkken?bukonuda yardımlarınızı bekliyorum.slmlr

Motoru aldığın servis, bayiden çıkmadan önce en fazla en yakın benzinliğe gidebileceğin kadar depoya benzin koyduğundan depo musluğunu yedek depo konumuna alıyorlar. Almazlarsa zaten motor, depoda çok az benzin olduğundan motor çalışmaz. Depoyu doldurduğunda musluğu ana depo konumuna almalısın. Musluğun üzerindeki ok üst tarafı gösterecek.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
aklımın bi köşesine yazdım metehan abi :D


bu arada gezi yalano ldu galiba yarınki bende gitmiyorum sen gitmiyosun zaten hava kapalı falan :queen:



Aga deminde yazdım Yuvacık topacına dün 18.30 da Atatürk havalimanındaydım patron gelecek karşıla dendi...bu büyük patron ama...ulan dedim 4 şoför var ihale bana kaldı diye üzüldüm şampiyonlar ligi finalini izlermiyim diye stres yaptım...

Aşkabat uçağı önce 22.30 a rötar yaptı...sonra dendi ki 02:45 te inecek... bu kadar olmaz...uçak indi patronu aldım bir kaç yere uğradı saat 05 te eve bıraktım bende damla uyku yok...05-07 arası aracta kestirdim...sonra Sabiha Gökçen derken ordan gelip Yenikapı deniz otobüsüne saat oldu öğlen 12...eve geldim 17 ye kadar uyudum...Pazarda yalan oldu gözüm yeni açıldı valla...Allahın sopası yok yani...kızımla takılırım derken cumartesi pazar piç oldu aga naparsın...böyle mesleğin ta.... kapı kuluyuz inan...:p


İz kalırsa gazyağı yapışkan izini çıkartır. Hadi gece gece uğraştım bakın nasıl olmuş stickersız :)

9apqg8.jpg


bu biraz fazla naked olmuş...:p

Ellemeyin stickerleri filan arkadaşlar ya bu motorun orjinal hali bence yakışıyor hiç dokunmayın motor eski motor gibi duruyor yazık edersiniz cbf bu halde oldukça dikkat çekici bir motor zaten...

dunu sen mi diyon hacım...:p

mrb arkadaşlar
motorumun kullanma kılavuzunu evde bulamadım nerede bilmiyorum.
motorumu aldığımda benzin muslığu aşağı açıktı ve yine öyle ama kafam takıldı musluk yedektemi açık aşağı açıkken?bukonuda yardımlarınızı bekliyorum.slmlr

http://www.bilgaz.net/dosyalar/CBF150.pdf


bu linkten direkt kılavuza ulaşırsın....yükleme gereği bile yok...


saat yönünde yedeğe geçer unutma...:rendeer:
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
dün akşam tv izlemek yerine attım kendimi balkona krom kaplı aynalarımı ve egzostumu mat siyah folyoyla kapladım. asistans olarak kardeşimi seçtim :cat: düz olan kısımları kolaylıkla kapladım kıvrımlı yerlerde kardeşim fön makinası tutarak yardım etti. kullandığım herhangi bir eşya, alet edevatta kendimden birşeyler olunca onu daha bi zekle kullanıyorum. motoru aldığımda bana fabrikasyon soğuk bir makine olarak geliyorken şimdilerde üzerine birşeyler ekledikçe daha bi bağlanıyorum. depo üzerinde de bir takım düşüncelerim var belki tank pad yapıştırır geçerim. jant şeridi için arka jantımın değişmesini bekliyorum. bimden aldığım çantalar harika çıktı. bir kaç ay içinde arka ve yan çanta demirinden taktımmıydı olay tamamdır.
işte böyle birşey çıktı ortaya

Çok güzel bir çalışma, ellerine sağlık.

İz kalırsa gazyağı yapışkan izini çıkartır. Hadi gece gece uğraştım bakın nasıl olmuş stickersız :)

9apqg8.jpg

Ben beğendim, güzel olmuş.
 
Katılım
28 Mar 2011
Mesajlar
40
arkadaşlar haftasonu 350 km. yaptım. mayısın ortalarından itibaren kullanmaya başladığım motorsikletim şuanda 850 km.'de. makina yavaş yavaş kendini göstermeye başlıyor. 1-2 defa 120 gördüm. 700 km.ye kadar 6500 deviri geçmiyordum şimdi yavaş yavaş açacağım...:p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:04 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:57 ----------

arkadaşlar hafta sonu aöf sınavları vardı bende aöf okuyorum,dolayısıyla pazar günü sınava giderken bir yağmura tutuldum abi anlatamam.::uzgunum: üstümde yağmurluk vardı ama belden aşağı , dona kadar su oldum.sınav esnasında sırada bir sağa bir sola kıvranıyordum. allahtan pantlon siyah farkedilmiyordu:p

sonuç: herşeye rağmen güzeldi...
 
Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
442
Selam arkadaşlar, yazdığımı zannettim ama daha doğrusu yazdım ama gönderdiğimi sandım düngece, şimdi fark ettim ki aslında göndermemişim mesajımı :)

25 gün oldu motoru alalı tahmin ettiğimden daha çok kullandım neredeyse 600km yaptım ayın 4 ünden beri... ama vakitsizlikten ne foto çektim doğru dürüst nede yıkadım, sadece yağını kontrol edip, zincirini yağladım 2 kez :)
şimdi arka çanta demiri gerekiyor. ama anadolu yakasında özellikle kadıköy civarında, hsanpaşa,fikirtepe,bostancı buralarda uygun nerede bulabilirim bu demirin. servis te 130tl istiyorlar, bahçelievlerde 75tl ye buldum ama hem uzak, vakit kısıtlı hemde beğenmeyeceğim birşey olacak, o kadar yol boşuna gidecek.
anadolu yakasında arka uzun çanta demiri nerede en uyguna bulurum, yardımlarınızı bekliyorum.
en yakın zaman dada avatar daki resmi değiştireceğim söz :))
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Herkese selam arkadaşlar;
Kendimce bazı sebeplerden belli bir müddet forumdan uzak kaldım.

Motorunu yeni alan tüm arkadaşlara hayırlı olsun, kazasız belasız kullanmanızı dilerim.

Ayrıca bu dönemde, merak edip beni düşünen, telefonla arayan, buradan mesaj yazan tüm arkadaşlarıma buradan da teşekkürlerimi iletiyorum.

Kendinize iyi bakın...
 
Katılım
17 Eyl 2009
Mesajlar
83
Bi kaç gündür foruma bakamıyordum herkese tekrar merhaba :)

Dün CBF'imi piknikte yakın bi arkadaşım 5-10 km civarı bi hızla sola yatırdı
Neyseki yerler ıslaktı ve koruma demiri vardı motorda çizik dahi olmuşadı sadece aynası kırıldı :)

Koruma demirini motoru aldıktan 2-3 hafta sonra taktırdım ama gerekli bişey olduğunu yeni anladım 30-40-50 liralık bi parça cidden takılması lazım :)

Bugün kardeşler motora gidip aynaların durumuna bakacağız fotoğraflarını eklerim akşama :)
 
Katılım
16 Haz 2010
Mesajlar
591
Motosikleti
Yamaha Tracer 700
Geçmiş olsun Onur, görüldüğü üzere koruma düşük hızlarda işe yarıyor. Ayna zaten ucuz birşey, almışken YBR aynası deneyebilirsin.

İsmail Tekrardan hoşgeldin, sensiz topaçın tadı yok :) Ne yaptın Debriyaj kaldı mı yine, sibobu ayarlayabildin mi. Ben de galeriyi bir arayayım motor ne zaman gelecekmiş. Kararsız kaldım Gri mi Kırmızı mı anket mi açsam ney hehe :) En güzeli maviydi... Ah mavişim ahh...

Yeni motorun adını fıstık koycam, binicem fıstığa vericem kırbacı vericem kırbacı ...:queen:
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
İsmail Tekrardan hoşgeldin, sensiz topaçın tadı yok :) Ne yaptın Debriyaj kaldı mı yine, sibobu ayarlayabildin mi.

Hoşbuldum :)
Subap ayarını ebayden aldığım sentil ile tam milimetrik olarak düzgün yaptım bu sefer;
Emme : 0,08 mm
Egsoz : 0,12 mm.

Önceki sentil çakımda bu değerler olmadığı için tam net bir ayar olmamıştı.

Bu sefer motorun sesinden belli oldu, subap ayarının düzeldiği.

Bugün işe gelirkende farkettimki, motor resmen atikleşti. Gaza daha iyi tepki veriyor. İlk başlarda psikolojiktir heralde dedim ama öyle değil. Çünkü hergün aynı yollardan aynı km. hızlarla geçiyorum :) Atikliği net olarak gaz kolundan farkedebiliyorum.

Debriyaj balatası yine kaldı, vicdansız rialli yanlış debriyaj sökme aparatı göndermiş, yine bir dahaki yağ değişimine kaldı. :)

Bu arada yağ olarakta ALPET'in Rider 4T 20w-40 yağını kullandım.
API SJ ve JASO MA standartlarında. Kılavuz değerlerini karşılıyor.
Kipa'da tanesini 9,90 TL'ye aldım.
rider4t.jpg


Aslında Texaco Motex 4T denemeyi düşünüyordum ama bulamadım. İstanbul ve Ankara'daki ithalatçılarda bile bu yağ yokmuş.

Castrol Power1 10w-50 veya 15w-50 bulabilseydim kullanabilirdim ama Ankara'da baktığım yerlerde bunlar da yoktu ne yazık ki.

Alpet hakkında ilk izlenimim iyi gibi, vitesler aşırı yumuşadı, önceki 10w-40 ile baya kemikli geçişler vardı.

Bakalım kullandıkça sonuçlar nasıl olacak.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:19 ----------

Ben de galeriyi bir arayayım motor ne zaman gelecekmiş. Kararsız kaldım Gri mi Kırmızı mı anket mi açsam ney hehe :) En güzeli maviydi... Ah mavişim ahh...

Yeni motorun adını fıstık koycam, binicem fıstığa vericem kırbacı vericem kırbacı ...:queen:

Kırmızı temizken ve güneşli havadayken feci parlıyor :)
Gride bu durum nasıl olur bilmiyorum.

Grinin temiz tutma yönünden çok avantajlı olacağını düşünüyorum.
Kiri tozu pek belli etmeyecek bir renge benziyor.
 
Katılım
16 Haz 2010
Mesajlar
591
Motosikleti
Yamaha Tracer 700
İsmail, daha önce yokuşta gaz verince tırrt sesi sende de var mıydı, sübap ayarı yapınca geçti mi, denedin mi hiç. Bu arada yağ ucuzmuş, herhalde tanesini şu fiyattan aldım dediğine göre bütün rafı indirdin :)
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
İsmail, daha önce yokuşta gaz verince tırrt sesi sende de var mıydı, sübap ayarı yapınca geçti mi, denedin mi hiç. Bu arada yağ ucuzmuş, herhalde tanesini şu fiyattan aldım dediğine göre bütün rafı indirdin :)

Debriyaj kapağını açtığım için 1,2 Litre motor yağı koydum.
Birde bizim biraderin motorunun yağınıda değiştirdim. Böyle olunca toplamda 3 tane aldım. :)
Castrol alsaydım 25 x 3 = 75 TL
Alpet aldım 9,9 x 3 = 30 TL

Memnun kalırsam bu yağdan kullanacağım.
Sonuçta bizim kılavuz değerlerimizi karşılayan bir yağ.

Yokuştaki tııırt sesini anlayamadım tam olarak.
Hergün cinnah caddesini çıkıyorum ben ama henüz motorda öyle bir tııırt sesi duymadım.

Vites değiştirirken falanmı geliyordu bu ses, yoksa normal motor yükteykende geliyor muydu?
 
Katılım
16 Haz 2010
Mesajlar
591
Motosikleti
Yamaha Tracer 700
Yükte birden gaz açınca sibop vurması gibi bir sesti. Herneyse motoru sattım neticede. Sibop ayarı bozuktu ya da eksantirik gergisi zinciri herhalde ses yapıyordu. Galeriyi aradım motor perşembeye falan gelebilirmiş, pazartesiye yani haftaya elimde olur umarım. Listeye ilk kırmızı olmazsa gri yazdırdım. Bakalım kırmızıyı zorlayacağım.
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Yükte birden gaz açınca sibop vurması gibi bir sesti. Herneyse motoru sattım neticede. Sibop ayarı bozuktu ya da eksantirik gergisi zinciri herhalde ses yapıyordu. Galeriyi aradım motor perşembeye falan gelebilirmiş, pazartesiye yani haftaya elimde olur umarım. Listeye ilk kırmızı olmazsa gri yazdırdım. Bakalım kırmızıyı zorlayacağım.

Anladım, yokuşta yükteyken gaz kesip tekrar gaza yüklendiğim çok olmuştur. Ama bende o tip bir ses hiç olmadı, doğal olarak subap ayarından sonrada varmı yokmu kontrol edemedim.
 
Katılım
17 Eyl 2009
Mesajlar
83
Geçmiş olsun Onur, görüldüğü üzere koruma düşük hızlarda işe yarıyor. Ayna zaten ucuz birşey, almışken YBR aynası deneyebilirsin.

Teşekkür ederim
Mondial'den bi ayna aldım sanırım Destro 250'nin aynası
YBR aynasına çok benziyor eskisine göre baya bi kullanışlı geldi bana :)
İlk gittiğim yer sol aynayı direk takmasına rağmen sağ tarafı takamadı, ters dişliymiş, orjinal ayna'nın ilk girişini istedi, onu verdim o şekilde taktı.
Tabi öyle oluncada sağ ayna yüksek sol ayna alçak oldu
Aynı dükkanın diğer bayisine gittim arkadaşım çalışıyordu orada
Diğer aynayıda aynı şekilde yaptı, şu anda eskisine göre çok memnunum
Bu arada eski aynalarım sağlammış onlarıda poşetledim kaldırdım, satarken lazım olur diye düşünüyorum :)
Biraz pahalı oldu ama düşen arkadaş ödedi, 20 TL'ydi çifti

Hava yine yağmurlu olduğu için fotoğraflarını çekip eklemiyorum ama bugün cila ve oto şampuanı alıcam yakında yıkar temiz temiz fotoğraflarını çekerim :cat:

Bu arada koçtaş,tekzen yada carrefour'dam cila alacağım ama daha önce hiç yapmadığım bi işlem nasıl bi cila almalıyım ?
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
442
Selam arkadaşlar, yazdığımı zannettim ama daha doğrusu yazdım ama gönderdiğimi sandım düngece, şimdi fark ettim ki aslında göndermemişim mesajımı :)

25 gün oldu motoru alalı tahmin ettiğimden daha çok kullandım neredeyse 600km yaptım ayın 4 ünden beri... ama vakitsizlikten ne foto çektim doğru dürüst nede yıkadım, sadece yağını kontrol edip, zincirini yağladım 2 kez :)
şimdi arka çanta demiri gerekiyor. ama anadolu yakasında özellikle kadıköy civarında, hsanpaşa,fikirtepe,bostancı buralarda uygun nerede bulabilirim bu demirin. servis te 130tl istiyorlar, bahçelievlerde 75tl ye buldum ama hem uzak, vakit kısıtlı hemde beğenmeyeceğim birşey olacak, o kadar yol boşuna gidecek.
anadolu yakasında arka uzun çanta demiri nerede en uyguna bulurum, yardımlarınızı bekliyorum.
en yakın zaman dada avatar daki resmi değiştireceğim söz :))



arkadaşlar bir sorum daha olacak; zannedersem zincirimde boşluk var. yukarı doğru baya fazla gibi geldi birazdan gidip tam ölçücem orta noktadan ama bence boşluk var.
Kullanım kitapçığından baktım ama orada aks somunun gevşetilmesinden ve sıkılırken tork anahtarı kullanılmasından bahsediyor.
Tork anahtarsız halledemez miyim bu işi? bu hafta çok sıkışığım aslında yağı değişmesi gerekiyor bu ay içinde ama bu hafta servise gitme durumum kesin olmadığı için ayarı onların yapmasını beklememde çok sağlıklı gelmiyor bana.
 
Katılım
17 Eyl 2009
Mesajlar
83
Mont almayı düşünen varsa Armode montumu satmayı düşünüyorum
Şubat 2011'de aldım ama motorumu mayıs 7'de aldığım için daha sıfır gibi
İç astarı, sırt omuz ve dirsek korumaları hepsini vereceğim
Bide yanında Armode Yağmurluk ile verdiler bana bende bu şekilde vermeyi düşünüyorum

Her şehire kargolıyabilirim, Eskişehir içi elden de verebilirim,
Satış sebebim beden olarak baya uymaması Xsmall mont buldum onu alacağım
Bedeni Small'dır ve siyah beyaz modeldir :)

İletişim ve fiyat için özel mesaj atarsanız ordan telefonumu verebilirim :)

ARMODE-GT-MONT-SIRTLIKLI-MODEL-CEYLANMOTORSDAN__38678347_0.jpg
 
Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
619
İsmail hoş geldin. daveti dün akşam gördüm. evde boya badana işleri vardı telefonun şarjı bitmiş fark etmemişim. gecede geç olmuştu aramadım. sabah geldim eve işten uyudum bugünde tam gün. balataları değiştiririz artık .

motoru daha hiç yıkamadım. parkta örtü altında duruyor. arada yağmurada yakalandım. ama pis görünmüyor. 2 kez zincir yağladım o kadar.
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
İsmail hoş geldin. daveti dün akşam gördüm. evde boya badana işleri vardı telefonun şarjı bitmiş fark etmemişim. gecede geç olmuştu aramadım. sabah geldim eve işten uyudum bugünde tam gün. balataları değiştiririz artık .

motoru daha hiç yıkamadım. parkta örtü altında duruyor. arada yağmurada yakalandım. ama pis görünmüyor. 2 kez zincir yağladım o kadar.

Hoşbulduk Ahmet abi;
Müsait olduğumuz başka bir zamanda görüşürüz inşallah.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst