servisi arayıp söylesem eminim biz hep bu yağı tüm motorlarda kullanıyoruz bir sorun olmuyor diyecekler. hondayı arasam servisten belki yağın tekrar değiştirilmesini isteyecekler ve durumu honda ya bildirdiğim için servisin nefretini kazanacağım. yani iki türlüsüde aleyhime sonuçlanacakale: galiba katettiğim 250 km ve yağ parasını sineye çekip yağı kendim değiştirmem gerekecek. parayla rezillik bu olsagerek. türkiye seni seviyorum :salut:
Bence bunları düşüneceğine ara onlar düşünsün. Bence seni mağdur edemezler, hatta özür bile dilemeliler. Hakkını ara, sonra olmuyormuş diyebilirsin.