Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
Arkadaşlar motora 1 haftada toplam 80 tl lik benzin attım ve 600 km yaptım. Bugün yedeğe düştü depo. Sizce normal mi ? Bana biraz fazla yaktı gibi geldi.

80 TL / 4,21 TL = 19 Lt.

19 Lt - 2,6 Lt = 16,4 Lt.

Yaklaşık 16,4 litre ile 600 km yapmış oluyorum.

kaç model acaba
 
Katılım
25 Nis 2011
Mesajlar
177
600 kmde daha aslında :)

0,27 değil sanırım.

0,115 ediyor kmde.

aynen benm de sıfır makine 2,5-*3,5 arası değişiyo şehr içi ş,dışı kullanım hava şartları yol su elektrik vs bi de o gnkü psikolojime göre de değişiyo bazen çok yakıyomş gibi geliyo para yokken bazen para bolken hiç yakmıyomuş kokluyomuş hatta sanki benzine bakıyomuş ta gidiyomuş gibime geliyo :D:D:D
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
65
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aynen benm de sıfır makine 2,5-*3,5 arası değişiyo şehr içi ş,dışı kullanım hava şartları yol su elektrik vs bi de o gnkü psikolojime göre de değişiyo bazen çok yakıyomş gibi geliyo para yokken bazen para bolken hiç yakmıyomuş kokluyomuş hatta sanki benzine bakıyomuş ta gidiyomuş gibime geliyo :D:D:D

:D:D:D

Birde ilginçtirki yedek depoya yaklaştığı zaman (veya yedekteyken) daha performanslı oldu motor. Daha iyi kaçıyor. Ağırlık farkından olabilir mi ?
 
Katılım
25 Nis 2011
Mesajlar
177
:D:D:D

Birde ilginçtirki yedek depoya yaklaştığı zaman (veya yedekteyken) daha performanslı oldu motor. Daha iyi kaçıyor. Ağırlık farkından olabilir mi ?


hayır o da psikolojik benzinin sonu gelince tatlı geliyo insana ;:D:D çok olan kıymetsz olur ya :D :queen::queen::queen::queen::pr:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
65
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben son 150 km dir çok zorladım motoru. 350-400 km ye kadar 4500 - 5000 deviri geçmemiştim. Sonraları ortalama 80-90 ile gitmek zorunda kaldım. O yüzden de içim huzursuz. Bu rodaj muhabbetinden.

Aynı zamanda 1-2 kez 5. vites 6500-7000 devirde giderken vites boşa geçer gibi oldu. Boşa gaz verdim yolda. Ya 5. vitese tam atamamıştım ya da problem var makinada.

Benzer bir durumla karşılaşan var mı?

90 kiloyum.
 
Katılım
28 Mar 2011
Mesajlar
2
Arkadaşlar kasko konuusnda bilgisi olan var mı ? Ben 0 honda 150 cbf almayı düşünüourm ama çalınmasından korkuyorum çünkü bizim bahçeden daha önce bisikletim çalınmıştı pazar filankuruluo adamlar atar kamyona götürür korkusu var yani. Kasko yaptırmış olan var mı ne kadara geliyor yada motorun çalınmasını çok zor hale getirecek ne gibi önlemler alabilirim. Sırf bu yüzden cbf yerine chopper mı alsam diye düşünmeye başladım.
 
Katılım
12 Mar 2009
Mesajlar
172
2011 Kırmızı CBF'e bu Tank Pad'i almayı düşünüyorum
Çokmu abes durur acaba bu model :queen:

pr_01_1060_max.jpg

bu tankpad yanlış hatırlamıyosam motordelisi başkanı hakan dinçer in hayabusasında da vardı. bence aşırı bir model. ha hayabusa ya gitmiş mi? gitmiş gibi görünebilir fakat motorun bütünlüğünü bozmuş. bence motosikletimizin anatomisine uygun teknolojinin geometriyle buluşma moktasında sade bir tank pad daha şık duracaktır. nacizane görüşlerim bunlar. saygılar...
 
Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
442
Arkadaşlar kasko konuusnda bilgisi olan var mı ? Ben 0 honda 150 cbf almayı düşünüourm ama çalınmasından korkuyorum çünkü bizim bahçeden daha önce bisikletim çalınmıştı pazar filankuruluo adamlar atar kamyona götürür korkusu var yani. Kasko yaptırmış olan var mı ne kadara geliyor yada motorun çalınmasını çok zor hale getirecek ne gibi önlemler alabilirim. Sırf bu yüzden cbf yerine chopper mı alsam diye düşünmeye başladım.

arkadaşım sigortacı,trafik sigortasını yaptırırken araştırdı,en uygun 550TL ye yapıyorlardı. 1peşina t 7 taksitle oluyor. 15gun once sordum.bilginize.
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
Ben son 150 km dir çok zorladım motoru. 350-400 km ye kadar 4500 - 5000 deviri geçmemiştim. Sonraları ortalama 80-90 ile gitmek zorunda kaldım. O yüzden de içim huzursuz. Bu rodaj muhabbetinden.

Aynı zamanda 1-2 kez 5. vites 6500-7000 devirde giderken vites boşa geçer gibi oldu. Boşa gaz verdim yolda. Ya 5. vitese tam atamamıştım ya da problem var makinada.

Benzer bir durumla karşılaşan var mı?

90 kiloyum.

Benim de başıma geldi. Vites tam geçmedi. Sonra tekrar denedim, geçti. Ben artık motora alıştığımdan olsa gerek hızlı vites atıyorum, pedala tam iyi basmamış da olabilirim.

5 Kg dan fazla çanta takıp olumsuz bir durum yaşayan var mı yoksa arka demirdeki yazıya göre mi yapıyoruz yorumlarımızı.

Yazıya göre yapıyoruz :p, bir de bu demir dediğimiz aslında döküm galiba. Yani kırılmaz kırılmaz, bir kırılırsa iş kötü. Demir gibi esneme yapmaz diye düşünüyorum.

Ama evet, sorun yaşayan yok sanırım.

arkadaşım sigortacı,trafik sigortasını yaptırırken araştırdı,en uygun 550TL ye yapıyorlardı. 1peşina t 7 taksitle oluyor. 15gun once sordum.bilginize.

Teşekkürler.:rendeer:

Herkeze merhabalar,

Ben sonunda askerliği bitirdim dün eve geldim tabi direk motoruma baktim :D Akü bitmiş sanirim vurdurdum calıştı ama gaza yüklenince gaz yemiyor gibi oluyor. jigleyi biraz acınca normale donuyor rolantisi düşmüş galiba gaz vermeden jigleyi kapatınca motor stop ediyor. Sebebi ne olabilir?

Aklimdaki sewrvise götürüp bakimlarini yaptırmak yağını falan değişmek sizin aklinizda olan var mi? Ne yapabilir?

Hoş geldin, umarım askerlik iyi geçmiştir.

Bence servise götür, iyi bir bakım yapsınlar. Ama oraya motorla gideceksen, hava filtreni, bujini ve yağını kontrol et. Sonra yola çık.

Aklınızda olsun arkadaşlar, motorunuz yatacaksa aküyü sökün, en azından bağlantılarını.

[/COLOR]sanırım resimler biraz büyük olmuş kusuruma bakmayın :( pek beceremedim sanırım

Güzel resimler.

Bu arada benim fotorğaflar gümbürtüye gitti :p

Senin fotolar da çok güzel. :cat:


aynı yan çantadan bende de var. Ucuz diye almıştım. :)

emeğine sağlık güzel resimler. dün samsuna gittim 1000 bakımı içi nyazamadım. bu arada amasyaya gelince faturaya baktım 20-40 actevo scooter yağı koymuşlar :queen: zaten oradayken elemana sormuştum 15-50 mi koydunuz diye castrol 10-40 dedi sonra 15-50 dedi sonunda actevo çıktı. bişey demiyorum :farao: bir sonraki bakım kaç km de dedim 3000 de dedi :silent: ah jantım sorunsuz çıksaydıda servise hiç bulaşmasaydım.

Olsun canını sıkma ama bence o yağ uygun değil. Durumu önce servise, sonra ise -gerekirse- hondaya bildir. Kesinlikle o yağı kullanma. Belki birşey olmaz, ama olabilirde.
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
449
buna ilaveten mesela 4 ten 2 ye debriyajı bırakmadan peş peşe geçirildiğinde oluyor sanki. hız/vites/devir/kavrama uyumsuzluğundan olabilir. daha önce necdet abi bahsetmişti vites geçişlerinde hafif aragaz verince çok fayda sağlıyor, vites geçişlerinde kavrama anında yaptığı silkelemeyi yapmıyor tavsiye ederim :cat:

çok yüksek devirde, hıza uygun olmayan vitese düşürüyor olabilir misin acaba? Yada bana öyle gelmiş te olabilir :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:33 ----------

Arkadaşlar motora 1 haftada toplam 80 tl lik benzin attım ve 600 km yaptım. Bugün yedeğe düştü depo. Sizce normal mi ? Bana biraz fazla yaktı gibi geldi.

80 TL / 4,21 TL = 19 Lt.

19 Lt - 2,6 Lt = 16,4 Lt.

Yaklaşık 16,4 litre ile 600 km yapmış oluyorum.

2.7 litre yakmışssın ki çok iyi bir değer. Ben 3 ten aşağı düşüremedim bir türlü.
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
çok yüksek devirde, hıza uygun olmayan vitese düşürüyor olabilir misin acaba? Yada bana öyle gelmiş te olabilir :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:33 ----------



2.7 litre yakmışssın ki çok iyi bir değer. Ben 3 ten aşağı düşüremedim bir türlü.

Hocam sana şu yeni devir göstergeli ön panellerden bulalım, yağ ve yakkıttan tasarruf edeceğin para ile 2 yılda amorti eder parasını :)
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
449
Hocam sana şu yeni devir göstergeli ön panellerden bulalım, yağ ve yakkıttan tasarruf edeceğin para ile 2 yılda amorti eder parasını :)

Haha bu aralar almayı düşünüyorum zaten ama cok masrafım var. Kısmetse temmujzda belki. Ama şu vites göstergeli olanlarından alıcam onlar daha sempatik geliyor bana. Ayrıca ben yeni tasarruflu kullanmayı öğrendim. Sanırım ruhum sakinleşti artık 20000km den sonra :) Eskiden 20-40-60-80 kullanırken şimdi 15-30-50-60 kullanıyorum. Hep 360-370 de yedeğe geçerken geçen gün 390 da geçti şaşırdım. Sanırım nemasını alıyorum yavaş yavaş :queen:
 
Katılım
12 Mar 2009
Mesajlar
172
Olsun canını sıkma ama bence o yağ uygun değil. Durumu önce servise, sonra ise -gerekirse- hondaya bildir. Kesinlikle o yağı kullanma. Belki birşey olmaz, ama olabilirde.

servisi arayıp söylesem eminim biz hep bu yağı tüm motorlarda kullanıyoruz bir sorun olmuyor diyecekler. hondayı arasam servisten belki yağın tekrar değiştirilmesini isteyecekler ve durumu honda ya bildirdiğim için servisin nefretini kazanacağım. yani iki türlüsüde aleyhime sonuçlanacak :pale: galiba katettiğim 250 km ve yağ parasını sineye çekip yağı kendim değiştirmem gerekecek. parayla rezillik bu olsagerek. türkiye seni seviyorum :salut:
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
Haha bu aralar almayı düşünüyorum zaten ama cok masrafım var. Kısmetse temmujzda belki. Ama şu vites göstergeli olanlarından alıcam onlar daha sempatik geliyor bana. Ayrıca ben yeni tasarruflu kullanmayı öğrendim. Sanırım ruhum sakinleşti artık 20000km den sonra :) Eskiden 20-40-60-80 kullanırken şimdi 15-30-50-60 kullanıyorum. Hep 360-370 de yedeğe geçerken geçen gün 390 da geçti şaşırdım. Sanırım nemasını alıyorum yavaş yavaş :queen:



Bunlardan mı :) Bir de benzin istasyonunu değiştirin :p

7460.jpg
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
449
Bunlardan mı :) Bir de benzin istasyonunu değiştirin :p

7460.jpg


Evet aynen bunlardan. İhtiyacım olduğundan değil motor üstünde 20000km yaptım artık gözüm kapalı bile vites atıyorum fakat, niye devir saati gelirken vites göstergemden olayim dimi? Bir iş yapıyorum bari tam yapayim :) O yüzden servisten orjinal olarak almayacağım devir saatini, bu resimdekinden takıcam :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst