Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Eyl 2009
Mesajlar
83
Fotoğraflar geldi :)

227490_10150180387649096_715669095_6692878_1580961_n.jpg


Aşşağıda izleyeceğiniz fotoğrafların telif hakları Onur Üzenli Photography'ye aittir.

Fotoğrafların izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.


73808537.jpg


ss22z.jpg


ss3ub.jpg


ss6rp.jpg


ss4fe.jpg


ss5qa.jpg


ss8u.jpg


Çekimlerde yardımcı olan Semih İnan'a ayrıca teşekkür ederim onun fotoğrafınıda eklemeden geçemedim :rendeer:

ss9z.jpg


http://www.motosiklet.net/forum/mot...150-profesyonel-cekimlerimiz.html#post2352550


Fotoğraf çektirmek isteyen olursa Özel Mesaj yolu ile iletişime geçebilir :rendeer:

Bu arada benim fotorğaflar gümbürtüye gitti :p
 
Katılım
30 Mar 2011
Mesajlar
190
Bende şu yan çantadan aldım. Takıp biraz turladım daha bi gezinti motoru havası verdi yan çantalar ayrıca kurye motorlarından ayrılmasınıda sağlaması açısından iyi oldu ama şehir içinde sürekli takılacak bişey değil bi kere kirleniyor uzun yolda yada bişeyler taşımak için iyi arka çanta alana kadar beni götürür bi kaç ay. İşte resimleri.







---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:39 ----------

Yaw gene ne biçim çıktı bu resimler şöyle kafama göre bi resim upload sitesi bulamadım varmı bildiğiniz resimleri uzun süre saklayan, üyelik istemeyen, birden cok resmi aynı anda yükşleyebildiğimiz bi site allah rızası için söyleyin.
 
Katılım
25 Nis 2011
Mesajlar
177
Bende şu yan çantadan aldım. Takıp biraz turladım daha bi gezinti motoru havası verdi yan çantalar ayrıca kurye motorlarından ayrılmasınıda sağlaması açısından iyi oldu ama şehir içinde sürekli takılacak bişey değil bi kere kirleniyor uzun yolda yada bişeyler taşımak için iyi arka çanta alana kadar beni götürür bi kaç ay. İşte resimleri.







---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:39 ----------

Yaw gene ne biçim çıktı bu resimler şöyle kafama göre bi resim upload sitesi bulamadım varmı bildiğiniz resimleri uzun süre saklayan, üyelik istemeyen, birden cok resmi aynı anda yükşleyebildiğimiz bi site allah rızası için söyleyin.



ressim.net..en basiti bu süper
 
Katılım
26 Nis 2011
Mesajlar
11
slm herkeze
arkadaşlar bi sorum daha olucak kitapçığı baştan sona okudum ama vites yağıyla alakalı bişey bulamadım. bu vites içn yağ kontrolü nerden yapılıyo bilen varmı acaba. yoksa motor yağıyla ortakmı kullanıyo viteste?
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
slm herkeze
arkadaşlar bi sorum daha olucak kitapçığı baştan sona okudum ama vites yağıyla alakalı bişey bulamadım. bu vites içn yağ kontrolü nerden yapılıyo bilen varmı acaba. yoksa motor yağıyla ortakmı kullanıyo viteste?

Vites yağı gibi bir şey yok, motor yağından başka yağ kullanmıyoruz :) Hepsine yetiyor motor yağı.
 
Katılım
26 Nis 2011
Mesajlar
11
sizlerdede bazen vites geçmiyo yada takılıp motordan tırrr diye sesler geliyomu arkadaşlar bu neden kaynaklanır. vites resmen takılıyo tırrrrr sesini duyunca tekrar vites değiştiriyorum o zaman geçiyor ses çok sinirlerim bozuldu bu vites olayına. bilgisi olan varmı acaba?
 
Katılım
12 Mar 2009
Mesajlar
172
Bu arada benim fotorğaflar gümbürtüye gitti :p

emeğine sağlık güzel resimler. dün samsuna gittim 1000 bakımı içi nyazamadım. bu arada amasyaya gelince faturaya baktım 20-40 actevo scooter yağı koymuşlar :queen: zaten oradayken elemana sormuştum 15-50 mi koydunuz diye castrol 10-40 dedi sonra 15-50 dedi sonunda actevo çıktı. bişey demiyorum :farao: bir sonraki bakım kaç km de dedim 3000 de dedi :silent: ah jantım sorunsuz çıksaydıda servise hiç bulaşmasaydım.
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
sizlerdede bazen vites geçmiyo yada takılıp motordan tırrr diye sesler geliyomu arkadaşlar bu neden kaynaklanır. vites resmen takılıyo tırrrrr sesini duyunca tekrar vites değiştiriyorum o zaman geçiyor ses çok sinirlerim bozuldu bu vites olayına. bilgisi olan varmı acaba?

elin gazdayken vites geçirirsen öyle oluyor diye biliyorum. Deneyebilirsin gaz açıkken debriyajı sıkıp vites geçirmeye çalış. Bir de gazı kestikten sonra debriyajı sıkıp dene :wiinkk:
 
Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
442
selam herkese. Arka çanta için standart gri demir nekadar yeterli,kaçlık çanta taşır? Ayrıca siyah demirleri ne kadardır,sanırım daha saglıklı bi baglantı için gerekli?
 
Katılım
12 Mar 2009
Mesajlar
172
elin gazdayken vites geçirirsen öyle oluyor diye biliyorum. Deneyebilirsin gaz açıkken debriyajı sıkıp vites geçirmeye çalış. Bir de gazı kestikten sonra debriyajı sıkıp dene :wiinkk:

buna ilaveten mesela 4 ten 2 ye debriyajı bırakmadan peş peşe geçirildiğinde oluyor sanki. hız/vites/devir/kavrama uyumsuzluğundan olabilir. daha önce necdet abi bahsetmişti vites geçişlerinde hafif aragaz verince çok fayda sağlıyor, vites geçişlerinde kavrama anında yaptığı silkelemeyi yapmıyor tavsiye ederim :cat:
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
selam herkese. Arka çanta için standart gri demir nekadar yeterli,kaçlık çanta taşır? Ayrıca siyah demirleri ne kadardır,sanırım daha saglıklı bi baglantı için gerekli?

Hocam bende kappa k46 var 46lt lik yani, 20kg doldurup 250 km yaptığım oluyor, ve 4 senedir bir problem yok arka demirde. Herkes tehlikeli dese de o demiri söküp bakan inceleyen oldu mu bana gayet güven veriyor :)

Hani bende şimdiye kadar bir problem olmadı ama olma ihtimali de yok değil.
 
Katılım
17 Eyl 2009
Mesajlar
83
2011 Kırmızı CBF'e bu Tank Pad'i almayı düşünüyorum
Çokmu abes durur acaba bu model :queen:

pr_01_1060_max.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
5 Kg dan fazla çanta takıp olumsuz bir durum yaşayan var mı yoksa arka demirdeki yazıya göre mi yapıyoruz yorumlarımızı.

valla kardeş ben cbfte arka demire kappa 46 kullandım dediğin gibi yük olarak 20 kiloya kadar çok kez yüklemişimdir hiçbir sorun yaşamadım bence gayet sağlam duruyo senin dediğin gibi demiri bi çıkarıp inceleseler sağlam olduğunu görcekler:)

şimdi doğru bilgiyi söylemek lazımki insanlar forumda yazılanlara göre hareket ediyor cbfin orjinal demiri hertürlü işlevsel,sadece yan demirleri takmak için set halinde arka demirde değitirilebilir ama sağlam değil diye değiştirmek anlamsız..
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
valla kardeş ben cbfte arka demire kappa 46 kullandım dediğin gibi yük olarak 20 kiloya kadar çok kez yüklemişimdir hiçbir sorun yaşamadım bence gayet sağlam duruyo senin dediğin gibi demiri bi çıkarıp inceleseler sağlam olduğunu görcekler:)

şimdi doğru bilgiyi söylemek lazımki insanlar forumda yazılanlara göre hareket ediyor cbfin orjinal demiri hertürlü işlevsel,sadece yan demirleri takmak için set halinde arka demirde değitirilebilir ama sağlam değil diye değiştirmek anlamsız..

bencede 46lt gayet uygun yenilerinde 3kg yazıyor glaiba 5 kilo bile değil insan neye inanıcanı şaşırıyor ama bence yan çanta almıycaksanız demire gerek yok gri demir işlevsel
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
65
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar motora 1 haftada toplam 80 tl lik benzin attım ve 600 km yaptım. Bugün yedeğe düştü depo. Sizce normal mi ? Bana biraz fazla yaktı gibi geldi.

80 TL / 4,21 TL = 19 Lt.

19 Lt - 2,6 Lt = 16,4 Lt.

Yaklaşık 16,4 litre ile 600 km yapmış oluyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst