- Katılım
- 17 Eyl 2009
- Mesajlar
- 83
Fotoğraflar geldi
![]()
Aşşağıda izleyeceğiniz fotoğrafların telif hakları Onur Üzenli Photography'ye aittir.
Fotoğrafların izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Çekimlerde yardımcı olan Semih İnan'a ayrıca teşekkür ederim onun fotoğrafınıda eklemeden geçemedim :rendeer:
![]()
http://www.motosiklet.net/forum/mot...150-profesyonel-cekimlerimiz.html#post2352550
Fotoğraf çektirmek isteyen olursa Özel Mesaj yolu ile iletişime geçebilir :rendeer:
Bu arada benim fotorğaflar gümbürtüye gitti








