Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
sevgili dostum bağırma tamam anladık fakat bunu biz değil makinan sana söyler sana. sen bunu niye soruyorsun burda. az açarsan da STOP ediyor çok açarsanda stop ediyor. sen dinleyeceksin motorun sesini ayar yaparken gazı ani köklemeler yapacaksın sıcakken olacak tüm bunlar birden ani gaz verdiğinde stop ediyorsa çok açtın demektir az ne yapacaksın tabii tersine çevreceksin. yani ahva ve benzn karışımı eşit olmalı. yani sen motorunla konuş bizle değil o sana cevap verecektir :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:03 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:58 ----------



arkadaşım fikir senin istersen her binde git ne diyelim. binlerce kullanıcı kitaba uyuyor üç-beş kiş çıkmış burda böyle diyor diye herkezi karıştırıyor. siz inanmayın böyle şeylere kendi maddi sağlığınız için motoru ben hırpalamıyorum diyorsan erken gitmene gerek yok elalem ne dyorsa dnliyorsan benide dinle o zaman.

necdet abicim sana demedim abolgi nickli adını bilmiyorum abime dedim o neye göre diye sorduda bu arada yaş olarak benden büyüksünüz diye abi diyorum cbf 150 kullananların geneli benden büyük herkeze diyormuşum gibi oluyor yasım 20 :)
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
sevgili dostum bağırma tamam anladık fakat bunu biz değil makinan sana söyler sana. sen bunu niye soruyorsun burda. az açarsan da STOP ediyor çok açarsanda stop ediyor. sen dinleyeceksin motorun sesini ayar yaparken gazı ani köklemeler yapacaksın sıcakken olacak tüm bunlar birden ani gaz verdiğinde stop ediyorsa çok açtın demektir az ne yapacaksın tabii tersine çevreceksin. yani ahva ve benzn karışımı eşit olmalı. yani sen motorunla konuş bizle değil o sana cevap verecektir :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:03 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:58 ----------



arkadaşım fikir senin istersen her binde git ne diyelim. binlerce kullanıcı kitaba uyuyor üç-beş kiş çıkmış burda böyle diyor diye herkezi karıştırıyor. siz inanmayın böyle şeylere kendi maddi sağlığınız için motoru ben hırpalamıyorum diyorsan erken gitmene gerek yok elalem ne dyorsa dnliyorsan benide dinle o zaman.

tamam anladık ne kızıyosun :pale:
 
Katılım
16 Haz 2010
Mesajlar
591
Motosikleti
Yamaha Tracer 700
Kartalizma belki de motorun tvs apache olduğu için cevap alamıyorsun, karbüratörlerimiz farklı olabilir. Bugün biraz dolaştım, çok sıkıştırmama rağmen 100km hızı geçemiyorum. Neyse hava ayarını dışarıda yapayım dedim, kıstım açtım gaz verdim pekte birşey anlamadım neyse , şu anda azcık normalden açık, gaz yemesi düzeldi fakat hala 100km hızı çok zor geçiyor. Yokuş aşağı bile geçemiyor. Neyse zaten motoru yenileyeceğim, bugün Ankara'daki meşhur bayiye gittim, 1.5 ay sonra gelecek motorlar dedi, 1000 lira kapora verirsem adıma dosyayı falan hazırlarlarmış vs, dedim bunlar 2012 model mi olacak, dedi hayır. 2011. Fırsattan istifade hava ayarı nasılmış diye motora bakarmış gibi inceleyeyim dedim, yenilerin karbüratör değişmiş, benim motordaki hava ve rölanti ayarı yapılan yerde fiş var, rölanti ayarını diğer tarafa almışlar ve elle ayarlanabiliyor. Sağ kütüklüğe motor stop düğmesi takılır mı dedim, olmaz kabloları uymaz vs dedi. Pek inanmadım uydurdu gibime geldi. Motorlar gelince boşta kalan olur mu dedim, adınızı yazayım ararım dedi, motorumu versem kaça sayarsınız dedim, görmem lazım dedi. Bilemiyorum, şimdi motorumu satıp 1.5 ay motorsuz kalıcam, hemde 1000 lirayı ellerine peşinen sayıcam falan, pek sarmadı yani. Belki de 2012 leri beklerim, biraz da piyasa doymuş olur belki. Ben de geçen seneden yaptığım yatırımı biraz eskitmiş olurum, ne de olsa satıcam yazık onca bakım yaptık :) eskitmeden başkasına yar olmasını istemeyiz :mrgreen: bi burnout, wheelie, stoppie denemeden olmaz :) yalnız koltuğu nasıl rahat diyorsunuz anlamıyorum, bugün yine 2 saat dolaştım çomağım uyuştu resmen :p herhalde benimki anatomik değil :) acaba diyorum motoru servise bırakıp sübap ayarı debriyaj değişimi falan mı yaptırsam, kaça mal olur ki, yağını da yeni değiştirmiştim :) İsmailden haber yok dalacaktık motorlara ama neyse kafanızı ütülemeyim. Günlük gibi yazıyoruz hergün buraya :) hehehe

Sevgili günlük bugün hava güneşliydi, motorum 2 litre yaktı çok mutluyum, aliyle babası da geldi , ışıkta boşa geçmedi, sevgili günlük bugün çukura düştüm, dişimi gidona çarptım ... :queen:
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
Kartalizma belki de motorun tvs apache olduğu için cevap alamıyorsun, karbüratörlerimiz farklı olabilir. Bugün biraz dolaştım, çok sıkıştırmama rağmen 100km hızı geçemiyorum. Neyse hava ayarını dışarıda yapayım dedim, kıstım açtım gaz verdim pekte birşey anlamadım neyse , şu anda azcık normalden açık, gaz yemesi düzeldi fakat hala 100km hızı çok zor geçiyor. Yokuş aşağı bile geçemiyor. Neyse zaten motoru yenileyeceğim, bugün Ankara'daki meşhur bayiye gittim, 1.5 ay sonra gelecek motorlar dedi, 1000 lira kapora verirsem adıma dosyayı falan hazırlarlarmış vs, dedim bunlar 2012 model mi olacak, dedi hayır. 2011. Fırsattan istifade hava ayarı nasılmış diye motora bakarmış gibi inceleyeyim dedim, yenilerin karbüratör değişmiş, benim motordaki hava ve rölanti ayarı yapılan yerde fiş var, rölanti ayarını diğer tarafa almışlar ve elle ayarlanabiliyor. Sağ kütüklüğe motor stop düğmesi takılır mı dedim, olmaz kabloları uymaz vs dedi. Pek inanmadım uydurdu gibime geldi. Motorlar gelince boşta kalan olur mu dedim, adınızı yazayım ararım dedi, motorumu versem kaça sayarsınız dedim, görmem lazım dedi. Bilemiyorum, şimdi motorumu satıp 1.5 ay motorsuz kalıcam, hemde 1000 lirayı ellerine peşinen sayıcam falan, pek sarmadı yani. Belki de 2012 leri beklerim, biraz da piyasa doymuş olur belki. Ben de geçen seneden yaptığım yatırımı biraz eskitmiş olurum, ne de olsa satıcam yazık onca bakım yaptık :) eskitmeden başkasına yar olmasını istemeyiz :mrgreen: bi burnout, wheelie, stoppie denemeden olmaz :) yalnız koltuğu nasıl rahat diyorsunuz anlamıyorum, bugün yine 2 saat dolaştım çomağım uyuştu resmen :p herhalde benimki anatomik değil :) acaba diyorum motoru servise bırakıp sübap ayarı debriyaj değişimi falan mı yaptırsam, kaça mal olur ki, yağını da yeni değiştirmiştim :) İsmailden haber yok dalacaktık motorlara ama neyse kafanızı ütülemeyim. Günlük gibi yazıyoruz hergün buraya :) hehehe

Sevgili günlük bugün hava güneşliydi, motorum 2 litre yaktı çok mutluyum, aliyle babası da geldi , ışıkta boşa geçmedi, sevgili günlük bugün çukura düştüm, dişimi gidona çarptım ... :queen:

kartalizma07 cbf 150 için hava ayarı diye başlamış ama :)

Koltuk konusunda haklısınız, ben fuarda 1100 tenere olması gerek öyle bir seleye oturmadım ömrü hayatımda :) (goldwing klasman dışı tabi paşa koltuğu o ) o zamanlar söyledim bir iki nasıl yaparız ederiz diye ama cevap çıkmadı. Çok pahalı olmasa gerek malzemesi, Zeytinburnundaki dericilerin orada bir tanıdık olsa güzel olurdu :)
 
Katılım
23 May 2010
Mesajlar
219
motoru aldığımdan beri 550 km.oldu,ara ara yağına bakıyorum eksiltme varmı diye,şu anda eksiltme falan yok tabi daha 6500 devirlerin üzerine hiç çıkmadım..topikten takip ettiğim kadarı ile,bu yağ eksiltme olayı 2011 öncesi cbf lerde devir saati olmadığından olabilirmi.. bence olur,çünkü makina çok çabuk devir çeviriyor sen farkında olmazsanda motoru sıkıştırıp yağ yaktırır diye düşünüyorum.ama 2011 cbf lerde devir saati gözünün önünde heleki rodajda 500-5500 devirlere geldinmi gazı kesiyorsun böylece motorda rahat rahat çalışıyor..
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
Kartalizma belki de motorun tvs apache olduğu için cevap alamıyorsun, karbüratörlerimiz farklı olabilir. Bugün biraz dolaştım, çok sıkıştırmama rağmen 100km hızı geçemiyorum. Neyse hava ayarını dışarıda yapayım dedim, kıstım açtım gaz verdim pekte birşey anlamadım neyse , şu anda azcık normalden açık, gaz yemesi düzeldi fakat hala 100km hızı çok zor geçiyor. Yokuş aşağı bile geçemiyor. Neyse zaten motoru yenileyeceğim, bugün Ankara'daki meşhur bayiye gittim, 1.5 ay sonra gelecek motorlar dedi, 1000 lira kapora verirsem adıma dosyayı falan hazırlarlarmış vs, dedim bunlar 2012 model mi olacak, dedi hayır. 2011. Fırsattan istifade hava ayarı nasılmış diye motora bakarmış gibi inceleyeyim dedim, yenilerin karbüratör değişmiş, benim motordaki hava ve rölanti ayarı yapılan yerde fiş var, rölanti ayarını diğer tarafa almışlar ve elle ayarlanabiliyor. Sağ kütüklüğe motor stop düğmesi takılır mı dedim, olmaz kabloları uymaz vs dedi. Pek inanmadım uydurdu gibime geldi. Motorlar gelince boşta kalan olur mu dedim, adınızı yazayım ararım dedi, motorumu versem kaça sayarsınız dedim, görmem lazım dedi. Bilemiyorum, şimdi motorumu satıp 1.5 ay motorsuz kalıcam, hemde 1000 lirayı ellerine peşinen sayıcam falan, pek sarmadı yani. Belki de 2012 leri beklerim, biraz da piyasa doymuş olur belki. Ben de geçen seneden yaptığım yatırımı biraz eskitmiş olurum, ne de olsa satıcam yazık onca bakım yaptık :) eskitmeden başkasına yar olmasını istemeyiz :mrgreen: bi burnout, wheelie, stoppie denemeden olmaz :) yalnız koltuğu nasıl rahat diyorsunuz anlamıyorum, bugün yine 2 saat dolaştım çomağım uyuştu resmen :p herhalde benimki anatomik değil :) acaba diyorum motoru servise bırakıp sübap ayarı debriyaj değişimi falan mı yaptırsam, kaça mal olur ki, yağını da yeni değiştirmiştim :) İsmailden haber yok dalacaktık motorlara ama neyse kafanızı ütülemeyim. Günlük gibi yazıyoruz hergün buraya :) hehehe

Sevgili günlük bugün hava güneşliydi, motorum 2 litre yaktı çok mutluyum, aliyle babası da geldi , ışıkta boşa geçmedi, sevgili günlük bugün çukura düştüm, dişimi gidona çarptım ... :queen:

motorum apache; arkadaşımın motoru cbf 150 ben keyfi iş yapmıyorum.
cbf150 kullanıcıları çok yardım sever arkadaşlar :farao::farao::farao::farao: bazıları ve soruyu görmeyenler hariç
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
motorum apache; arkadaşımın motoru cbf 150 ben keyfi iş yapmıyorum.
cbf150 kullanıcıları çok yardım sever arkadaşlar :farao::farao::farao::farao: bazıları ve soruyu görmeyenler hariç

Kimse kimseye yardım etmek zorunda değil, kimseyi bir fikri yok diye suçlayamazsınız ya da mesajındaki gibi bir şey diyemezsin. İğneleyici cümleler, insanların sana yardım edeceği varsa bile ( bu arada herkes 7/24 teknik destek vermek için yanıp tutuşmuyor) bundan sonra etmeyecektir.
Belki yanlış yönlendirmek istemedikleri için yorum yapmamışlardır, ama herkes görmüştür emin ol.

Bu arada admin özelden uyarı yapar renkli ve büyük yazılarda, devamı halinde sanırım bir haftalık ban yersin.
 
Katılım
16 Haz 2010
Mesajlar
591
Motosikleti
Yamaha Tracer 700
Kartalizma kaç tur çevirileceğini ben bilmiyorum. Arkadaşına söyle, bilmiyorlarmış de. 1114 sayfa yazı yazılmış ama ortda birşey yok, bi karbüratör hava ayarını anlamıyorlar de.
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
Kimse kimseye yardım etmek zorunda değil, kimseyi bir fikri yok diye suçlayamazsınız ya da mesajındaki gibi bir şey diyemezsin. İğneleyici cümleler, insanların sana yardım edeceği varsa bile ( bu arada herkes 7/24 teknik destek vermek için yanıp tutuşmuyor) bundan sonra etmeyecektir.
Belki yanlış yönlendirmek istemedikleri için yorum yapmamışlardır, ama herkes görmüştür emin ol.

Bu arada admin özelden uyarı yapar renkli ve büyük yazılarda, devamı halinde sanırım bir haftalık ban yersin.

en azından bilgimiz yok vs bişey denilebilir. ben kimseyi suçlamıyoum suçlamıyorumda sadece sitem ettim.
cvp yazandanda yazmayandanda Allah razı olsun. canları sağolsun herkesin.
AMACIM ORTAMI GERMEK DEĞİL ÖYLE OLDUYSADA ÖZÜR DİLERİM.
ben bile bilmediğim konu hakkında yorum yapmam sadece tavsiye ederim.
3 yıldır buradayım kimseyle problem yaşamadım.
herkese hayırlı kazasız sürüşler :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:40 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:38 ----------

Kartalizma kaç tur çevirileceğini ben bilmiyorum. Arkadaşına söyle, bilmiyorlarmış de. 1114 sayfa yazı yazılmış ama ortda birşey yok, bi karbüratör hava ayarını anlamıyorlar de.

saol :cat:
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
en azından bilgimiz yok vs bişey denilebilir. ben kimseyi suçlamıyoum suçlamıyorumda sadece sitem ettim.
cvp yazandanda yazmayandanda Allah razı olsun. canları sağolsun herkesin.
AMACIM ORTAMI GERMEK DEĞİL ÖYLE OLDUYSADA ÖZÜR DİLERİM.
ben bile bilmediğim konu hakkında yorum yapmam sadece tavsiye ederim.
3 yıldır buradayım kimseyle problem yaşamadım.
herkese hayırlı kazasız sürüşler :cat:




Takdir edersin ki 20 kişi civarında sürekli konuyu okuyan. kayıtlı 5-6 kişi olsa herkes birşeyler yazsa şimdi 1000 değil 5000 sayfa olurdu başlık, üstelik sürekli kendini tekrar ederdi. Kim okur 5000 sayfayı.
Bende arada soruyorum bazen bir süre sonra tekrar soruyorum, yine cevap olmazsa demekki kimsenin bir fikri yok. Yoksa beni takmadıklarından değil.
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
Takdir edersin ki 20 kişi civarında sürekli konuyu okuyan. kayıtlı 5-6 kişi olsa herkes birşeyler yazsa şimdi 1000 değil 5000 sayfa olurdu başlık, üstelik sürekli kendini tekrar ederdi. Kim okur 5000 sayfayı.
Bende arada soruyorum bazen bir süre sonra tekrar soruyorum, yine cevap olmazsa demekki kimsenin bir fikri yok. Yoksa beni takmadıklarından değil.

sende haklısın doğru söylüyosun bugün motor üzerinde çalışmaya başlicaz (arkadaşın cbf150). o yüzden acele ettim biran önce fikir alayım diye
 
Katılım
22 Şub 2007
Mesajlar
1,760
sende haklısın doğru söylüyosun bugün motor üzerinde çalışmaya başlicaz (arkadaşın cbf150). o yüzden acele ettim biran önce fikir alayım diye

karbiratör hava ayarını 2.5 tur olarak biliyorum ama 100km yi gecmemesi enteresan ondan kaynaklanmıyodur belki öle olsa belli eder gaz yemez bogulur tekler ne bilim ha sakın senin apacheyle kıyaslama cbf i :) ben 4. viteste geciyodum arkadasımda var cbf deli oluyodu ama en azından 115km falan yapması lazım yagına bujisine fln hep bak bakım yap bide 5. vites rahatlama vitesi 4. viteste sonuna kadar bassın her viteste devri davan yapsın belki motoru kısık kalmıştır benim arkadaş kız gibi kullanıyo onda dolayı motoru kısık kaldı gitmiyo ana 110 fln yapıo yokuş aşşa hava filtresinede bak durumu ne
 
Katılım
16 Haz 2010
Mesajlar
591
Motosikleti
Yamaha Tracer 700
Hava ayarını güzel yaptım bujiden olabilir, hava filtresi bujiye bir bakayım, çok da önemli değil aslında 100 ü geçmesi, zaten en fazla 80km yapıyorum, şehir içinde 80 bile fazla :) gaz yemesi düzeldi son yaptığım ayarla. Geçinip gidiyoruz :) Turunu bilemiyorum ama vida bulunduğu yerden hafif çıkıntılı duruyor, 1.5 tur kadar.
 
Katılım
22 Şub 2007
Mesajlar
1,760
Hava ayarını güzel yaptım bujiden olabilir, hava filtresi bujiye bir bakayım, çok da önemli değil aslında 100 ü geçmesi, zaten en fazla 80km yapıyorum, şehir içinde 80 bile fazla :) gaz yemesi düzeldi son yaptığım ayarla. Geçinip gidiyoruz :) Turunu bilemiyorum ama vida bulunduğu yerden hafif çıkıntılı duruyor, 1.5 tur kadar.

:D sen 80i geçmioyurum diyosan hiç bulaşma manzarayı izliye izliye git işte :D o karbiratör işi beter bişi ya o neki kle500 xf650 karbiratörülerini bi söktüm topluyabilene aşk olsun:D hele suzukide servisine gitmiştim adam topluyamamıştı netten şemasını indirip toplamıştım bi bozdunmu ayar tutmuyo daha en iyisi motor calısırken sesini dinliyip vidayı ayarlıcan 2 tur ac yeter şuan iyise öle bin gez:)
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
karbiratör hava ayarını 2.5 tur olarak biliyorum ama 100km yi gecmemesi enteresan ondan kaynaklanmıyodur belki öle olsa belli eder gaz yemez bogulur tekler ne bilim ha sakın senin apacheyle kıyaslama cbf i :) ben 4. viteste geciyodum arkadasımda var cbf deli oluyodu ama en azından 115km falan yapması lazım yagına bujisine fln hep bak bakım yap bide 5. vites rahatlama vitesi 4. viteste sonuna kadar bassın her viteste devri davan yapsın belki motoru kısık kalmıştır benim arkadaş kız gibi kullanıyo onda dolayı motoru kısık kaldı gitmiyo ana 110 fln yapıo yokuş aşşa hava filtresinede bak durumu ne

problem hız değil!!! 80 dediğim 10tl benzinle yaptığı km. hızı iyi 120 civarı
buji+hava filtresi değişikliğiyle başlicaz. bugün yaparız herhalde
 
Katılım
16 Haz 2010
Mesajlar
591
Motosikleti
Yamaha Tracer 700
Çok yakıyorsa debriyaj da kaçırıyor olabilir. Bence durduk yere karbüratör ayarıyla oynamayın, ben yaptım bi cahillik :)

Benim debriyaj da keçırıyor olabilir. Kilom 85 , motor gazlayınca fırlamıyor, tekteker falan yapanlar nasıl yapıyor bilmiyorum ama benim debriyaj kaçırıyor herhalde :)
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
Çok yakıyorsa debriyaj da kaçırıyor olabilir. Bence durduk yere karbüratör ayarıyla oynamayın, ben yaptım bi cahillik :)

Benim debriyaj da keçırıyor olabilir. Kilom 85 , motor gazlayınca fırlamıyor, tekteker falan yapanlar nasıl yapıyor bilmiyorum ama benim debriyaj kaçırıyor herhalde :)

bu fırlıyor bazen vitesten attığı oluyor, boşa atınca viteste kalıyor ( gösterge boş ama debriyajı salınca viteste kalıyo)
dediğin gibi debriyajdanda olabilir :cat:
 
Katılım
26 Nis 2011
Mesajlar
11
slm arkadaşlar ufak bi sorum oluca gene :)
motor ilk çalıştırdığımda jikleyi açıyorum yakşalık 5 dk boyunca jikle açık motorun ısınmasını bekliyorum ama bu zaman içinde devir saatine baktığımda devir bir yükseliyor bir düşüyor bu normalmi acaba örnek 1000 den direk 5000e çıkıyor bi müddet sonra 1000e geri düşüyo ve bunu 5 dk boyunca yapıyor. dalgalanıyo resmen devir? fikri olan varmı acaba
 
Katılım
30 Mar 2011
Mesajlar
190
slm arkadaşlar ufak bi sorum oluca gene :)
motor ilk çalıştırdığımda jikleyi açıyorum yakşalık 5 dk boyunca jikle açık motorun ısınmasını bekliyorum ama bu zaman içinde devir saatine baktığımda devir bir yükseliyor bir düşüyor bu normalmi acaba örnek 1000 den direk 5000e çıkıyor bi müddet sonra 1000e geri düşüyo ve bunu 5 dk boyunca yapıyor. dalgalanıyo resmen devir? fikri olan varmı acaba

5 dakka mı? :silent: 5 dakka mı ısıtmak gerekli ben daha hiç 2 dakkadan fazla ısıtmadım mesela bugün jiklesiz çalıştı ilk çalıştırmada gerek bile kalmadı yani jikleye 5 dakka çok yaw benzinin litresi kaç tl içiyor makine o ara benzini yanlışmıyım dostlar dalgalanma olayına gelince bende de oluyor zannımca normal anormal bi durum var gibi gelmedi bana bilen biri yazsa da bizde öğrensek. Bide bugün 500 km yi geçtim acep ne vakit zinciri yağlamalı ortalama olarak 1000 e kadar gider mi nasıl olsa gidecez servise erkese ii forumlar.
 
Katılım
17 Eyl 2009
Mesajlar
83
Fotoğraflar geldi :)

227490_10150180387649096_715669095_6692878_1580961_n.jpg


Aşşağıda izleyeceğiniz fotoğrafların telif hakları Onur Üzenli Photography'ye aittir.

Fotoğrafların izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.


73808537.jpg


ss22z.jpg


ss3ub.jpg


ss6rp.jpg


ss4fe.jpg


ss5qa.jpg


ss8u.jpg


Çekimlerde yardımcı olan Semih İnan'a ayrıca teşekkür ederim onun fotoğrafınıda eklemeden geçemedim :rendeer:

ss9z.jpg


http://www.motosiklet.net/forum/mot...150-profesyonel-cekimlerimiz.html#post2352550


Fotoğraf çektirmek isteyen olursa Özel Mesaj yolu ile iletişime geçebilir :rendeer:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst