- Katılım
- 3 Nis 2011
- Mesajlar
- 109
benim ölçümüme göre 85-90krş yakıyor. hız- yol ve hava şartları da yakıtı etkiler. bunun dışında motor ayarları, hava filtresinin temizliği gibi, kullanım tarzınıza kadar pek çok etmen var.
bu motorda %2,5 n altına düşürebilen v armı yakıtı. ben bunu başaramadım b türlü. 2010 cbf le de aynı yakıyordu bunlada aynı yakıyor. 07.05.2011 tarihinde istanbuldan getirdim bursaya şuan 800 km oldu. ki pazar çıktım gezdim geçen pazar 315km yol kat ettim tek başıma tek motor. bu pazar ise iki cbf biri 2007 biri 2011 245km yol kat ettik yine aynı yine aynı. 2,5-2,6 arası değişiyor yakıt. bu pazar gezmek için fulledim 245km sonunda net 6.1 litre benzin aldı. benzinimin litresi 4,19TL. yani 25,50TL lik benzin almış oldum. fakat hızlanma oranı 80-90-100 yer yer çok nadiren 110 arkada 46LT çanta ve ben ve rüzgar.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:09 ----------
8 mayıs pazar günü de fullemiştim. 386km sonra yedeğe geçti hep uzun yolda kullanıldı. gttiğim yer 166km gidiş dönüş zaten bir günde 320-330 km yaptım. ortalama hız yine 80-90 cvarındaydım.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:11 ----------
Hocam kuruş değil de litre hesabı yapsak ?kuruş her ay artıyor...
ve sana katılıyorum dostum. bende bugüne kadar hiç şukadar kuruş yakıyor demedim. o zaman. yarım km de kaç cent yakıyor acaba