Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
Alper görüntü zevk meselesi, bir yere varmaz bu muhabbet :)

Victorist. Birkaç günlüğüne motosikletini değiştirebileceğin cbf sahibi bir arkadaşın var mı, hayır yarın öbürgün buralarda pişmanım deme bak metehan dan örnek al, yamaha alın diye söylüyor herkese...

gsr 600 ve cbr 600 de ewet öle zevk meselesi ama bunda bence öle değil arkadaş zaten burada söledim pişman olucak umduğunu bulamıycak anladım ne beklediğini onun ben memlun kalmıycak
 
Katılım
18 Mar 2011
Mesajlar
385
ybr daha güzel dedinya bşey diyemiycem bizim otoparkta var yan yana koyunca ybr antika gibi geliyor yanlardan çıkan sinyallerle aynı zamanda küçükcük gövde ve bunu esd için söliyorum ybr için tek kabul ediceğim şey motoru dahauzun ömürlüdür diyer yönlerden cbf rakip bile değil benim fikrim bu

keşke bizim sinyallerde öyle boynuz gibi çıksa . bunu kırılınca anladım.
 
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
138
Çok samimi söylüyorum 1.90 boyundayım yamaha esd yi 3000 tl ye verseler yine almazdım bisiklet gibi birşey arkadaş ben motorla 50 bin km zaten 7-8 senede anca yaparım oda bana yeterde artar zaten 100bin km yapcakmışımda yamaha sorunsuzmuşda falan filan beni çok ilgilendirmiyor açıkcası bence cbf 150 fiyatının en güzel motoru... ilerde değiştiririm daha iyi birşey alırım. Yinede görüşlere saygı duyuyorum ama bence cbf ile ybr yanyana bile gelemez herkesin beklentileri farklı 24 saat motorun üstünde gezicek değiliz zaten 3-4 liralık motorlardanda ömürlük performans beklemeyin ne kadar ekmek o kadar köfte hesabı iyi isteyen limitleri zorlayacak başka çaresi yok bizim motorların eti belli budu belli cbf ybr alıpta 20-30 bin tl lik motorların performansı konforu beklenmesin.
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Haz 2010
Mesajlar
591
Motosikleti
Yamaha Tracer 700
Üzülerek görüyorum, okuyorum ki, AydoganX in bile topikten soğumasına neden olan, yağ yakıyor mu yakmıyor mu, cbf mi iyi ybr mi, yok titreşim vardı yoktu konuları tekrar tekrar dönüp dönüp başa sarıyor. Ya geyik yapmak isteyenler bir başka topik açıp orada takılsın ya da gerçekten birşeyler paylaşmak isteyenler bir konu açsın. Misal yeni motor alanlardan çok basit birşey rica ettim, tork artışı dişli zincir oranının değişmesinden mi yoksa motordan mı diye, ses çıkmadı. 7A aküyü söküp 9A taktım, paylaştım umursayan bile yok. Ama belki benim motor yağ yakıyor galiba diye ortaya laf atsam birileri cevap yazardı herhalde. Gerçi binlerce sayfanın içerisinde aynı konu kaç bin kere dolanmıştır bilemiyorum. Ben şahsen okudum 9A aküyü ilk monte eden benim herhalde :mrgreen: başka da birşey paylaşacağımı sanmıyorum. Zaten tüm yazılacaklar yazılmış, gayrısı çukura düştüm çamura battım yan yattım kedi çırmaladı gibi paylaşımlar olur. Hepinize hayırlı forumlar dilerim. İyi hafta sonları.
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
Üzülerek görüyorum, okuyorum ki, AydoganX in bile topikten soğumasına neden olan, yağ yakıyor mu yakmıyor mu, cbf mi iyi ybr mi, yok titreşim vardı yoktu konuları tekrar tekrar dönüp dönüp başa sarıyor. Ya geyik yapmak isteyenler bir başka topik açıp orada takılsın ya da gerçekten birşeyler paylaşmak isteyenler bir konu açsın. Misal yeni motor alanlardan çok basit birşey rica ettim, tork artışı dişli zincir oranının değişmesinden mi yoksa motordan mı diye, ses çıkmadı. 7A aküyü söküp 9A taktım, paylaştım umursayan bile yok. Ama belki benim motor yağ yakıyor galiba diye ortaya laf atsam birileri cevap yazardı herhalde. Gerçi binlerce sayfanın içerisinde aynı konu kaç bin kere dolanmıştır bilemiyorum. Ben şahsen okudum 9A aküyü ilk monte eden benim herhalde :mrgreen: başka da birşey paylaşacağımı sanmıyorum. Zaten tüm yazılacaklar yazılmış, gayrısı çukura düştüm çamura battım yan yattım kedi çırmaladı gibi paylaşımlar olur. Hepinize hayırlı forumlar dilerim. İyi hafta sonları.

tork artışının nerden olduğunu ben nerden biliyim arkadaşım dişlidenmi motordanmı dişli sayısı deyişmişmi desen neysede tork artışı nerden kaynaklanıyor diyosun cbf 150 motorunu tasarlıyan mühendise sormak lazım:queen:
 
Katılım
10 Kas 2008
Mesajlar
458
Alper görüntü zevk meselesi, bir yere varmaz bu muhabbet :)

Victorist. Birkaç günlüğüne motosikletini değiştirebileceğin cbf sahibi bir arkadaşın var mı, hayır yarın öbürgün buralarda pişmanım deme bak metehan dan örnek al, yamaha alın diye söylüyor herkese... Biz yaptık artık atsan atılmıyor satsan satılmıyor...

Çoğu kişi bunu çok söylüyor şirkete gelen kuryelerde söylüyor dedim ya 8 bin küsür km de zinci debriyaj veya Subap ayarı felan hiç yapılmadı Honda İnnovada da 1000 km de bir zincir germek zorunda kalırdım artık pişman olursam satarım Ybr den zaten 1200 tl zarar ettim arkadaşıma verdim
 
Katılım
16 Haz 2010
Mesajlar
591
Motosikleti
Yamaha Tracer 700
tork artışının nerden olduğunu ben nerden biliyim arkadaşım dişlidenmi motordanmı dişli sayısı deyişmişmi desen neysede tork artışı nerden kaynaklanıyor diyosun cbf 150 motorunu tasarlıyan mühendise sormak lazım:queen:

dişli sayısı değişmiş mi?

Sayıp paylaşan oldu mu? Malum burası paylaşım başlığı.

Mesela 9A akü takınca akü 5000 devir dakika motor devrinde 1 saatte sıfırdan dolar. Bunu nereden biliyorum, Alternatörümüz 0.114KW/5000 devir dakika da diye bir bilgi paylaşılmış. Peki, yeni modelde statörün sargısı çoğaldı, o sayede yeni motorların farı pırpır etmiyor, haliyle de şarj gücü de arttı. Yeni modellerin aküsü kaç amper. Kitapçığında ne yazıyor. Paylaşan oldu mu, olmadı. Hiç mi yan kapağı açıp bakan olmadı, olmuştur. Paylaşılan bir konu oldu mu, olmadı.

Mühendise sor butonunun yerini de göremiyorum. Size iyi muhabbetler.
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
dişli sayısı değişmiş mi?

Sayıp paylaşan oldu mu? Malum burası paylaşım başlığı.

Mesela 9A akü takınca akü 5000 devir dakika motor devrinde 1 saatte sıfırdan dolar. Bunu nereden biliyorum, Alternatörümüz 0.114KW/5000 devir dakika da diye bir bilgi paylaşılmış. Peki, yeni modelde statörün sargısı çoğaldı, o sayede yeni motorların farı pırpır etmiyor, haliyle de şarj gücü de arttı. Yeni modellerin aküsü kaç amper. Kitapçığında ne yazıyor. Paylaşan oldu mu, olmadı. Hiç mi yan kapağı açıp bakan olmadı, olmuştur. Paylaşılan bir konu oldu mu, olmadı.

Mühendise sor butonunun yerini de göremiyorum. Size iyi muhabbetler.

saol sanada iyi yolculuklar ozaman:wiinkk: öle bi söliyosunki sanki suç işlenmiş gibi sayarmısın desen yarın ilk işim o sen saymadık diye kızıyosun
 
Katılım
16 Haz 2010
Mesajlar
591
Motosikleti
Yamaha Tracer 700
Çoğu kişi bunu çok söylüyor şirkete gelen kuryelerde söylüyor dedim ya 8 bin küsür km de zinci debriyaj veya Subap ayarı felan hiç yapılmadı Honda İnnovada da 1000 km de bir zincir germek zorunda kalırdım artık pişman olursam satarım Ybr den zaten 1200 tl zarar ettim arkadaşıma verdim

youtube de istmetehan diye bir kullanıcının yolda cbf150 ile düz yolda 130 ile giderken videosu var, acaba metehan yanlış anlamasın ama motoru hor kullanmadığını söyleyebilir mi, aynı şekilde bir ybr sıkıştırılsaydı, yağ yakar mıydı ne bileyim motoru biter miydi. Belki ybr nin piston kolu titanyumdan imaldir.

hadi videonun adresini de ekleyeyim de belki araştırmak zor gelir

http://www.youtube.com/watch?v=KLdMQjLXMIg
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
youtube de istmetehan diye bir kullanıcının yolda cbf150 ile düz yolda 130 ile giderken videosu var, acaba metehan yanlış anlamasın ama motoru hor kullanmadığını söyleyebilir mi, aynı şekilde bir ybr sıkıştırılsaydı, yağ yakar mıydı ne bileyim motoru biter miydi. Belki ybr nin piston kolu titanyumdan imaldir.

bu konuda cok haklısın :cat:
 
Katılım
16 Haz 2010
Mesajlar
591
Motosikleti
Yamaha Tracer 700
Zahmet olmazsa abilerim kardeşlerim, cicim ayı bittiyse artık dişli sayısıydı, kitapçığındaki amper değeri vs ne bileyim karbüratördeki fişi çekince ne oluyor takınca ne değişiyor, karbüratör ne marka :) yazın da okuyalım yaw meraktan gidip yeni kasa alıcam yoksa :)
 
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
1,573
ya arkadaslar bu forumdan ogrendıklerım okudularım ve sordugum sorulardan sonra cbf150 aldım 1 ay oldu cok sukur.Alır kende yag yakma polemıklerı yan yattı camura battı muhabbetı vardı hala daha devam edıyor bırazdan bı apache severde katılır konuya :) onada tıtresım problemı var derız artık. Arkadaslar bu motor ne amaclı kullanılıyor once ona bakmak lazım lımıtlerıne gore kullanmak lazım adamlar 4bin 5 bin devirde vites değiştirirsen bu motor senı yıllarca tasır ama sen vıdeodakı eleman gıbı 130 gorursen her mekanık alet gıbı son lımıtlerınde problem cıkarır.sen bu motoru 5-6 bın devırınde 80-90km/s hızlarında adam gıbı kullan bakalım yagmı yakar su mu kaynatır ben kullanıyorum hıc bır sorun yok.Performans makınesı ıstıyosanda cebıne parayı koyup saglam makına alırsın 20-30 binliraya sonra dersın bu yag yakıyo gıder bayının kafasına atarsın 4bınlıralık motor bu kadar olur.
 
Katılım
7 Eyl 2010
Mesajlar
180
2011 cbf'lerine kavuşan arkadaşlarıma hayırlı uğurlu nice KM'ler diliyorum ve herkese özlenen yağmursuz güzel bir haftasonu diliyorum :D

arkadaşlar,istanbul içinde satılık acil ikinci el bir cbf aranıyor fiyat 2300 2400 civarı.. renk tercihi kırmızı.yakın bir arkadaşıma alacağız.gören duyan bilen olursa özelime msj atarsa sevinirim.iyi geceler .sevgiler :)
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
Arkadaşlar iyi akşamlar.
Cbf'150 mi satıyorum bilginize.
2007 model.. 27binde..fiyat olarak 2900 gibi bi rakam düşünüyorum.
Mt üyelerine pazarlıksız 2750 ye bırakıcam.
Renk kırmızı foto şuan bulamıyorum o yüzden sahibindenede ilan koyamadım.

Extralar.
Mişlen lastik.
Devir ve vites göstergeli ön panel.(2bin km de gözükmekte eski göstergesinide yanında vericem.)
Motoru 25 binde 0'landı.Şuan için yağ yakma problemi yok.
Orjinal parçalar takıldığına dahil anes motordan faturası elimde mevcut.
Debriyaj zincir dişli,akü,ön arka fren balataları motor sıfırlanmadan değişti.
35'lik kappa çanta bulunmakta fakat.Brandalı vaziyette motor sola yattığından menteşe yerlerinden kırıldı o şekilde kullanılabiliyo.

Düşünen olursa 0531-811-32-10:rendeer:

bu işini görür belki bi görüşün
 
Katılım
23 May 2010
Mesajlar
219
421 km.oldu daha rezerv ışığı yanmadı ama benzin göstergeside son çizgiye geldi.motor daha rodajda..ortalama kullanım motor devri 4500-5500 arası bir iki defa yokuş aşağı 6000-6500 devirleri gördü ama benim motorda ne vibrasyon var nede ekzosttan gelen zırıltı..şehir içinde pısır pısır maşallah..vites geçişleride 1 hariç yağ gibi geçtiğini bile anlamıyorsun..daha önce şehiriçi kullanım için ybr125 vardı,oda güzel motordu ama cbf bambaşka..
 
Katılım
12 Mar 2009
Mesajlar
172
arkadaşlar bugün bir tespitte bulundum. sabah işyerimin önünde bisiklete bindim inanırmısınız hiç titreşim yoktu :) fakat selesi çok rahatsızdı. sonra dedim ki iyiki cbf almışım :queen:
 
Katılım
17 Eyl 2009
Mesajlar
83
Bugün itibari ile 350 Km oldu motosikletim :)

Topcase,Tankpad,jant şeridi almayı düşünüyorum bildiğiniz güzel güvenilir site varsa tavsiye eden olursa sevinirim :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst