Üzülerek görüyorum, okuyorum ki, AydoganX in bile topikten soğumasına neden olan, yağ yakıyor mu yakmıyor mu, cbf mi iyi ybr mi, yok titreşim vardı yoktu konuları tekrar tekrar dönüp dönüp başa sarıyor. Ya geyik yapmak isteyenler bir başka topik açıp orada takılsın ya da gerçekten birşeyler paylaşmak isteyenler bir konu açsın. Misal yeni motor alanlardan çok basit birşey rica ettim, tork artışı dişli zincir oranının değişmesinden mi yoksa motordan mı diye, ses çıkmadı. 7A aküyü söküp 9A taktım, paylaştım umursayan bile yok. Ama belki benim motor yağ yakıyor galiba diye ortaya laf atsam birileri cevap yazardı herhalde. Gerçi binlerce sayfanın içerisinde aynı konu kaç bin kere dolanmıştır bilemiyorum. Ben şahsen okudum 9A aküyü ilk monte eden benim herhalde :mrgreen: başka da birşey paylaşacağımı sanmıyorum. Zaten tüm yazılacaklar yazılmış, gayrısı çukura düştüm çamura battım yan yattım kedi çırmaladı gibi paylaşımlar olur. Hepinize hayırlı forumlar dilerim. İyi hafta sonları.