Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Mar 2009
Mesajlar
172
bende çıkıp söledim ön cam genelde 1.viteste zırıltı yapıyor die ne bi titreşim nede bi egzoz zırıltısı yok yani nabıyım yalanmı söliyim sorun olmıyınca marka fanatiğimi oluyoruz kaç kişi kampanadan ses geliyor dedi ön cam zıngırdıyor dedi bendede ön cam var başkada bişey yok olmadığı için sölemiyorum

aynı şekilde benim motorda da ne devir ve hız göstergesinde titreşim ne egzostta zırıltı(eski motorumda belli devirde vardı bilirim) ne jantlarda ve diskte eğrilik( ön jantta önemsenmeyecek kadar var) ne de ön camdan gelen ses var. sadece kampanadan acayip takırtı geliyor bende onu kullanmıyorum :farao:
 
Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
366
arkadaşlar şu kampanadan gelen tak tak vuruntu yüzünden servise gidipte sorunu çözülen oldu mu? ben ilk götürdüğümde temizlemişler güya ses az da olsa yine vardı düzelmezse 1000 bakımında bakarız dediler. memlekette servis olmadığından gün içinde samsuna gidip geleceğim. sorunun kaynağı nedir gün içinde halledebilirler mi? eğer bırakmam gerekecekse hiç gitmemeyi bakımları da kendim yapmayı düşünüyorum. hondanın aptal kuralları yüzünden kimse servis olmuyor :pale:

bi kaç sayfa önce bin km bakımımda anlatmıştım durumumu ama okuyamadın sanırım tekrar anlatayımarka frene basılı tuttuğunda periyodik olarak çekiçle vururmuş gibi ses duyuyorsan aynı sorundan muzdaribiz demektir. Sorunu anlatayım jantın kampana bölümünde fabrikasyon hatası ile sende de eğiklik var. Frene asılınca da sürtünme sırasında taklama sesi gelir. Yapacağın işi söyleyeyim ve gecikmeden yap fren balatana zarar vermeye başlamadan.
servise söyle hiç boşuna temizlemesinler temizleme ile düzelen sorun değil direkt garanti kapsamında honda gebzeye gönderilsin. zaten incelenir hemen ellerine ulaştığı gün yeni jant ını yollarlar.ben cuma günü bıraktığım motorumu salı gününe almıştım. Kargo pazartesi honda gebzede oldu aynı gün yeni jant yollandı. salı günü de jant gelir gelmez montajı yapıldı. Umarım sorunu boşa vakit kaybetmeden çözersin :rendeer:
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
Yav bu Euro 3 normu yüzünden nedir bu çektiğimiz Ybr den kaçarken Cbf dede karşılaştık

Kanka bu olayı ancak senle benim gibi adamlar farkeder ve yazar daha önce sordum bu soruyu ama kimseden ses çıkmadı burası forum eğer varsa bir anormallik veya değişiklik çıkın açıklayın nedir bu marka model fanatikliği.

Haziran teslimini bekliyorum bakalım bendede aynısı varsa çıkıp herkese söylüyecem Cbf dede artık titreşim var

Hocam senin şu dediğinden ne anlaşılıyor. Bu başlıktaki herkes marka fanatiği bir tek sen ve aykan marka fanatiği değilsiniz.

Titreşimsiz motosiklet var mı, o pistonun hareketi mekanik haliyle titreşim olacak. Ama muadili diğer motosiklere göre titreşim az. Bende bir dönem yaptı egzozdan gelen o ses, şimdi olmuyor niyeyse.

Sen şu başlığı baştan sonra bir oku, sonra gel buraya yorum yap bence..
 
Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
619
Kanka bu olayı ancak senle benim gibi adamlar farkeder ve yazar daha önce sordum bu soruyu ama kimseden ses çıkmadı burası forum eğer varsa bir anormallik veya değişiklik çıkın açıklayın nedir bu marka model fanatikliği.

Haziran teslimini bekliyorum bakalım bendede aynısı varsa çıkıp herkese söylüyecem Cbf dede artık titreşim var

anormallik olsa yazardım şahsen, yazmadığıma göre sorunda yok demekki. yazmamış olmam beni fanatikler gurubunamı sokuyor şimdi?

arkadaşlar şu kampanadan gelen tak tak vuruntu yüzünden servise gidipte sorunu çözülen oldu mu?

yokki benim cubufta öyle bir sorun? yazıya öyle bir başlamışsınız ki sanki hepsinde aynı sorun yaşanıyormuş gibi.

dakikada 5000kez piston silindir içinde hareket edecek ve sıfır titreşim olacak bu sizce mümkünmü? önemli olan miktarı. cbf 150 deki vibrasyon yok denecek kadar az. başka model ve markalarla kıyaslayabilirsiniz. verilen parayı hak eden bir motor. bu da demek değil ki goldwing performansı bekleyebiliriz. ne ka ekmek, o ka köfte diye bir deyim vardır bizim oralarda. 2 yıl garantisi var, doldururum benzini , bakarım yağına, zinciride 1000km de 1 temizleyip - 250 km civarında bir yağlarım. lastik havalarınada baktımmı gerisi ilgilendirmez beni. veririm gazı . gerisini honda düşünsün.
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
376
havanın kötü olmasına rağmen hazırlıklarım bitti. İnşallah bu sabaha karşı 4 gibi Çeşmeye yola çıkmayı planlıyorum..

DSCN2613.jpg


DSCN2617.jpg


DSCN2620.jpg


DSCN2619.jpg


DSCN2618.jpg


şimdilik hoşçakalın ::asker::

Metehan Abi inşallah dönüşte direk şenliğe yetişirim..
 
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
138
Hayırlı yolculuklar arkadaşım kazasız belasız keyifli bir yolculuk geçirmen dileğiyle.Birde şu koruma demirlerindeki ışıkları nerden taktırdın acaba gitmeden önce öğrensek :p
 
Katılım
30 Mar 2011
Mesajlar
190
Sezgin ayırlı yolculuklar aga :rendeer: Işıklarla ilgili bilgi için saol ama bide su heybe seklindeki yan çantalarla ilgili bi link verirsin yoksa bilgi mi verirsin güzelmiş uzun yol için evdede fazla yer kaplamaz zannımca ama bi yerde bıraktıgında adamın birinin alıp gitmesini nasıl önlüyorsun gibin sorular da aklıma gelmiyor değil biraz bilgi pls.
 
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
138
Sezgin ayırlı yolculuklar aga :rendeer: Işıklarla ilgili bilgi için saol ama bide su heybe seklindeki yan çantalarla ilgili bi link verirsin yoksa bilgi mi verirsin güzelmiş uzun yol için evdede fazla yer kaplamaz zannımca ama bi yerde bıraktıgında adamın birinin alıp gitmesini nasıl önlüyorsun gibin sorular da aklıma gelmiyor değil biraz bilgi pls.

İnşallah yarın havalar güzel olurda biraz km yaparız :mrgreen:
 
Katılım
16 Haz 2010
Mesajlar
591
Motosikleti
Yamaha Tracer 700
Merhaba , geçen Bauhaus ta dolaşırken gözüme BOSCH motorsiklet aküleri takıldı, üzerinde bizim model yazmasa da cbx125 honda falan yazınca bende olur heralde diye atladım. 12V /9A kuru şarjlı akü, 39 TL ye aldım. Asiti siz ekliyorsunuz, asit doldurunca şarjı 12.5 v gösterdi. bir gün bekletip motorun başına indim. Eski akü zaten 2008 de takılmış. Şarjı iyi olmasına rağmen (12.9v ölçtüm) içime sinmiyordu. zaten ömrünü de doldurmuş herhalde. Neyse yeni akü kalınlık ve yükseklik olarak orjinalden büyük. Akünün içinde durduğu kabı söktüm, o kabın altında akü kutusu drenajı ve akü havalandırma borusu var, hani şu meşhur motorun altından sallanan borulardan 2 tanesi bu. Gündüz AydoğanX ile konuştum, merak ettik nerelerdesin dedim, başına bir iş geldi diye korktum dedim , iyiyim dedi :) neyse o da alt kabı herhalde sökersin demişti. Herneyse belki biraz kesme biçme yapılırsa uydurulabilir. Ben komple söktüm. Neyse akü o kabı sökünce güzelce sığdı fakat aküyü sabit tutan kafes kapanması çünkü akü yüksek geldi, kafesin kapağındaki demiri biraz eğdim kapandı, kapağı vidaladım. Demir eğik hoşuma gitmedi kanırtıp kırdım. Zaten akü yerinde sıkı durduğundan (orjinal akünün sıkı durması için araya lastik benzeri malzemeler sıkıştırmışlardı. Bunda gerek kalmadı) aslında gerek de yok, anca motor ters dönerke o akü yerinden oynar ki zaten o duruma Allah korusun düşmek istemeyiz. Sonra yan kapağı monte ettim, gayet sağlam oldu. Tabi kafesi takmadan önce marş yapıp denemesini yapmıştım :) Garaj karanlıktı, resim de çekmek aklıma gelmedi, bir ara çekerim, belki akü tasını uydururum, zaten pislikten drenajı tıkanmıştı, eski motoru olanların drenajı kontrol etmesinde yarar var, aküden taşacak asitin borulardan tahliyesi gerekiyor. Yeni aküden bir tahliye hortumu çıktı, onu da eski hortumların gittiği yoldan hortum demetine bağladım. Drenaj yapmazsanız, motor yana yatarsa, ya da aşırı şarjda vs asit taşarsa motorun zincirine, ayağınıza ne bileyim yan kapağa falan asit gelebilir bu yüzden önemli. Yani gayet güzel oldu sakıncalı bir durum yok :)

Akünün resmi de bu arkadaşlar.

keyvisual_m4.jpg


Kırmızı kapağın olduğu yere drenaj hortumu bağlanıyor. Yalnız bakımsız akü değil arada bir asit seviyesine bakmak lazım. Ama çin malı akülerden iyidir her halükarda. Sonuçta markası Bosch :) Bakalım memnun kalacak mıyız.
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Mar 2011
Mesajlar
190
İnşallah yarın havalar güzel olurda biraz km yaparız :mrgreen:

İnşallah justrebelde inşallah yaparız benim imzadaki km yi takip et eylemlerim sürecek :queen: Ama meteoroloji yarına hafif sağanak yağışlı demiş bakalım yarın ola hayrola.

Ha bu arada bugün kurstan mesaj gelmiş hafta sonu pazar günü direksiyon sınavına girecem sabahın 8 indeymiş ne iş anlamadım. İnşallah geçersem ay sonunda ehliyeti almış olurum herhalde çok az kaldı artık çok az kaldı
 
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
138
İnşallah justrebelde inşallah yaparız benim imzadaki km yi takip et eylemlerim sürecek :queen: Ama meteoroloji yarına hafif sağanak yağışlı demiş bakalım yarın ola hayrola.

Ha bu arada bugün kurstan mesaj gelmiş hafta sonu pazar günü direksiyon sınavına girecem sabahın 8 indeymiş ne iş anlamadım. İnşallah geçersem ay sonunda ehliyeti almış olurum herhalde çok az kaldı artık çok az kaldı

Çogunlukla hafif yagmurlu dedigi zaman yagmıyor ben pek inanmıyorum :mrgreen: İnşallah başarılı olursun bu hafta sonu zaten direksiyon sınavları :cat:
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
376
Sezgin ayırlı yolculuklar aga :rendeer: Işıklarla ilgili bilgi için saol ama bide su heybe seklindeki yan çantalarla ilgili bi link verirsin yoksa bilgi mi verirsin güzelmiş uzun yol için evdede fazla yer kaplamaz zannımca ama bi yerde bıraktıgında adamın birinin alıp gitmesini nasıl önlüyorsun gibin sorular da aklıma gelmiyor değil biraz bilgi pls.

http://www.mototalonline.com/?urun-497-HEYBE-CANTA-SIDECASE.html orada yorumumda varmış :)

ya aslında ben hiç çanta üstünde motoru bırakmadım biyerde o nedenle bilemem ama şöyle bir özellği var çantanın..hem 2 adet birbirine bağlanan kayışı var, birde kalın cırt cırtlı bağlantı kayışı var..ben geçen yaz boluya giderken o 2 tane kayışı seleyi kaldırıp altından geçirmiştim, sonrada cırt cırtlı kalın kayışıda selenn üstünden geçirmiştim..sanırım böle olunca çantayı ancak kayışları keserek alırlar:p
 
Katılım
25 Mar 2011
Mesajlar
107
http://www.mototalonline.com/?urun-497-HEYBE-CANTA-SIDECASE.html orada yorumumda varmış :)

ya aslında ben hiç çanta üstünde motoru bırakmadım biyerde o nedenle bilemem ama şöyle bir özellği var çantanın..hem 2 adet birbirine bağlanan kayışı var, birde kalın cırt cırtlı bağlantı kayışı var..ben geçen yaz boluya giderken o 2 tane kayışı seleyi kaldırıp altından geçirmiştim, sonrada cırt cırtlı kalın kayışıda selenn üstünden geçirmiştim..sanırım böle olunca çantayı ancak kayışları keserek alırlar:p
dostum yanlar sıkı görunuyor o plastıklerden daha kullanışlı sankı birde depo üzerinde bir şey vardı galiba odamı bir nevi çantadır acaba. bu arada tam seferberlik ilan etmissin
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
Arkadaşlar iyi akşamlar.
Cbf'150 mi satıyorum bilginize.
2007 model.. 27binde..fiyat olarak 2900 gibi bi rakam düşünüyorum.
Mt üyelerine pazarlıksız 2750 ye bırakıcam.
Renk kırmızı foto şuan bulamıyorum o yüzden sahibindenede ilan koyamadım.

Extralar.
Mişlen lastik.
Devir ve vites göstergeli ön panel.(2bin km de gözükmekte eski göstergesinide yanında vericem.)
Motoru 25 binde 0'landı.Şuan için yağ yakma problemi yok.
Orjinal parçalar takıldığına dahil anes motordan faturası elimde mevcut.
Debriyaj zincir dişli,akü,ön arka fren balataları motor sıfırlanmadan değişti.
35'lik kappa çanta bulunmakta fakat.Brandalı vaziyette motor sola yattığından menteşe yerlerinden kırıldı o şekilde kullanılabiliyo.

Düşünen olursa 0531-811-32-10:rendeer:
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
376
dostum yanlar sıkı görunuyor o plastıklerden daha kullanışlı sankı birde depo üzerinde bir şey vardı galiba odamı bir nevi çantadır acaba. bu arada tam seferberlik ilan etmissin

kesinlikle öyle.ilk geldiğinde birşey sığmaz diyodum ama o yan çantanın bir tanesine kız arkadaşımın, bir tanesine de benim bütün 2 haftalık tatillik eşya sığdı..anlatamam yani...
hocam dur onunda linkini vereyim tam olsun :);
http://www.motosay.com/tekstilcantalar.html buradaki ilk 4-5 fotoda olan bnim depoüstü çanta.. full face kaskı çok rahat alıyor..
ya biraz kıl bi insanım.aldığım şey hem ucuz olucak hem kaliteli, o nedenle çook araştırıpta alıyorum ve aldıgım herşeyde gayet kullanışlı çıktı :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst