Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 May 2011
Mesajlar
19
Sonunda geldi

Evet sonunda benim motorum da geldi. Harika bir iş çıkarıp otobüs bagajına olabilecek en güzel şekilde sabitlemişler. Ön teker otobüsün sol tarafındaki bagajda arka teker sağ tarafındaki bagajda olacak şekilde yanlamasına ve en öndeki bagajın en aracın en önünde duracak şekilde.

Halatlarla sıkıca bağlanarak otobüsün bagaj duvarından kıpırdayamayacak şekilde. Fakat tam temas noktasına bir karton bir bez gibi sürtünmeyi azaltacak herhangi bir çözüm yapmadıklarından sağa sola hareket değilde kasislerde araç esnedikçe yukarı aşağı hareket oluşmuş ve sağ grenajda ciddi bir boya kalkması yaşanmış. Ekte fotosunu da yüklüyorum.

Bu kadar güzel montajı yapan satıcının personelinin böyle ufak bir ayrıntıyı atlaması çok anormal birşey. 5 cm lik bir karton parçası koysa oraya problem olmayacak. Çünkü otobüsün tam bagaj ortasındaki demir taşıyıcıya temas ettiği nokta ve tüm yükün oraya bindiği bakıldığında bile belli. Zaten grenajın o bölgesi yan yüzün en çıkıntılı yeri.

Neyse nazarlık dedik ama firmaya şikayetimi de dile getirdim. Grenaj talebim devam ediyor. Umarım bir çiğlik yapmaz ve hatalarını telafi ederler.

Bu arada far anahtarında uzun ve kısa ayarı var. Her halükarda farlar yanık ben bir on off göremedim. Farların söndürülmesi mümkün değilmi acaba. Henüz dikkatlice bakamadım akşam karanlığında sabah bir kez daha bakacam ama merak da ettim 2011 lerde farlar sönmüyor mu yoksa benmi dikkatsiz davrandım:silent:

İlk vitesli motor sürüşüme göre kendimi başarılı buldum. Sanki yıllardır sürüyormuş gibi rahattım vites konusunda.

Gel gelelimki hani derler ya şişede durduğu gibi durmuyor. Yahu bu motorda resimde durduğu gibi durmuyor. Hiç görmeden karar vermiştim bu modele. Sadece fotolarına bakarak. Kesinlikle fotolardakinden çok daha dolgun bir model. Gerçeği bayağı iri imiş. Aslında boyum ve kilom yerinde ama beklediğimden çok daha iri imiş. Resimlerde ufak tefek çıkıyor namussuz. Böyle olunca bir daha mutlu oldum. amma velakin acayip kasıldım trafiğe çıkınca. Diken üstünde idim sanki altımdan kaçacak canavar gibi sıkıca sarıldım bacaklarımla depoya ellerimle gidona. 3 km sürdü eve yolculuğum geldiğimde acayip yormuştum kendimi. Motor değil ben kendi kendimi yordum. Acayip kasmışım kollarım kopacak gibiydi. Karar verdim trafiğin olmadığı zaman ve yerlerde biraz daha alışmaya bu canavara. İşte o anda garaj yerimde başka bir motor park etmiş ve onu gördüm. O da bir honda. Transalp imiş yaklaşınca okudum. Benim canavar oldu kedi yavrusu.

Bu duygular içerisinde sabah garajımdaki zaafımla buluşmak üzere bir uzun gece daha geçecek.

Tam anlatamadım en son çocukken yaşadığım hevese benzer halimi belki ama siz anlamışsınızdır beni.

Herkese iyi geceler.
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
376
Evet sonunda benim motorum da geldi. Harika bir iş çıkarıp otobüs bagajına olabilecek en güzel şekilde sabitlemişler. Ön teker otobüsün sol tarafındaki bagajda arka teker sağ tarafındaki bagajda olacak şekilde yanlamasına ve en öndeki bagajın en aracın en önünde duracak şekilde.

Halatlarla sıkıca bağlanarak otobüsün bagaj duvarından kıpırdayamayacak şekilde. Fakat tam temas noktasına bir karton bir bez gibi sürtünmeyi azaltacak herhangi bir çözüm yapmadıklarından sağa sola hareket değilde kasislerde araç esnedikçe yukarı aşağı hareket oluşmuş ve sağ grenajda ciddi bir boya kalkması yaşanmış. Ekte fotosunu da yüklüyorum.

Bu kadar güzel montajı yapan satıcının personelinin böyle ufak bir ayrıntıyı atlaması çok anormal birşey. 5 cm lik bir karton parçası koysa oraya problem olmayacak. Çünkü otobüsün tam bagaj ortasındaki demir taşıyıcıya temas ettiği nokta ve tüm yükün oraya bindiği bakıldığında bile belli. Zaten grenajın o bölgesi yan yüzün en çıkıntılı yeri.

Neyse nazarlık dedik ama firmaya şikayetimi de dile getirdim. Grenaj talebim devam ediyor. Umarım bir çiğlik yapmaz ve hatalarını telafi ederler.

Bu arada far anahtarında uzun ve kısa ayarı var. Her halükarda farlar yanık ben bir on off göremedim. Farların söndürülmesi mümkün değilmi acaba. Henüz dikkatlice bakamadım akşam karanlığında sabah bir kez daha bakacam ama merak da ettim 2011 lerde farlar sönmüyor mu yoksa benmi dikkatsiz davrandım:silent:

İlk vitesli motor sürüşüme göre kendimi başarılı buldum. Sanki yıllardır sürüyormuş gibi rahattım vites konusunda.

Gel gelelimki hani derler ya şişede durduğu gibi durmuyor. Yahu bu motorda resimde durduğu gibi durmuyor. Hiç görmeden karar vermiştim bu modele. Sadece fotolarına bakarak. Kesinlikle fotolardakinden çok daha dolgun bir model. Gerçeği bayağı iri imiş. Aslında boyum ve kilom yerinde ama beklediğimden çok daha iri imiş. Resimlerde ufak tefek çıkıyor namussuz. Böyle olunca bir daha mutlu oldum. amma velakin acayip kasıldım trafiğe çıkınca. Diken üstünde idim sanki altımdan kaçacak canavar gibi sıkıca sarıldım bacaklarımla depoya ellerimle gidona. 3 km sürdü eve yolculuğum geldiğimde acayip yormuştum kendimi. Motor değil ben kendi kendimi yordum. Acayip kasmışım kollarım kopacak gibiydi. Karar verdim trafiğin olmadığı zaman ve yerlerde biraz daha alışmaya bu canavara. İşte o anda garaj yerimde başka bir motor park etmiş ve onu gördüm. O da bir honda. Transalp imiş yaklaşınca okudum. Benim canavar oldu kedi yavrusu.

Bu duygular içerisinde sabah garajımdaki zaafımla buluşmak üzere bir uzun gece daha geçecek.

Tam anlatamadım en son çocukken yaşadığım hevese benzer halimi belki ama siz anlamışsınızdır beni.

Herkese iyi geceler.

hissetiklerini çok güzel özetlemişsin. öykü yazarı olur senden bak :cat::) Allah güle güle kullanmak nasip etsin.. ya bu taşımacılık işlerinde de birkere birşey çıkmasın..üzüldüm vallahi, umarım değiştiriler..
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
Evet sonunda benim motorum da geldi. Harika bir iş çıkarıp otobüs bagajına olabilecek en güzel şekilde sabitlemişler. Ön teker otobüsün sol tarafındaki bagajda arka teker sağ tarafındaki bagajda olacak şekilde yanlamasına ve en öndeki bagajın en aracın en önünde duracak şekilde.

Halatlarla sıkıca bağlanarak otobüsün bagaj duvarından kıpırdayamayacak şekilde. Fakat tam temas noktasına bir karton bir bez gibi sürtünmeyi azaltacak herhangi bir çözüm yapmadıklarından sağa sola hareket değilde kasislerde araç esnedikçe yukarı aşağı hareket oluşmuş ve sağ grenajda ciddi bir boya kalkması yaşanmış. Ekte fotosunu da yüklüyorum.

Bu kadar güzel montajı yapan satıcının personelinin böyle ufak bir ayrıntıyı atlaması çok anormal birşey. 5 cm lik bir karton parçası koysa oraya problem olmayacak. Çünkü otobüsün tam bagaj ortasındaki demir taşıyıcıya temas ettiği nokta ve tüm yükün oraya bindiği bakıldığında bile belli. Zaten grenajın o bölgesi yan yüzün en çıkıntılı yeri.

Neyse nazarlık dedik ama firmaya şikayetimi de dile getirdim. Grenaj talebim devam ediyor. Umarım bir çiğlik yapmaz ve hatalarını telafi ederler.

Bu arada far anahtarında uzun ve kısa ayarı var. Her halükarda farlar yanık ben bir on off göremedim. Farların söndürülmesi mümkün değilmi acaba. Henüz dikkatlice bakamadım akşam karanlığında sabah bir kez daha bakacam ama merak da ettim 2011 lerde farlar sönmüyor mu yoksa benmi dikkatsiz davrandım:silent:

İlk vitesli motor sürüşüme göre kendimi başarılı buldum. Sanki yıllardır sürüyormuş gibi rahattım vites konusunda.

Gel gelelimki hani derler ya şişede durduğu gibi durmuyor. Yahu bu motorda resimde durduğu gibi durmuyor. Hiç görmeden karar vermiştim bu modele. Sadece fotolarına bakarak. Kesinlikle fotolardakinden çok daha dolgun bir model. Gerçeği bayağı iri imiş. Aslında boyum ve kilom yerinde ama beklediğimden çok daha iri imiş. Resimlerde ufak tefek çıkıyor namussuz. Böyle olunca bir daha mutlu oldum. amma velakin acayip kasıldım trafiğe çıkınca. Diken üstünde idim sanki altımdan kaçacak canavar gibi sıkıca sarıldım bacaklarımla depoya ellerimle gidona. 3 km sürdü eve yolculuğum geldiğimde acayip yormuştum kendimi. Motor değil ben kendi kendimi yordum. Acayip kasmışım kollarım kopacak gibiydi. Karar verdim trafiğin olmadığı zaman ve yerlerde biraz daha alışmaya bu canavara. İşte o anda garaj yerimde başka bir motor park etmiş ve onu gördüm. O da bir honda. Transalp imiş yaklaşınca okudum. Benim canavar oldu kedi yavrusu.

Bu duygular içerisinde sabah garajımdaki zaafımla buluşmak üzere bir uzun gece daha geçecek.

Tam anlatamadım en son çocukken yaşadığım hevese benzer halimi belki ama siz anlamışsınızdır beni.

Herkese iyi geceler.



Hayırlı olsun, farlar hep yanar bizim motosiklette ilk modelden beridir :wiinkk: erkeklerin oyuncakları bizimkiler. Hani cocukken bisiklete binip akşama kadar gezmek gibi birşey :cat::cat: tadını çıkart...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
65
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar bugün ben de motorumu teslim aldım. Ayağımın tozu ile 50 km yol yaptım. Herkese kazasız belasız sürüşler.
 
Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
662
Arkadaslar sizde 4500 5000 devir arasında eksozttan bir zırıltı geliyormu gaz açınca bi zırıltı var bende yoksa ekzost için garanti talep edicem biri daha söylemişti böyle bişiy olduğunu...

Bendede aynı sorun var, vakit bulupta servise gidemedim, egzoz un üstündeki kromaj parça dan geliyor ses, çok basit bir şey, servisin yapması daha mantıklı olur.
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
148
Bende dün motorumu teslim aldım :)
daha önce kullandığım scooterdan sonra gerçekten motosiklete bindiğimi hissettim :)
 
Katılım
10 Kas 2008
Mesajlar
458
Kanka aynen:pr:seni temin ederim bu olayla karşılaşacaksın ybr deki 5000 deki anlık zırıltı olayı bundada var 4500 gibi bir zırıltı geliyor alttan eksozttan 5000d/dk dada bi titreşim hava sıkışması gibi hissediyorsun ilk cbf im olsa neyse 2 inci olunca gözlemlerin daha farklı oluyor ama cbf alınır kanka ybr den güç ve tork olarak daha iyi devirlenmesi harika ben motoru yatırdığım için cbf imle küsüz şu ara :salut: ama yan grenaj ve manet ve gidon değişince bi problemim kalmayacak sonuçta duruduğu yerde yattı bişiyi yok ben sadece kendimi tatmin etmek adına değiştiricem kanka:cat::cat:

Yav bu Euro 3 normu yüzünden nedir bu çektiğimiz Ybr den kaçarken Cbf dede karşılaştık

Kanka bu olayı ancak senle benim gibi adamlar farkeder ve yazar daha önce sordum bu soruyu ama kimseden ses çıkmadı burası forum eğer varsa bir anormallik veya değişiklik çıkın açıklayın nedir bu marka model fanatikliği.

Haziran teslimini bekliyorum bakalım bendede aynısı varsa çıkıp herkese söylüyecem Cbf dede artık titreşim var
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
Yav bu Euro 3 normu yüzünden nedir bu çektiğimiz Ybr den kaçarken Cbf dede karşılaştık

Kanka bu olayı ancak senle benim gibi adamlar farkeder ve yazar daha önce sordum bu soruyu ama kimseden ses çıkmadı burası forum eğer varsa bir anormallik veya değişiklik çıkın açıklayın nedir bu marka model fanatikliği.

Haziran teslimini bekliyorum bakalım bendede aynısı varsa çıkıp herkese söylüyecem Cbf dede artık titreşim var

Benim cbf te hiçbir devirde titreşim geçişi yok. Belki seninkide titremeyenlerden gelecektir. Fakat bazen düşünüyorumda eski kasalar eski toprak nede olsa daha bi stabil, dayanıklı sanki, yenilerde karbratörü inceledim. Karbratöre iki farklı noktadan elektrik girişi var. Karbratöre elk.. bağlanbtısı var. Yarın öbürgün karb.. elektrik gitmese yoldamı kalıcaz ne olacak bilmiyorum, kablolarından biri kopsa falan. Eski düzen kara düzendi ama sanki daha sağlamdı. Bakalım kullanarak görücez.
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Yav bu Euro 3 normu yüzünden nedir bu çektiğimiz Ybr den kaçarken Cbf dede karşılaştık

Kanka bu olayı ancak senle benim gibi adamlar farkeder ve yazar daha önce sordum bu soruyu ama kimseden ses çıkmadı burası forum eğer varsa bir anormallik veya değişiklik çıkın açıklayın nedir bu marka model fanatikliği.

Haziran teslimini bekliyorum bakalım bendede aynısı varsa çıkıp herkese söylüyecem Cbf dede artık titreşim var

Ben cbf şöle böyle diye kusurlarını hiç saklamam bilirsin heryerde dile getiririm 5000 d/dk da titreşim oluşup 5500 de kayboluyor, bu böyle....buda muhtemelen katalitik konvertördeki hava sıkışmasından meydana geliyor çünkü gazı biriktirip süzene kadar o devir bandında bişiler oluyor sonra normale dönüyor ben çok sorun etmedim sende etme...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:10 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:03 ----------

sıkılmış olm adam işim gücüm var enerjimi kaybettim diyor...:p kafasını ütülüyosunuz zati yıllardır...:queen:

:phaklı adam meto...
 
Katılım
13 Eki 2009
Mesajlar
112
nüfus kağıdında olmasa da ruhuna motorcu kimliği kazınmış herkese merhaba.ben de D&B motordan haziran partisini bekleyenlerdenim.motoru teslim aldığımda D&B motora hayırlı işler dileyip ve kaskımı kafama takıp evimin yolunu(halıcıoğlu)tutmayı planlıyorum.iyi de motor kullanırım ama beni şimdiden kaygılandıran şey,bu cbf150 lerde vites topuğu olmaması.daha önceki motorumda acayip alışmıştım.daha önceden emanet bir cbf ile bikaç tur atmışlığım var ve bu zorluğu o zaman farkettim.özellikle virajlarda zor oluyordu(sözümona iyi motor kullanıyorum he)yani kendini viraj konumuna ayarlamaya çalışırken sol ayakla vitesi tepiştirip durmak gerdi beni.lafı uzatmazsak var mıdır bunun mümkünü.yani taktıran ya da sonradan alışırsın filan diyen.BU GÜZEL TOPLULUĞA SAYGI VE SEVGİLERİMLE.
 
Katılım
31 Mar 2004
Mesajlar
213
nüfus kağıdında olmasa da ruhuna motorcu kimliği kazınmış herkese merhaba.ben de D&B motordan haziran partisini bekleyenlerdenim.motoru teslim aldığımda D&B motora hayırlı işler dileyip ve kaskımı kafama takıp evimin yolunu(halıcıoğlu)tutmayı planlıyorum.iyi de motor kullanırım ama beni şimdiden kaygılandıran şey,bu cbf150 lerde vites topuğu olmaması.daha önceki motorumda acayip alışmıştım.daha önceden emanet bir cbf ile bikaç tur atmışlığım var ve bu zorluğu o zaman farkettim.özellikle virajlarda zor oluyordu(sözümona iyi motor kullanıyorum he)yani kendini viraj konumuna ayarlamaya çalışırken sol ayakla vitesi tepiştirip durmak gerdi beni.lafı uzatmazsak var mıdır bunun mümkünü.yani taktıran ya da sonradan alışırsın filan diyen.BU GÜZEL TOPLULUĞA SAYGI VE SEVGİLERİMLE.


Bende sözümona iyi motor kullanıyorum fakat ehliyet sınavına o tip vitesi olan bir motosiklet ile girmiştim o kısacık mesafe bile kabus gibiydi , alışmakla alakalı birşey. Benimde topuk vitesli motorum olsa şimdi bende o kısımını kesip atmayı düşünürüm :)
 
Katılım
13 Eki 2009
Mesajlar
112
(UNSALOC)sen kesip atmaktan bahsedince şöle kafamı çevirip elektrikli testeremle göz göze geldik:)çok eskilere gitmezsek tiger250 ve keewey150 kullanmışlığım var onlarda da öyleydi.eh ne yapalım bi çözüm bulamazsak ayakkabının burnunu sık sık boyamak gerekecek sanırım.
 
Katılım
1 May 2011
Mesajlar
97
arkadaşlar evet 5000 devirde başlayıp 5500 ü bulmadan kesilen ama çok az hissedilen bi vibrasyon var ama buna titreşim denmez yapmayın.belkide motorun sessizliyine o kadar alıştıkki en ufak şeyi hissediyoruz.bu devir aralığı max tork ürettiği aralık büyük ihtimalle sebep bu.eski kasayla arasındada deyer farkları mevcut.bağdaştırmak net sonuç vermeyebilir.bu titreşim eksozda zırıltıya sebep oluyosa bu farklı bi durum.imkanınız varsa 1 2 km başka bi motora binin tekrar kendi motorunuza bindiyinizde yağ gibi olduğunu hissediceksiniz:)
 
Katılım
30 Mar 2011
Mesajlar
190
Benim motor yan sehpadayken güven vermeyecek derecede dik duruyor, hafif sola eğim varsa yan sehpaya alıyorum, ama düz zeminde güven vermediği için kullanamıyorum, bu sehpayı biraz daha eğmenin veya kısaltmanın bi yolu varmdır sizce ? Veya sehpayı mı değiştirsek, eski motorumun yan sehpası gayet iyi idi. Bu öyle çıkmadı.

Ahanda aynı sorun var bendede ilk servise gittiğimde düzelttirecem tedirgin ediyor benide çok dik duruyor motor.

Arkadaşlar bugün ben de motorumu teslim aldım. Ayağımın tozu ile 50 km yol yaptım. Herkese kazasız belasız sürüşler.

Ayırlı uurlu olsun kazasız belasız inşallah.

Evet sonunda benim motorum da geldi. Harika bir iş çıkarıp otobüs bagajına olabilecek en güzel şekilde sabitlemişler. Ön teker otobüsün sol tarafındaki bagajda arka teker sağ tarafındaki bagajda olacak şekilde yanlamasına ve en öndeki bagajın en aracın en önünde duracak şekilde.

Halatlarla sıkıca bağlanarak otobüsün bagaj duvarından kıpırdayamayacak şekilde. Fakat tam temas noktasına bir karton bir bez gibi sürtünmeyi azaltacak herhangi bir çözüm yapmadıklarından sağa sola hareket değilde kasislerde araç esnedikçe yukarı aşağı hareket oluşmuş ve sağ grenajda ciddi bir boya kalkması yaşanmış. Ekte fotosunu da yüklüyorum.

Bu kadar güzel montajı yapan satıcının personelinin böyle ufak bir ayrıntıyı atlaması çok anormal birşey. 5 cm lik bir karton parçası koysa oraya problem olmayacak. Çünkü otobüsün tam bagaj ortasındaki demir taşıyıcıya temas ettiği nokta ve tüm yükün oraya bindiği bakıldığında bile belli. Zaten grenajın o bölgesi yan yüzün en çıkıntılı yeri.

Neyse nazarlık dedik ama firmaya şikayetimi de dile getirdim. Grenaj talebim devam ediyor. Umarım bir çiğlik yapmaz ve hatalarını telafi ederler.

Bu arada far anahtarında uzun ve kısa ayarı var. Her halükarda farlar yanık ben bir on off göremedim. Farların söndürülmesi mümkün değilmi acaba. Henüz dikkatlice bakamadım akşam karanlığında sabah bir kez daha bakacam ama merak da ettim 2011 lerde farlar sönmüyor mu yoksa benmi dikkatsiz davrandım:silent:

İlk vitesli motor sürüşüme göre kendimi başarılı buldum. Sanki yıllardır sürüyormuş gibi rahattım vites konusunda.

Gel gelelimki hani derler ya şişede durduğu gibi durmuyor. Yahu bu motorda resimde durduğu gibi durmuyor. Hiç görmeden karar vermiştim bu modele. Sadece fotolarına bakarak. Kesinlikle fotolardakinden çok daha dolgun bir model. Gerçeği bayağı iri imiş. Aslında boyum ve kilom yerinde ama beklediğimden çok daha iri imiş. Resimlerde ufak tefek çıkıyor namussuz. Böyle olunca bir daha mutlu oldum. amma velakin acayip kasıldım trafiğe çıkınca. Diken üstünde idim sanki altımdan kaçacak canavar gibi sıkıca sarıldım bacaklarımla depoya ellerimle gidona. 3 km sürdü eve yolculuğum geldiğimde acayip yormuştum kendimi. Motor değil ben kendi kendimi yordum. Acayip kasmışım kollarım kopacak gibiydi. Karar verdim trafiğin olmadığı zaman ve yerlerde biraz daha alışmaya bu canavara. İşte o anda garaj yerimde başka bir motor park etmiş ve onu gördüm. O da bir honda. Transalp imiş yaklaşınca okudum. Benim canavar oldu kedi yavrusu.

Bu duygular içerisinde sabah garajımdaki zaafımla buluşmak üzere bir uzun gece daha geçecek.

Tam anlatamadım en son çocukken yaşadığım hevese benzer halimi belki ama siz anlamışsınızdır beni.

Herkese iyi geceler.

Yolumuzda farımızda hep açık böylesi daha iyi motoruna kavusmussun sevindim ama grenaja üzüldüm açıkçası ben olsam çokta kafama takmazdım daha beteride olabilirdi diyeceksin:wiinkk:

arkadaşlar herkese hayırlı olsun benim canavar 150 km oldu :D

326 km :bounce: bugünde evde boş vaktim var ama hava gene cok kapalı bıktım kapalı havadan almanları geçtik be bu ne ya isyanım var üleyyyynnnnn:pr::pr:

Bende dün motorumu teslim aldım :)
daha önce kullandığım scooterdan sonra gerçekten motosiklete bindiğimi hissettim :)

Sanada ayırlı uurlu olsun kardeşim nice mutlu huzurlu km lerce binersin inşallah.
 
Katılım
10 Kas 2008
Mesajlar
458
nüfus kağıdında olmasa da ruhuna motorcu kimliği kazınmış herkese merhaba.ben de D&B motordan haziran partisini bekleyenlerdenim.motoru teslim aldığımda D&B motora hayırlı işler dileyip ve kaskımı kafama takıp evimin yolunu(halıcıoğlu)tutmayı planlıyorum.iyi de motor kullanırım ama beni şimdiden kaygılandıran şey,bu cbf150 lerde vites topuğu olmaması.daha önceki motorumda acayip alışmıştım.daha önceden emanet bir cbf ile bikaç tur atmışlığım var ve bu zorluğu o zaman farkettim.özellikle virajlarda zor oluyordu(sözümona iyi motor kullanıyorum he)yani kendini viraj konumuna ayarlamaya çalışırken sol ayakla vitesi tepiştirip durmak gerdi beni.lafı uzatmazsak var mıdır bunun mümkünü.yani taktıran ya da sonradan alışırsın filan diyen.BU GÜZEL TOPLULUĞA SAYGI VE SEVGİLERİMLE.

Cbf e biraz zor uygun olsada Topuk bölümünü taktırıcam bende çünkü alışığım vitesi topukdan düşürmeye biraz da ayak yüzünden mecburum DB ye söyle sanada yaparlar aslında böyle daha rahat vites değiştirmek ve sende alışmışın
 
Katılım
8 Mar 2009
Mesajlar
722
Herkese merhaba uzun zamandır yazamıyorum,
ama takipteyim, boş kaldıkca kaçırdığım sayfaları okuyorum. Hızınıza yetişilemiyor.
Yeni motor alan arkadaşlara hayırlı olsun, tekeriniz hep düz bassın.
Darısı benim başıma.
 
Katılım
12 Mar 2009
Mesajlar
172
arkadaşlar şu kampanadan gelen tak tak vuruntu yüzünden servise gidipte sorunu çözülen oldu mu? ben ilk götürdüğümde temizlemişler güya ses az da olsa yine vardı düzelmezse 1000 bakımında bakarız dediler. memlekette servis olmadığından gün içinde samsuna gidip geleceğim. sorunun kaynağı nedir gün içinde halledebilirler mi? eğer bırakmam gerekecekse hiç gitmemeyi bakımları da kendim yapmayı düşünüyorum. hondanın aptal kuralları yüzünden kimse servis olmuyor :pale:
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
Yav bu Euro 3 normu yüzünden nedir bu çektiğimiz Ybr den kaçarken Cbf dede karşılaştık

Kanka bu olayı ancak senle benim gibi adamlar farkeder ve yazar daha önce sordum bu soruyu ama kimseden ses çıkmadı burası forum eğer varsa bir anormallik veya değişiklik çıkın açıklayın nedir bu marka model fanatikliği.

Haziran teslimini bekliyorum bakalım bendede aynısı varsa çıkıp herkese söylüyecem Cbf dede artık titreşim var

bende çıkıp söledim ön cam genelde 1.viteste zırıltı yapıyor die ne bi titreşim nede bi egzoz zırıltısı yok yani nabıyım yalanmı söliyim sorun olmıyınca marka fanatiğimi oluyoruz kaç kişi kampanadan ses geliyor dedi ön cam zıngırdıyor dedi bendede ön cam var başkada bişey yok olmadığı için sölemiyorum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst