Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
138
Evet arkadaşlar biraz yakıt tüketimlerimizden bahsedelim yeni motorlarımızın :)

Ben başlıyım 35 TL lik benzin aldım motoru aldıgımda depoda çok az benzin vardı sırf ş içi kullanım trafik dur kalk cogunlukla 250km de yedege düştüm nasıl tüketim sizce yedektede bir 60-70 gitsem 320 km yapıcam 35 tl ile
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
376
Vallahi abi fotoğraflarla iyice iştahlandırdın bak :) tamam abi ben tek gelirim haziran 20'den sonra.. ağustosta askere gitmeyi planlıyorum inşallah mezun olurumda , bi gitmeden yapalım şu uludağı yada bolu dağı farketmez:queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:27 ----------

Evet arkadaşlar biraz yakıt tüketimlerimizden bahsedelim yeni motorlarımızın :)

Ben başlıyım 35 TL lik benzin aldım motoru aldıgımda depoda çok az benzin vardı sırf ş içi kullanım trafik dur kalk cogunlukla 250km de yedege düştüm nasıl tüketim sizce yedektede bir 60-70 gitsem 320 km yapıcam 35 tl ile

gayet başarılı :) benimde sürekli 2 kişi şehir içi-dışı aynı yakıt oranları..
 
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
138
Fotolar süper bu arada ahh ahh yaz gelsede bizde çıksak şöyle dağa bayıra :p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:33 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:31 ----------

Vallahi abi fotoğraflarla iyice iştahlandırdın bak :) tamam abi ben tek gelirim haziran 20'den sonra.. ağustosta askere gitmeyi planlıyorum inşallah mezun olurumda , bi gitmeden yapalım şu uludağı yada bolu dağı farketmez:queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:27 ----------



gayet başarılı :) benimde sürekli 2 kişi şehir içi-dışı aynı yakıt oranları..

Bu yaptıgım km nin yaklaşık 120km sinde 2 kişiydik onuda belirtiyim söylemişken :cat:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Evet arkadaşlar biraz yakıt tüketimlerimizden bahsedelim yeni motorlarımızın :)

Ben başlıyım 35 TL lik benzin aldım motoru aldıgımda depoda çok az benzin vardı sırf ş içi kullanım trafik dur kalk cogunlukla 250km de yedege düştüm nasıl tüketim sizce yedektede bir 60-70 gitsem 320 km yapıcam 35 tl ile

bence kuruş hesaplaması yap...tam tüketimi hesapla daha sağlıklı olur...benzini taşana kadar doldur...350 de yedeğe geçersin muhtemelen...

Vallahi abi fotoğraflarla iyice iştahlandırdın bak :) tamam abi ben tek gelirim haziran 20'den sonra.. ağustosta askere gitmeyi planlıyorum inşallah mezun olurumda , bi gitmeden yapalım şu uludağı yada bolu dağı farketmez:queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:27 ----------



gayet başarılı :) benimde sürekli 2 kişi şehir içi-dışı aynı yakıt oranları..


tamam AĞustosdan önce o kara günlerden önce bi moral gezisi yapalım artık...:p aynı dağlarda sonra eğitim yaparsın mayın ararsın...:p

Fotolar süper bu arada ahh ahh yaz gelsede bizde çıksak şöyle dağa bayıra :p
:cat:


bi gelmedi namussuz yaz...çarşambadan sonra yine yalan olacakmış hava...yağmur falan...

juno köfte yiyemediğimiz için yedirmedikleri için arkadaşlara zulum ettim...tutturdular iskender pahalı bilmem ne...kabusa çevirdim geziyi...:p

hadi iyi geceler olsun cbf gençlik...:rendeer:
 
Katılım
18 Mar 2011
Mesajlar
385
Arkadaşlar haberler kötü bugün motoru bodrum ptt şubesinin önüne 10 dk lığına bıraktım burada çevre düzenlemeleri yapılıyor yan ayakta bırakmıştım, yeni dökülen kaplama asfalt farketmedim... arkadaşla muabbete dalmışız bizim motorda o sırada bataklıkta yavaş yavaş batıyormuş tabi ben farkına varana kadar güm diye bises ne göreyim benim motor yerde ayaklık battıkça boşluğa gelmiş sola yattı... kafamdan kaynar sular akarken sağolsun hemen karşıdan bi arkadaş geldi doğrulttuk neyse uzatmadan sonuç.. ön sol grenaj çizikler içinde ve tam köşede bir çatlak değişecek.. arka yan grenajda çizikler muhtemelen boyatırım... kırık vs yok stopların kenarında çizikler belli olmuyor beyaz olduğundan gidon biraz yamuldu ve pul pul döküldü bukadar dandik bişiy olamaz..... fren levyesi yamuldu...dikiz aynasının kenarı gidon topuzunun kenarı çizik gidonuda değiştiririm... yanlız şunu çok iyi anladım koruma demiri cbf in her şeyi bu benim 2 cbf im diğerinde hiçbir süprizle karşılaşmamıştım ama şans....ön grenajı değiştirince koruma demiride alıcam masraf tahmini nekadar çıkar acaba sabah erkenden servisteyim...

kardeş geçmiş olsun aynı sorun bendede var arka grenajı boyatsammı değiştirsemmi bilmiyorum fiyatı da ne kadardır bilmiyorum yapılan işlemlerin fiyatlarını yazarsan burdan fikir sahibi olacağız. birde benim sinyalin ucundan kırıldı araştırmam sonucunda stopla yekpare komple değişiyormuş ordanda gol yemiş oldum . ön koruma ve arka yan çantalık demirleri şart.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:51 ----------

Evet arkadaşlar biraz yakıt tüketimlerimizden bahsedelim yeni motorlarımızın :)

Ben başlıyım 35 TL lik benzin aldım motoru aldıgımda depoda çok az benzin vardı sırf ş içi kullanım trafik dur kalk cogunlukla 250km de yedege düştüm nasıl tüketim sizce yedektede bir 60-70 gitsem 320 km yapıcam 35 tl ile

geldiğinde bende 45 liralık benzin aldım o civarlarda kırmızıya düştü yedeğe düşemeden gittim depoyu doldurttum . pompacı 97 oktanmı olsu dedi o ne oluyorki dedim bilmem senden önceki motorcu öyle aldı dedi 95 olsun zira servi öyle demiştiki yeri gelmişken sorayım 95-97 oktan arası fark nedir?
 
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
138
kardeş geçmiş olsun aynı sorun bendede var arka grenajı boyatsammı değiştirsemmi bilmiyorum fiyatı da ne kadardır bilmiyorum yapılan işlemlerin fiyatlarını yazarsan burdan fikir sahibi olacağız. birde benim sinyalin ucundan kırıldı araştırmam sonucunda stopla yekpare komple değişiyormuş ordanda gol yemiş oldum . ön koruma ve arka yan çantalık demirleri şart.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:51 ----------



geldiğinde bende 45 liralık benzin aldım o civarlarda kırmızıya düştü yedeğe düşemeden gittim depoyu doldurttum . pompacı 97 oktanmı olsu dedi o ne oluyorki dedim bilmem senden önceki motorcu öyle aldı dedi 95 olsun zira servi öyle demiştiki yeri gelmişken sorayım 95-97 oktan arası fark nedir?

Valla 95 alıyorum ben normalide 95 heralde 97 yüksek oktanlıda olur ama bazıları fazla yakıyor falan diyor bilemicem :)
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
20tllik benizn aldım depo boştu benzincinin orda biti benzin saolsun 5.06lt mi ne benzin aldım 5.13de olabilir 2sindeen biri yedek depo 2.6lt olduğuna göre 2.4lt re ile 110km gitim ilk benzinim rodaj yani sonra yedeğe geçti bu bana cok makul geldi
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Nis 2011
Mesajlar
177
Çorluda Honda servisi varmış...neden buralara geliyosun aga...


Telefon : +90 282 673 41 00
Adres : E5 karayolu üzeri yeni sanayi sitesi karşısı Çorlu
Honda Onur...

evet bende bugün sordum,çorlu servisi bırakmış diyolardı,satmıyodu da artık motorsiklet,bugn görmüş arkadaşlar önünde 8-10 tane cbf varmış hemde çok şaşırdım,gerçi onşar sahibini bulmuştur ama yarın öğrenicem eğer servis olayı varsa süper olur.ilk bakım ücretsiz dediler ama aldığım yere gitmem şart değil heralde servislerin hepsi aynıdır dmı yaa???
 
Katılım
1 Haz 2006
Mesajlar
6
Arkadaşlar ben bugün alıcam kuşadası honda bayisinden dün test sürüşü yaptım ve şuanda ötv indirimi varmış 3750 tl fiyatı.Ama ben sezon sonu yurtdışına gideceğimden satmak istediğimde çok beklermiyim yada sıkıntı yaşarmıyım diye sorduğumda, bana bize getir biz alırız dediler honda bayisi.Bu güzel bi imkan sahibinden yada benzeri sitelerde de satılabilir honda bayisindede aynı zamanda.Allah herşeyin hayırlısını nasip etsin bizlere.

Unutmayalım ki dünyadaki hiçbirşey Allah'ın rızasını kazanmaktan daha önemli değildir.
 
Katılım
21 Ara 2004
Mesajlar
61
hacı senin olayını çözdük telefonda...servisde ustamla görüştüm...teşhis konuldu...%100 STATÖR den kaynaklanıyor...statör elektrik üretmiyor...makinan aküdeki elektriği yiyor ve malum sonuc doğuyor...:cat: usta başka bişey olamaz diyor...

İlginiz ve yardımlarınız için çok teşekkür ederim :cat:
 
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
yav bu yaz Uludağa çıkıyoduk değil mi...ama aga çaktırma yenge gelmese olur mu...o rampaları valla iki kişi çıkamazsınız bir iki bir iki vites manyağı olursun...:mrgreen:yengeyi ek sen bence...bi fırçayıda göze al...:p hanımköylüsün valla...:p

bizim Geçen Temmuz Uludağ gezisini koyayımda ortam şenlensin...

................
Kuzuuuu, bundan önceki uludağ denemesinin resimlerinide atmak lazım hani gemlik'den yarı yoldan döndüğümüz, hatta motosikletlerin yolda hücum bot taklidi yaptığı resimler :queen::queen:
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
kardeş geçmiş olsun aynı sorun bendede var arka grenajı boyatsammı değiştirsemmi bilmiyorum fiyatı da ne kadardır bilmiyorum yapılan işlemlerin fiyatlarını yazarsan burdan fikir sahibi olacağız. birde benim sinyalin ucundan kırıldı araştırmam sonucunda stopla yekpare komple değişiyormuş ordanda gol yemiş oldum . ön koruma ve arka yan çantalık demirleri şart.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:51 ----------


Kardeş senin motor 2011 mi nasıl düştü benimki durduğu yerde yan ayaklığın asfaltın içine gömülmesiyle oldu....şimdi sol ön grenaj tek parça 145 tl ben değiştiricem çünkü çatlak var, sinyalde çizik var değiştirmicem önemli diğil sinyal 25 tl arka yan grenaj 80 tl ben boyatıcam çünkü kırık vs yok çizik arka stop sinyalle beraber dediğin gibi.. 128 tl fiyatı stop pahalıymış baya..tabi bunlar işçilik hariç zaten ben kendim takıcam alırsam ayak koyma pegi flnda yumuşadı onuda değiştiricem 21 tl,gidon 30 tl sol elcik maneti 11 tl tek boyatacağım parça dediğim gibi arka kuyruk grenajı koruma demiri şart:pr:yani 260 tl gibi bi rakam işçilik hariç haşırt :pr:
 
Katılım
31 Mar 2004
Mesajlar
213
Çorluda Honda servisi varmış...neden buralara geliyosun aga...


Telefon : +90 282 673 41 00
Adres : E5 karayolu üzeri yeni sanayi sitesi karşısı Çorlu
Honda Onur...

Buradaki servise dün gittim , motor 1200km de. bana söyledikleri şu oldu ;

-Ustamız eğitimde önümüzdeki hafta gelecek...
--ben o bir haftada 1000km daha yol yaparım ama ne olacak? 1000 bakımını 2000km de mi yaptıracağım?
-Ustamız eğitimde önümüzdeki hafta gelecek...
-peki teşekkür ederim hayırlı işler :farao:


Bu arada 30 büyük enduro ile harika bir Demirköy kampımız oldu , deli virajlarda bu yükle grubun ortasında geri kalmadan deli bir sürüş yaptım , bi ara kaskın içinde kahkahalar atıyordum. Büyük enduro alabilmek için uzun süre para biriktirmeyi beklemediğimden dolayı da ayrıca mutlu oldum :)

nsald8800075.jpg


nsald8800078.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Mar 2011
Mesajlar
95
günaydınlar arkadaşlar.
burada wadafon internet çalışmadığından 4 gündür aranıza katılamıyordum,sonuçta wadafon bugün arızalarını giderdide aranıza katılmanın mutluluğunu yaşıyorum.
hepinize kazasız cezasız sürüşler diliyorum.
slmlr
Ercan.
 
Katılım
1 May 2011
Mesajlar
97
metehan abim biliyosun pazar düşürmüştüm motoru. 4 cm karelik parlak siyah folyoyu güzelce keserek ve fön makinesiyle ısıtarak farın sağ kısmındaki ufak deformasyonu yok ettim.çok başarılı oldu. bunda motorun siyah olmasıda avantaj diğer renkleri tutturmak zor.koruma demirinede 3d carbon fiber kaplama aldım ufak bi deneme yaptım çok güzel duruyor ama işçiliyi zor.yan çantayıda iki taraflı bu malzemeden kullanıcam biraz uğraştırcak ama içime sinicek sanırım.koruma demirinin faydası parasına oranla tartışılmaz.koruma demiri ve yan çanta motoru tamamen korumuş.ayna dahi yere deymediyi halde farın sağ üst kımındaki çıkıntılı bölge nası deydi hala anlamış deyilim.teselli ve desteklerin için sağol
 
Katılım
20 Mar 2011
Mesajlar
95
Buradaki servise dün gittim , motor 1200km de. bana söyledikleri şu oldu ;

-Ustamız eğitimde önümüzdeki hafta gelecek...
--ben o bir haftada 1000km daha yol yaparım ama ne olacak? 1000 bakımını 2000km de mi yaptıracağım?
-Ustamız eğitimde önümüzdeki hafta gelecek...
-peki teşekkür ederim hayırlı işler :farao:


Bu arada 30 büyük enduro ile harika bir Demirköy kampımız oldu , deli virajlarda bu yükle grubun ortasında geri kalmadan deli bir sürüş yaptım , bi ara kaskın içinde kahkahalar atıyordum. Büyük enduro alabilmek için uzun süre para biriktirmeyi beklemediğimden dolayı da ayrıca mutlu oldum :)

nsald8800075.jpg


nsald8800078.jpg

maşallah güzel de yüklemişin makinayı,inanıyorum süpper kamp olmuştur.Allah daha iyilerini nasipetsin.
 
Katılım
16 Haz 2010
Mesajlar
591
Motosikleti
Yamaha Tracer 700
Hep söylüyoruz, çirkin de dursa, en ucuzu da olsa bir motor koruma sizi böyle basit yan yatmalarda büyük masraftan kurtarır. Hatta dururken yatmada belki motor yere bile değmezdi.
 
Katılım
18 Mar 2011
Mesajlar
385
Kardeş senin motor 2011 mi nasıl düştü benimki durduğu yerde yan ayaklığın asfaltın içine gömülmesiyle oldu....şimdi sol ön grenaj tek parça 145 tl ben değiştiricem çünkü çatlak var, sinyalde çizik var değiştirmicem önemli diğil sinyal 25 tl arka yan grenaj 80 tl ben boyatıcam çünkü kırık vs yok çizik arka stop sinyalle beraber dediğin gibi.. 128 tl fiyatı stop pahalıymış baya..tabi bunlar işçilik hariç zaten ben kendim takıcam alırsam ayak koyma pegi flnda yumuşadı onuda değiştiricem 21 tl,gidon 30 tl sol elcik maneti 11 tl tek boyatacağım parça dediğim gibi arka kuyruk grenajı koruma demiri şart:pr:yani 260 tl gibi bi rakam işçilik hariç haşırt :pr:

slm . ben virajda gazı ayarlayamadığım için yatırdım. burda servis yok nereye gidecemde nereye yaptıracam bilmiyorum. normal araba boyacısına felan götürsem nasıl yapar bilmiyorum rutuşluk işlerde var. canım sıkıldı motorun bu halini gördükçe canım sıkılıyor hatta nefret ediyorum.

Hep söylüyoruz, çirkin de dursa, en ucuzu da olsa bir motor koruma sizi böyle basit yan yatmalarda büyük masraftan kurtarır. Hatta dururken yatmada belki motor yere bile değmezdi.

evet şatrt biliyorum abi canımdan önemli değil. süsünde felan değilim.süsünde olsam daha büyük motor alırdım.
 
Katılım
25 Nis 2011
Mesajlar
177
koruma demiri motorun görüntüsünü bozmuyo fazla enduro makine sonuçta neden taktırmakta bukadar çekiniliyoki pırıl pırıl motorlar hergün devrilip dağılıyo bence kmse kaçmasın 3 kuruş masraftan koruma demiri şart...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst