- Katılım
- 1 Mar 2011
- Mesajlar
- 138
Evet arkadaşlar biraz yakıt tüketimlerimizden bahsedelim yeni motorlarımızın 
Ben başlıyım 35 TL lik benzin aldım motoru aldıgımda depoda çok az benzin vardı sırf ş içi kullanım trafik dur kalk cogunlukla 250km de yedege düştüm nasıl tüketim sizce yedektede bir 60-70 gitsem 320 km yapıcam 35 tl ile
Ben başlıyım 35 TL lik benzin aldım motoru aldıgımda depoda çok az benzin vardı sırf ş içi kullanım trafik dur kalk cogunlukla 250km de yedege düştüm nasıl tüketim sizce yedektede bir 60-70 gitsem 320 km yapıcam 35 tl ile