- Katılım
- 7 Haz 2009
- Mesajlar
- 2,830
Gittik,aldık,geldik
Şimdilik 1 Fotoğraf, Detaylı fotoğraf ve anlatım yarın kısmetse, eve 12'de girdim :queen:
![]()
aynı benimki kırmızı kırmızı bi depo kılıfı ve korumaları eksik
Gittik,aldık,geldik
Şimdilik 1 Fotoğraf, Detaylı fotoğraf ve anlatım yarın kısmetse, eve 12'de girdim :queen:
![]()
usta öle deme buralarda olsaydın alırdım anahtarını 2cbf olurdugenelde pasifim ama bazen çevre şartları aktifleştiriyor
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:25 ----------
motoru orta ayağa aldığımda ön tekerliği bende çevirdiğimde çok az olsada bi ses geliyor fakat yolda giderken bi cılklamak yok
süper yaaaa ön far hariç aynı benim motor,güle güle kazasız belasız kulllanmak nasip etsin allah![]()
Maşşallah ben de almadan önce gri bana çok cazip gelmiyordu ama aldıktan sonra alıştım şimdi iyiki gri olmus diyorum neymiş herşeyin hayırlısı imiş. Ben çantayı soracaktım Givinin hangi modeli kaç litrelik çanta ve ne kadar acaba cevap için teşekkürler.
Justrebelde bugünde 34 km devirdim :cat::cherry: 145 km gibi bişey oldu artık beni yakalaman zor sana söyliim yani. Bugün kuzeni görmeye gittim motoru göstermeye onda da vardı zaten bi kıpırtı verdim aşıyı geldim rüzgarı suratında hissetti ve söyle bi kullandı ileriye gitti döndü geldi sokagın sonundan işlem tamamdır alem bi motorcu daha kazanmak üzere :queen::queen:
Kaskın güzelmiş,Shoei XR1000 galiba.
resim falan göremiyom aga...
arkadaşlar motorum geldi çok şükür pazertesi plakayı çıkarıp alıorum inşşallahDD
Gittik,aldık,geldik
Şimdilik 1 Fotoğraf, Detaylı fotoğraf ve anlatım yarın kısmetse, eve 12'de girdim :queen:
![]()
Özcan hocam adım,Cihan nickli (şimdi fazer kullanıyor) arkadaştan almıştım.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...cik-korumasi-motosiklet-icin-42759816/detay/?
İstanbulda elden teslim edebiliyor![]()
tek kelimeyle katılıyorum 2010 CBF imde vardı fakat dün aldığım motorumda çok şükür ki yok ellerimi bıraktığımda ip gibi gdiyorum yolda çok şükürön cant yalpalaması hakkında bi konuyu daha paylaşmak istiyorum.döküm tekniyi ile üretilen aleminyum alaşım cantlarda kabul edilebilir hata tolerans değerleri mevcuttur.yani belli bi oranda yalpalaması kabul edilebilir.bu konuda sizlerinde inceleyip bana dönmenizi rica etmiştim sağolun.eğer sadece benim yaşadığım bi durum olsaydı üretim hatası diycektim fakat inceleyen arkadaşlarda aynı şekilde ve miktarda olduğunu gördüm.aynı şekilde disk sürtmesi bulunan arkadaşlardada aynı durumdan kaynaklanıyor.bu durumun olası olduğunu şurdanda anlıyabiliriz.hangi marka hangi cc olursa olsun aleminyum döküm canta sahip motorlara bakabilirsiniz.ön fren kaliperini avcunuzla kavrayıp sağa sola hareket ettirdiyinizde 1 veya 2 milim boşluğun olduğunu farkedeceksiniz.bunun amacı ise fren kaliperinin yalpalı dönen disk aynasıyla beraber sağa sola hareket ederek ön tekerin sıkı dönmesini önleyip güç kaybını,diskin aşırı ısınmasını ve fren papuçlarının ömrünün kısalmasını engellemiş olur.3 milimetre salgı biraz fazla gibi görünsede sürat için tasarlanmadığı için kabul edilebilir.çok sorun etmeye kurcalatmaya deymez sanırım
böyle bağlantı olmaz devgil dostum bu çanta uçar gider arkadanresimleri http://imageshack.us/ veya benzeri sitelere yükledikten sonra linki mesajına ekliyorsun. aynen bu şekildelinkin başında vesonundaki
leri linki mesaja kopyaladıktan sonra kendin ekliyorsun yoksa resimler görünmez. eğer linki imageshack taki forum yazan yerden alırsan bu img ler kendinden ekli oluyor. yanlışım varsa lütfen düzeltin arkadaşlar.![]()
çekiçle düzeltme olayını bir arkadaş daha söylemişti. deneyeceğim teşekkürler :rendeer:
işte benim alt tabla bağlantı anlayışım. 20 dk lık bir beyin fırtınasının ürünü:mrgreen: ne yaptıysam olmadır:
![]()
bu da bahsettiğim folyo çalışmalarım. cbf im için de bu yaz yapmayı düşündüğüm çeşitli çalışmalar var tabi alev şeklinde değil :mrgreen: ben kısaca nasıl yaptığımı anlatayım belki benim gibi kendin pişir kendin ye ci arkadaşlar olurinternetten beğendiğim dövme modelini internetten resim olarak indirdim. sonra parçaya uyacak şekilde en boy oranını düzenleyip a4 kağıda resmi bastım. sonra bu resmi folyonun arka yüzündeki kağıda kopyalayıp maket bıçağıyla folyoyu kestim. direkt olarak folyoyu a4 boyutunda kesip resmi folyoya yazdırmayı denemedim. olursa bu yöntem daha kolay:cat: hadi kolay gelsin...
![]()
Dostum takma kafana geç olsun güç olmasın ha bugün ha yarın eninde sonunda binersin herşeyde bi hayır vardır tabi adamlar mayıs partisi deyip hazirana ötelerse bişey diyemem o zaman ne desen haklısın ama bu haftaiçi olmamıs haftaya kalmıs boşver çok önemli değil.
Az önce 15 km :queen: daha gezdim canavarla geldim. 110 km oldu demir at üçlü hanelere çıktık beraber bugün hayvanın biri yüzünden bayırda kaldım kıçımada yapıştı bi kamyonet dattt datttt vay anasını ya stres ettiler beni beş dakkada bakalım daha neler gelecek başımıza en kolay vites 1. vitesi bulamadım stres yüzündenr::farao:
ben artık takip etmekten yoruldumgözünüz dursa eliniz durmuyor kardeşim
bi az yazın
![]()
http://www.motosiklet.net/forum/etk...t-net-yuvacik-gezisi-29-mayis-2011-pazar.html
29 Mayıs Pazara ayarlayın kendinizi hacım...
resim falan göremiyom aga...
gri olsun 1 milyon lira borcum olsun...
Aynen öle abi valla güneşi gördük sokaklara döküldük3.5 saat üstünden inmedim gidebildigim yol 62 km dur kalk dur kalk aslında uzaklara şöyle güzel bir gezi yapılır ama malum zaman yok ah ah keşke olsada bende gelebilsem anca yaza olur heralde bir tek cumartesileri adam gibi boş zamanım oluyor
ale:
taya kadın tabelasından duz gittiginizde 1 kac km ilerde yuvam balıkcı var siddetle tavsiye ederim bagımlılık yapar motoru satmamıs olsaydım gelirdim
Evet bendede o şekil frenlemede bir sorun yok motoru ayaklıga alınca çevirince oluşuyor oda hafif bir tıslama şeklinde...
Ama işte vitesler biraz sert geçiyor bazen mesela 1 den 2 ye alırken çırr çırrr diye ses yapıyor sonra geçiyor vites bu sesi neden yapar acaba benmi tam geçiremiyorum bazen onu nadir yapıyor boşluk olur gibi arada çırrrrrrr birşey sürtüyor sanki şanzımanda.
gittik,aldık,geldik
şimdilik 1 fotoğraf, detaylı fotoğraf ve anlatım yarın kısmetse, eve 12'de girdim :queen:
[ımg]http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/228718_10150182887914096_715669095_6711835_2447645_n.jpg[/ımg]

Kaçıncı viteste olduğunu bi de aklınızda mı tutuyorsunuz acemiler :queen: :queen: Yahu motorunuzu dinleyin zorlanıyorsa bi vites küçültürsünüz yine zorlanıyorsa bi vites daha yavaşlarken de yavaş yavaş vites küçültürsünüz :mrgreen:
Gittik,aldık,geldik
Şimdilik 1 Fotoğraf, Detaylı fotoğraf ve anlatım yarın kısmetse, eve 12'de girdim :queen:
IMG]
Bu aralar çok yoğunsun Metehan abi, resimleri bile göremez oldun. :mrgreen:
[:
taya kadın tabelasından duz gittiginizde 1 kac km ilerde yuvam balıkcı var siddetle tavsiye ederim bagımlılık yapar motoru satmamıs olsaydım gelirdim
orada ne yiyelim usta...ne tavsiye edersin...
Istanbul' lu arkadaşlar takılın metehan abiye vallahi her hafta köfte yersiniz.![]()
doğrusu orada olmak ve sizlerle gezinti yapmak isterdim ama yinede buradan takip etmekte güzel lakin, foto istiyorum. öyle kuru kuru olmaz babalar...
[:
koruma demiride yolladılar dimi...yani takılmış vaziyette yolladılar inşallah...hayırlı uğurlu olsun...birşey lazım olursa söyle yardımcı olalım aga...:rendeer:









600 km de olan motorumun artık ön tekerleği frene basınca titremiyo,giderken de sürat nolursa olsun ilk başlardaki vibrasyon kalmadı direksiyonda,herkesin söylediği gibi kalıcı bi sorun değilmiş bu....
Metocum, sende gecikmeden Güngör motordan duruları aldır veya al. Unutulmasın.
bırak yamayı metresi kaç kuruş. yakışmaz mabadına o yamalar.
abi dediğin gibi aslında haklısın ama bizim seleler 4.5 yılda beni sağlam taşıdı ve görünen hasar sadece bu...bak ne dicem...şimdi bi kaplama yaptırırcam ve biliyorum ki uyduruk bi iş olacak...rahat edemicem...
sbf 150 nin selesine bayılıyorum...ne çok sert ne çok yumuşak...
Metehan abi benim motoru D&B den aldım ben peki 1000 bakımına nereye gitsem önerirsin güzel bakılacağı bir servis olursa hani şu daha iyidir dediğin![]()
Benim diskin frenlemesinde bi sorun yokta ön lastigi motor boştayken çevirdigimde hafif disk değiyor ses yapıyor dönerken bunu ne yapıcaz arkadaşlar.Normalde fren yaparken falan ses yok cik cik ötme sesi falan
http://istanbulmotoclub.com/enduromarket//product_info.php/cPath/67/products_id/381
al sana cbf150 koltuğu satan bi site abi alırsın buradan istersen :mrgreen: