Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 May 2011
Mesajlar
97
kontrol ettim aynı şekilde bendede 3 mm kadar bi yalpalama var komple jantta,geçen uzu yolda da hissettim hafif 90la giderken ama şüphelenmedim.. Ya motorlara balans yaptırılmıyomu ?? Ben ön tekeri hiçbiyere vurmadım eğer okadar hasssas değilse benden kaynaklı değil kesinlikle... Halledilir bence bu sorun servis yapmassa kendim hallederim

inceleyen arkadaşlar diskteki ve canttaki yalpalamayı farketmiş.burdanda bunun genel bi durum olduğununu anlıyoruz kardeşim.aslında balans yapılabilir.çok büyük bi sorun deyil.garanti kapsamına girse bile uzun süre motorsuz kalmak demek.çünkü incelemeye gidip netice bekliycek sanırım.ve bu jantların yan sanayileri var orjinallerin jant kolları içinde honda yazıyor bunada dikkat
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Arkadaşlar bişiy dikkatimi çekti, biçok arkadaşımız daha motorların ilk alındığı andan itibaren sürekli biyerlerinde çizik göçük olduğundan bahsediyor, bu beni bi incelemeye sevketti bayide olsun kendi motorum üzerinde olsun bendede malesef ufak çizikler ve boya hataları mevcut bu cbf lerin genelinde böyle mesela teslim alırken depo kapağı kenarında boya hatası deponun sol üst kısmında kalem ucu gibi bir boya hatası sol taraftaki ön grenajdaki honda yazan stikerin üzerinde tam n harfinde bi sıyrık arka sol kuyruk grenajında boya sıyrığı gibi bir çizik vs bazıları pastayla tamamen geçti önceki cbf de böyle olmamıştı... ancak kaç tane daha 0 km motor varsa hepsinin farklı yerlerinde bu dert mevcut eğer benimki gibi ufak tefek çizikleriniz varsa dert etmeyin hepsinde var ki bende çok titiz kullanıcıyım....0km alırken çok iyi inceleyin ben çok iyi incelememe rağmen benim motorda çizikler çıktı ama sorun etmemeye çalışıyorum kullanım sırasında daha çok çizilecek 2-3 şey için grenajları sökmeye değmez dedim orjinal kalsın istedim..
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.


hangi numaralı parça aga...17 mi 13 mü...

13 Metehan abi. Ama 4 numaralı parçanın bağlantı piminde de sıyırma olabilir.
13 numaraysa büyük bi sorun degil. Ama onun baglandıgı pim'de de sıyırma varsa biraz ugraştırır gibi gözüküyor.
 
Katılım
1 May 2011
Mesajlar
97
inceleyen arkadaşlar diskteki ve canttaki yalpalamayı farketmiş.burdanda bunun genel bi durum olduğununu anlıyoruz kardeşim.aslında balans yapılabilir.çok büyük bi sorun deyil.garanti kapsamına girse bile uzun süre motorsuz kalmak demek.çünkü incelemeye gidip netice bekliycek sanırım.ve bu jantların yan sanayileri var orjinallerin jant kolları içinde honda yazıyor bunada dikkat

ön cant yalpalaması hakkında bi konuyu daha paylaşmak istiyorum.döküm tekniyi ile üretilen aleminyum alaşım cantlarda kabul edilebilir hata tolerans değerleri mevcuttur.yani belli bi oranda yalpalaması kabul edilebilir.bu konuda sizlerinde inceleyip bana dönmenizi rica etmiştim sağolun.eğer sadece benim yaşadığım bi durum olsaydı üretim hatası diycektim fakat inceleyen arkadaşlarda aynı şekilde ve miktarda olduğunu gördüm.aynı şekilde disk sürtmesi bulunan arkadaşlardada aynı durumdan kaynaklanıyor.bu durumun olası olduğunu şurdanda anlıyabiliriz.hangi marka hangi cc olursa olsun aleminyum döküm canta sahip motorlara bakabilirsiniz.ön fren kaliperini avcunuzla kavrayıp sağa sola hareket ettirdiyinizde 1 veya 2 milim boşluğun olduğunu farkedeceksiniz.bunun amacı ise fren kaliperinin yalpalı dönen disk aynasıyla beraber sağa sola hareket ederek ön tekerin sıkı dönmesini önleyip güç kaybını,diskin aşırı ısınmasını ve fren papuçlarının ömrünün kısalmasını engellemiş olur.3 milimetre salgı biraz fazla gibi görünsede sürat için tasarlanmadığı için kabul edilebilir.çok sorun etmeye kurcalatmaya deymez sanırım

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:52 ----------

ön taraftaki titreşim bende de var.60ın üstüne çıktığım an oldukça artıyor hatta.istanbulda buz motora gittim durumu sordum lastiklerden kaynaklanıyor olma ihtimali yüksek dediler.lastik rodajını tamamlasın azalır,tamamen ortadan kalkmazsa lastiğe balans aparız hallolur dediler.araçlardaki gibi aslında,belli bir süratin üstünde direksiyonda titreme oluyor ya motorsiklette de aynı durum var anladığım kadarıyla...

arkadaşım mrb birkaçgündür bu konunun tepesindeyim.ön tekeri çevir ve yukarıdan cantın kenarına bak sağa sola yalpalıyomu.canttaki salgı hem lastiyi yalpalandırıyor hemde aynı oranda diskinde yalpalamasına sebep oluyo.bende 3mm kadar salgı var tabi bu çap farkından dolayı diske 1mm kadar etkiyor
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
89
Merhabalar resimdeki jant sticker ını nerden ve ne kadara bulabilirim bilgisi olan var mı?

 
Katılım
17 Eyl 2009
Mesajlar
83
fiyatlar o linktekilerle üç aşağı beş yukarı aynı Onurcum...şimdiden hayırlı uğurlu olsun makinan...:rendeer:

Teşekkür ederim abicim bugün yarın veririm siparişlerimi

slm. bu gün k46 sanırım çantayı 110 liraya aldım sehbasına 40 lira istedi bende pahalı buldum artık kendim imal edecem . tank ped burda 15 lira iyiside 20 lira diğerlerini sormadım ki onlarda ucuzdur sanırsam bu gün paraya kıyıp eldiven dizlik çanta mont aldım 350 liram gitti eşantiyon olarak tankped istedim ama malesef esnaf arkadaşımız burnundan kıl aldırmadı.
03052011914.jpg
[/URL][/IMG]

Kappa K46 nasıl 110 lira oluyor ya anlamadım çok ucuz geldi :)

Bu arada tank pad konusunda illede Keiti 5500 diye tutturduğum için güngör motordan bi alternatif bulamadım

11949894_rw2.jpg


Bu arada korumalarınız hayırlı olsun :cat:

Merhabalar resimdeki jant sticker ını nerden ve ne kadara bulabilirim bilgisi olan var mı?


Burda var :)

http://www.motosuperstore.net/HONDA-JANT-PAD,PR-233.html
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
89
Ya offf çok kararsızım ya. Jantları siyaha boyatmak istiyorum ama sıfır motor olduğu için kıyamıyorum sökmeye ne dersiniz ya sökimmi jantları yoksa normal gri renk janta kırmızı bi stickerla idare mi ediyim?
 
Katılım
20 Mar 2011
Mesajlar
95
Sizlere doğa harikaları bağlamında Çınarcık yaylalarını tavsiye ederim...yaşarken 1 kez gidilip görülmeli..sık giderim Çınarcığa...



yok aga izinliyim bugün son...:p



sıkıcı gezi olmasın aga...evsahabısı siz olacaksınız...:cherry:




Usta bi yanlış olmasın diş açmaya falan hiç gerek yok...direkt oturuyor...




daha geçenlerde biri çarptı aynama hemen boşaldı servise gittim ayaküstü 1 dakkada halletti...İstanbulda kuryelerin geneli ybr aynası takar...







hangi numaralı parça aga...17 mi 13 mü...

diş açmadık tabikide o kendine diş açıp gidiyor,ayna kolunun dişleri bozularak gidiyor ve hem yamuk gitti hemde sıkıştı tam oturmadı benimde hoşuma gitmedi.
ayna olayını kapattım ben.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:31 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:25 ----------

şimdide size aklıma geleni yazayım arkadaşlar.
deponun sağ iç tarataki direksiyon boşluğundaki pilastiğe yat çakmaklığı takacağım şarz için veya elektrik almak için.
neden yat çakmak şarzı diye sorarsanız,yat çakmaklıklar hatta tüm malzemeler kromdan oluyor ve çok sağlamdırlar,sudan sarsıntıdan hiçbirşeyden etkilenmezler.yapmak isteyen arkadaşlara hayırlı olsun.
saygılarımla
Ercan

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:40 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:31 ----------

arkadaşlar birde sol maşada lastik hava basınçları yazıyor ikitane yapışkan var.onları söktüm minderin altına yapıştırdım,hem deform olmaz hemde ilerde deform olduğunda orası çok çirkin görünür.sizlerede tavsiye edrim.
saygılarımla
slmlr
Ercan.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
13 Metehan abi. Ama 4 numaralı parçanın bağlantı piminde de sıyırma olabilir.
13 numaraysa büyük bi sorun degil. Ama onun baglandıgı pim'de de sıyırma varsa biraz ugraştırır gibi gözüküyor.

aga bi ricam olacak...zinciri sağı solu servis harici ellemesen olur mu..şimdi sen bu işlere hakim değilsin ama zinciri gevşetip sıkıyorsun galiba...zincir biraz gevşek olmalı zaten...sen oturduğunda zaten o gevşeklik tam ayarında gerilmekte...söz ver bir daha sağını solunu kurcalamayacağına...:p

Ya offf çok kararsızım ya. Jantları siyaha boyatmak istiyorum ama sıfır motor olduğu için kıyamıyorum sökmeye ne dersiniz ya sökimmi jantları yoksa normal gri renk janta kırmızı bi stickerla idare mi ediyim?

aga 1 yıl sonra (muhtemelen) jant boyaların pul pul sökülecek o zaman yaparsın...olcak diye demiyorum bizim eski modellerde hep yaşandı...garanti kapsamında çok jant değişti...hani olursa diye söylüyorum...:cat:

diş açmadık tabikide o kendine diş açıp gidiyor,ayna kolunun dişleri bozularak gidiyor ve hem yamuk gitti hemde sıkıştı tam oturmadı benimde hoşuma gitmedi.
ayna olayını kapattım ben.

[


Aga galiba senin usta bu basit işi beceremedi...çok basit bir olay...yani kütüğün içindeki yuvayı bozmamış en azından ona şükür...

bu arada benim hava basınc ayarlarım ön 26 arka 32...kilom fazla olduğundan böyle...
 
Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
619
Normalde bu aralar karşıya kozyatağına gidiyordum. Bugün ilk kez Ambarlı limanında bir işim çıktı uyandıktan yarım saat sonra işte olmak başka bir duygu :)yada işten çıktıktan 10dk sonra :) akşam geldim çantayı çıkardım kaskı eldivenleri koydum yağmur çiselemeye başladı bukadar olur, 2 hafta devam edecek diyor http://www.accuweather.com/en-us/tr/istanbul/avcilar/forecast.aspx :(

işten çıktım, eve doğru hareket ettim ev tarafında kara kara bulutlar. 85i geçmemiştim hiç (500km yide geçmişim), önümde 15km yol var yağmur yağsa lastikleri ıslattığıma değmez :) gün bu gündür deyip açtım gazı 115e kadar çıktım bukadar zaman kazanma yeter deyip 90la devam ettim eve kadar. brandayı örterken yağmur indirdi bir anda. motoru kurtardım ama ben ıslandım ( 100metre yolda) . brandanın kuşağını bile bağlayamadım valla. yağmur dinince çıkacam. rüzgar var diyor meteoroloji . branda uçmasın.
 
Katılım
16 Haz 2010
Mesajlar
591
Motosikleti
Yamaha Tracer 700
Ben de uzun zamandır iyileşemediğim ve alerjik nedenlerden de şüphelendiğim sinüzitime rağmen işe bugün motorla gittim. Özlemişim valla. Geldim yağmur başladı :) Benzin de aldım. Kıştan yaza 7 litre benzinim gitmiş, garajda akü boşalmasın diye ısıtmalar ve bir iki kısa tur dışında yol yapmadım. Herhalde benzin hortumlarından birinde kaçak falan var. Anlamak için depoyu ağzına kadar doldurtup benzin vanasını kapattım. Bakalım benzin azalacak mı :)
 
Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
366
işten çıktım, eve doğru hareket ettim ev tarafında kara kara bulutlar. 85i geçmemiştim hiç (500km yide geçmişim), önümde 15km yol var yağmur yağsa lastikleri ıslattığıma değmez :) gün bu gündür deyip açtım gazı 115e kadar çıktım bukadar zaman kazanma yeter deyip 90la devam ettim eve kadar. brandayı örterken yağmur indirdi bir anda. motoru kurtardım ama ben ıslandım ( 100metre yolda) . brandanın kuşağını bile bağlayamadım valla. yağmur dinince çıkacam. rüzgar var diyor meteoroloji . branda uçmasın.

Zaten geçmemiş olman hata abi arada 115 i göstermeliydin :mrgreen: motorumun rodajı çok iyi geçmiş zorlanmadan seri şekilde 115-120 km ye ulaşıyor rüzgar da engel olmazsa 120 üstüne çıkabiliyor zaten rekoru 130 :queen:

Motor bin km bakımdan sonra daha bi kendine gelmişti sanki vites geçişleri değişti şimdi hafif darbelerle tam yerine oturduğunu hissediyorum önceden daha sorundu sanırım motor yağı ile alakalıydı geçişler şimdi istediğim gibi :cat:

Frenden gelen ses tamamen gitti gerçekten de jantta eğim varmış demek ki fren tutuşu bile değişti :)

Xenon far hatırlatmasını bir daha yapayım almak isteyenler bana ulaşsın mutlaka orjinal fabrika çıkışlı elle üretim değil :)
 
Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
662
yakışır da orjinalindne daha kullanışsız olduğu ortada

Çok yakışmış, orijinal aynalarından daha iyi gösterirmi orası tartışılır. Aydoganx arkadaşımız takmış işte resimleri..
Sahibinden de bir arkadaş ile görüştüm bu KOSO marka aynaları satıyor, bu gün aradım, universal olduğu için eskiyi çıkar yenisini tak diyor. Fiyatı biraz yüksek geldi bana 120 TL.

IMG_2798.jpg

IMG_2813.jpg

IMG_2812.jpg

IMG_2811.jpg

IMG_2808.jpg

IMG_2807.jpg

IMG_2801.jpg

IMG_2800.jpg

KOSO04.jpg

KOSO03.jpg

KOSO02.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:37 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:28 ----------

Arkadaşlar bişiy dikkatimi çekti, biçok arkadaşımız daha motorların ilk alındığı andan itibaren sürekli biyerlerinde çizik göçük olduğundan bahsediyor, bu beni bi incelemeye sevketti bayide olsun kendi motorum üzerinde olsun bendede malesef ufak çizikler ve boya hataları mevcut bu cbf lerin genelinde böyle mesela teslim alırken depo kapağı kenarında boya hatası deponun sol üst kısmında kalem ucu gibi bir boya hatası sol taraftaki ön grenajdaki honda yazan stikerin üzerinde tam n harfinde bi sıyrık arka sol kuyruk grenajında boya sıyrığı gibi bir çizik vs bazıları pastayla tamamen geçti önceki cbf de böyle olmamıştı... ancak kaç tane daha 0 km motor varsa hepsinin farklı yerlerinde bu dert mevcut eğer benimki gibi ufak tefek çizikleriniz varsa dert etmeyin hepsinde var ki bende çok titiz kullanıcıyım....0km alırken çok iyi inceleyin ben çok iyi incelememe rağmen benim motorda çizikler çıktı ama sorun etmemeye çalışıyorum kullanım sırasında daha çok çizilecek 2-3 şey için grenajları sökmeye değmez dedim orjinal kalsın istedim..

Aynen bende geçenlerde bunu söylemiştim, ufak tefek üretim hataları çizikler ve press hataları mevcut. Çok dikkatli bakarsanız belli oluyor.. Maalesef son kasalar 2008 ler kadar özenli değil..
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
diş açmadık tabikide o kendine diş açıp gidiyor,ayna kolunun dişleri bozularak gidiyor ve hem yamuk gitti hemde sıkıştı tam oturmadı benimde hoşuma gitmedi.
ayna olayını kapattım ben.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:31 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:25 ----------

şimdide size aklıma geleni yazayım arkadaşlar.
deponun sağ iç tarataki direksiyon boşluğundaki pilastiğe yat çakmaklığı takacağım şarz için veya elektrik almak için.
neden yat çakmak şarzı diye sorarsanız,yat çakmaklıklar hatta tüm malzemeler kromdan oluyor ve çok sağlamdırlar,sudan sarsıntıdan hiçbirşeyden etkilenmezler.yapmak isteyen arkadaşlara hayırlı olsun.
saygılarımla
Ercan

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:40 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:31 ----------

arkadaşlar birde sol maşada lastik hava basınçları yazıyor ikitane yapışkan var.onları söktüm minderin altına yapıştırdım,hem deform olmaz hemde ilerde deform olduğunda orası çok çirkin görünür.sizlerede tavsiye edrim.
saygılarımla
slmlr
Ercan.

Ben taktım çakmak girişi, Anadolu yakasında optimum outlet gibi bir yer var ondan bir durak önce marintek gemi ve yat malzemeleri satan yerden aldım, plastik kapaklı çakmak girişi, oto sigortalarının girebileceği şekilde 1A sigorta ve ışıklı on-off lambası toplamda 15 tl tuttu :) ama hareket halindeyken herşeyi şarj edebiliyorum :) Fotoğrafını bir türlü çekemedim uğraştım ettim taktım ama çekmek aklıma gelmedi.

@kizilkurt fiyattan haber ver sen :) taobaodan getirtmek gerek 80tl civarı geniş mercekli hazır zenonlar var.

http://item.taobao.com/item.htm?id=6931463790

http://item.taobao.com/item.htm?id=3979455779

http://item.taobao.com/item.htm?id=4665590930

bu arada 100yuan 24tl civarı bir şey yapıyor :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:59 ----------

işten çıktım, eve doğru hareket ettim ev tarafında kara kara bulutlar. 85i geçmemiştim hiç (500km yide geçmişim), önümde 15km yol var yağmur yağsa lastikleri ıslattığıma değmez :) gün bu gündür deyip açtım gazı 115e kadar çıktım bukadar zaman kazanma yeter deyip 90la devam ettim eve kadar. brandayı örterken yağmur indirdi bir anda. motoru kurtardım ama ben ıslandım ( 100metre yolda) . brandanın kuşağını bile bağlayamadım valla. yağmur dinince çıkacam. rüzgar var diyor meteoroloji . branda uçmasın.

Abi ilk brandayı aldım, alt tarafı lastikli benimkinin tam oturuyor. Sabah uyandığımda iki bina ötedeki komşunun bahçesinden topladım :) gece fırtına çıkmış rüzgar almış götürmüş. O günden sonra debriyajdan arka fren pedalına kancalı lastikli ipler var onlarla bağlıyorum kaçamıyor :)
 
Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
662
Ben taktım çakmak girişi, Anadolu yakasında optimum outlet gibi bir yer var ondan bir durak önce marintek gemi ve yat malzemeleri satan yerden aldım, plastik kapaklı çakmak girişi, oto sigortalarının girebileceği şekilde 1A sigorta ve ışıklı on-off lambası toplamda 15 tl tuttu :) ama hareket halindeyken herşeyi şarj edebiliyorum :) Fotoğrafını bir türlü çekemedim uğraştım ettim taktım ama çekmek aklıma gelmedi.

@kizilkurt fiyattan haber ver sen :) taobaodan getirtmek gerek 80tl civarı geniş mercekli hazır zenonlar var.

http://item.taobao.com/item.htm?id=6931463790

http://item.taobao.com/item.htm?id=3979455779

http://item.taobao.com/item.htm?id=4665590930

bu arada 100yuan 24tl civarı bir şey yapıyor :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:59 ----------



Abi ilk brandayı aldım, alt tarafı lastikli benimkinin tam oturuyor. Sabah uyandığımda iki bina ötedeki komşunun bahçesinden topladım :) gece fırtına çıkmış rüzgar almış götürmüş. O günden sonra debriyajdan arka fren pedalına kancalı lastikli ipler var onlarla bağlıyorum kaçamıyor :)

Bir firma göstergeleri getirmişti, bu farıda getirse hazır orjinal taksak :)
 
Katılım
25 Nis 2011
Mesajlar
177
işten çıktım, eve doğru hareket ettim ev tarafında kara kara bulutlar. 85i geçmemiştim hiç (500km yide geçmişim), önümde 15km yol var yağmur yağsa lastikleri ıslattığıma değmez :) gün bu gündür deyip açtım gazı 115e kadar çıktım bukadar zaman kazanma yeter deyip 90la devam ettim eve kadar. brandayı örterken yağmur indirdi bir anda. motoru kurtardım ama ben ıslandım ( 100metre yolda) . brandanın kuşağını bile bağlayamadım valla. yağmur dinince çıkacam. rüzgar var diyor meteoroloji . branda uçmasın.

aman dostum branda işi daha sakat rüzgarda devrilmiycek motor devriliyo brandayla paraşüt gibi açılıyo yatırıyo motoru kuytu bi kenara çek en iyisi..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:22 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:15 ----------

Ya offf çok kararsızım ya. Jantları siyaha boyatmak istiyorum ama sıfır motor olduğu için kıyamıyorum sökmeye ne dersiniz ya sökimmi jantları yoksa normal gri renk janta kırmızı bi stickerla idare mi ediyim?

bende kıyamıyorum ama harika oluyo siyah üstüne sticker,en güzeli kaliteli sprey alıp jantı sökmeden boyamak ;)
 
Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
366
@kizilkurt fiyattan haber ver sen :) taobaodan getirtmek gerek 80tl civarı geniş mercekli hazır zenonlar var.

http://item.taobao.com/item.htm?id=6931463790
fiyatını bi kaç sayfa önce de yazmıştım tekrar yazayım fiyatı 200 tl bayinin verdiği fiyat şu ilk resimde verdiğin gibi içinde kırmızı ışık da var istersen bağlatmayabiliyorsun istersen de bağlatabilirsin tek bir kabloluk bağlantısı var :)

Bir firma göstergeleri getirmişti, bu farıda getirse hazır orjinal taksak :)

Onun duyurusunu yapıyorum zaten izmirde honda bayinde var izmirde olan görmek için gidebilir bayiye :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst