kontrol ettim aynı şekilde bendede 3 mm kadar bi yalpalama var komple jantta,geçen uzu yolda da hissettim hafif 90la giderken ama şüphelenmedim.. Ya motorlara balans yaptırılmıyomu ?? Ben ön tekeri hiçbiyere vurmadım eğer okadar hasssas değilse benden kaynaklı değil kesinlikle... Halledilir bence bu sorun servis yapmassa kendim hallederim
inceleyen arkadaşlar diskteki ve canttaki yalpalamayı farketmiş.burdanda bunun genel bi durum olduğununu anlıyoruz kardeşim.aslında balans yapılabilir.çok büyük bi sorun deyil.garanti kapsamına girse bile uzun süre motorsuz kalmak demek.çünkü incelemeye gidip netice bekliycek sanırım.ve bu jantların yan sanayileri var orjinallerin jant kolları içinde honda yazıyor bunada dikkat

