Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Mar 2009
Mesajlar
172
dostum resimleri nasıl yüklüyosunuz sürükleyip bırakıyorum olmuyo.plastik tablaya gelen noktanın arasına geniş pul veya ona benzer bişey koyarsan kırılma riskini azaltırsın
resimleri http://imageshack.us/ veya benzeri sitelere yükledikten sonra linki mesajına ekliyorsun. aynen bu şekilde
04cbcaab.th.jpg
linkin başında vesonundaki
leri linki mesaja kopyaladıktan sonra kendin ekliyorsun yoksa resimler görünmez. eğer linki imageshack taki forum yazan yerden alırsan bu img ler kendinden ekli oluyor. yanlışım varsa lütfen düzeltin arkadaşlar.

mrb arkadaşım
çantanın bağlantı demirlerini çekiçle biraz düzlersen çok güzel takılıyor ki bayağıda düzle vede sıkarak tak zaten sıktıkca sona dayanıyor,korkma sık ama sıralı sık.

çekiçle düzeltme olayını bir arkadaş daha söylemişti. deneyeceğim teşekkürler :rendeer:
işte benim alt tabla bağlantı anlayışım. 20 dk lık bir beyin fırtınasının ürünü:mrgreen: ne yaptıysam olmadı :pr:
2em1rmh.jpg

bu da bahsettiğim folyo çalışmalarım. cbf im için de bu yaz yapmayı düşündüğüm çeşitli çalışmalar var tabi alev şeklinde değil :mrgreen: ben kısaca nasıl yaptığımı anlatayım belki benim gibi kendin pişir kendin ye ci arkadaşlar olur :p internetten beğendiğim dövme modelini internetten resim olarak indirdim. sonra parçaya uyacak şekilde en boy oranını düzenleyip a4 kağıda resmi bastım. sonra bu resmi folyonun arka yüzündeki kağıda kopyalayıp maket bıçağıyla folyoyu kestim. direkt olarak folyoyu a4 boyutunda kesip resmi folyoya yazdırmayı denemedim. olursa bu yöntem daha kolay:cat: hadi kolay gelsin...
2jetk5z.jpg
 
Katılım
13 Mar 2011
Mesajlar
57
resimleri http://imageshack.us/ veya benzeri sitelere yükledikten sonra linki mesajına ekliyorsun. aynen bu şekilde
04cbcaab.th.jpg
linkin başında vesonundaki
leri linki mesaja kopyaladıktan sonra kendin ekliyorsun yoksa resimler görünmez. eğer linki imageshack taki forum yazan yerden alırsan bu img ler kendinden ekli oluyor. yanlışım varsa lütfen düzeltin arkadaşlar.



çekiçle düzeltme olayını bir arkadaş daha söylemişti. deneyeceğim teşekkürler :rendeer:
işte benim alt tabla bağlantı anlayışım. 20 dk lık bir beyin fırtınasının ürünü:mrgreen: ne yaptıysam olmadı :pr:
2em1rmh.jpg

bu da bahsettiğim folyo çalışmalarım. cbf im için de bu yaz yapmayı düşündüğüm çeşitli çalışmalar var tabi alev şeklinde değil :mrgreen: ben kısaca nasıl yaptığımı anlatayım belki benim gibi kendin pişir kendin ye ci arkadaşlar olur :p internetten beğendiğim dövme modelini internetten resim olarak indirdim. sonra parçaya uyacak şekilde en boy oranını düzenleyip a4 kağıda resmi bastım. sonra bu resmi folyonun arka yüzündeki kağıda kopyalayıp maket bıçağıyla folyoyu kestim. direkt olarak folyoyu a4 boyutunda kesip resmi folyoya yazdırmayı denemedim. olursa bu yöntem daha kolay:cat: hadi kolay gelsin...
2jetk5z.jpg
benim alt tabla montajımda böyle oldu.bir türlü hangisini nereye monte edeceğimi bilemedim.düzgün monte eden birisi varsa ,resim eklerse sevinirim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
65
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Dün Bayii de motorumu gördüm, motorlar gelmiş :) ödemesini yaptım pzt salı gibi teslim edeceklermiş. biraz inceleme fırsatı buldum motoru, üzerine falan oturdum. 1.86 boyum olmasına rağmen motor bana epey büyük geldi :) en azından bundan önceki scooter ımdan daha büyük :) tekrar tüm yeni alan arkadaşlara hayırlı olsun.

Hangi bayii den aldınız arakadaşlar? İstanbulda değil mi ? Ben de bir sorayım bakalım gelmişmi diye. Arayan olmadı beni :)
 
Katılım
30 Mar 2011
Mesajlar
190
Şu zenonlar gerçekten iyi aydınlatıyormusta bu resimlerdekiler uzun farlar değil herhalde değil mi? Eğer değilse uzunları çok merak ettim gerçekten.
Bide gece kullanmayan ben ve benim gibiler için 200 tl zaten farı olan bi motor için biraz fazla zannımca kaldı ki daha motorun bayaa bi eksiği var oraya gelene kadar çanta, lastik ve branda gibi sonra benim eksiklerim var bot ve buff gibi ne bileyim bu en son şey ve beni almaktan ziyade taktırması düşündürüyor bilemedim ben onu :silent::pale:
 
Katılım
12 Mar 2009
Mesajlar
172
evet resim daha açıklayıcı olur. arkadaşlar benim gibi orj. taşıma demiri ve k35 kullanan ve buna rağmen hareket halindeyken çantasından ses gelmeyen varsa bağlantısının resmini çekip gönderebilir mi ???
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
Şu zenonlar gerçekten iyi aydınlatıyormusta bu resimlerdekiler uzun farlar değil herhalde değil mi? Eğer değilse uzunları çok merak ettim gerçekten.
Bide gece kullanmayan ben ve benim gibiler için 200 tl zaten farı olan bi motor için biraz fazla zannımca kaldı ki daha motorun bayaa bi eksiği var oraya gelene kadar çanta, lastik ve branda gibi sonra benim eksiklerim var bot ve buff gibi ne bileyim bu en son şey ve beni almaktan ziyade taktırması düşündürüyor bilemedim ben onu :silent::pale:

Ben kendi adıma o eksiklikleri tamamladığım için :) sıra yavaş yavaş zenona geliyor. Bu sezon idare etsin benim irc lastikler önümüzdeki sene onları da değiştirmem gerekecek. Ama 200tl hakikaten bir kerede al denilebilecek kadar az değil.

Bu arada arkadaşlar 5800 Navigation edition telefonumu satıyorum. Şirket Blackberry verdi, birkaç aydır onu kullanıyorum. Zaten önce de şirket telefonumu kullanıyordum konuşmak için. Sırf Navigasyon ve wireless kullandım denilebilir telefonda. Merak eden var ise.

http://www.motosiklet.net/forum/diger-ilanlar/88205-satilik-5800-navigation-edition.html :cat:




Hareket halindeyken telefonun ekranı net çıkmamış ama gayet yeterli navigasyon özelliği. Bluetooth kulaklık ile sesli yönlendirmesini de kullanabilirsiniz. (ya da müzik dinlerken arada sesli yönlendirme de çalışıyor)
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
148
unsaloc ve dincer59 tşk ederim.

emiro

motoru şirinevler otosever den aldım. dün gittiğimde gelmişti hepsi, birçoğu montajı bekliyordu..
 
Katılım
17 Eyl 2009
Mesajlar
83
Herkese selamlar :)
Bu sabah motorumun evrakları ankaradan geldi gidip kargodan aldım, Hemen şöförler derneğine gittim işlemlerimi tamamlamaya başladım.

Evrak alıp doldurttum sigorta da yaptırdım son olarak trafik şubeye gidip plaka ve ruhsatımı almam lazım umarım bugün biter yarın yola çıkarım :)
 
Katılım
3 Nis 2011
Mesajlar
109
Dün Bayii de motorumu gördüm, motorlar gelmiş :) ödemesini yaptım pzt salı gibi teslim edeceklermiş. biraz inceleme fırsatı buldum motoru, üzerine falan oturdum. 1.86 boyum olmasına rağmen motor bana epey büyük geldi :) en azından bundan önceki scooter ımdan daha büyük :) tekrar tüm yeni alan arkadaşlara hayırlı olsun.

çok çok teşekkürler arkadaşım sanada hayırlı olsun bizde yarın gidicez bursadan istanbula iki motor getiricez sürerek hava yapışlıda olsa gelicez valla
 
Katılım
28 Nis 2011
Mesajlar
38
Herkese selamlar :)
Bu sabah motorumun evrakları ankaradan geldi gidip kargodan aldım, Hemen şöförler derneğine gittim işlemlerimi tamamlamaya başladım.

Evrak alıp doldurttum sigorta da yaptırdım son olarak trafik şubeye gidip plaka ve ruhsatımı almam lazım umarım bugün biter yarın yola çıkarım :)

a.s arkadaşım jayırlı ugurlu olsun motorun keşke benimkide gelseydi bizimkiler yarın gelio plaka çıkaramıcam hafta sonu yine binemeyecegim :(
 
Katılım
3 Nis 2011
Mesajlar
109
Ben kendi adıma o eksiklikleri tamamladığım için :) sıra yavaş yavaş zenona geliyor. Bu sezon idare etsin benim irc lastikler önümüzdeki sene onları da değiştirmem gerekecek. Ama 200tl hakikaten bir kerede al denilebilecek kadar az değil.

Bu arada arkadaşlar 5800 Navigation edition telefonumu satıyorum. Şirket Blackberry verdi, birkaç aydır onu kullanıyorum. Zaten önce de şirket telefonumu kullanıyordum konuşmak için. Sırf Navigasyon ve wireless kullandım denilebilir telefonda. Merak eden var ise.

http://www.motosiklet.net/forum/diger-ilanlar/88205-satilik-5800-navigation-edition.html :cat:


Hareket halindeyken telefonun ekranı net çıkmamış ama gayet yeterli navigasyon özelliği. Bluetooth kulaklık ile sesli yönlendirmesini de kullanabilirsiniz. (ya da müzik dinlerken arada sesli yönlendirme de çalışıyor)
sevgili kardeşim sen hareket halindeyken motor kontağını takmıyormusun acaba :)
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
25 Nis 2011
Mesajlar
177
gelecek olan zenonlar yaklaşık şöyle görünüyor ve aydınlatıyor.

[ımg]http://img06.taobaocdn.com/imgextra/i6/62570180/t2xnjaxmbcxxxxxxxx_!!62570180.jpg[/ımg]

[ımg]http://img05.taobaocdn.com/imgextra/i5/62570180/t2mtvaxhnaxxxxxxxx_!!62570180.jpg[/ımg]

[ımg]http://img01.taobaocdn.com/imgextra/i1/62570180/t2bnnaxbfcxxxxxxxx_!!62570180.jpg[/ımg]

[ımg]http://img07.taobaocdn.com/imgextra/i7/62570180/t2v_jaxmncxxxxxxxx_!!62570180.jpg[/ımg]

[ımg]http://img05.taobaocdn.com/imgextra/i5/62570180/t2hd4axelxxxxxxxxx_!!62570180.jpg[/ımg]

alacak olanlar kizilkurt nickli arkadaş ile irtibata geçsinler :)


bu farların uzunlarıyla kısası aynı hemen hemen uzunlar sadece çok uzaktaki tabelaları parlatıyo normalde gösterişine bakılınca uzunlarla hiç fark yok gibi,çok ayarsız ama direk karşıya vuruyo kısa olmasına rağmen herkes sellektör yapıcaktır,gerçi far ayarlanıyo altından aşşağı eğilebilir,bir de sorun almadan önce ampul park lambası değiştirme şansı varmı bunlarda ;);) SONRA KOMPLE FAR SÖKMEYİN AMPUL DEĞİŞTİRİRKEN SIK SIK KESİCEKTİR ÇNKÜ
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
bu farların uzunlarıyla kısası aynı hemen hemen uzunlar sadece çok uzaktaki tabelaları parlatıyo normalde gösterişine bakılınca uzunlarla hiç fark yok gibi,çok ayarsız ama direk karşıya vuruyo kısa olmasına rağmen herkes sellektör yapıcaktır,gerçi far ayarlanıyo altından aşşağı eğilebilir,bir de sorun almadan önce ampul park lambası değiştirme şansı varmı bunlarda ;);)

Hocam herkesden laf yememek için özellikle mercekli almıyor muyuz :silent: merceksizler direkt karşıya vuruyor, en alttaki resimde uzunlarda kesim çizgisi çok net belli oluyor. Sorun olacağını düşünmüyorum ben.
 
Katılım
25 Nis 2011
Mesajlar
177
hocam herkesden laf yememek için özellikle mercekli almıyor muyuz :silent: Merceksizler direkt karşıya vuruyor, en alttaki resimde uzunlarda kesim çizgisi çok net belli oluyor. Sorun olacağını düşünmüyorum ben.

yaa aşşağı eğince biraz sorun kalmaz o resmdeki hali çok göz alıyo ama,BAKSANIZA KISA FAR DİREĞİN NERESİNE VURUYO,AYARLAMAMIŞLAR FARI HİÇ HEMEN TAKIP RESM ÇEKMŞLER SABIRSZCA:):)
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
Merhaba Arkadaşlar.... Motorunu yeni alan herkesin motoru hayırlı ugurlu olsun. Kazasız belasız kullansınlar.... Canta konusunda Ben Shad40 lık kullanıyorum. Onceleri ses yoktu ama zamanla biraz ses yapmaya başladı. Bu sesi de fazla tıka basa dolduruk kapatmaya calıştıgımız için Kapak menteseleri esniyor. Zamanla ses yapmaya başlıyor...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
65
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
unsaloc ve dincer59 tşk ederim.

emiro

motoru şirinevler otosever den aldım. dün gittiğimde gelmişti hepsi, birçoğu montajı bekliyordu..

Ben de konuştum benim bayii ile gelmiş bizim motorlar.
Vekalet verdim hemen plaka ruhsat işlemleri için.
Herkese kazasız belasız keyifli sürüşler dilerim.
 
Katılım
28 Nis 2011
Mesajlar
38
ya arkadaşlar buradaki honda bayi kafamı bozuo perşembe dediler gittim cumartesi dediler bugün aradım haftaya diyor bunların yüzündn gidip ybr yada apache alcam yaa
 
Katılım
30 Mar 2011
Mesajlar
190
ya arkadaşlar buradaki honda bayi kafamı bozuo perşembe dediler gittim cumartesi dediler bugün aradım haftaya diyor bunların yüzündn gidip ybr yada apache alcam yaa

Dostum takma kafana geç olsun güç olmasın ha bugün ha yarın eninde sonunda binersin herşeyde bi hayır vardır tabi adamlar mayıs partisi deyip hazirana ötelerse bişey diyemem o zaman ne desen haklısın ama bu haftaiçi olmamıs haftaya kalmıs boşver çok önemli değil.

Az önce 15 km :queen: daha gezdim canavarla geldim. 110 km oldu demir at üçlü hanelere çıktık beraber bugün hayvanın biri yüzünden bayırda kaldım kıçımada yapıştı bi kamyonet dattt datttt vay anasını ya stres ettiler beni beş dakkada bakalım daha neler gelecek başımıza en kolay vites 1. vitesi bulamadım stres yüzünden :pr::farao:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst