- Katılım
- 3 Ocak 2011
- Mesajlar
- 107
slm arkadaşlar bu gün bir virajda sağlam yatırdım . resmen motor altımdan kaydı gitti. çok tecrübeli olmadığım için acaba ne zaman motordan düşücem diye düşünüp dururken bugüne nasipmiş. neyse bu safhayıda atlatmış bulunuyoruz. şunu anladımki orjinal lastikleri beş para etmezmiş ibreti alem için fotoları yayınlıyorum. allah kimseye kaza bela vermesin. motorda oluşan hasarıda sonra ekliyeceğim. motorun ön çamurluk çok az çizildi sol elçik çizildi deforme oldu sol arka grenaj sağlam çizildi ama motorun rengi gri olunca fazla belli olmuyor:queen: sol arka sinyal ucundan koptu gitti . karizmayıda öyle bir yerde çizdirdimki bir bayanın önüne yattım resmen . ama sağolsun ilgilendi benimle birşeyin varmı felan .
[/URL][/IMG]![]()
hoca geçmiş olsun! Dikkat et bi daha ki sefere! Fakat orginal lastiklerin kuru zeminde günlük güneşlik havada tutuşu çok iyi denmez ama iyi! Bende ne virajlara yatıyorum sadece bi kere tekerin kaydığını hissettim ama toparladım! Sen direk yatmış olarabilirmisin acaba?





