Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Ocak 2011
Mesajlar
107
slm arkadaşlar bu gün bir virajda sağlam yatırdım . resmen motor altımdan kaydı gitti. çok tecrübeli olmadığım için acaba ne zaman motordan düşücem diye düşünüp dururken bugüne nasipmiş. neyse bu safhayıda atlatmış bulunuyoruz. şunu anladımki orjinal lastikleri beş para etmezmiş ibreti alem için fotoları yayınlıyorum. allah kimseye kaza bela vermesin. motorda oluşan hasarıda sonra ekliyeceğim. motorun ön çamurluk çok az çizildi sol elçik çizildi deforme oldu sol arka grenaj sağlam çizildi ama motorun rengi gri olunca fazla belli olmuyor:queen: sol arka sinyal ucundan koptu gitti . karizmayıda öyle bir yerde çizdirdimki bir bayanın önüne yattım resmen . ama sağolsun ilgilendi benimle birşeyin varmı felan .
29042011894.jpg
[/URL][/IMG]

hoca geçmiş olsun! Dikkat et bi daha ki sefere! Fakat orginal lastiklerin kuru zeminde günlük güneşlik havada tutuşu çok iyi denmez ama iyi! Bende ne virajlara yatıyorum sadece bi kere tekerin kaydığını hissettim ama toparladım! Sen direk yatmış olarabilirmisin acaba?
 
Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
366
Bu arada benzin aldım bugün benzin depo kapaanı açtım benzini doldurduk sonra kapaa yerine taktım ama sanki tam oturmadı gibin geldi bana ilkine göre daha bi açık kaldı sanki acep tam oturmaması normalmi ustaya sordum hava alması lazım normal o dedi bilemedim ben onu :silent:

Kapağı taktığında anahtarını çekip alabiliyorsan kapanmış demektir anahtar çıkmıyorsa kapağı çıkarıp yeniden oturt kapak zaten hafif sağa sola oynar gibi olur o da normal :)

Evet Angel xenon far isteyen arkadaşlar yok mu acaba herkes olsa da yaptırsam derdi şimdi ses eden yok:mrgreen:
 
Katılım
25 Nis 2011
Mesajlar
177
sevgili arkadaşım bu hızlanmalar çok normal fakat ben bunu yinede yapmıyorum 20-40-60-80 diye değiştiriyorum 12.000 km ye geldim ve sanırım yinede senin dediğin gibi aynı şey bende de var. 125 km ye geldiğinde hız motoru sanki arkadan biri çekiyormuş gibi oluyor biraz yavaşlıyor 120 civarına sonra yine aynı 125-120-125-120- böyle gidiyor 130 hiç yapmadım ve kendi kendime herhalde limitör var diyorum ama hiçde merak edip servise e falan da srmadım yani çünkü dedim zaten gideceği bu kadar ne yapsın artık bu motor.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:41 ----------



ben bin bakımına geçen sene 6 gün sonra gittim :)) çünkü aldığım hafta bursaenduro.com'un düzenlediği yayla da bahar şenliği vardı yüzlerce motorcu yüzlerce araba binlerce insan ordaydı oraya gidip geldim bir gece kamp yaptım zaten oraya git-gel 650km yyaptım :)


ööle tatilim olsa bende yapardım tabi ben günde 8 saat çalışıyoken gezdim bukadar:D:D sadece motoru almak için izin aldım 1 gün,geri kalan 4 5 gün de plaka için koşturdum o arada okadar km oldu gece işten gelince bile biyerlere kısa koşu yaptım,hastayım ben sanırım :D:D
 
Katılım
30 Mar 2011
Mesajlar
190
Dur ben daha anca plakayı aldım taktırdım. Hele bi ehliyeti alayım sen o zaman gör hepinizi yakalayacam hatta ikiye katlayacam :queen: Tozunu atacam MT'nin gezi manyaaa olacam kimse yakalayamayacak beni ben kaptım mikrobu artık iş bitti aldım zevkini hele havalarda ısınacak o zamana offffffffffff çok seviyorum motorumu ya doyamıyorummmmmmm :flower::joker:::kalbim::::tutkuy::::xrock::

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:44 ----------

Kapağı taktığında anahtarını çekip alabiliyorsan kapanmış demektir anahtar çıkmıyorsa kapağı çıkarıp yeniden oturt kapak zaten hafif sağa sola oynar gibi olur o da normal :)

Evet Angel xenon far isteyen arkadaşlar yok mu acaba herkes olsa da yaptırsam derdi şimdi ses eden yok:mrgreen:

Bilgi için saol angel far işine gelince cok para harcadım zaten daha ehliyet var arka çanta var ihtiyaç bitmiyor o yüzden beni şimdilik sayma ben söyliim dedim kararı kesin olan arkadaslarda söylerse en azından işin rengi belli olur kanaatindeyim.
 
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
138
Dur ben daha anca plakayı aldım taktırdım. Hele bi ehliyeti alayım sen o zaman gör hepinizi yakalayacam hatta ikiye katlayacam :queen: Tozunu atacam MT'nin gezi manyaaa olacam kimse yakalayamayacak beni ben kaptım mikrobu artık iş bitti aldım zevkini hele havalarda ısınacak o zamana offffffffffff çok seviyorum motorumu ya doyamıyorummmmmmm :flower::joker:::kalbim::::tutkuy::::xrock::

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:44 ----------



Bilgi için saol angel far işine gelince cok para harcadım zaten daha ehliyet var arka çanta var ihtiyaç bitmiyor o yüzden beni şimdilik sayma ben söyliim dedim kararı kesin olan arkadaslarda söylerse en azından işin rengi belli olur kanaatindeyim.

Merhabalar öncelikle :)

Bugun izin günümdü havada güzel şöyle motorumla cıkıyım güzel bir gezi yapıyım dedim şehiriçinde taksim beşiktaş ordan sahilden florya yaptım döndüm ve tam 82 km oldu motorum Maşalllahı var hadi bakalım kim geçicek :mrgreen: Benimde memleketim Kırklareli inşallah mayısın ortasında falan gitmek istiyorum eger uyarsa sizinle beraber yolda 2 yeni cbf 150 ile gitmek çok keyifli ve eğlenceli olacaktır inşallah zaman denk gelirde projemi gerçekleştirebiliyim :)

Önceki motorum cgl 125 ti fakat titreşimden bazen azer bülbül gibi oluyordum inince gerçekten hiç rahat edilecek bir makina degil cbf 150 bana ondan sonra mercedes sürüyormusum hissi veriyor gerek ön gövdenin geniş olması gerek daha heybetli görünmesi sanki daha üst sınıf bir motor kullanıyorum hissi veriyor gerçekten çok güzel bir duygu cbf 150 sahibi olmak bence bir ayrıcalık :)

Yanlız işte istanbulda trafik biraz sorun oluyor rodajda oldugumuz için biz tın tın giderken 40 50 ile yanımızdan arabalar vızır vızır hiç hoş olmuyor trafiktede ben onları geçiyorum ama orası ayrı :p ama motorlarımızın maşallahı var bana diğer motoruma göre güven veriyor :cat:
 
Katılım
3 Nis 2011
Mesajlar
109
ööle tatilim olsa bende yapardım tabi ben günde 8 saat çalışıyoken gezdim bukadar:D:D sadece motoru almak için izin aldım 1 gün,geri kalan 4 5 gün de plaka için koşturdum o arada okadar km oldu gece işten gelince bile biyerlere kısa koşu yaptım,hastayım ben sanırım :D:D

coolizma bu yaz yeni makinam gelsin bakalım bu sefer kaç günde doldurucam bin rodajını eğer unutmazsam o zamanda yazarım :) ve ne tesadüftür ki bu ay yine mayıs ayında alıcam ve yine alır almaz 2-3 gün içinde bursaenduro.com şenlik düzenliyor yine gidicem bir geceliki kamp a güzel bi tesadüf fakat bu sefer 6 gün değil belki 7-8 günde geçerim bin i :)
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Slm arkadaşlar bende şu an 105 km deyim rodaj devam ediyor 5000 5500 d/dk 60 km kullanmaya gayret ediyorum, ilk gün biraz 7000 devri 80 km hızı gördü ama kısa bir süreliğine fazla zorlamıyorum ufak ufak açıcaz yanlız önemli bir mevzu var, bu ybr 125esd dede olan bir şey, motor devri tam 5000 e gelince bir titreşim başlıyor 5500 devirde kayboluyor tekrar 5000 e gelince elciklerde ve peglerde hissediliyor bu durum sizdede aynımı acaba bence egzostan kaynaklanıyor eski kullandığım cbf de böyle bişiy yoktu pek rahatsızlık vermiyor ama sizde durum nedir??
 
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
138
Slm arkadaşlar bende şu an 105 km deyim rodaj devam ediyor 5000 5500 d/dk 60 km kullanmaya gayret ediyorum, ilk gün biraz 7000 devri 80 km hızı gördü ama kısa bir süreliğine fazla zorlamıyorum ufak ufak açıcaz yanlız önemli bir mevzu var, bu ybr 125esd dede olan bir şey, motor devri tam 5000 e gelince bir titreşim başlıyor 5500 devirde kayboluyor tekrar 5000 e gelince elciklerde ve peglerde hissediliyor bu durum sizdede aynımı acaba bence egzostan kaynaklanıyor eski kullandığım cbf de böyle bişiy yoktu pek rahatsızlık vermiyor ama sizde durum nedir??

Merhaba evet 5000 devirde bendede hafif bir titreşim giriyor ve 5500 gibi kayboluyor normal sanırım o bendede mevcut bence o kadar takmaya hiç gerek yok motorlarımızın kıymetini bilelim ufak şeyleri dert etmeyelim :cat:
 
Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
1,910
Başlıkta yeni CBF'lerin fotoğraflarını sıkça gördüğümüz bu günlerde biraz nostalji yapayım dedim, her ne kadar ruhsatta 2011 model yazsa da... :mrgreen:

Kendisi daha 3100 km'de. :p



 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Merhaba evet 5000 devirde bendede hafif bir titreşim giriyor ve 5500 gibi kayboluyor normal sanırım o bendede mevcut bence o kadar takmaya hiç gerek yok motorlarımızın kıymetini bilelim ufak şeyleri dert etmeyelim :cat:

Zannediyorum devir 5000'e gelince konvertörün içindeki gaz basıncı doruk noktaya ulaşıyor, konvertörün içinde bulunan filtre elemanı tahliye sırasında bi tepmeyle karşılaşıyor sebep büyük ihtimal sebep bu çünkü önceki cbf lerde bu olay yok büyütülecek bişiy diğil sadece 2011 i olan herkeste varmı öğrenmek istedim..
 
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
138
Zannediyorum devir 5000'e gelince konvertörün içindeki gaz basıncı doruk noktaya ulaşıyor, konvertörün içinde bulunan filtre elemanı tahliye sırasında bi tepmeyle karşılaşıyor sebep büyük ihtimal sebep bu çünkü önceki cbf lerde bu olay yok büyütülecek bişiy diğil sadece 2011 i olan herkeste varmı öğrenmek istedim..

Evet haklısınız dediğiniz şekilde oluyor büyük ihtimal :)
Bende birşey sormak istiyorum bu egzost koruma demirinde sanki üstüne birşey dökülmüş ama böle leke gibi cıkmıyor normal iz gibi duruyor fakat ıslak bezle ovaladım çıkmadı acaba nasıl cıkarabilirim bu şekilde bir lekeyi yagmurda falanda gezmedim motorum daha su görmedi kapalı garajda kalıyor bu leke nasıl olustu o demir parcanın üstünde anlamadım.
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Evet haklısınız dediğiniz şekilde oluyor büyük ihtimal :)
Bende birşey sormak istiyorum bu egzost koruma demirinde sanki üstüne birşey dökülmüş ama böle leke gibi cıkmıyor normal iz gibi duruyor fakat ıslak bezle ovaladım çıkmadı acaba nasıl cıkarabilirim bu şekilde bir lekeyi yagmurda falanda gezmedim motorum daha su görmedi kapalı garajda kalıyor bu leke nasıl olustu o demir parcanın üstünde anlamadım.

Kolay bi yöntem bir fırça ve biraz gazyağıyla eksozt soğukken hafif ovarak lekeden kurtulabilirsiniz, önce ovun daha sonra bir bezle silip ılık suyla yıkayın veya selilozik tiner ile çok bastırmadan lekenin olduğu yeri bezle ovalayın hallolucaktır.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
138
Kolay bi yöntem bir fırça ve biraz gazyağıyla eksozt soğukken hafif ovarak lekeden kurtulabilirsiniz, önce ovun daha sonra bir bezle silip ılık suyla yıkayın veya selilozik tiner ile çok bastırmadan lekenin olduğu yeri bezle ovalayın hallolucaktır.

Çok teşekkürler önerinizi deniycem pek belli olmuyor lekeler ama eğilip bakında görünüyor parça parça beyaz beyaz lekeler saygılarımla :rendeer:
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
Hocam yeni geldim sorunu cevaplıyım evet o hızlara o viteslerde zorlarsan ulasır öyle bi görüntü var ama inan zorlama kelimesinin hakkını vermen gerek ben motorum yeni diye o kadar zorlayamadım hem rodajda hemde kıyamadım cok bagırıyodu altımda :salut: yalnız şöyle diyim 4000 devir 5. vites 50 km falan yapıyor onu farkettim (yalnız yanlıs hatırlıyorda olabilirim bidaha tekrar deneyecem bunu) yani demem o ki 2. viteste 50 km hıza cıkmak için kaç devir yapmak lazım sen düşün :pr: yazık motora bu alet onun için yapılmamıs 5. viteste 50-60 km de varya yağ gibi kayıyor alet işte diyosun motor kullanmak böyle bişey hiç inmesem üzerinden diyorsun sonra densizin biri korna çalıyor uyanıyorsun :queen:

Bu arada benzin aldım bugün benzin depo kapaanı açtım benzini doldurduk sonra kapaa yerine taktım ama sanki tam oturmadı gibin geldi bana ilkine göre daha bi açık kaldı sanki acep tam oturmaması normalmi ustaya sordum hava alması lazım normal o dedi bilemedim ben onu :silent:

Bu arada 13 km daha yaptım motor 40 km oldu zuhahahaha yakalayacam seni justrebelde 51'i geçecem nihahahaha :queen::queen:


yalnız şöyle diyim 4000 devir 5. vites 50 km falan yapıyor demişsin vitesi yanlış yazdın galiba???
buarada buji değiştirerek sorun ortadan kalktı:cat::cat::cat:
 
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
138
yalnız şöyle diyim 4000 devir 5. vites 50 km falan yapıyor demişsin vitesi yanlış yazdın galiba???
buarada buji değiştirerek sorun ortadan kalktı:cat::cat::cat:

Devirde bir yanlışlık olacağını sanmıyorum benim motorumda 5.vites 5000 devirde 60kmh görüyor

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:57 ----------

Alper motorun çok güzel kazasız belasız inşallah birde şeritleri ben nedense sevmıyorum ya hele bizim motorlara gitmiyor kanımca daha çok race motorlara gidiyor tabi ama karar yinede senin :)
 
Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
366
alper sen şeritleri çıkar depo kııfın daha göze çarpıyor onu reflektör gibi kullan heheh :queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
Devirde bir yanlışlık olacağını sanmıyorum benim motorumda 5.vites 5000 devirde 60kmh görüyor

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:57 ----------

Alper motorun çok güzel kazasız belasız inşallah birde şeritleri ben nedense sevmıyorum ya hele bizim motorlara gitmiyor kanımca daha çok race motorlara gidiyor tabi ama karar yinede senin :)

arkadaşım öle deme gidiyor her gören cok güzel olmuş diyor :D

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:06 ----------

alper sen şeritleri çıkar depo kııfın daha göze çarpıyor onu reflektör gibi kullan heheh :queen::queen::queen::queen:

şimdi lafmı yoladın beyendinmi beyenmedinmi anlamadım duygularımızı dağa düzgün ifade edelim :D:queen::queen::queen: ben depo kılıfını bi farkım olsun diye cıkarmıyorum görünce bu alper diyin diye sizin için yani :D
 
Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
366
arkadaşım öle deme gidiyor her gören cok güzel olmuş diyor :D

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:06 ----------



şimdi lafmı yoladın beyendinmi beyenmedinmi anlamadım duygularımızı dağa düzgün ifade edelim :D:queen::queen::queen: ben depo kılıfını bi farkım olsun diye cıkarmıyorum görünce bu alper diyin diye sizin için yani :D

Yani bilmiyorum alper içini karartmak gibi olmasın da o kılıfı görünce cbf i göremiyorum o kadar bastırıyor yani makineyi hahah :queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst