- Katılım
- 31 May 2007
- Mesajlar
- 3,081
Bende özledim motorumu valla size şu anda nasil imreniyorum bir bilsen:cat:Teşekkürler,zenon...:cat:
Bende özledim motorumu valla size şu anda nasil imreniyorum bir bilsen:cat:Teşekkürler,zenon...:cat:
ortadaki o saati bende istiyorum bi bulursam alıcam![]()
ortadaki o saati bende istiyorum bi bulursam alıcam![]()
Bende özledim motorumu valla size şu anda nasil imreniyorum bir bilsenAskerdeyim ama az kaldı kavusacam
27 gün sonra
![]()
CBF 150 de kombine fren varmı acaba?hani ön freni sıkınca arka freni de belli bir oranda otamatik sıkan fren.
malatyalı biri yapmış led uygulaması cevap onaydı , uyarı ise yapacak olanlaraydı. isteme yükleyeceğiniz yükü bilinçli yapın babından. ya bide yıkayıp yıkayıp parlatıyorsunuz motorları ben daha örtünün altından çıkarıp güneşlendiremedim bile 1 haftadır. şu an şakır şakır yağıyor yine yağmur. hafta sonuna kadar kurtulacakmışız inşallah.
Motorunuzun maşallahı var sizde benim gibi silip parlatıyorsunuz sürekli belliki![]()
Kombine falan yok tamamen manuel nereyi sıkarsan orası tutuyor. Kombinesi biziz CBF 150 nin zuhahaha :queen:
CBF 150 de kombine fren varmı acaba?hani ön freni sıkınca arka freni de belli bir oranda otamatik sıkan fren.
Motorun ve Ehliyetin hayırlı olsun,:cat:meslaktaşız senle benimde 1989-1993arası 5 yıl VOLVO 1227 TIR'ım vardı...
evet kendim şuan bu mesleği yapmıyorum ama aile mesleğimiz bu malesef hatta sülalemizin mesleği desem daha doğru olur . evet dediğiniz arabalar zamanında efsaneydi o türbün sesi kulağımdan gitmez ama 87 seneleri felandı bu dediğim . şu videoda benim araç dinleyin bakalım ses yanıdık geliyormu?
http://www.izlesene.com/video/ford-connect-blow-off-turbo-sesi/873747
CBF 150 de kombine fren varmı acaba?hani ön freni sıkınca arka freni de belli bir oranda otamatik sıkan fren.
Zaten kombine olamaz çünkü ön fren disk arka fren kampana biliyorsun uyumlu olmaz. Olsa da insanın refleksleri gibi olmaz en güzeli el-ayak kombinasyonu :mrgreen:
bu şekilde yorum yapacak teknik bilgim yok ::blusssh:
Evet bu sesi duyunca biçok anım depreşti teşekkürler,ama 1227 lerde daha canlı bir ses vardı insanı resmen motivasyona sokardı...
Bugün lastikleri yani duroları 4745 km de idi.Mıchelin ile değiştirdim.Takmadan önce michelın lastikler gözüme çok küçük geldi.Sanki bisiklet lastiği gibi Duro'ların yarısı kadar.Motorcu abi boşa para verip aldın.Bir şu lastiğe bak bir de şuna bak dedi.İlk önce acaba yanlış mı yaptım diye tereddüt bile ettim.Ancak lastikleri takıp motorla tecrübeye çıkınca farkı farkettim.İnanın ön freni kullanmaya korkanken motoru kaydırmak için nerede ise uğraştım da kaydıramadım.Ben Duro-Mıchelın farkını bizzat kullanıp farkettim.Kumlu çakıllı yolda gitmeye korkarken ön frene bastığım halde kaymadım.Ben üzerime düşeni yaptım tedbiri mi aldım.Allah kaza bela vermesin verirsede Tadir-i İlahi diye gönlüm rahat bir şekilde söyleyeceğim.