Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
619
malatyalı biri yapmış led uygulaması cevap onaydı , uyarı ise yapacak olanlaraydı. isteme yükleyeceğiniz yükü bilinçli yapın babından. ya bide yıkayıp yıkayıp parlatıyorsunuz motorları ben daha örtünün altından çıkarıp güneşlendiremedim bile 1 haftadır. şu an şakır şakır yağıyor yine yağmur. hafta sonuna kadar kurtulacakmışız inşallah.
 
Katılım
13 Mar 2011
Mesajlar
57
CBF 150 de kombine fren varmı acaba?hani ön freni sıkınca arka freni de belli bir oranda otamatik sıkan fren.
 
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
326
malatyalı biri yapmış led uygulaması cevap onaydı , uyarı ise yapacak olanlaraydı. isteme yükleyeceğiniz yükü bilinçli yapın babından. ya bide yıkayıp yıkayıp parlatıyorsunuz motorları ben daha örtünün altından çıkarıp güneşlendiremedim bile 1 haftadır. şu an şakır şakır yağıyor yine yağmur. hafta sonuna kadar kurtulacakmışız inşallah.

Bizim şansımız İzmirde ikamet ediyor olmamız...ben yılın 365 günü binerim motora,sadece sabahları çıkış saatimde çok aşırı yağış varsa almıyorum...öyle hafif çiseleiyorsa hiç dinlemem biner yavaş yavaş giderim...:mrgreen:::tutkuy::

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:21 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:18 ----------

Motorunuzun maşallahı var sizde benim gibi silip parlatıyorsunuz sürekli belliki :)

Teşekkürler,sürekli değil ama 10-15 günde bir bi detaylı yıkama - cila, pırıl pırıl parıldayana kadar...tekeririniz hep düz bassın...:)
 
Katılım
18 Mar 2011
Mesajlar
385
Motorun ve Ehliyetin hayırlı olsun,:cat:meslaktaşız senle benimde 1989-1993arası 5 yıl VOLVO 1227 TIR'ım vardı...

evet kendim şuan bu mesleği yapmıyorum ama aile mesleğimiz bu malesef hatta sülalemizin mesleği desem daha doğru olur . evet dediğiniz arabalar zamanında efsaneydi o türbün sesi kulağımdan gitmez ama 87 seneleri felandı bu dediğim . şu videoda benim araç dinleyin bakalım ses yanıdık geliyormu?
http://www.izlesene.com/video/ford-connect-blow-off-turbo-sesi/873747
 
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
326
Motorun ve Ehliyetin hayırlı olsun,:cat:meslaktaşız senle benimde 1989-1993arası 5 yıl VOLVO 1227 TIR'ım vardı...

evet kendim şuan bu mesleği yapmıyorum ama aile mesleğimiz bu malesef hatta sülalemizin mesleği desem daha doğru olur . evet dediğiniz arabalar zamanında efsaneydi o türbün sesi kulağımdan gitmez ama 87 seneleri felandı bu dediğim . şu videoda benim araç dinleyin bakalım ses yanıdık geliyormu?
http://www.izlesene.com/video/ford-connect-blow-off-turbo-sesi/873747


Evet bu sesi duyunca biçok anım depreşti teşekkürler,ama 1227 lerde daha canlı bir ses vardı insanı resmen motivasyona sokardı...
 
Katılım
13 Mar 2011
Mesajlar
57
teşekkürler kombo fren soruma cevaplar için.kombo fren acemi sürücüler için daha iyi olurdur sanırım. ayrıca motor kaskosu ne kadardır acaba?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:47 ----------

Zaten kombine olamaz çünkü ön fren disk arka fren kampana biliyorsun uyumlu olmaz. Olsa da insanın refleksleri gibi olmaz en güzeli el-ayak kombinasyonu :mrgreen:

bu şekilde yorum yapacak teknik bilgim yok ::blusssh:
 
Katılım
8 Eki 2010
Mesajlar
78
Bugün lastikleri yani duroları 4745 km de idi.Mıchelin ile değiştirdim.Takmadan önce michelın lastikler gözüme çok küçük geldi.Sanki bisiklet lastiği gibi Duro'ların yarısı kadar.Motorcu abi boşa para verip aldın.Bir şu lastiğe bak bir de şuna bak dedi.İlk önce acaba yanlış mı yaptım diye tereddüt bile ettim.Ancak lastikleri takıp motorla tecrübeye çıkınca farkı farkettim.İnanın ön freni kullanmaya korkanken motoru kaydırmak için nerede ise uğraştım da kaydıramadım.Ben Duro-Mıchelın farkını bizzat kullanıp farkettim.Kumlu çakıllı yolda gitmeye korkarken ön frene bastığım halde kaymadım.Ben üzerime düşeni yaptım tedbiri mi aldım.Allah kaza bela vermesin verirsede Tadir-i İlahi diye gönlüm rahat bir şekilde söyleyeceğim.
 
Katılım
18 Mar 2011
Mesajlar
385
Evet bu sesi duyunca biçok anım depreşti teşekkürler,ama 1227 lerde daha canlı bir ses vardı insanı resmen motivasyona sokardı...

doğrudur bu seste 1225 e ait zaten sizinkinin dedesi. eski araçların sesi şimdi hangi araçta var o detroit motorlu 2 zamanlı enterler ,helezon şanzıman 19 manın sesi. şimdikiler çok şeyden mahrum .

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:50 ----------

Bugün lastikleri yani duroları 4745 km de idi.Mıchelin ile değiştirdim.Takmadan önce michelın lastikler gözüme çok küçük geldi.Sanki bisiklet lastiği gibi Duro'ların yarısı kadar.Motorcu abi boşa para verip aldın.Bir şu lastiğe bak bir de şuna bak dedi.İlk önce acaba yanlış mı yaptım diye tereddüt bile ettim.Ancak lastikleri takıp motorla tecrübeye çıkınca farkı farkettim.İnanın ön freni kullanmaya korkanken motoru kaydırmak için nerede ise uğraştım da kaydıramadım.Ben Duro-Mıchelın farkını bizzat kullanıp farkettim.Kumlu çakıllı yolda gitmeye korkarken ön frene bastığım halde kaymadım.Ben üzerime düşeni yaptım tedbiri mi aldım.Allah kaza bela vermesin verirsede Tadir-i İlahi diye gönlüm rahat bir şekilde söyleyeceğim.

evet aynı sıkıntı bendede var malesef freni boşver yolun içinde az bir kum çakıl olsun önü arkası oynamaya başlıyor motorun . yakında bende değiştirecem bu lastikleri . burdan hondaya :farao:
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
burası genelde asfalt hatta yüzde 95 asfalt o yüzden ben çok memlunum 10bin km yaparım rahat bundan once schooterım vardı çinli onun lastiklerin markası bile yoktu ıslak bayır cıkarken arka duman çıkarıyordu kaymaktan durolar suan bana allahın bir lutfu gibi geliyor tabi michelin daha iyidir ama duroda kulanılmıycak gibi bi lastik değil hata şehir içi için iyi
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst