Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Mar 2011
Mesajlar
40
Benim buradaki bayiden aldığım bilgiye göre 20 mayısta gelecek bende beklemeye geçecektim ancak alanlardan biri şehir dışından ayırttığı için caydı motoru ben aldım takip edin siz.

teşekkürederim. geç gelecek o zaman ayın sonunu bulur ne zor işmiş bu yaw kardeşim... yinede değer ne yapalım ülkemizin imkanları bu kadar...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:43 ----------

arkadaşlar ben ozaman belki motoruma binerek dönerim mardin'e 1500 km.ne dersiniz? ankara'da 1, adana'da 1, antep'de 1 gün dinlenerek belki arkadaşlara uğrarım + 200 km. = 1700 km. kaç kişi onaylıyor bir görelim.(yorumlarınızı bekliyorum).

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:47 ----------

pardon unuttum istanbul'dan mardin'e ....
 
Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
366
teşekkürederim. geç gelecek o zaman ayın sonunu bulur ne zor işmiş bu yaw kardeşim... yinede değer ne yapalım ülkemizin imkanları bu kadar...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:43 ----------

arkadaşlar ben ozaman belki motoruma binerek dönerim mardin'e 1500 km.ne dersiniz? ankara'da 1, adana'da 1, antep'de 1 gün dinlenerek belki arkadaşlara uğrarım + 200 km. = 1700 km. kaç kişi onaylıyor bir görelim.(yorumlarınızı bekliyorum).

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:47 ----------

pardon unuttum istanbul'dan mardin'e ....

Bence çıkma o yola motorun 1000 km bakımı var ve bunları mutlaka servise yaptırman gerekiyor o km lerde de geriye dönemeyeceğin yada yol üzerinde bir honda bayisi bulamayacağın için alternatifler üretmen iyi olur.
 
Katılım
28 Mar 2011
Mesajlar
40
Bence çıkma o yola motorun 1000 km bakımı var ve bunları mutlaka servise yaptırman gerekiyor o km lerde de geriye dönemeyeceğin yada yol üzerinde bir honda bayisi bulamayacağın için alternatifler üretmen iyi olur.

gaziantep'de servis var onun öncesinde adanada' da var hangisinde dolarsa km. baktırırım.
 
Katılım
18 Mar 2011
Mesajlar
385
büyük cesaret . benim memleket burdan 300 km ben bile gitmeyi düşünmüyorum. yolda kalmak korkusu . heleki gittiğim yerler kuş uçmaz kervan geçmez cinsinden telefonun çekmediği yerler var. arabayla çok yolda kaldım ama bu farklı devamlı dışardasın. bence gitme . büyük motor olsa giderdim ama 150 lik bir motorla zor.
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
büyük cesaret . benim memleket burdan 300 km ben bile gitmeyi düşünmüyorum. yolda kalmak korkusu . heleki gittiğim yerler kuş uçmaz kervan geçmez cinsinden telefonun çekmediği yerler var. arabayla çok yolda kaldım ama bu farklı devamlı dışardasın. bence gitme . büyük motor olsa giderdim ama 150 lik bir motorla zor.

usta 300km nedirki okadarda gitmiyceksen cbf 150 almanın mantığı ne :D ben ağustosta 400km düşünüyorum bi arkadasım haziranda antalyaya giti 870km :D tek gidiş hiç sorun yaşamadım dedi yani 300km bi günde normal gezenler var:D
 
Katılım
28 Mar 2011
Mesajlar
40
allah kısmet ederse ve binerek dönmeye çalışırsam rota, bu:

istanbul - ankara=450 km. 1 gece kalacağım,

ankara - adana =490 km. 1 gece kalacağım ve 1000 bakımı yapacağım,

adana - g.antep=220 km. 1 gece kalacağım,

g.antep -mardin=400 km. varış noktası.

toplam =1560 km. 90'da şehirlerdeki gezinti diyelim =1650 km.

yakacağım yakıt:1650/100 = 16.5 x 2.2 = 36.3lt. x 4.20 tl= yuvarlak hesap 150 tl.

birde 1000 bakımı var yolda....
:)
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
Arkadaslar 2011 gri cbf 150 ile tekrar aranıza girmekten mutluluk duyuyorum motorumu kıvrak motor bodrumdan aldım çok bekledim ama değdi gri bulmak çok sıkıntı gercekten... şu an bayide plaka bekliyor büyük ihtimal bu hafta içinde teslim alırım .

Benim siyahında aküsü doluyormuş :) Akşama inşallah alabilirim :queen:

Hayırlı olsun.

bide bu arada bazı arkadaşlar varki CBR ile CBF arasında kalmışlar, netice itibari ile ikisi arasında çok büyük farklılıklar yok gibi düşünülsede üzerin bindiğinizde bunu hissettirecek kadar fark var. bunun 1. sebebi oturuş pozisyonunu dik sevenler CBF de daha rahat edeceklerdir 2. biraz güç ve hız sevenler ise CBR dan memnun kalacaklardır. 3.ama benim işim doğayla kırla bahçeyle asfalta çok dolaşmam genelde ovada kırda gezerim doğa ile iç içe yaşamayı sverim derseniz CBF tercihiniz olsun CBR gitmezmi bu dediğimiz yerlere gider elbet en alasına kadar aşağı kalmaz CBF ten ama CBF ile yaşadığın o dağda bayırdaki duyguyu rahatlığı ferahlığı CBR ile yaşayamazsınız. 4.ama yok ben asfaltı severim şehir içinde pek gezmem hafta arasında motorla işim olmaz genlede hafta sonu uzun veya kısa yol yaparım derseniz yine seçeneğiniz CBR olsun arabalı geçerken yaşatacağı o duyguyu CBF vermeyecektir. sonuç olarak aralarında kim-ne atla deve yok elbet ikiside çok aşırı farklı aletler değil elbet ama aynı kararsızlığı ben de yaşadım çok git gel yaptım ikisi arasında ama hep en sonunda yok be racing benim tarzım değil yani racing alacaksam 4 silindirden aşağısı almam bastımı giderim dedim ve en sonunda kendi kendimi vazgeçirdim benim düşüncem bu ben grenajlı motosiklet sevmem bu benim yaşam tarzım dedim ve vazgeççtim siparişini verdiğim CBF i beklemeye karar verdim çünkü kullandım gördüm kullanırken beni hep cezbetti bu motor ve o yüzden aynısını almaya kararımı verdim kısaca kendi tercihimdir fakat herkez kişiliğine göre motosiklet alsın son pişmanlık fayda eder ama geç :) teşekkürler saygılar

Güzel anlatım, teşekkürler.

arkadaşlar bir power led uygulaması yaptım motosiklet üzerinde, bir de sizin görüşlerinizi alayım
http://www.motosiklet.net/forum/mt-...ulamali-gunduz-fari-fotograf.html#post2323599

Senin topic karışmış, hayırlı olsun her ikisi de :)

Bu power led olayı güzel, ben deneme yanılma ile yapmıştım. 3*2 watt.

Bunlar ise 3*6 watt mış.

Oldukça iyi ışıtır. Artık sis farı tarihe karışacak, bunlar kullanılacak. Led ve xenon.
allah kısmet ederse ve binerek dönmeye çalışırsam rota, bu:

istanbul - ankara=450 km. 1 gece kalacağım,

ankara - adana =490 km. 1 gece kalacağım ve 1000 bakımı yapacağım,

adana - g.antep=220 km. 1 gece kalacağım,

g.antep -mardin=400 km. varış noktası.

toplam =1560 km. 90'da şehirlerdeki gezinti diyelim =1650 km.

yakacağım yakıt:1650/100 = 16.5 x 2.2 = 36.3lt. x 4.20 tl= yuvarlak hesap 150 tl.

birde 1000 bakımı var yolda....
:)

Tavsiyem yavaş(rodajda oldupundan) ve temkinli gitmen yönünde.
Gözün kesmiyorsa kesinlikle yola çıkma, kendini ispatlamak babından.
Tabii yeterli tecrübeni var sayıyorum, yoksa kesinlikle bu işe kalkışma.


Hayırlı yolculuklar.

Bir de orjinal tekerler suyu sevmiyor. Aman!
 
Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
619
Valla bu gidişle "sora sora bağdat bulunur" misali trafiğe dalıp körleme yapacağım işlemlerimi. Hiç kimse de çıkıp "-şu şu işleri önce hallet, şöyle yaparsan iyi olur,şunu bunu unutma, şunu şöyle yap." demiyor. Herkes takipçiye yaptırıyor galiba işlemlerini. İş sebebiyle yoğun olmasam hiç problem değil, bir günde hallederim herşeyi ama önümüzdeki iki gün boyunca NF denetimlerim var. Fabrikadan ayrılmam çok zor perşembeye kadar. Yapılacak işlemleri önceden bilsem ona göre plan program yapıp en kısa sürede hallederdim. Neyse artık denetim sonrası bakacağım duruma. Öğrendiğim her şeyi konuyla alakalı olarak buraya aktarmaya çalışırım.

Selamlar,



benim mesajlardan birinde işlem sırası ve kime ne kadar ödeyeceğine kadar herşey yazılı. zahmet edip az incelerseniz görürsünüz. herkes hazır istiyor arkadaşım. bide yardım etmemekle suçluyorsunuz.
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
376
4x3 watt 12 lambalı diye yazmışsınız toplamda 36wat ederki küçük hacimli motorlarda bu azımsanmayacak bir güçtür. 36 watın elektrik sisteminize yükleyeceği yükü bi kez daha düşünmenizi tavsiye ederim.

fabrika verileri 114w 5000devirde elektrik üretir diyor.
bunun 35 w ını far
5w park
5w arka lamba
sinyal verdiğinizde 21 w sinyal
gösterge lambaları toplamda 6 w kadar harcamakta. ayrıca marşa basıldığında aküden eksilen enerji yerine konmakta

ortalama 75-80w arası bir enerji sistemde kullanılmaktadır. aynı anda frene basıldığında fren lambaları , korna , ateşleme sistemi bu hesaba dahil bile değil. durum bu merkezdeyken sisteme 36w güç daha eklemek alternatörün yada akünün iflasına sebep olacaktır. ilave aydınlatmalar yaparken bir taraftanda bunun için önlem almak gerekir örneğin arka fren lambasının led yapılması ( daha az güç harcama için) sinyallerin led yapılması gibi.

ben yaptım bişey olmuyor diyen çıkabilir devam etsin sözüm onlara değil. kitapçığın 115. sayfasında elektrik harcama ve üretim bilgisi mevcut. aklına takılan inceler.

hocam yorumları karıştırmışsın :) onu ben yazmadım..'6 adet 1 wattlık power led' yazmıştım ben :)
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
hocam yorumları karıştırmışsın :) onu ben yazmadım..'6 adet 1 wattlık power led' yazmıştım ben :)


Ben de yanlış yazmışım. :) 12 watt sisteme çok yük bindirmez ama yapmadıysanız park, plaka ve gösterge lambalarını da led yapmanızı tavsiye edebilirim. Tabii gösterge uğraştırır, diğerleri kolay.

Bi de flaşör almadıktan sonra(eskisni iptal edip takmadıktan sonra) kimse sinyalleri led yapmasın, sinyal yanık kalır.:cherry:
 
Katılım
3 Nis 2011
Mesajlar
109
mrb arkadaşlar
cbf 150 mi alıyorum cbr250 almıyacağım,çünki çook araştırdım cbf 150 bana göre cbr250 den dah kullanışlı geldi ki cbf kendini kanıtlamış motor.
bugün bayi imle görüştüm bu hafta kara elmasım gelicek nasip olursa.

bide bu arada bazı arkadaşlar varki CBR ile CBF arasında kalmışlar, netice itibari ile ikisi arasında çok büyük farklılıklar yok gibi düşünülsede üzerin bindiğinizde bunu hissettirecek kadar fark var. bunun 1. sebebi oturuş pozisyonunu dik sevenler CBF de daha rahat edeceklerdir 2. biraz güç ve hız sevenler ise CBR dan memnun kalacaklardır. 3.ama benim işim doğayla kırla bahçeyle asfalta çok dolaşmam genelde ovada kırda gezerim doğa ile iç içe yaşamayı sverim derseniz CBF tercihiniz olsun CBR gitmezmi bu dediğimiz yerlere gider elbet en alasına kadar aşağı kalmaz CBF ten ama CBF ile yaşadığın o dağda bayırdaki duyguyu rahatlığı ferahlığı CBR ile yaşayamazsınız. 4.ama yok ben asfaltı severim şehir içinde pek gezmem hafta arasında motorla işim olmaz genlede hafta sonu uzun veya kısa yol yaparım derseniz yine seçeneğiniz CBR olsun arabalı geçerken yaşatacağı o duyguyu CBF vermeyecektir. sonuç olarak aralarında kim-ne atla deve yok elbet ikiside çok aşırı farklı aletler değil elbet ama aynı kararsızlığı ben de yaşadım çok git gel yaptım ikisi arasında ama hep en sonunda yok be racing benim tarzım değil yani racing alacaksam 4 silindirden aşağısı almam bastımı giderim dedim ve en sonunda kendi kendimi vazgeçirdim benim düşüncem bu ben grenajlı motosiklet sevmem bu benim yaşam tarzım dedim ve vazgeççtim siparişini verdiğim CBF i beklemeye karar verdim çünkü kullandım gördüm kullanırken beni hep cezbetti bu motor ve o yüzden aynısını almaya kararımı verdim kısaca kendi tercihimdir fakat herkez kişiliğine göre motosiklet alsın son pişmanlık fayda eder ama geç teşekkürler saygılar


Kaynak: http://www.motosiklet.net/forum/mot...ilgi-paylasim-basligi-1057.html#ixzz1Jy1jj6PN

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:26 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:22 ----------

arkadaşlar mayıs stokları ne zaman gelir, kaç partide gelir bilgisi olan var mı?:silent:

ikinci haftası

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:52 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:26 ----------

arkadaşlar ben ozaman belki motoruma binerek dönerim mardin'e 1500 km.ne dersiniz? ankara'da 1, adana'da 1, antep'de 1 gün dinlenerek belki arkadaşlara uğrarım + 200 km. = 1700 km. kaç kişi onaylıyor bir görelim.(yorumlarınızı bekliyorum).

pardon unuttum istanbul'dan mardin'e ....

BEN ONAYLARIM AMA 1.700 den bahsediyosun be kardeşim borumu bu. ben gidemem herhalde o kadar
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
376
Ben de yanlış yazmışım. :) 12 watt sisteme çok yük bindirmez ama yapmadıysanız park, plaka ve gösterge lambalarını da led yapmanızı tavsiye edebilirim. Tabii gösterge uğraştırır, diğerleri kolay.

Bi de flaşör almadıktan sonra(eskisni iptal edip takmadıktan sonra) kimse sinyalleri led yapmasın, sinyal yanık kalır.:cherry:

aslında istiyorumda, benım pek yeteneğim yok bu şekilde işlere :mrgreen: olsa inan 1 saniye durmam, zaten kurtlu biriyim :queen:
bir kere grenajı sökeyim dedim..5 tane vidasını söktüm, sonra geriye 3 vida takabildim :queen: ben sadece binici tim'denim :)
bu arada benim power ledlerin toplam enerji sarfiyatı 6 watt..3x1 watt bitanesi, 3x1 watt bir tanesi..
 
Katılım
12 Mar 2009
Mesajlar
172
arkadaşlar, geçen hafta düz yolda stop etme gibi garip bir sorun yüzünden 15 günlük cbf imi samsun servisine bırakmıştım. bugün servisi aradım söylediklerine göre sorun %90 benzin deposunun hava hortumunun bükülmesiymiş. zaten benzinlikte deponun kapağını açtığımda gazoz kapağı açarmış gibi içindeki basınç boşalıyor ve dışarıya hafiften benzin sıçratıyordu. demek ki hiç hava alamıyormuş hayvancağız:mrgreen: şimdi şunu merak ediyorum. bu hortumun diğer ucu bir yere bağlı mı yoksa sadece hava tahliyesi gibi birşey mi? umarım tüm sorun budur, hortum bu yaptığını hiç unutmayacağım :p
 
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
326
Arkadaslar 2011 gri cbf 150 ile tekrar aranıza girmekten mutluluk duyuyorum motorumu kıvrak motor bodrumdan aldım çok bekledim ama değdi gri bulmak çok sıkıntı gercekten... şu an bayide plaka bekliyor büyük ihtimal bu hafta içinde teslim alırım .


Hayırlı uğurlu kazasız belasız olsun.:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:36 ----------

Benim siyahında aküsü doluyormuş :) Akşama inşallah alabilirim :queen:


hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız.:cat:::tutkuy::

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:41 ----------

slm arkadaşlar 5 aylık uzun bir bekleyiş sonunda ehliyetimi a2 yaptırmayı başarabildim. daha önce 5 dakikada almış olduğum ehliyeti sağolsun devletimin ürettiği yeni prosedürler yüzünden 2 haftada trafikten alamadım. bir sıradan gir diğerinden çık size tavsiyem küçük ilçelere yakın olanlar oradan çıkartırsın değilse benim gibi sürünür . ama ne yazıktırki bu prosedürler yüzünden daha plakamı çıkartıramadım. büyük şehirin cilveleri . bende mecburen motoru bu şekilde kullanıyorum inşallah insafsız bir trafiğe denk gelmem.
18042011859.jpg
[/URL][/IMG]

Motorun ve Ehliyetin hayırlı olsun,:cat:meslaktaşız senle benimde 1989-1993arası 5 yıl VOLVO 1227 TIR'ım vardı...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:52 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:47 ----------

teşekkürederim. geç gelecek o zaman ayın sonunu bulur ne zor işmiş bu yaw kardeşim... yinede değer ne yapalım ülkemizin imkanları bu kadar...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:43 ----------

arkadaşlar ben ozaman belki motoruma binerek dönerim mardin'e 1500 km.ne dersiniz? ankara'da 1, adana'da 1, antep'de 1 gün dinlenerek belki arkadaşlara uğrarım + 200 km. = 1700 km. kaç kişi onaylıyor bir görelim.(yorumlarınızı bekliyorum).

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:47 ----------

pardon unuttum istanbul'dan mardin'e ....

Öncelikle şimdiden hayırlı olsun...Eğer daha önceden motor tecrüben varsa,bu şekilde dinlene dinlene gitmen çok güzel olur bence git...ama yok motoru alıp ilk tecrüben olacaksa tavsiye etmem,yoldaki hesap evdekine uymayabilir...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:15 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:52 ----------


Buda Jr. Kardeşim için,masıl cila yapmışım ama...?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst