Benim buradaki bayiden aldığım bilgiye göre 20 mayısta gelecek bende beklemeye geçecektim ancak alanlardan biri şehir dışından ayırttığı için caydı motoru ben aldım takip edin siz.
teşekkürederim. geç gelecek o zaman ayın sonunu bulur ne zor işmiş bu yaw kardeşim... yinede değer ne yapalım ülkemizin imkanları bu kadar...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:43 ----------
arkadaşlar ben ozaman belki motoruma binerek dönerim mardin'e 1500 km.ne dersiniz? ankara'da 1, adana'da 1, antep'de 1 gün dinlenerek belki arkadaşlara uğrarım + 200 km. = 1700 km. kaç kişi onaylıyor bir görelim.(yorumlarınızı bekliyorum).
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:47 ----------
pardon unuttum istanbul'dan mardin'e ....

