tamam abi zaten töbe ettim bu akşam artık sadece bi yerde rölantide durucağım zaman boşa alcam yoksa boşmoş yokdepo kılıfına 30tl verdik 20 gün once şimdi çıkarıyımı diye düşünüyorum çıkarıncada çiziliyor diyolar bide para çöpe gidicek arada kaldım
![]()
Alper zaten hayat boşa atacak kadar uzun değil....
---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:09 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:44 ----------
iş yerine her gelişimde bismillah açıyorum pc'yi, tıklıyorum bu sayfaya... bakınıyorum bizim cb'ciler neler paylaşmış diye... biri bir sorundan bahsediyor, biri bir gelişimden. çok mutlu oluyorum vaktim güzel geçiyor sizlerle...