Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
366
Arkadaşlar 2011 yeni kasa cbf lerde far kontağı açtığınız an yanıyor mu =? Yoksa marşa basıldığında mı yanıyor ? Yani bundan sonra kontağı açık unutmak gibi bir lüksümüz olamayacak mı =? Eski motorumda bir gece dahi kontağı açık unutsanız bişey olmuyordu. Yeni kasalarda nasıl =?

Güntekin kardeşim güzel çalışma emeğine sağlık. Kör nokta problemi mutlaka çözülmüştür. Fakat bu işlemin emeği işçiliği vb bence bir çift ybr aynasından daha maliyetli olmalı. Ve dar yerlerden geçerken problem olabilir. Ayrıca bununla uğraşmak var. Ybr aynası görüşü problemsiz bir hale getirebiliyor.

Kontak açılır açılmaz yanıyor kapama düğmesi yok; ki böyle olması daha sağlıklı oldu. Tek beğenmediğim şey marş açma kapama düğmesinin olması eski alışkanlıktan parmağım oraya gidiyor ama boşa parmak sallayınca garip oluyorum :mrgreen::mrgreen:

Bence ybr aynaları yeterli bir çözüm şimdiki aynalarla ben de sıkıntı yaşıyorum biri anyayı gösteriyor diğeri konyayı neyse ki bakmak istediğim yere göre yönlendirdim biraz yapımdan kaynaklı olarak arkamı görmekte zorluk çekiyorum omzumu içeri çekerek arkamı görebiliyorum en kısa zamanda ybr aynası almak gerek..
 
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
326
[QUOTE=TheNightHawk;
@ Bruce 65 Benim motorun km sini düşürmüşler herhalde senin motor daha gıcır gıcır maşallah

Teşekkürler,aldığımda 1500 km de idi...bende gözüm gibi bakıyom...
 
Katılım
9 Nis 2011
Mesajlar
23
:cherry::cherry:
arkadaşlar askerden sonra sıfır cbf almak istiyorum cuptan sonra zor olurmu sizce

Arkadaşm ben 15 yaşındaym. öncede bws 100 wardı drek cbfyle başladm vitesliye ama şimdi bi profosyonel kadar iyi sürebiliyorum bence senin için br sorun olmaz ama debriyajın tepkimesine elinin alışması lazım. elin alışana kadarda bi 10 kere flan stop ettirirsn okadar. dert etme al sende bi cbf
 
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
326


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us

Biraz önceki resimler küçük oldu, Bu resimlerde daha net görüntü mevcut.

Aslında işlev bakımından çok iyi fikir,ancak görsel olarak biraz makinanın asaletine gölge düşürüyor gibi...bende 10 TL yan sanayi ybr aynası taktım uzun kollu,çok memnunum görüntüsünden

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:23 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:21 ----------



buda benim 2007- 16650 km de...

YBR Aynaları ile CBF 150
 
Katılım
9 Nis 2011
Mesajlar
23
Aslında işlev bakımından çok iyi fikir,ancak görsel olarak biraz makinanın asaletine gölge düşürüyor gibi...bende 10 TL yan sanayi ybr aynası taktım uzun kollu,çok memnunum görüntüsünden

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:23 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:21 ----------




YBR Aynaları ile CBF 150

Yaw abi motorun iyi güzelde bu motorların tankpad hakkı die dşünüorm birde HRC tankpad attır tadından yenmez bu bütün cbf ler için geçerli hemde tankın boyası içinde gerekli tankpad olmadan tankın üstü kel oluyo yaw

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:37 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:35 ----------

Aslında işlev bakımından çok iyi fikir,ancak görsel olarak biraz makinanın asaletine gölge düşürüyor gibi...bende 10 TL yan sanayi ybr aynası taktım uzun kollu,çok memnunum görüntüsünden

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:23 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:21 ----------




YBR Aynaları ile CBF 150

Teldn grdiimdn tam göremedm sanki tankpad war gbi druo siyah cbf de
 
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
326
URL=http://img716.imageshack.us/i/coolpix001068.jpg/]
coolpix001068.jpg
[/URL]
Tankped var kendi sticker renginden çok hoş...bu resmi km panelini değişmeden önce çekmiştim şimdi devirli panel var...
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Nis 2011
Mesajlar
109


buda benim 2007- 16650 km de...

mükemmel makina 16 bin de hee way be harika ben böyle tertemiz ışıl ışıl titizlikle bakılmış değerinden hiçbirşey kaybetmemiş görünce çok seviniyorum motor bir tutkudur arkadaş bir araç değil ona aşığın gibi bakacaksın sevgilime nasıl kıyamıyorsam motoruma da öyle kıyamam ben buyrun size burdan bir örnek benim 2010 cbf im sandım aniden görünce bu resmi ama sonra biraz dkkatli bakınca yok dedim arkadaş yok bu benm ki değil dedim ya wallahi bak, bu motoru alanda memnun kalıır satanda 4 yaşına gelmş neredeyse ama hala ilk günki gibi diri "MAŞALLAH" "MAŞALLAH" bravo arkadaşım bravo kardeşim ellerine sağlık daha ne diyeyim
 
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
326
@necdet_vv
Teşekkürler kardeşim,aynen dediğin gibi tutkuyla ve bir sevgiliye bakar gibi...Onunla geçirdiğim zamanı, ancak bir sevgiliyle geçen zamanla değişirim...daha güzelleri senin ve tüm dileyenlerin olsun inşAllah...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:15 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:12 ----------

Abi devirli gösterge nekadara taktrdn??

155 TL ye geldi kendim taktım...
 
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
326
takma operasyonunu 927.sayfada görebilirsin...
O konuda hiç bilgim yok servisle konuşmak lazım benim motor çoktan garanti dışı...onun için dert etmedim...düzgün kullandığın sürece bu motorlara hiçbirşey olmaz garantiyi büyütme gözünde...
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Nis 2011
Mesajlar
23
Bunu alsak servis takarmı acaba we garantiyi etkilermi??

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:23 ----------

K.b telefonun aklı gtti yine

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:25 ----------

K.b telefonun aklı gtti yine Yazdıım yazıları tekrarlyo
 
Katılım
3 Nis 2011
Mesajlar
109
iyi akşamlar arkadaşlar,motorun 8000 km bakım zamanı geldi fakat bakımı serviste yaptırma konusunda kararsızım.sebebi ise 4000km bakımında yağ dışında hiç bir sarf malzemesi kullanmadan 60 tl almasından dolayı kızgınlığımdır...ne yapmalıyım ? yine servise gidip sırtıma binmesine izin vermelimiyim ? çok kararsızım...teşekkürler..

bu rakamı derhal HONDA TÜRKİYE yi arayıp şikayetini bildrmelisin faturan elindeyse kaç lira işçlk yazdığı orada belirtlmiştir ben sana açıklayayım dostum

8.000KM'de yapılacak bakımlar

1- HAVA FİLTRESİ----------------------------------------------------6,22 TL
2- BUJİ-------------------------------------------------------------17,58 TL
3- PUL (yağ tahliye edildiğinde pul her seferinde değişir bu iyidir)--2,27 TL
4- CASTROL 10W-50 1LT YAĞ----------------------------------------21,50 TL
5- PERİYODİK BAKIM İŞÇLİĞİ----------------------------------------- 25,50TL

TOPLAM --------------------------------------------------------- 73,07 TL
+ 13,15 TL %18 KDV
-----------------------
= 86,22 TL dir

bu fiyatlar gerçek fiyatlardır elimde 28.08.2010 tarihl faturam bulunmaktadır üzernden altı ay geçti diye fiyatlar ikiye katlanmadı başka aksi br şey çıkmadığı sürece masrafın 90.00 TL bunu böyle bilesin

HONDA derki bana getrdiğin motor eğer burda bir saat kalırsa 25,50TL servisim bunu alır onun hakkıdır fakat motorunun işi zor 2 saat kalırsa o zaman 51,00TL alır der. ama bizim ülkede bakıma götürdüğünde 30 dakika bile sürse buna yarısını yazmazlar direk 25,50TL yazılır bu adil değildir çünk her servste bizlerin görebleceği bir noktaya asılıdır bu servsi ücret tarfesi aksi olamaz fakat bunu gerekli mercilere bildirirsen daha sonrak gttğinde işini düzeltirler benden söylemesi ardını aramazsan servis zengin olur ama olsun o paranın onada hayrı olmaz elbet bigün bi yerden çıkar neyse konumuz bu değil

sonuç senin 4 bin bakımında yağ değişim ücreti 21,50+25,50+KDV=55,46 TL dir yine 60 olmaz
 
Katılım
5 Mar 2011
Mesajlar
101
tayfun2609 ne marka yağ koydular bakımda?bir de güngörden sana kullanma ve bakım kitapçığı verdiler mi?


kardeş ne marka yağ koyduklarına bakmadım.. güngöre telefon açtım kitap için kargoyla gönderdiler. (karşı ödemeli göndermiş bide beyefendiler)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:52 ----------

bende uzatıyorum usta ya işim olmamasına rahmen baya geziyorum ama her işim bitiğinde siliyorum ilk aldığım gunden farkı yok suan biraz arka tekerlek yine kirlenmiş iş başına yarın silerim :D bi gün bi gezi yaparız havalar bi düzelse bide usta siz nabıyorsunuz bende geziyom ama olmuyor bu kadar oluyor km re:D


Uploaded with ImageShack.us



hacı sen pazar günü takıl bana bak nasıl bitiriyosun rodajı :queen::queen::queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:04 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:55 ----------



Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us

Biraz önceki resimler küçük oldu, Bu resimlerde daha net görüntü mevcut.



arkadaşlar ayna konusuda şiddetle ybr aynasını tavsiye ederim estetik açıdan güzel ve kullanışlı orjinallerle arasında bariz bi fark var.... hiç arayışa girmeyin bence...
 
Katılım
3 Nis 2011
Mesajlar
109
lastikler satarsa sürücüyü düşürebilir. ani frene gerek duymayacak şekilde kullanmak önemli.

hiçbir arabanın yanından kornasız geçmemeye çalışın. bırakın korna bozulsun.

takip mesafesi bırakın.

şu yanda bekleyen araba birazdan önünüze çıkacak ya da kapısını dikkatsizce açacak.

kadının elinden tuttuğu çocuk birazdan elinden kurtulacak.

otobüs durakta durmuş. önünden bir anda yaya belirecek.

unutmayın. yeşil size de yansa asla geçiş üstünlüğünüz yok.

bravo hocam takdire şayan bir açıklama birden kendimi buldum bu yazdıklarında
 
Katılım
12 Mar 2009
Mesajlar
172
Olmaz diye birşey yok. Zaten garanti bu tip durumlar için veriliyor, fabrikasyon hataları için. Baktır, için rahatlasın.

bugün çim-art a bıraktım motoru.ortalama bir hafta kadar kalacak gibi görünüyor.amasyadan samsuna gelene kadar altı defa stop etti makine ama birkaç dakika bekledikten sonra hep çalıştı. getir-götür işi çok zor. inş. sorunu bulurlar bu işin iyice tadı kaçmaya başladı:salut:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
32
kardeş ne marka yağ koyduklarına bakmadım.. güngöre telefon açtım kitap için kargoyla gönderdiler. (karşı ödemeli göndermiş bide beyefendiler)

ben de kaçtır arıyorum bir türlü yollamadılar.yarın gidip alıcam artık kendim.inşallah vardır ellerinde.bugün aradım yarın gelecek dedi ama bakalım görcem artık.ben de servis olarak gitmeyi pek düşünmüyorum oraya d&b ye gidicem oranın servisini çok övüyolardı bakalım.yağı ben kendim yanımda götürsem koyarlar mı acaba?orda sıradan bir yağ koymalarını istemiyorum çünkü...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst